Millä kylällä, ja kuka oli se sadisti?
Posion kauhujen lastenkoti
3
1814
Vastaukset
- Huh mikä paikka!
Ystäväni ovat kauhistelleet Posiolla toimineen lastenkodin toiminnasta esitettyjä tv-ohjelman tietoja. Hyvä, että asiasta puhutaan.
Jännää, että lastenkotien toimintaa on alettu nostaa esiin julkisuudessa. Mutta tarkastelun kohteena on vain jokunen jo lopetettu laitos. Nykyisistä ei uskalleta, vielä, puhua suoraan ja suomeksi.
Lastensuojelulaitoksista löytyy nykyäänkin paljon tosi mielenkiintoista. Tiedättekö esimerkiksi, mitä on ns. intensiivihoito, jossa lapsi otetaan erityiseen hoitoon, eli eristetään omaan yksityiseen huoneeseensa? Siitä meidän lasten- ja nuorisokotimme ja kaikenkarvaiset ammatilliset perhekodit saattavat laskuttaa jopa 800 euroa vuorokaudessa.
Hyvää bisnestä nuo lastensuojelulaitokset ovat olleet jo vuosikausia. Ulkomaiset sijoittajatkin ovat jo rantautuneet Suomeen tuolle alalle. Niin hyvin siellä liikkuu veronmaksajien pulittama julkinen raha. - ex asukki
Milloin Posion lastenkodista on ollut ohjelma? Ja mikä ohjelman nimi oli? Olen ollut siellä lapsena 70 luvulla....
- kiti4
02.11.2011 oli ohjelma televisiossa. Saattaa löytyä vielä yle areenasta tahikka googlesta tuolla päivämäärällä. Kirjoitti Kiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463232Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282907- 482610
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391341- 391340