Kullin koko ja miehen markkina-arvo

Kullitutkija

Teen tässä pientä kenttätutkimusta. Tarkoitus on selvittää, korreloiko miehen peniksen koko hänen markkina-arvonsa kanssa. Hypoteesini on, että ainakin lievä korrelaatio on olemassa - eli YTM on todennäköisemmin suurimunainen, mikä on osaltaan tukemassa hänen panosaavutuksiaan, kun taas ATM on todennäköisemmin pienimunainen, mikä on tukemassa hänen syrjäytymistään ja itsetunnon rapautumistaan.

Joten vastaamaan kaikki miehet: mikä on markkina-arvosi ja mikä on veijarisi pituus? Avaan itse pelin: olen KTM ja kullini pituus on 16,5 senttimetriä.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne.

65

1447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupeli 14 senttii

14 senttiä ja uskoakseni normaali paksuus, mutta koska pituutta noin vähän niin tämä luokitellaan pieneksi ja pienimunaisuudesta taas aiheutuu itsetunnon alenemista joka taas vaikeuttaa vastakkaiseen sukupuoleen tutustumista ja se taas johtaa ns. alempitasoisuuteen.

Ei sukupuolikokemuksia lainkaan - siis olen ATM

• Haloo YTM

Ajatelkaa itse nyt, että näkeekö nainen munaasi ennen kun on itsekkin ottanut pikkarinsa pois. Koolla ei ole mitään muuta markkina-arvoon vaikuttavaa tekijää kuin, että isosta munasta saa itsevarmuutta. Itsellä 16cm ja olen pannut n.40 naista.

• 40 naista? Sinä se et varmaankaan ollut, mutta kukas tällä palstalla sanoi, että 1. kumppanin jälkeen naisella ei tee mitään? Löysäksi naitu jne.?

• Nick the Dick

Uskon, että kokokin vaikuttaa itsetuntoon ja nostaa tai laskee sitä kautta miehen statusta. Itsellä 13 senttinen ja noin 40 naista, mikä taas todistaa muiden asioiden merkitystä pukille pääsyn kannalta. Uusintojakin on aivan riittämiin, joten harva on pettynyt "näin pieneen". Muutenkin naiset väittävät, että paksuus on tärkeämpää kuin pituus.

• valkoinen vale

"Uusintojakin on aivan riittämiin, joten harva on pettynyt "näin pieneen"...

Tais tulla vale..

• sgbtrt

Koko on hieman yli 15, joka on saamani palautteen perusteella liian vähän. Pari naista jonka kanssa ollut tekemisissä ovat sanoneet suoraan koon olevan riittämätön, joten en ole enään yrittänyt mitään. Olen ATM.

• ....

Kyllä se korreloi. Miehen itsetunto on suoran verrannollinen hänen pippelinsä kokoon.

• Mä lähden baanalle

Hyvä tietää. ATM.t on pienimunaisia. Se on perjantai ja baari-ilta. Joku hintelä ällötys-yrittäjä taitaa saada tänään elämänsä tylyimmät pakit. Jes jes jes.

• Onnensa seppä

Ei pidä paikkaansa. Monenmoiset pelimiehet ovat pienesti varustettuja ja korreloivat sitä aivan muilla asioilla.

• paksuus tärkeämpää

KTM jolla ollut muutamia seurustelusuhteita ja vakipanoja. Pituus 17cm ja ympärysmitta 14,5cm.

• asdasdasdasdasdasdad

Markkina-arvosta on vaikea sanoa. Pituus 16cm ja ympärys 15,2cm. Ei ole kukaan ainakaan suoraan valittanut, mutta ota näistä naisista selvä. Kerran olen saanut pakit parin tapaamisen jälkeen ensimmäisessä sänkyvaiheessa. Olisi ollut kuulemma tuskaista survomista. Mene ja tiedä mikä oli sitten oikea syy.

• kyrpä expertti

Luultavasti puhuivat ihan totta. Noin paksu meisseli vetää tiukkapilluisen naisen paikat helliksi hyvänkin lämmittelyn jälkeen. Messuhallin kokoisella pillulla varustetut taas käy ihan kuumana noin paksuun kyrpään koska kitka on juuri sopiva.

