Hymy kertoi Miss Isoäiti 38v, ja hänen nuorikkonsa, 18v suhteesta ja kihlajaishaaveista.
-Palaute on yllättänyt meidät täysin, pari kertoo tuoreessa Hymyssä.
-Siwan kassaneitikin kannusti ja kertoi meidänkaltaisiamme ikäeropareja olevan paljon. Mutta on minua haukuttu lapsiinsekaantujaksikin. Se loukkaa syvältä, Janika kertoo Hymylle.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/miss-isoaiti-38-ja-jani-18-loukkauksia-satelee
Mitäs mieltä palstan naislogiikka tälläisestä ikäerosta on?
Onko hyvä että löytää sen oikean, vaikka olisikin ikäeroa?
Vai pidättekö suhdetta paheksuttavana? Jos, niin miksi?
40v Miss Isoäiti ja 18v poju
54
1061
Vastaukset
- jygjgh
Minä en oikein jaksa kiinnostua muiden elämästä, mutta nyt kun kysymykselläsi pakotit miettimään niin poika on kyllä valitettavan nuori. Yleisesti tuonikäisen tarvitsisi saada vähän rällätä. Mutta poikkeuksiakin tietenkin on, ja suhteita erilaisia. Jos itse olisin tuonikäisen kanssa jostain kumman syystä niin pyrkisin kaikin tavoin pitämään homman kevyenä ja pojan vapaana menemään. Ehtii sitä sitten myöhemminkin vakavoitua jos se siinä yhä roikkuu.
- Ei aina tarvi viinaa
Mikseivät he voi yhdessä "rällätä"?
Ja onko se ryyppääminen nyt niin hirveän tärkeää?
Sitäpaitsi nykynuoret ovat ryypänneet jo 13-14 vuotiaasta lähtien lähes joka vlk, niin että kyllä sitä viinaa on tuossa iässä jo saatu ihan tarpeeksi. Hyvä jos on jotain aivosoluja vielä jäljellä. - jygjgh
Ei aina tarvi viinaa kirjoitti:
Mikseivät he voi yhdessä "rällätä"?
Ja onko se ryyppääminen nyt niin hirveän tärkeää?
Sitäpaitsi nykynuoret ovat ryypänneet jo 13-14 vuotiaasta lähtien lähes joka vlk, niin että kyllä sitä viinaa on tuossa iässä jo saatu ihan tarpeeksi. Hyvä jos on jotain aivosoluja vielä jäljellä.No ilmeisesti hieman huono sanavalinta, mutta etkö tosiaan keksi mitään muuta kuin alkoholinkäyttö tähän? No jos sitten puhutaan siitä, niin tavoissa voi olla jonkinmoisia eroja. Ja tottakai voivat rällätä ja remuta yhdessä, sittenhän se riippuu siitä naisesta ja hänen luonteenlaadustaan. 18-vuotiaana viimeisten ruokarahojen ryyppääminen, kyydistä unohtuminen vieraalle paikkakunnalle ja bussipysäkille nukahtaminen ja aamuyöllä kotiin liftaaminen, ellei nyt sitten joudu putkaan, krapulassa töihin meno, se on vaan seikkailua joka ainoastaan naurattaa ja se on ohimenevää matkalla kunnon veronmaksajaksi. Nelikymppisenä moista kutsutaan vähintäänkin alkoholismiksi ja jos ei itseä vituta ja hävetä niin ulkopuolisia ainakin säälittää, lisäksi krapulapäivä töissä tuntuu siltä niinkuin kuolo korjaisi ihan just siinä missä se teini porskuttaa työporukan kanssa vielä töiden jälkeenkin yksille. Ja suhdemielessäkin olisi varmaan mukava liikkua ulkona, porukoissa, tutustua moniin erilaisiin ihmisiin, ihastuakin pari kertaa ja ehkä seurustellakin jopa, ajella vaikka ympyrää kaupungin kaduilla, eikä istua kotisohvalla suunnittelemassa naimisiinmenoa. Melko harva nelikymppinen viitsi istua ylibuukatussa karvanoppahelvetissä illan ajelemassa samaa ympyrää?
Mutta siis ihan miten vaan, todellakin yksilöistähän on ihan aina kyse, en todellakaan tiedä mikä ketäkin kiinnostaa. Itse en vaan ottaisi suhdetta kovin vakavasti ja tyrkkäisin pojan kavereiden matkaan välillä vaikka väkisin jos ei itse tajua lähteä. Itseänihän ei 18-vuotiaiden keskimääräiset huvit kovin suuressa määrin kiinnosta joten minusta ei niihin rientoihin seuraa saisi. - Ikärasismia!
jygjgh kirjoitti:
No ilmeisesti hieman huono sanavalinta, mutta etkö tosiaan keksi mitään muuta kuin alkoholinkäyttö tähän? No jos sitten puhutaan siitä, niin tavoissa voi olla jonkinmoisia eroja. Ja tottakai voivat rällätä ja remuta yhdessä, sittenhän se riippuu siitä naisesta ja hänen luonteenlaadustaan. 18-vuotiaana viimeisten ruokarahojen ryyppääminen, kyydistä unohtuminen vieraalle paikkakunnalle ja bussipysäkille nukahtaminen ja aamuyöllä kotiin liftaaminen, ellei nyt sitten joudu putkaan, krapulassa töihin meno, se on vaan seikkailua joka ainoastaan naurattaa ja se on ohimenevää matkalla kunnon veronmaksajaksi. Nelikymppisenä moista kutsutaan vähintäänkin alkoholismiksi ja jos ei itseä vituta ja hävetä niin ulkopuolisia ainakin säälittää, lisäksi krapulapäivä töissä tuntuu siltä niinkuin kuolo korjaisi ihan just siinä missä se teini porskuttaa työporukan kanssa vielä töiden jälkeenkin yksille. Ja suhdemielessäkin olisi varmaan mukava liikkua ulkona, porukoissa, tutustua moniin erilaisiin ihmisiin, ihastuakin pari kertaa ja ehkä seurustellakin jopa, ajella vaikka ympyrää kaupungin kaduilla, eikä istua kotisohvalla suunnittelemassa naimisiinmenoa. Melko harva nelikymppinen viitsi istua ylibuukatussa karvanoppahelvetissä illan ajelemassa samaa ympyrää?
