Kertokaas jokin työ, missä on ihan ok palkka, eikä tarvitse olla ihmisten kanssa paljon tekemisissä.
Ok palkka, ei tekemisissä ihmisten kanssa
5
483
Vastaukset
- ruosteakka
vaikka metallialan tehdas... vain työkaverit ja pomot seurana, ei mitään yleisön palvelua ja muiden tapailua, palkkakin kohtuullinen,14,50-ylöspäin vuosien mukaan... ja ammattitaidon.
- suunnittelijatar
Mä olen suunnittelija pienessä insinööritoimistossa. ei tartte olla paljon ihmisten kanssa, vähän kyllä. Pomo hoitaa asiakaskontaktit. pitää olla insinööri ja insinööripalkat muissa hommissa on parempia, mutta itse olen tyytyväinen. Saan jotakuinkin insinöörin aloituspalkkaa, valmistuin 1, 5 v sitten. Ei hyvä palkka, mutta pienillä menoilla pärjää.
- 5553454
Jos nyt unohdetaan suosiolla nämä erakon unelmatyöt eli erävartijan, majakanvartijan, yksinäisen kirjailijan.. jne ammatit niin:
Siivooja yötöissä, olet aika yksin. Varastoissa kerääjänä joissain isoissa firmoissa saat tehdä aika omin päin hommia. Tehtaissa liukuhihnalla ei juuri höpötellä. Jotkut asentajan työt ovat suht ihmisvapaita, eli käydään sitä ja tätä korjaamassa jossain tiloissa joihin ei muut pääse(televerkot, sähkölaitteet jne). Vartijan työ voi olla yksinään kiertämistä alueilla ja saa yleensä autollakin ajella. Sitten on monia yrittäjähommia joissa voit tehdä tuotteita kotonasi ja yrittää myydä niitä. Silloin myyminen vaatii kyllä aluksi hurjasti pr-työtä.
Lehdenjakaja öisin, ei varmaan tule montaa ihmistä vastaan.
Nykyään sosiaalisuutta pidetään isona plussana ja vaatimuksena tiimityöskentelyyn jota iso osa töistä on. Palkankorotuksia jopa saavat enemmän ne jotka osaavat nämä taidot -> naamakerroin.- 665546
jatkoa...Lisään pari: tutkija, ohjelmoija, yleensäkin tieteellisten alojen ammatit vetävät nörttejä puoleensa, mm. avaruustutkimus :D
Sosiaalisten taitojen heikkous hyvä matemaattinen älykkyys ovat oivat merkit hakeutua jonkinlaisen teknisen ja tieteellisen alan tutkijaksi/kehittäjäksi. Kun ei mene aikaa ihmisten kanssa seurusteluun, voi jopa luoda suht. menestyksekkään uran omalla alallaan. Tosin mitään mainetta ei kannata odottaa, olethan töissä alalla jossa vain übermestarit ovat lehtien kansissa. Muut ovat nimettömiä työn sankareita jotka nostavat hyvää palkkaa.
- ingenjööri
Suosittelen kans insinööri-nörtti linjaa. Työpaikan mukaan saa seurustella lähes kokonaan tietokoneen kanssa ja liki kaiken kommunikoinnin voi hoitaa sähköpostilla. Ja palkat ovat niin hyviä (helposti yli 4000e/kk) et lopun aikaa voi viettää ylellisessä yksinäisyydessä.
Ja mikä parasta, insinöörille sallitaan vaikka mikä epäsosiaalisuus, jos vaan osaa muun (teknisen) hommansa. Yhdelläkään firmalla ei ole varaa heittää heitä pois. Ne ymmärtää, ettei sosiaalisuus tuota mitään, vaikka sitä myynti yms. hommissa tarvitaan. Luova työ on yksinäistä ja se oikein jalostettuna tuottaa.
Muista aloista ehkä joku tutkija pääsee lähelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817