• ebfwifbdiufcbaiud

YTM. Sänkykumppaneita about 50. Pituus n. 17-18cm. Noin 60% naisista on kysymättä kommentoinut kalua isoksi.

• mtutxa

Pituus n. 17-18. Kahden kanssa olen ollut. Olenko siis KTM?

• ?????

Eihän nainen tiedä kalun kokoa, ennen kuin sen näkee. Joten ei sen kalun koolle ole merkitystä siinä, kenen matkaan nainen lähtee.

Vai esitteletko itsesi tyyliin: hei, olen Ville ja mun kalu on 16,5 cm.

• Kalusha

Nainen voi kysyä kaikenlaisia kalu-aiheisia ja kalua etäisesti sivuavia kysymyksiä, kannattaa olla valmistautunut vastaamaan rennon itsevarmasti.

• (%€#)
        Kalusha kirjoitti:

Nainen voi kysyä kaikenlaisia kalu-aiheisia ja kalua etäisesti sivuavia kysymyksiä, kannattaa olla valmistautunut vastaamaan rennon itsevarmasti.

Jos mies käyttäytyy hyvin itsevarmasti 'minussa on munaa' -tyylillä, naiset voivat alitajuisesti vetää siitä vääriäkin johtopäätöksiä.

• seksinkirjovaltaisa

Markkina-arvoa ehkä on alussa, sen jälkeen kaikki riippuu siitä, miten mies on opettanut k....aan toimimaan. Melkein itku tulee kun tapaa iso k....sen miehen ja ei osaa tehdä sillä oikeastaan mitään muuta kuin sitä standardi kamaa. Melkeimpä alkaa tässä vaiheessa jopa vähän inhottamaan se mise, kuin tollo sen on ja kuin tollo se on sitten muissa asioissa. Kaiken huippu on jos miehellä satoja kokemuksia takanaan ja mies suostuu vielä tekok....in käyttöön naisensa kanssa. Jotain on tosi pielessä silloin sillä parilla.

• 4tm

Oma on noin 17-18cm... ne muutamat, jotka ovat sen nähneet ja joiden kanssa olen päässyt ko. asioita harrastamaan, eivät ainakaan mitään negatiivista ole suoraan sanoneet, enemmän jopa kehuneet minua siitä ja muistakin taidoista.

Eli sillä puolella ei olisi valittamista, mutta kun en ilmeisesti sitten ulkoisilta ominaisuuksiltani ole naisten mieleen niin hankalaahan se on niihin hommiin päästä. Viime kerrasta on aikaa... ja ylipäätään edes siitä, että on päässyt puheväleihin jonkun naikkosen kanssa :)

• misu93

Hyvä itseluottamus ja pilke silmäkulmassa tapahtuva röyhkeys kertoo miehen kalun koosta posiitivistä kokoa.

• vcvxcxcvdfs

Jos on TODELLA ISO niin varmasti naiset kiinnostuvat. Jos taas on keskivertoa jonkun verran isompi, on se naisten saannin kannalta yhdentekevää. Jos taas on todella pieni, on se naisten saannin kannalta merkittävää.

• Mies1985

Just noin.

-Pieni; hihihihihi, hyiii!
        -Keskikokoinen; Tylsää ja mälsäää!
        -Todella iso; Nainen rakentaa cargo cultin kullin ympärille ja arvelee sillä olevan taikavoimia kuten alkuasukas lentokoneella.

• lehtilahja

Exällä oli 21-senttinen, ja paksu. No okei, hän oli kaksimetrinen muutenkin. Samoin sitä edellisellä poikaystävälläni, suurin mitä olen nähnyt, ja mies vain 185 -senttinen. Kyllä sen kieltämättä elkeistä pystyi arvaamaan, kaverit iskivät maailmanmiehen elkein samantien, ei -vastaus ei käynyt kyseeseen vaan kun en antanut puhelinnumeroani, se tongittiin selville ja pian olin treffeillä.

Kai se iso jööti housuissa tuo tiettyä itseriittoisuutta, joka näkyy kaikessa.