Mutta siis ihan miten vaan, todellakin yksilöistähän on ihan aina kyse, en todellakaan tiedä mikä ketäkin kiinnostaa. Itse en vaan ottaisi suhdetta kovin vakavasti ja tyrkkäisin pojan kavereiden matkaan välillä vaikka väkisin jos ei itse tajua lähteä. Itseänihän ei 18-vuotiaiden keskimääräiset huvit kovin suuressa määrin kiinnosta joten minusta ei niihin rientoihin seuraa saisi."suhdemielessäkin olisi varmaan mukava liikkua ulkona, porukoissa, tutustua moniin erilaisiin ihmisiin, ihastuakin pari kertaa ja ehkä seurustellakin jopa, ajella vaikka ympyrää kaupungin kaduilla"
Ihan yhtähyvin tuo pariskunta voi "suhdemielessä" liikkua ulkona, porukoissa ja tutustua moniin erilaisiin ihmisiin ja ajella vaikka ympydää kaupungin kaduilla.
Mitäs ikä siihen vaikuttaa?
Jos itse olet kalkkis jo keski-ikäisenä, se ei tarkoita että muut olisivat. - jygjgh
Ikärasismia! kirjoitti:
"suhdemielessäkin olisi varmaan mukava liikkua ulkona, porukoissa, tutustua moniin erilaisiin ihmisiin, ihastuakin pari kertaa ja ehkä seurustellakin jopa, ajella vaikka ympyrää kaupungin kaduilla"
Ihan yhtähyvin tuo pariskunta voi "suhdemielessä" liikkua ulkona, porukoissa ja tutustua moniin erilaisiin ihmisiin ja ajella vaikka ympydää kaupungin kaduilla.
Mitäs ikä siihen vaikuttaa?
Jos itse olet kalkkis jo keski-ikäisenä, se ei tarkoita että muut olisivat.No mitäs tuohon sitten pitäisi sanoa? Jos oma ajatusmaailmasi ei kehity eikä muutu mihinkään suuntaan 20 vuodessa niin ei se tarkoita että muut olisivat jälkeenjääneitä tai paikoilleen jämähtäneitä ikuisiksi ajoiksi? Todella kypsää sananvaihtoa taas, ilmeisesti siis juuri mieleistäsi.
Olenko mielestäsi väittänyt jotain muuta, monestiko pitää sanoa että tottakai ihmiset ovat yksilöitä? Mutta kyllä se nyt todellakin on niin että keskimäärin satavuotias haluaa nukkumaan aikaisemmin kuin parikymppinen eikä välttämättä päihitä cooperin testissä. Tajuatko että vaikka aivot olisivatkin paikoilleen jämähtäneet niin kyllä viimeistään fysiikka vanhenee jokaisella, ihan joka sekunti. Ei se ole minun keksintöäni vaan tosiasia. Jessus sentään.... - mies 33 v.
jygjgh kirjoitti:
No mitäs tuohon sitten pitäisi sanoa? Jos oma ajatusmaailmasi ei kehity eikä muutu mihinkään suuntaan 20 vuodessa niin ei se tarkoita että muut olisivat jälkeenjääneitä tai paikoilleen jämähtäneitä ikuisiksi ajoiksi? Todella kypsää sananvaihtoa taas, ilmeisesti siis juuri mieleistäsi.
Olenko mielestäsi väittänyt jotain muuta, monestiko pitää sanoa että tottakai ihmiset ovat yksilöitä? Mutta kyllä se nyt todellakin on niin että keskimäärin satavuotias haluaa nukkumaan aikaisemmin kuin parikymppinen eikä välttämättä päihitä cooperin testissä. Tajuatko että vaikka aivot olisivatkin paikoilleen jämähtäneet niin kyllä viimeistään fysiikka vanhenee jokaisella, ihan joka sekunti. Ei se ole minun keksintöäni vaan tosiasia. Jessus sentään....Nainen ei ollut mikään 100 vuotias, vaan 38 vuotias. Ei siinä iässä tarvi jäädä kotiin/hoitokotiin kun omat jalat takuulla kantaa ja mielikin on virkeä. Ihan idioottimaista kuvitella että siinä iässä ei voisi kulkea ulkona porukoissa tutustuen uusiin ihmisiin jne,.. Jos itse haluat muumioitua jo 30 ikävuoden jälkeen, niin ole hyvä sinulla on siihen oikeus.
Cooperin testistä. Moni alle parikymppinenkään ei ikävä kyllä suorita kuupperin testiä nykyään :) On myös niin että moni 60 vuotias eläkettä miettiessä onkin hyvässä kunnossa että pärjää ihan hyvin fyysisessä työssä kaikkien nuorempienkin kanssa. Oma isäni ja äitini ovat hyvässä kunnossa ja he ovat molemmat yli 60 vuotiaita. Arkipäivät tekevät töitä, viikonloppuna harrastavat ja auttavat minua taloni rakennushommissa. Kunto riippuu hyvin paljon siitä jos vaan sattuu sairastumaan johonkin. - GMilf
mies 33 v. kirjoitti:
Nainen ei ollut mikään 100 vuotias, vaan 38 vuotias. Ei siinä iässä tarvi jäädä kotiin/hoitokotiin kun omat jalat takuulla kantaa ja mielikin on virkeä. Ihan idioottimaista kuvitella että siinä iässä ei voisi kulkea ulkona porukoissa tutustuen uusiin ihmisiin jne,.. Jos itse haluat muumioitua jo 30 ikävuoden jälkeen, niin ole hyvä sinulla on siihen oikeus.
Cooperin testistä. Moni alle parikymppinenkään ei ikävä kyllä suorita kuupperin testiä nykyään :) On myös niin että moni 60 vuotias eläkettä miettiessä onkin hyvässä kunnossa että pärjää ihan hyvin fyysisessä työssä kaikkien nuorempienkin kanssa. Oma isäni ja äitini ovat hyvässä kunnossa ja he ovat molemmat yli 60 vuotiaita. Arkipäivät tekevät töitä, viikonloppuna harrastavat ja auttavat minua taloni rakennushommissa. Kunto riippuu hyvin paljon siitä jos vaan sattuu sairastumaan johonkin."moni 60 vuotias eläkettä miettiessä onkin hyvässä kunnossa"
Tässä muutamia yli 60 vuotiaita naisia:
http://isabellasnow.hubpages.com/hub/Sexy-60-Year-Old-Women
60v Miss Fitness:
http://4.bp.blogspot.com/_gcA0ZuKGkI8/StsjS7izXDI/AAAAAAAAEIU/YmJhVXsKkfs/s1600-h/Open figure.JPG - jygjgh
mies 33 v. kirjoitti:
Nainen ei ollut mikään 100 vuotias, vaan 38 vuotias. Ei siinä iässä tarvi jäädä kotiin/hoitokotiin kun omat jalat takuulla kantaa ja mielikin on virkeä. Ihan idioottimaista kuvitella että siinä iässä ei voisi kulkea ulkona porukoissa tutustuen uusiin ihmisiin jne,.. Jos itse haluat muumioitua jo 30 ikävuoden jälkeen, niin ole hyvä sinulla on siihen oikeus.
