Mikä kenkä?
(Vain yksi vastaus sallitaan -naurua)
Tehdäänpä makutesti
17
59
Vastaukset
(Töttöröö-fanfaari)
http://www.vagabond.com/vagabond_product_list.aspx?isoCode=FI1. kirjoitti:
http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=3339-040&color=3368&isoCode=FI
Cuul.
Arvaa mitä?- 1.
cillae kirjoitti:
Cuul.
Arvaa mitä?Noi mäkin ajattelin.
1. kirjoitti:
Noi mäkin ajattelin.
Saat jaetun ykkössijan mun kanssa.
(Tuulettavaa ja kansallismielistä naurua)- kyllä ei
Kyllä nuo kuvassa näyttävät hyvältä, mutta entä jalassa? Minulle on jäänyt huonoja muistoja Vagabondin kengistä; aina oli kantapäät rakkuloilla. En kyllä enää ostaisi ja vetoan huonoihin kokemuksiini.
kyllä ei kirjoitti:
Kyllä nuo kuvassa näyttävät hyvältä, mutta entä jalassa? Minulle on jäänyt huonoja muistoja Vagabondin kengistä; aina oli kantapäät rakkuloilla. En kyllä enää ostaisi ja vetoan huonoihin kokemuksiini.
Ei sillä ole mitään väliä. Kengät eivät hierrä minua. Mulla on muutenkin ton korpin tuunaus vielä vähän kesken. Ens ajattelin jotain kokomustaa, jossa ainoa väriläiskä olis noi kengät.
Mustahan on aika iisi pukea, ja eikä sillä ole oikein mitään väliä mikä kuosi siinä sitten roikkuu. kaikki näkevät vain mustaa.
(Mustaa huumorinaurua)cillae kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä. Kengät eivät hierrä minua. Mulla on muutenkin ton korpin tuunaus vielä vähän kesken. Ens ajattelin jotain kokomustaa, jossa ainoa väriläiskä olis noi kengät.
Mustahan on aika iisi pukea, ja eikä sillä ole oikein mitään väliä mikä kuosi siinä sitten roikkuu. kaikki näkevät vain mustaa.
(Mustaa huumorinaurua)Ehkä samanväriset kynnet!
(cuul)cillae kirjoitti:
Ehkä samanväriset kynnet!
(cuul)Koruja pyöreä nolla. Siitä pidetään kiinni.
(Kyllä tämä tästä vielä kehkeytyy. Pitää olla kärsivällinen -naurua)cillae kirjoitti:
Koruja pyöreä nolla. Siitä pidetään kiinni.
(Kyllä tämä tästä vielä kehkeytyy. Pitää olla kärsivällinen -naurua)Oranssit vai violetit kynnet?
Mä taipusin oranssiin. Oranki on hyvä ja vahva väri, energinen.cillae kirjoitti:
Oranssit vai violetit kynnet?
Mä taipusin oranssiin. Oranki on hyvä ja vahva väri, energinen.Hiukset kiinni vai auki?
Siinäpä kyssä.
njaa ehkä se menee tonne vapaa-ajan tarpeiden puolelle - pitäs meinaan uusia
http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pwp,c-1 100701/hf-10002 12001 50158 4294967109/so-publishDate|descChaplinin lakukenkä on ainoa, joka tulee mieleen makutestimielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753