• Mies1985

Epätavallisen isoilla ihmisillä ei monesti muutenkaan mene hissi ihan ylös asti. Panomiehet ovat hieman yksinkertaisia ja eläimellisiä muutenkin; jaksavat innostua haisevasta reiästä vielä keski-ikäisenäkin kuin lapset.

Voihan se iso jööti tietysti sattua muillekkin ihmisille.

• höhhö.
        Mies1985 kirjoitti:

Epätavallisen isoilla ihmisillä ei monesti muutenkaan mene hissi ihan ylös asti. Panomiehet ovat hieman yksinkertaisia ja eläimellisiä muutenkin; jaksavat innostua haisevasta reiästä vielä keski-ikäisenäkin kuin lapset.

Voihan se iso jööti tietysti sattua muillekkin ihmisille.

Voi pientä kun on noin kateellinen.

• dfgdfgdfg

Itse olen 190cm mulkku, riittääkö?

• lehtilahja

:)

• Naisasialooseri.

Ainakin kahdella YTM kaverillani on isot, varsinkin sillä toisella roikkuu polvissa asit ja kun he vielä ovat itse lyhytkasvuisia niin se saa munan näyttämään vielä isommalta. Yhden vehjettä en ole nähnyt, mutta koska mies on pitkä niin veikkaan ettei munakaan ole pieni ja naiset sitä kovasti haluavat.

Parilla YTM kaverillani taas näyttäisi olevan aika pienet munat ja yhdellä ATM kaverillanikin löytyy kyllä aikamoinen makkara.

Kahdella toisella ATM kaverillani taas on pienet ja sillä dippainssillä on varsinaien nykerö mahansa alla.

Itselläni on hieman keskivertoa suurempi.

Uskon kuitenkin, ettei munan koolla ole mitään väliä, koska nainen tekee valinnan jo ennen kuin näkee koko vehjettä.

Niin ja ainakin yhdellä superYT-miehellä, nimittäin Enrique Iglesiaksella on todella pieni muna, hän on sen julkisuudessa myöntänyt.

• jk

Nainen tekee valinnan ennen kuin näkee koko vehjettä, mutta kuten miehilläkin, lopullinen valinta ei ole vielä silloin tehty... seksi on hyvää tai sitten ei, suhde on hyvä tai sitten ei.

• Kalunmittaaja?

Todella erikoinen "kaveruus" sinulla miespuolisiin tuttuihisi kun olet nähnyt ja tiedät heidän kalunsa koon erktiossa ja olet selkeästi ollut tavallistakin kiinnostuneempi katselemaan miespuolisten tuttujesi kaluja. Lepokokohan ei kerro yhtään mitään miehen meisselin koosta toimintavalmiudessa. Lepotilassa pienempi saattaa paisua 2-3 kertaiseksi ja vastaavasti lepotilassa iso ei ehkä kokonsa puolesta muutu juuri lainkaan. Kannattaisiko sinun siirtyä tuonne gay- tai bi-palstalle jatkossa kun täällä sinkut-palstalla enimmäkseen meitä heteroita. Nyt ymmärrän mitä tuo luuserius naisten parissa sinulla tarkoittaa. Rohkea teko kertoa noin avoimesti täällä palstalla taipumuksistaan. Hatunnosto naisasialuuserille.

• Olen KTM

KTM
      14,0 cm

• Mitäpä tuosta... Jos se ei muijalle riitä, niin vieköön löysän vittunsa muualle. Next.

• ai sul on pieni

Kaikkea ihmiset kehtaavatkin puhua omalla nimellä ja kuvallaan...

• CC
        ai sul on pieni kirjoitti:

Kaikkea ihmiset kehtaavatkin puhua omalla nimellä ja kuvallaan...

Kyllä. Sitä juurikin tässä yritin sanoa.

Kaikkea sitä kehtaavat ihmiset ilman selkärankaa ja nimeä huudella :P

• yllä hyvä esimerkki
        CC kirjoitti:

Kyllä. Sitä juurikin tässä yritin sanoa.

Kaikkea sitä kehtaavat ihmiset ilman selkärankaa ja nimeä huudella :P

On juttuja, jotka ovat aivan yhtä noloja molemmissa tapauksissa.

• yllä hyvä esimerkki kirjoitti:

On juttuja, jotka ovat aivan yhtä noloja molemmissa tapauksissa.