Cooperin testistä. Moni alle parikymppinenkään ei ikävä kyllä suorita kuupperin testiä nykyään :) On myös niin että moni 60 vuotias eläkettä miettiessä onkin hyvässä kunnossa että pärjää ihan hyvin fyysisessä työssä kaikkien nuorempienkin kanssa. Oma isäni ja äitini ovat hyvässä kunnossa ja he ovat molemmat yli 60 vuotiaita. Arkipäivät tekevät töitä, viikonloppuna harrastavat ja auttavat minua taloni rakennushommissa. Kunto riippuu hyvin paljon siitä jos vaan sattuu sairastumaan johonkin.Joo todella, ajatella. On myöskin ihan tutkittu juttu että esimerkiksi äidit nuorempana jaksavat paremmin yövalvomiset ym. kuin sitten vanhempana, enkä usko että tässäkään tutkimuksessa puhutaan satavuotiaista vaikka tietenkin se on varmasti minulta silkkaa ikärasismia jos nyt menen toteamaan että satavuotiaat naiset eivät lisäänny.
En minä mielestäni muumioidu jos en halua ajaa pillurallia ympäri yhtä korttelia pitkin yötä? Pitäisikö moisen OIKEASTI kiinnostaa? Kätevästi unohdit sinäkin kyllä ne ihastumiset, lyhyet romanssit ynnämuut diivailut mitä yleisimmin harrastetaan vapaana, VAIMO kun yleensä minkäikäisenä tahansa on moisesta hieman pahoillaan, mutta hei, edelleen, kyllä kaikki on mahdollista.
Kyllä, minulla on varaa tunnustaa että jos vedän raskaan työviikon ja helvetisti ylitöitä niin ainoana vapaapäivänäni painun aivan varmasti kotiin ja erittäin tyytyväisenä vällyjen alle, jos on samanlaisia viikkoja vielä edessäkin. Parikymmentä vuotta sitten raskas viikko ei menoa haitannut, ellei ollut jopa suorastaan loistava syy lähteä hillumaan aamukuuteen. Herra ikinuori on itse hyvä ja hoitaa päivisin ne työt, iltaisin pari ylityötuntia, raksaa yötä myöten ja viikonloppuna raksan, harrastukset ja vanhempien kestitsemisen ja karkaa sinne pillurallia ajelemaan sitten kun vanhemmat nukahtaa, tai kaipa ne tulevat sinne sun messiin. Ehtiihän sitä haudassa levätä.
Ainoa kysymys olisi: Jos mainitsemani asiat eivät keskimäärin pidä paikkansa niin miksi ihmeessä meillä ei ole koko maa tulvillaan pareja 20-30 ikävuoden erolla? Jos kerran todellakin eri ikäluokilla natsaa maailmat yhteen keskimäärin noin täydellisesti kuin kuvailette? Levittäkää nyt sanaa ettei ihmiset enää turhaa keskittyisi omanikäisiin kun siinä on sentään vaara ristiriitoihinkin.
- heh,hee.
Empä tiedä mutta e-pillerit lopetin juuri ja panettaa koko ajan. Eipä ole mies tyydyttämässä, vaikka lastakin meidän piti yrittää.. Olen sitten yrittänyt runkkailla ja tyydyttää itseäni vaikka millä, kun en vieraisiinkaan minäkään haluaisi.
Että juu, sitä haluan kysyä mikä teidän miesten logiikka on?
Silloin kun naista haluttaa, jätätte vaan yksin? :(- Ota nuorimies
No ota sinäkin nuori mies. Se jaksaa ja haluaa tyydyttää sinut jopa monta kertaa yössä.
Keski-ikäinen nainen on seksuaalisuutensa huipulla ja osaa nauttia seksistä.
Nuori mies kykenee vielä tyydyttämään naisen, toisin kuin vanhemmat miehet.
Paras suhde on nimen omaan nuoren miehen ja vanhemman naisen.
Kumpikin saa sitä mitä haluaa. - tri lääkäri
Ota nuorimies kirjoitti:
No ota sinäkin nuori mies. Se jaksaa ja haluaa tyydyttää sinut jopa monta kertaa yössä.
Keski-ikäinen nainen on seksuaalisuutensa huipulla ja osaa nauttia seksistä.
Nuori mies kykenee vielä tyydyttämään naisen, toisin kuin vanhemmat miehet.
Paras suhde on nimen omaan nuoren miehen ja vanhemman naisen.
Kumpikin saa sitä mitä haluaa.Kyllä sitä papoillakin seisoo. Kyllä miehillä seisoo myöhemmälläkin iällä jos yleiskunto on hyvä. Täysin hatusta temmattu koko väite että jollain papoilla ei muka seisoisi. Ehkä pappoja ei vaan kiinnosta huono seksi mamman kanssa.
- 14
joo, huomattu on. nää miehet juoksee karkuun jos naista oikeesti panettaa.
- Vaihto kannattaa
"50-vuotias muija pitääkin aina vaihtaa kahteen kaksvitoseen."
Minä vaihdoin vanhan 40v ukkoni, yhteen parikymppiseen ;D
Kannattaa naiset kokeilla. Elämä maistuu taas - Pressaehdokkaat
Paavolla ja Päivillä ikäeroa on 26 vuotta.
Saulilla ja Jennillä 29 vuotta.
Pekan ja Antonion kanssa paljon:
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/ulkomaat/ajankohtaista/2010/1025210.jpg
Niin että paljon vähemmän ikäeroa tällä pariskunnalla on!- No höh-.
Kyllähän vanhempi mies pystyy siittämään nuoren naaraan mutta 60 v mummu ei pysty enää tuottamaan jälkeläistä nuorelle miehelle..Älkää nyt hyvät ihmiset unohtako elämän ja biologian perusasioita !
- hnnnnnnnnneeeeeeeee
Ja entäs Katri Helena ja nuorikkonsa, mitäs heillä onkaan ikäeroa, 25 vuotta ainakin? Mutta on se mun mielestä ainakin vähän eri asia, kun se nuorempi puolisko on lähempänä kolmeakymppiä kuin ihan 18-v. On edes jotain elämänkokemusta takana eikä vasta alustavia harkkoja ihmissuhdesaralla.
- öföf.
No höh-. kirjoitti:
Kyllähän vanhempi mies pystyy siittämään nuoren naaraan mutta 60 v mummu ei pysty enää tuottamaan jälkeläistä nuorelle miehelle..Älkää nyt hyvät ihmiset unohtako elämän ja biologian perusasioita !
Eivät kaikki perusta parisuhdetta sen takia, että siitetään jälkeläisiä ja jotkut tekevät jälkeläisiä ilman parisuhdetta. Ja kolmanneksi, vanhan miehen, yli 40v, sperma on huonolaatuista. Riski saada vammainen lapsi on moninkertainen. Biologinen tosiasia tämäkin. Kuten sekin, että miehet kuolevat noin kymmenen vuotta naisia aiemmin. Vanhan miehen erektio-ongelmista puhumattakaan.
- En usko Se Oikeaan
Miksi 38-vuotias pyöristetään tässä 40-vuotiaaksi, mutta 18-vuotiasta ei 20-vuotiaaksi?
Isoäiti tarkoittaa vain lasta ja lapsen lasta ja jos molemmat tekee lapsen 18-vuotiaana, on 36-vuotiaskin jo isoäiti. Silti molemmat olisi täysi-ikäisinä vanhempia.
18-vuotias on täysi-ikäinen nimittelee pojuksi tai ei. Eikä 38-vuotias ole vanha vaikka kuinka pyöristäisi ylöspäin ja korostaisi isoäitiyttä.
Noita lapsiinsekaantumisjuttuja (tässä haukkujia) pidän sairaina, ja oikeita pedofiilien uhreja törkeästi loukkaavina ja vakavaa rikosta pilkkaavina. Tässä kumpikin on täysi-ikäisiä, mitään rikosta missään muodossa ei käsittääkseni tapahdu, vaan molemmat ovat vapaaehtoisia.
Jos ihmiset on täysi-ikäisiä, kuten tässä, niin eipä siihen mitään muuta sanomista ole, kun että onnea vaan suhteelle. Eiköhän noita parikymppisten naisten ja nelikymppisten miesten suhteita ole löytynyt kautta maailman sivun, mitäs eroa siinä toisinpäin on. Ei mitään. Onnea vaan matkaan, itselleenhän jokainen aikuinen, täysi-ikäinen ihminen saa valita sen täysi-ikäisen ihmisen, joka heidät valitsee myös, ihan ikään, sukupuoleen, ulkonäköön, tai muuhun ulkoiseen seikkaan liittymättä eikä siinä ole muilla mitään nokan koputtamista.
Eikä kyllä kiinnostakaan.
Kun 18 vuotta on ylitetty, se on onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.- avara katse
Kyllä se oikeasti vanha pappa tai mummu voi olla parempi puoliso kuin joku väkivaltainen Erkki sterodeideissa.
- candida
no en nyt tajua miten muitten elämät mulle kuuluu, varsinki jos naisella ei ole omaa samanikäistä poikaa---
tai vaik oliski. Molemmat ovat täysi-ikäisiä, joten vähämpä minua kiinnostaa. Hyvä vain, jos toimeen tulevat.
- Ihan ok ikäero :)
Ei ne samanikäistenkään suhteet täydellisiä ole. Eikä samanikäistenkään suhteissa motiivit yhdessäoloon ole aina parhaat mahdolliset tai kaikkien hyväksymät.
PÄÄTELMÄ: mikäli pariskunta on itse tyytyväinen tilanteeseen, ei muiden pidä siihen puuttua tai ilmaista paheksuntaansa. Jokainen pitäköön huolen omista asioistaan.
Onnea uudelle pariskunnalle! - Mummu ja poika
aika epäilyttävää,etten sanoisi sairasta.
- Fresh sallaad
Miksi siitä Freshin salaatti mainoksesta syntyi niin kamala kohu vaikka mainoksessa oli n 40 v naisen ja 30 v miehen suhde?
Onko nyt vihdoin sallitumpaa myös naiselle olla nuoremman miehen kanssa?
(Paitsi tuollaisten ahdasmielisten mummujapoika tyyppien mielestä)- ikäeroa-.
toki voi olla mutta ei noin päin,mies voi kyllä olla vanhempi..Tuskin tuokaan nainen enää alkaa yli 5kymppisenä lapsia kyhäämään kun mies on siihen valmis.
- pättösn
ikäeroa-. kirjoitti:
toki voi olla mutta ei noin päin,mies voi kyllä olla vanhempi..Tuskin tuokaan nainen enää alkaa yli 5kymppisenä lapsia kyhäämään kun mies on siihen valmis.
Höpö höpö. Läheskään kaikki miehet eivät ole edes innokkaita hankkimaan lapsia koskaan. Ja ehtiihän tuossa vielä muuttamaan mielensä ja eroamaan, jos halu saada lapsia osoittautuu kovemmaksi kuin rakkaus vanhempaan naiseen. Harvoin suhteet nykyisin muutenkaan vuosikymmeniä kestävät. Tosin itse tunnen pariskunnan, mies yli 20 vuotta naista nuorempi, alkoivat "oleen" kun mies oli reilu kaksikymppinen, nykyisin tuo mies on pian viisikymppinen. Edelleen ovat yhdessä.
Mitä me ollaan keidenkään muiden suhteita tuomitsemaan. - Ei lapsia haluta
pättösn kirjoitti:
Höpö höpö. Läheskään kaikki miehet eivät ole edes innokkaita hankkimaan lapsia koskaan. Ja ehtiihän tuossa vielä muuttamaan mielensä ja eroamaan, jos halu saada lapsia osoittautuu kovemmaksi kuin rakkaus vanhempaan naiseen. Harvoin suhteet nykyisin muutenkaan vuosikymmeniä kestävät. Tosin itse tunnen pariskunnan, mies yli 20 vuotta naista nuorempi, alkoivat "oleen" kun mies oli reilu kaksikymppinen, nykyisin tuo mies on pian viisikymppinen. Edelleen ovat yhdessä.
Mitä me ollaan keidenkään muiden suhteita tuomitsemaan.Kuinka vanhoja te oikeen ootte? Luulettekste toisiaan että nykyään vielä joku seurustelee sitä varten että aikoo hankkia lapsia? Aika harva nuori nainen tai tyttökään hakee seurustelukumppanissaan lastensa isää.
Sitä ollaan sen kanssa kenen kanssa on kiva olla ja kenen kanssa viihtyy.
Ei nykyään tarvi ensin mennä naimisiin että voi rakastella. Tai joutua oleen sen saman kanssa lopun elämäänsä.