No mua ei jonkun yksinäisen itkien runkkaavan ihmisriekaleen jutut nyt ihan oikeasti hetkauta...

Ja oli tuokin miten oli... Niin alkuperäinen kommenttini on yhä voimassa.

• ...........
        hahmotelma kirjoitti:

No mua ei jonkun yksinäisen itkien runkkaavan ihmisriekaleen jutut nyt ihan oikeasti hetkauta...

Ja oli tuokin miten oli... Niin alkuperäinen kommenttini on yhä voimassa.

Ei minuakaan, mutta en siltikään päästele suustani aivan mitä tahansa.

• xcvvxcfds
        ........... kirjoitti:

Ei minuakaan, mutta en siltikään päästele suustani aivan mitä tahansa.

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää... mahdollisesti vaikka siellä työhaastattelussa.

Kyllähän omalla naamallaan ja nimellään voi järkeviä kirjoittaa, mutta hahmotelman kirjoitusten taso on sitä luokkaa, että piilottaisin kuvan jo kovaa vauhtia jos olisin hän.

• xcvvxcfds kirjoitti:

Minkä taakseen jättää sen edestään löytää... mahdollisesti vaikka siellä työhaastattelussa.

Kyllähän omalla naamallaan ja nimellään voi järkeviä kirjoittaa, mutta hahmotelman kirjoitusten taso on sitä luokkaa, että piilottaisin kuvan jo kovaa vauhtia jos olisin hän.

Joo kauhulla odottelen että palstalla kirjoittelemani tekstit tuhoavat tulevaisuuteni. Just...

Haha...

• Sejase

Kukapa nainen haluaisikaan alkaa jonkun mikromulkun mikrotukihenkilöksi.

• Näin se vaan on

Olipas hauska aloitus. Olen keskipituinen, mutta Se on aika " kookas" , vaikka pituuutta en ole mitannut - ja muodoltaan kaunis, kuin kreikkalainen fallos- kuten eräs nainen se kerran kuvaili. Sillä on pidetty hauskaa sinkkuvuosien aikana monenkin naisen kanssa ja takaan, että sitä on käytetty taiten, eli ajatuksella. Nyt se on vähän vähemmällä käytöllä, sillä sen omaa nykyisin aviovaimoni. Edelleen toimii aika mukavasti... No sitten asiaan. Kyllä silläkin on hieman väliä.. jos Se on mittava ja komea juhlakunnossa on siitä ylpeydenaihetta ja iloa omistajalleen kuten myös sitä käyttävälle ladylle. Eli komea peli tukee myös itsetuntoa jossain määrin :-)

• Vai että ihan kenttätutkimusta. Itse en ainakaan ole mikään YTM, 18 cm pituinen on kuitenkin minulla nähtävästi. Ei siis mikään pieni. En ole koskaan välittänyt tästä kokoasiasta, aika lapsellista.

• merkkinimi.

Väärä hypoteesi, ei ainakaan pidä yleistää, aateeämmän puolelle menee mulla, 18cm häpyluusta mitattuna.

• :)))

Jännä juttu, että kun 13,5-14 cm on keskiarvo niin kaikilla on vähintään 17-18cm itse mitattuna.

• asdasdasdasdasdasdad

No, koska ne kaikki 13,5-14 senttiset ovat naimisissa.
      Me muut notkutaan täällä sinkkupalstalla näpyttelemässä.

• Ei riitä pelkkä koko

Olen näköjään outlier tässäkin 19 cm ja ATM.

• juytree

Voi luoja...

No, ei todellakaan miehen markkina-arvo määräydy kalun koon perusteella. Se ei juurikaan edes vaikuta parisuhteen pysyvyyteen, ellei miehellä ole merkittävän pieni tai stondaamaton, mikä vaikuttaisi seksielämän laatuun.