Eli ei toi lasten hankkiminen oo mikään selitys sille et vanhempi nainen ei vois olla ihan nuoren miehen kanssa. Sitä paitti jos se mies joskus sitten haluu lapsia, niin voihan ne vaikka vuokrata kohdun tai se mies voi tehdä ne lapset sitten kun se on ite vanha. Ei nuoret jätkät muutenkaan mitään vauvoja halua riippakiveks. - Ihan tarpeeks
Ei lapsia haluta kirjoitti:
Kuinka vanhoja te oikeen ootte? Luulettekste toisiaan että nykyään vielä joku seurustelee sitä varten että aikoo hankkia lapsia? Aika harva nuori nainen tai tyttökään hakee seurustelukumppanissaan lastensa isää.
Sitä ollaan sen kanssa kenen kanssa on kiva olla ja kenen kanssa viihtyy.
Ei nykyään tarvi ensin mennä naimisiin että voi rakastella. Tai joutua oleen sen saman kanssa lopun elämäänsä.
Eli ei toi lasten hankkiminen oo mikään selitys sille et vanhempi nainen ei vois olla ihan nuoren miehen kanssa. Sitä paitti jos se mies joskus sitten haluu lapsia, niin voihan ne vaikka vuokrata kohdun tai se mies voi tehdä ne lapset sitten kun se on ite vanha. Ei nuoret jätkät muutenkaan mitään vauvoja halua riippakiveks.vanhoja ymmärtämään elämän tosiasiat,kaikki ei taida ola tarpeeksi kypsiä vaan vaikuttaa teinihöpötykseltä,korvan taustat on vielä märät.
- Tri Outolempi
Yhtä kamala asia homosuhteet. Ahdasmielisillä ihmisillä kiuhuu yli välittömästi joku alle nelikymppinen on yhdessä alle kakskymppisen kanssa...ja vielä NAINEN voi voi kun on kamalaa :)
Ei se ikää katso, jos ajatusmaailmat ja elämäntyyli ja arvot kohtaa. Karu fakta ettei minkään ikäiset sovi keskenään yhteen, jos ne kovin eri maailmoista tulee ja elää eri arvomaailmassa.
- Fiksu nuori mies
"En minä mielestäni muumioidu jos en halua ajaa pillurallia ympäri yhtä korttelia pitkin yötä?"
Eikös tää ole aikamoista yleistystä jos väität että kaikki parikymppiset muka ajelee pillurallia kaiket yöt eikä tee mitään muuta? Miksi muka nuoren miehen kanssa seurustelevan pitäisi haluta ajella pillurallia? Toisaalta jos joku haluaa, niin mikäs siinä. Voi sitä huonomminkin aikaansa viettää.
Tää kyseinen nuori mies on lukiossa, eli hänellä saattaa olla jotain muutakin mielessä kuin amisajelut.- jygjgh
En pysty fiksujenkaan nuorien miesten vuoksi ujuttamaan aivan jokaiseen lauseeseen sanoja "yleensä" , "keskimäärin" jne. ja sitä huomautusta että poikkeuksiakin löytyy, tekstin luettavuuden kärsimättä. Aivan oikein, olet huomannut että kyse on yleistyksestä, muuta en ole väittänytkään.
Lukio on omakohtaisesti koettu joten minulle on aivan turha syöttää ko. opintoihin tai opiskelijoihin liittyen mitään ylimääräistä gloriaa. Ei mene läpi. - Downshiftaajat
jygjgh kirjoitti:
En pysty fiksujenkaan nuorien miesten vuoksi ujuttamaan aivan jokaiseen lauseeseen sanoja "yleensä" , "keskimäärin" jne. ja sitä huomautusta että poikkeuksiakin löytyy, tekstin luettavuuden kärsimättä. Aivan oikein, olet huomannut että kyse on yleistyksestä, muuta en ole väittänytkään.
Lukio on omakohtaisesti koettu joten minulle on aivan turha syöttää ko. opintoihin tai opiskelijoihin liittyen mitään ylimääräistä gloriaa. Ei mene läpi.Koita nyt ymmärtää, lukion käyneenä sen ei pitäsi edes olla vaikeaa, ettei se että juuri sinä olet jotain mieltä jostain asiasta, tarkoita sitä että sama koskisi kaikkia muita ihmisiä tai että muiden täytyisi noudattaa sinun käskyäsi.
Älä pelkää, kukaan ei varmastikaan pakota sinua yhtään mihinkään kun "raskaan työviikon ainoana vapaapäivänäsi painut aivan varmasti kotiin ja erittäin tyytyväisenä vällyjen alle". Se on sinun oikeutesi.
Mutta jos ja kun joku muu ei halua tehdä niin, niin sallittakoon se hänelle.
Näetkö sen suurimpana ongelmana nuoren ja hieman vanhemman parisuhteessa, että nuori jaksaa ja vanha ei?
Sehän nuoressa kumppanissa on niin ihanaa että hänellä on vielä jäljellä elämän iloa ja energiaa. Nuorten seurassa se vähän vanhempikin saa takaisin sitä menetettyä haluaan elää. Ei se ole elämistä että teet 24/7 duunia ja olet kuin tapettu mato jossain sohvan nurkassa lopun aikaa. Kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaa olla? Ei edes se toinen vanha ihminen.
Siksi yhä useammat downshiftaavat, koska haluavat elämältä muutakin kuin työntekoa. Kokeilisit sinäkin joskus, niin ehkä sinun ei tarvitsisi kadehtia muiden onnea.
- jygjgh
Mielipidettä kysyttiin, sen olen omalta kohdaltani sanonut ja perustellut. Onko nyt se isoin ongelma tässä, että asioista yleensä pitää olla ainoastaan sitä yhtä virallisesti oikeaa mieltä? Jos aloituksen kysymys olisi ollut että alkaisikohan sitä vakavaan suhteeseen luottohäiriöisen rapajuopon kanssa niin kaikki ulvoisivat kuorossa että ei missään tapauksessa, koska se on siitä asiasta se virallinen oikea mielipide. Eli onko sinun näkemykseni tästä asiasta nyt siis se, että koska en ole samaa mieltä kaikkien muiden kanssa niin minun tulee pitää turpani kiinni? Jos ette ymmärrä edes liioiteltuja esimerkkejä niin oletatteko että alan tässä jotain pieniä vivahde-eroja selvittelemään? Mutta jos oikeasti 20 vuotta elämästänne vaan hujahtaa jättämättä minkäänlaista jälkeä (kokemusta, viisautta, väsymystä, yleistietoa, mielenkiinnon kohteiden muutosta, you name it) niin ei varmaankaan tämä asia oikein avaudu vaikka miten selittäisin. Ai kuka haluaa olla sellaisen kanssa joka pyrkii rakentamaan vähän jotain pysyvämpääkin eikä vaan suunnittele asioita seuraavaan palkkapäivään asti, no hei toinen samanikäinen usein haluaa, ylläripylläri.