Jos jotain korrelaatiota haluatte vetää, niin sitä tulee tässä:

Iso muna --> huono sängyssä (palikat, sillä munalla ei orgasmia useimmiten naiselle anneta - vain poikkeustapauksissa)
      Paljon naistarjontaa --> huono sängyssä (kun ei tarvitse vaivautua uutta saadakseen)
      Pieni muna --> huono sängyssä, mutta vain itsetunto-ongelmien vuoksi
      Vähän naistarjontaa --> hyvä sängyssä, koska arvostaa naistaan, jonka on saanut

• Panoistaan oppii

"Vähän naistarjontaa --> hyvä sängyssä, koska arvostaa naistaan, jonka on saanut"

Ei se ole mikään tae, että mies arvostaa naista, jos hänellä ei muuten ikinä ole käynyt flaksi. Voi olla juuri toisin päin, eli mies ajattelee, että en saanut sitten parempaakaan.

"Paljon naistarjontaa --> huono sängyssä (kun ei tarvitse vaivautua uutta saadakseen"

Kun on paljon naiskokemusta, niin on todennäköisemmin hyvä sängyssä, kun oppii, mistä eri naiset pitävät. Työ tekijäänsä opettaa ja paneminen samoin. Jos ei ole tilaisuutta treenata monien panokavereiden kanssa, niin ei silloin opi panemaankaan.

• nvjhldt4ewwr
        Panoistaan oppii kirjoitti:

"Vähän naistarjontaa --> hyvä sängyssä, koska arvostaa naistaan, jonka on saanut"

Ei se ole mikään tae, että mies arvostaa naista, jos hänellä ei muuten ikinä ole käynyt flaksi. Voi olla juuri toisin päin, eli mies ajattelee, että en saanut sitten parempaakaan.

"Paljon naistarjontaa --> huono sängyssä (kun ei tarvitse vaivautua uutta saadakseen"

Kun on paljon naiskokemusta, niin on todennäköisemmin hyvä sängyssä, kun oppii, mistä eri naiset pitävät. Työ tekijäänsä opettaa ja paneminen samoin. Jos ei ole tilaisuutta treenata monien panokavereiden kanssa, niin ei silloin opi panemaankaan.

Kyllä vaan oppii, jos suhde vähänkin pitempikestoinen kuin muutamasta viikosta 2-3 kuukauteen. Ylis sadan naisen miehet eivät ole ehtineet kovin kauaa hengailla yhden kanssa, that`s that !!!

• Panoistaan oppii
        nvjhldt4ewwr kirjoitti:

Kyllä vaan oppii, jos suhde vähänkin pitempikestoinen kuin muutamasta viikosta 2-3 kuukauteen. Ylis sadan naisen miehet eivät ole ehtineet kovin kauaa hengailla yhden kanssa, that`s that !!!

Oppii panemaan sen yhden kanssa, mutta silloin ei ole tietoa, mistä muut naiset pitävät. Jos se yksi nainen ei satu vaikka pitämään suuseksistä, niin silloin miehen kielitaito jää aika olemattomaksi.

Yli sadan naisen miehellä on hyvin voinut olla monivuotinen suhde tai useampikin suhde. Jos sitten on välissä muutaman vuoden vapaalla ja harrastaa baarielämää, niin kyllähän siinä naisia äkkiä kertyy isompi määrä.

• dkjguyoi7iewr4yyy

Oppii panemaan sen yhden kanssa, mutta silloin ei ole tietoa, mistä muut naiset pitävät. Jos se yksi nainen ei satu vaikka pitämään suuseksistä, niin silloin miehen kielitaito jää aika olemattomaksi.

Yli sadan naisen miehellä on hyvin voinut olla monivuotinen suhde tai useampikin suhde. Jos sitten on välissä muutaman vuoden vapaalla ja harrastaa baarielämää, niin kyllähän siinä naisia äkkiä kertyy isompi määrä.

Tuo pitää paikkansa ja optimaalisinta se olisi jos pitkiä ja lyhyitä suhteita olisi molemilla takana. Voisi alkaa ikään kuin kuin puhtaalta päydältä sitten sen oikean kanssa.

• othere

Ei kai ole lopullista totuutta

Vähän naistarjontaa -> ottaa minkä saa, on salaa tyytymätön
        Vähän naistarjontaa -> osaa arvostaa mitä saa, haluaa opetella hänen kanssaan

Paljon naistarjontaa -> saa lopulta mieleisensä, arvostaa häntä ja on hyvä sängyssä hänen kanssaan
        Paljon naistarjontaa -> on täynnä itseään, kuvittelee, että muna tai sen koko riittää hyvään seksikokemukseen naiselle (itselle kun on riittänyt naisen elin)

• juytree

Kiinnitä huomiota sanapariin "vähän naistarjontaa". Se ei tarkoita, ettei naistarjontaa ole ollenkaan.

Pätee siis miehiin, jotka saavat naisia, mutta joille naiset eivät tyrkytä itseään - ja miehet viihtyvät näiden naisten kanssa pidempään kuin vain yhden illan.

Oikeastaan kertoo sunkin taidoistasi aika hyvin, kun määrittelet naiset panokavereiksi. Jos oikeasti osaisit tyydyttää naisia, ymmärtäisit ettei pelkällä tekniikalla ja "treenaamisella" pitkälle pötki. Määrä ei katsos korvaa laatua.

Parhaat sänkykaverit ovat olleet pitkästä parisuhteesta eronneita miehiä, jotka ovat vuosien saatossa oppineet mukauttamaan otteensa naisen mukaan - ja ovat malttaneet tutustua naisen tarpeisiin niin hyvin, että uudenkin naisen kohdatessaan he osaavat kysyä oikeat kysymyset ja kas, homma toimii taas.

"Panomiehillä" ei tee sängyssä mitään. Surkeita tapauksia.

• juytree
        othere kirjoitti:

Ei kai ole lopullista totuutta

Vähän naistarjontaa -> ottaa minkä saa, on salaa tyytymätön
        Vähän naistarjontaa -> osaa arvostaa mitä saa, haluaa opetella hänen kanssaan

Paljon naistarjontaa -> saa lopulta mieleisensä, arvostaa häntä ja on hyvä sängyssä hänen kanssaan
        Paljon naistarjontaa -> on täynnä itseään, kuvittelee, että muna tai sen koko riittää hyvään seksikokemukseen naiselle (itselle kun on riittänyt naisen elin)

Tuohan se oikeampi määritelmä on. Joskin tässähän onkin puhuttu massojen korrelaatiosta, ei yksilötasosta.

• Panoistaan oppii
        juytree kirjoitti:

Kiinnitä huomiota sanapariin "vähän naistarjontaa". Se ei tarkoita, ettei naistarjontaa ole ollenkaan.

Pätee siis miehiin, jotka saavat naisia, mutta joille naiset eivät tyrkytä itseään - ja miehet viihtyvät näiden naisten kanssa pidempään kuin vain yhden illan.

Oikeastaan kertoo sunkin taidoistasi aika hyvin, kun määrittelet naiset panokavereiksi. Jos oikeasti osaisit tyydyttää naisia, ymmärtäisit ettei pelkällä tekniikalla ja "treenaamisella" pitkälle pötki. Määrä ei katsos korvaa laatua.

Parhaat sänkykaverit ovat olleet pitkästä parisuhteesta eronneita miehiä, jotka ovat vuosien saatossa oppineet mukauttamaan otteensa naisen mukaan - ja ovat malttaneet tutustua naisen tarpeisiin niin hyvin, että uudenkin naisen kohdatessaan he osaavat kysyä oikeat kysymyset ja kas, homma toimii taas.

"Panomiehillä" ei tee sängyssä mitään. Surkeita tapauksia.

"Kiinnitä huomiota sanapariin "vähän naistarjontaa". Se ei tarkoita, ettei naistarjontaa ole ollenkaan."

Vähän pillua on parempi kuin ei yhtään. Paljon pillua on parempi kuin vähän. Mikä tässä muka on niin vaikeaa?

"Pätee siis miehiin, jotka saavat naisia, mutta joille naiset eivät tyrkytä itseään - ja miehet viihtyvät näiden naisten kanssa pidempään kuin vain yhden illan."

Jos mies saa tyyliin kerran kolmessa vuodessa, niin eipä se saaminen kovin kaksista ole. YTM sen sijaan saa naisia usein, ja lisäksi kauniita ja hoikkia naisia, kun moni mies joutuu tyytymään taviksiin tai hieman rumiin naisiin.