Hienoa että annat minulle oikeuden muumioitua ja olla kalkkis ja jopa "kadehtia" (???!?!? :-D ) Eiköhän nuo sanavalinnat kerro aivan tarpeeksi sanojien omasta arvomaailmasta ja siitä kuka tässä on käskyjä jakelemassa. Mielestäni olen itse sanonut jo alussa että muut tehköön puolestani mitä tykkäävät, yritin tässä nyt ilmeisen epäonnistuneesti selittää että erilaisilla elämänkokemuksilla maailmat eivät vaan aina kohtaa kovin hyvin. Mutta kuten olen tunnustanutkin, niin ilmeisesti olen väärässä ja suurempi mysteeri onkin miksi näitä ikäeropareja ei sitten ole enemmän. - Rakkaus voittaa
"suurempi mysteeri onkin miksi näitä ikäeropareja ei sitten ole enemmän."
Kyllähän niitä on ja niitä on ollut koko ihmishistorian ajan.
Niistä vain ei tehdeä numeroo.
Esim. 1,3 miljardia ihmistä, joista Suomessa n. 40.000, palvoo erästä tälläisessä parisuhteessa ollutta henkilöä. Muslimien jumala Muhamed meni nuorena naimisiin häntä huomattavasti vanhemman lesken kanssa. Perimätieto korostaa avioparin suurta ikäeroa. Muhamed oli parikymppinen ja vaimo n. 40 vuotias. He elivät onnellisena yhdessä vaimon kuolemaan saakka, seuraavat parikymmentä vuotta, saaden useita yhteisiä lapsia. Muhamad kunnioitti ja rakasti vanhempaa vaimoaan niin paljon että eli hänen kanssaan yksiavioisena.
Niin ettei sitä koskaan tiedä vaikka tästäkin pariskunnasta syntyisi uusi uskonto, joka saa miljardeja seuraajia?- *
Eikös Muhamed sittemmin avioitunut yhdeksän vuotiaan pikkutytön kanssa.
- Missä ne parit on?
Mun käsittääkseni se, että Jeesus käveli vetten päällä ja Jeesukseen miljoonat uskoo, ei tee vetten päällä kävelystä kovin yleistä ilmiötä.
- tosiasiassa
18-vuotia poika on lapsi!
- Itsemääräämisoikeus
Tosiasiassa suurin osa miehistä on ikuisiä lapsia, mutta siitä huolimatta he haluavat seksiä ja heillä on oikeus sitä myös saada.
Suomessa jo 16-vuotias on oikeutettu itse valitsemaan kenen kanssa haluaa olla parisuhteessa eli ketä rakastaa ja rakastella.
Ihmisellä on oltava itsemääräämioikeus päättää omasta seksielämästään.
Jos ja kun 16 tai 18 vuotias itse haluaa rakastaa jotakuta ihmistä, niin mikä sinä tai kukaan muukaan on sitä kieltämään? - itseasiassa
18 vuotias poika on nuori. EI lapsi. 18 vuotiaalla on täysi oikeus seurustella kenen kanssa haluaa, asua omillaan ja elää itsenäistä elämää.
- Onhan noita
Petra Kapanen 38 ja hänen uusi avopuoliso 22v.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011111014728766_vi.shtml - heh.
hah hah....maaninen psykoosipotilas päästetty vastoin ylilääkärin selkeää ohjetta taas tietokoneen ääreen. Suusta syljetyt lääkkeetkin taitaa löytyä potilaan patjan alta..
- Oletko maaninen?
Ai on sut päästetty vastoin lääkärin selkeitä ohjeita tietokoneen ääreen ja viä noin aikasin aamusta?
Voi voi , ehkä sun sitten kannattaisi vaan syödä ne lääkkeet eikä jemmata niitä patjan alle?
- Satoja pareja
- miksi näitä ikäeropareja ei sitten ole enemmän?
- Kyllähän niitä on ja niitä on ollut koko ihmishistorian ajan.
- Niistä vain ei tehrä numeroo.
- Missä ne parit on?
No tässä "muutama" julkkispariskunta:
3 Years
Paula Abdul . . . Brad Beckerman
June Carter . . . Johnny Cash
Melanie Griffith . . . Antonio Banderes
Heather Locklear . . . David Spade
Jennifer Lopez . . . Ben Affleck
Bette Midler . . . Martin von Haselberg
Alania Morissette . . . Ryan Reynolds
Anne Prince . . . Wil Wheaton
Josefa Salinas . . . Coolio
---------------
4 Years
Pamela Anderson . . . Kid Rock
Kim Basinger . . . Alec Baldwin
Bo Derek . . . John Corbett
Jill Goodacre . . . Harry Connick Jr.