"Oikeastaan kertoo sunkin taidoistasi aika hyvin, kun määrittelet naiset panokavereiksi. Jos oikeasti osaisit tyydyttää naisia, ymmärtäisit ettei pelkällä tekniikalla ja "treenaamisella" pitkälle pötki. Määrä ei katsos korvaa laatua."

Ihminen, jonka kanssa pannaan, on panokaveri. Mutta tarkoittaa siis tässä yhteydessä samaa kuin seksipartneri, joten en käyttänyt sanaa merkityksessä fuckbuddy, vaan aviovaimo tai yhden yön nainen ovat molemmat yhtä lailla panokavereita.

Itse asiassa naiset ovat olleet minun palveluksiini hyvinkin tyytyväisiä, sekä tyttöystävät, fuckbuddyt että yhden yön hoitoni. Poikkeuksia vain ne ihan ensimmäiset naiset, joita nuorena ja osaamattona kollina nussin, koska silloin en vielä osannut hommia kunnolla, esimerkiksi suuseksiä. Mutta harjoitus tekee mestarin, eikä se paneminen sinänsä ole sen merkillisempi asia kuin työnteko. "Maailman paras rakastaja", "En tajunnut ennen sinua, että seksi voi olla noin hyvää", jne. Tällaisia kommentteja naisilta on tullut.

Nuo selityksesi siitä, että määrä ei korvaa laatua, ovat ihan yhtä uskottavia kuin semmoiset väitteet, että sellainen työntekijä on työnantajan unelma, jolla on tosi vähän työkokemusta.

""Panomiehillä" ei tee sängyssä mitään. Surkeita tapauksia."

Hehheh. Näinhän ne naiset sanoo. Eli jos naisten puheita uskottaisiin, niin kiltit ATM:t ja neitsytmiehet olisivat tosi kuumaa kamaa. Eipä niille kuitenkaan pillua heru. Eli sinunkin juttusi on tyypillinen esimerkki naisten kaksinaamaisuudesta: sanotaan yhtä ja tehdään toista. Todellisuudessa panomiehille kyllä riittää pillua, vaikka naiset tekopyhinä palstoilla selittävät, miten he eivät ollenkaan siedä panomiehiä.

Niin, ja ettei unohtuisi vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen YTM. Panemiani naisia on noin 90. Kullilla mittaa 14 cm, ei kovin paksu, mutta tällä on pärjätty oikein mukavasti. Että ehkä se koko ei kaikkein olennaisin juttu ole.

• -:-

"Kiinnitä huomiota sanapariin "vähän naistarjontaa". Se ei tarkoita, ettei naistarjontaa ole ollenkaan."

Vähän pillua on parempi kuin ei yhtään. Paljon pillua on parempi kuin vähän. Mikä tässä muka on niin vaikeaa?

"Pätee siis miehiin, jotka saavat naisia, mutta joille naiset eivät tyrkytä itseään - ja miehet viihtyvät näiden naisten kanssa pidempään kuin vain yhden illan."

Jos mies saa tyyliin kerran kolmessa vuodessa, niin eipä se saaminen kovin kaksista ole. YTM sen sijaan saa naisia usein, ja lisäksi kauniita ja hoikkia naisia, kun moni mies joutuu tyytymään taviksiin tai hieman rumiin naisiin.

"Oikeastaan kertoo sunkin taidoistasi aika hyvin, kun määrittelet naiset panokavereiksi. Jos oikeasti osaisit tyydyttää naisia, ymmärtäisit ettei pelkällä tekniikalla ja "treenaamisella" pitkälle pötki. Määrä ei katsos korvaa laatua."

Ihminen, jonka kanssa pannaan, on panokaveri. Mutta tarkoittaa siis tässä yhteydessä samaa kuin seksipartneri, joten en käyttänyt sanaa merkityksessä fuckbuddy, vaan aviovaimo tai yhden yön nainen ovat molemmat yhtä lailla panokavereita.