Catherine Keener . . . Dermot Mulroney
Anne Heche . . . Coley Lafoon
Rene Russo . . . Dan Gilroy
Angela Zachary . . . Marlon Wayons
---------------
5 Years
Princess Anne . . . Timothy Laurence
Vivica A. Fox . . . Christopher Harvest
Goldie Hawn . . . Kurt Russell
Ashley Judd . . . Dario Franchitti
Eve Mavrakis . . . Ewan McGregor
Gwyneth Paltrow . . . Chris Martin
J.K. Rowling . . . Neil Murray
Brooke Shields . . . Andre Agassi
---------------
6 Years
Lucille Ball . . . Desi Arnez
Drew Barrymore . . . Fabrizio Moretti
Sofia Coppola . . . Thomas Mars
Jamie Gandy . . . Frankie Muniz
Lisa Hartman . . . Clint Black
Chelsea Noble . . . Kirk Cameron
Katey Sagal . . . Kurt Sutter
Vanessa L. Williams . . . Rick Fox
---------------
7 Years
Kylie Minogue . . . James Gooding
Sadie Frost . . . Jude Law
Audrey Hepburn . . . Robert Wolders
Sigourney Weaver . . . Jim Simpson
---------------
8 Years
Courteney Cox . . . David Arquette
Anne-Marie Duff . . . James McAvoy
Anne Hathaway . . . William Shakespeare (not the actress)
Joanna Lumley . . . Stephen Barlow
---------------
9 Years
Halle Berry . . . Gabriel Aubry
Sheryl Crow . . . Lance Armstrong
Julianne Moore . . . Bart Freundl
Jaclyn Smith . . . Bradley Allen
---------------
10 Years
Candace Bushnell . . . Charles Askegard
Katherine Helmond . . . David Christian
Madonna . . . Guy Ritchie
Liza Minnelli . . . David Allen Gest
Lorrie Morgan . . . Jon Randall
Priscilla Presley . . . Marco Garibaldi
---------------
11 Years
Greer Garson . . . Richard Ney
---------------
12 Years
Mariah Carey . . . Nick Cannon
Daryl Hannah . . . David Blaine
Susan Sarandon . . . Tim Robbins
Dorothy Squires . . . Roger Moore
---------------
13 Years
Lucille Ball . . . Gary Morton
Deborra-Lee Furness . . . Hugh Jackman
Pam Grier . . . Kevin Evans
Kathy Najimy . . . Dan Finnerly
---------------
14 Years
Rosanne Barr . . . Ben Thomas
Chrissie Hynde . . . Lucho Brieva
Bernadette Peters . . . Michael Wittenberg
Mira Sorvino . . . Chris Backus
Raquel Welch . . . Richard Palmer
---------------
15 Years
Demi Moore . . . Ashton Kutcher
Brigitte Nielsen . . . Mattia Dessi
---------------
16 Years
Fran Drescher . . . John (boyfriend)
Ruth Gordon . . . Garson Kanin
Tina Turner . . . Erwin Bach
Heidi Van Pelt . . . Taran Noah Smith
---------------
17 Years
Katie Couric . . . Brooks Perlin
Isadora Duncan . . . Sergei Esenin
Vanna White . . . Colby Donaldson
---------------
18 Years
Francesca Annis . . . Ralph Fiennes
Juliet Mills . . . Maxwell Caulfield
Mary Tylor Moore . . . S. Robert Levine
---------------
19 Years
Janice Dickinson . . . Tommy Fry
---------------
20 Years
Lorraine Bracco . . . Jason Cipolla
Edith Piaf . . . Theo Sarapo
Helena Rubenstein . . . Prince Artchil Gourielli-Tchkonia
Norma Shearer . . . Martin Arrounge
Dinah Shore . . . Burt Reynolds
Elizabeth Taylor . . . Larry Fortensky
---------------
21 Years
Barbara Hershey . . . Naveen Andrews
Lillian Vernon . . . Paolo Martino
---------------
23 Years
Carol Burnett . . . Brian Miller
Terry McMillan . . . Jonathon Plummer
Ivana Trump . . . Rossano Rubicon
---------------
24 Years
Sam-Taylor Wood . . . Aaron Johnson (She: 42, film director. He: 18, actor. Year met: 2008, during an audition.)
---------------
25 Years
Joan Collins . . . Robin Hurlstone
Merle Oberon . . . Robert Wolders
---------------
31 Years
Ellen Barkin . . . Sam Levinson
---------------
32 Years
Joan Collins . . . Percy Gibson
Norma Ferriera . . . Chris Harvey (British couple. She: 50: He: 18 when met. news story)
Martha Raye . . . Mark Harris
---------------
34 Years
Gina Lollobrigida . . . Javier Rigau y Rafols
---------------
39 Years
Edna Townsend . . . Simon Martin (British couple in 2005. She: 70: He: 31. news story)
---------------
46 Years
Celeste Holm . . . Frank Basile (her fifth husband)
---------------
71 Years
Wook Kunder . . . Muhamad Noor Che Musa (Malaysian couple in 2006; She: 104. He: 33)
Riittääkö? - jygjgh
No eihän tuohon listaan paljoa jää kun karsii pois epäolennaisuudet. Onhan ikäeroja toki sitten koko maa täynnä kun aloitetaan KOLMESTA vuodesta, mutta siinä vaiheessa ei varmaankaan ole mitään kovin merkittäviä elämänvaiheiden eroja ellei puhuta lapsista. Julkkisten elämä taitaa noin keskimäärin muutenkin poiketa normaalimenosta? Vai onko jonkun täällä kirjoittavan kaveripiiri täynnä pareja joilla kaikilla on vähintään 20 vuoden ikäero JA he kertovat juttelevansa Elvikselle tmv. ?
Turhaahan tämä nyt on kun valtaosa ei tunnu ymmärtävän sanaa "keskimäärin", mutta yleensä ihmiset ovat omien havaintojeni mukaan pariutuneet suurinpiirtein ikäisensä kanssa. Ilmeisesti teidän ystäväpiirissänne asia on toisin. Onkin ihme miksi tästä nyt sitten lehdessä kirjoitetaan kun tämänhän pitäisi olla niin tavanomaista. Pieni ristiriita.
Tulipa mieleen sellainenkin, että lajin säilyvyyden kannalta olisi kai oleellista että yksilöt sieltä vahemmasta päästä järkevöityisivät ja antaisivat nuoremmille vuoron elää huolettomammin. Huolehtisivat siitä että jälkikasvulla on asiat kondiksessa ja selviytyvät hengissä aikuisikään, jolloin heillä on taas vuoro ottaa vastuuta nuoremmistaan. Jännä periaate että nykyään arvostetaan korkealle ikinuoruutta, on oikein kunnia asia pysyä yhtä lapsellisena kuin teininäkin. Mitä eläinpopulaatiosta olisi jäljellä jos sekä aikuiset että pennut kirmaisivat pellolla vailla huolen häivää eikä kenelläkään olisi mitään käsitystä koska on syytä mennä piiloon, saati että välittäisi jakaa sitä informaatiota kenellekään, ei kai moinen kalkkismeininki kiinnosta elukoitakaan...
Toki olisikin parempi että väki vähenisi, joten ehkäpä jotain itsetuhonappia on sitten painettu.... - Elämän nautinnot
"miksi tästä nyt sitten lehdessä kirjoitetaan kun tämänhän pitäisi olla niin tavanomaista"
Siksi koska entiset noitavainot ovat korvautuneet nykyisillä pedovainoilla. Samanlaiset pahantahtoiset kylänakat, levittävät ilkeitä juoruja muista ihmisistä, joiden perusteella viattomat "poltetaan roviolla" tai ainakin teilataan FB:ssä ja muussa mediassa.
Kaikesta normaalista koitetaan tehdä epänormaalia. Media koittaa esittää että sellainen asia, joka ei ole koskaan ollut Suomen rikoslaissa kiellettyä tai rangaistavaa, olisi silti jotenkin epämoraalista, vaikkei näin ole.
Luuletko ettei homopareja ollut lainkaan silloin kun homoseksuaalisuus oli rikos?
(Samaan sukupuoleen sekaantuminen oli rikos vielä 70-luvulla ja 80-luvulla mielisairaus)
Oli niitä silloinkin mutta se salattiin koska he olisivat joutuneet siitä vankilaan.