Itse asiassa naiset ovat olleet minun palveluksiini hyvinkin tyytyväisiä, sekä tyttöystävät, fuckbuddyt että yhden yön hoitoni. Poikkeuksia vain ne ihan ensimmäiset naiset, joita nuorena ja osaamattona kollina nussin, koska silloin en vielä osannut hommia kunnolla, esimerkiksi suuseksiä. Mutta harjoitus tekee mestarin, eikä se paneminen sinänsä ole sen merkillisempi asia kuin työnteko. "Maailman paras rakastaja", "En tajunnut ennen sinua, että seksi voi olla noin hyvää", jne. Tällaisia kommentteja naisilta on tullut.

Nuo selityksesi siitä, että määrä ei korvaa laatua, ovat ihan yhtä uskottavia kuin semmoiset väitteet, että sellainen työntekijä on työnantajan unelma, jolla on tosi vähän työkokemusta.

""Panomiehillä" ei tee sängyssä mitään. Surkeita tapauksia."

Hehheh. Näinhän ne naiset sanoo. Eli jos naisten puheita uskottaisiin, niin kiltit ATM:t ja neitsytmiehet olisivat tosi kuumaa kamaa. Eipä niille kuitenkaan pillua heru. Eli sinunkin juttusi on tyypillinen esimerkki naisten kaksinaamaisuudesta: sanotaan yhtä ja tehdään toista. Todellisuudessa panomiehille kyllä riittää pillua, vaikka naiset tekopyhinä palstoilla selittävät, miten he eivät ollenkaan siedä panomiehiä.

Niin, ja ettei unohtuisi vastaus alkuperäiseen kysymykseen: olen YTM. Panemiani naisia on noin 90. Kullilla mittaa 14 cm, ei kovin paksu, mutta tällä on pärjätty oikein mukavasti. Että ehkä se koko ei kaikkein olennaisin juttu ole.

"Panomiehillä ei tee sängyssä mitään" tarkoitti ilmeisesti sitä, että tuokin nainen on saanut pettyä panomiehen "taitoihin". Naiset voivat alitajuisesti kuvitella, että itseään etevästi naisille markkinoiva mies olisi hyvä rakastaja. Totuus voi olla sangen keskinkertainen (ja -mittainen, kuten tapauksessasi). Nainen voi pettyä siinä missä mieskin. Naiset huutelevat näitä asioita panomiehiä vähemmän irl

En epäile, etteikö joku voisi oppiakin panoistaan. Jollekin toiselle taas voi riittää vuodesta toiseen se, että itse saa. Heidän kohdallaan naiset tuntevat lievää pettymystä...

• hjswreplönyee

Tähän kulminoituu tää kirjotus, olet oivaltanut asian ytimen. Luulen, että olet mies kaiken lisäksi. Mies tietää, mitä mies tietää.

• juytree

Jos tuo kommentti oli tarkoitettu minulle, niin pieleen meni. Olen nainen - ja olen ollut aina todella huvittunut siitä, miten miehet kuvittelevat peniksen suurella koolla olevan naisille jotenkin ratkaisevan suuri merkitys.

Palikat kuvittelevat näin olevan jopa siinä määrin, että isomunaiset luulevat seksiksi riittävän pelkän munalla jyystämisen (boooooriing - ja naiselle hemmetin epätyydyttävää).

• ghdropewjouu

Juurikin näin, meinaan noista isosellasista :))
      Mistä tämä suomalaisten miesten rakastelutaitojen, edes kohtuullisen osaamisen puute oikeastaan johtuu? Tarkoitan nyt yli 40 miehiä.

• Damnation's woman

Jaa sulla on sellaisia kokemuksia? Voi, voi... Mä puhuisin ennemminkin rakastajataidoista kuin rakastelutaidoista. Itselläni on ollut hyviä rakastajia.

• kryebvdöuutyiasw

Rakastajataito on hyvä nimitys, sillä se pitää sisällään myös naisen taidot. Onhan se niin, että naisenkin pitää osata rakastaa.
      Suhteiden lyhytaikaisuus syö tuota rakastajataidon oppimista.

• Lerssit esiin

Täällä odotellaan legendaarisen isokulli-Hämsyn mittoja.

• häpyluusta alkaen

onko mitattu viivottimella kanssa?

• liian pieniköööö...

mulla noin 7cm...mitäs siihen sanotte??????????

• )))(((

Onko tosi? Olet varmaan atm sitten, vai oletko päässyt useinkin kastelemaan katkarapusi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90