Koita ymmärtää että vaikka joku asia olisi sinun mielestäsi "ällöttävää", niin se ei tee siitä väärää tai moraalitonta.
Minuakin ällöttää monikin asia, mm. se että joku läski nainen tunkee jättihampparia naamaansa jossain pikaruokapaikassa, vaikka kyseisen ihmisen ei tulisi vuoteen syödä yhtään mitään, mutta silti en mene osoittamaan hänelle paheksuntaani, vaan suvaitsen hänen oksettavaa toimintaansa.
Ihmisen seksuaalinen käyttäytyminen perustuu nautintoon. Jos seksi olisi epämiellyttävää, sitä ei tehtäisi. Mutta koska tuo kyseinenkin pari ilmiselvästi nauttii keskinäisestä rakastelusta, suotakoon se heille.
Mitä se on teiltä pois että muut ovat onnellisia ja saavat seksuaalista tyydytystä?
Ai niin raamattu kieltää nautinnot? Elämän pitää olla pelkkää kärsimystä?
Milloin raamatusta on tullut lakikirja?- jygjgh
???
Tämä menee jotenkin niin täydellisesti ohi ainakin siitä mitä itse olen yrittänyt kirjoittaa, että et taida koko tekstiä minulle tarkoittaakaan vaikka minua siteerasit. Tuli jopa mieleen päin kuusta muotoiltu passiivilause? Tämä asia ei ole mielestäni ällöttävä, missä ihmeessä niin olen väittänyt. En myöskään aja formulaa vaikka Häkkinen sanoisi niin televisiossa. (Kun sä ajat formulaa jne. blaablaa) Mutta ihan kiva että avauduit nyt sitten tuosta läskiasiasta kumminkin....
- Ikärasismia
Varsinkin naiset syyllistyvät ikärasismiin toisia naisia kohtaan arvostelemalla ja luomalla esteitä pelkästään naisen iän perusteella.
Eräs kuuluisa nainen kertoi että kun hän oli työkavereidensa kanssa viihteellä ja kehui nuorta miestä komeaksi, muiden naisten reaktio oli heti että "olet lastenahdistelija, hänhän voisi olla oma poikasi".
Pahinta oli että sama nuori mies tuli pyytämään tätä vanhempaa naista tanssiin kanssaan, mutta nainen kieltäytyi, koska muut työkaverit paheksuivat.
Kyseinen tapaus osoittaa kuinka sisäsyntyistä ikärasismi naisilla on.
Naiset kuormittavat tahallaan muita naisia omilla ennakkoluuloillaan ja kateudellaan.
Sen sijaan että naiset yhdessä kapinoisivat kaksinaismoralismia vastaan, naiset käyttävät sitä toisiaan vastaan. Naisissa on useita jotka toimivat tämän sanoman sanansaattajina ja ylimpinä moraalisina tuomareina, pyrkimyksenään pitää muut naiset "kurissa".
Nainen on naiselle susi, pitää edelleen paikkansa.
Jos joku nainen rikkoo näitä kirjottamattomia sääntöjä ja uskaltaa olla nuoren komean miehen kanssa, niin muut naiset katkerina liittoutuvat häntä vastaan ja koittavat kaikin keinoin sabotoida suhteen. - Teinifantasiaako?
Ikärasismi voi hyvin tämän ajan Suomessa parin valinnassa.
Suomi on niitä harvoja maita maailmassa, missä varsinkin 30-50v. naiset haluavat kumppanikseen lähes samanikäisen. Muissa maissa ikäeroon parisuhteessa suhtaudutaan luonnollisesti.
Huvittaa nähdä seuranhakuilmoituksia missä ikähaarukka on asetettu parin vuoden sisälle ja muita kriteereitä vielä kymmenkunta. Tilastollisesti sopivan henkilön löytyminen lienee nollan hujakoilla?
Miksi iästä tehdään niin tärkeä kynnyskysymys parisuhteen aloittamiseen?
Eivätkö aivan muut persoonaan liittyvät asiat ole tärkeämpiä?
Mielestäni tiukka samanikäisyyden vaatiminen osoittaa ajattelun olevan vielä teiniromantiikan tasolla, jolloin tosiaan ikä oli hirveän tärkeä.
Oletteko naiset todella noin lapsellisia että haette parisuhteesta vain jotain idyllistä epätodellista kiiltokuvaa, eikä oikeaa todellista ihmissuhdetta? - ffffffffffffffffffff
Sairaita akkoja olette,mielisairaala Kellokoski olis teidän paikka,suljetulla osastolla!
Hyi saatna mitä pervoja akkoja maa päällään kantaa.- SeX turhautunut
Itse olet tainnut karata sieltä, vaahtoamisesta päätellen?
Kannattaisko sunkin vaan miettii miten saisit oman elämäs kuntoon, eikä puuttua muiden asioihin, kun ne ei mitenkään kuulu sulle?
- lleeeiiijjjpoi
Minä en ole koskaan vaatinut henkilöllisyys todistusta ihmiseltä josta pidän, ja onko se sairautta jos rakastaa jotain toista ihmistä.
Suomalainen on aika jäykkä ihminen kun ajattelee miten paljon muiden ihmisten suhteet ovat heidän hampaissaan, ja ikä kysymykset pitäisi olla jokaisen omassa päätösvallassa ei siis juoruavien ihmisten joiden päätehtävä elämässä on vatkoa toisten asioita. Heidän mukaansa naisen pitää olla tasan 2 vuotta nuorempi kun miehen, naisen ei saa käyttää meikkiä eikä muuta vaatetta kun korkeintaan kymmenen vuotta vanhaa housupukua joka ei paljasta mitään muuten on huora, ja hiukset pitää olla leikatut potta päässä, ja kirkkaan punaista huulipunaa joka kuonoon ja ei saa keskustella miesten kanssa edes töissä sitä sanotaan miesten jahtaamiseksi. Ja tälläillä ihmisillä on jopa äänioikeus . Nice
Joten annetaan ihmisten hoitaa rakkaus asiansa ihan itse, eikä tuomita eikä ennekaikkea olla kateellisia niille joilla pyhkii hyvin se olisi paras tapa aloittaa eläminen oikeasta päästä. Niin väsynyt kaikenmailman juoruajiin - mari mari
Pari näyttää aivan Merja Tapolalta ja Matti Nykäseltä ja uskon pojalla olevan ongelmia äitisuhteessaan, jonkinlainen oidipuskompleksi.
- ed
Siis Mervi Tapolalta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232