Paras mielikuvitusjuttujen rustaaja tällä palstalla on mielestäsi kuka?
Mielikuvitusjuttukilpailu
20
116
Vastaukset
Ketkä on ehdolla? Niin vähän aikaa täällä vasta ollut, että en tiedä tästä. Iso karvainen mies haaveili olevansa uimahallissa naisten puolella löylyssä niin että hänen äitinsä odottaa ulkona autossa. Muista ei tietoa.
Nyt on kyllä pakko äänestää dazua.
Toinen on tietenkin se tyyppi joka miettii näitä kuka nikki on mikäkin nikki.dazu kirjoitti:
Mitkä kirjoittamani asiat koet mielikuvituksen tuotteeksi?
Lähes kaiken. Eikä kannata yrittää todistella muuta. Mua ei kiinnosta.
- Phreud
relaxed_eyes kirjoitti:
dazu itse USKOO harhojansa todeksi.
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis mitkä kaiken? Puhutaanko nyt joidenkin palstalaisten välisistä suhteista, vai jostain kehittävämmästä?
cillae pe/la iltaöisin nousuhumalassa
- Kysyttiin parasta
ei pahinta...
- arvaakukaarvaakuka
Kysymykseesi en vastaa. Kysymus tuli oikeaan aikaan. Pahin kirjoittaja on Temppuilija.
Leikkii ihmisten mielenterveydellä eri palstoilla. - oi,voi.
Leikkii ihmisten mielenterveydellä eri palstoilla, koska oma terveys on jo mennyt!
Kukaan ei usko sun tarinoitasi niin sairaita ne on. Kaikki on sun
mielikuvituksen tuotteita. Ja höpötät yksin nikkiesi kanssa 24h/vrk. Minä, minä, minä... eiku... luin väärin aloituksen
- Kimmo.
Eiköhän Jazuli ole tässä ylivoimainen ykkönen :-)
- sepä se niin
Joo, aika hyvä keksimään erilaisia uskottavia hahmoja ja tarinoita. ;-) Otan kunnian.
- palsta seuraamaton
sepä se niin kirjoitti:
Joo, aika hyvä keksimään erilaisia uskottavia hahmoja ja tarinoita. ;-) Otan kunnian.
Onko Jasuli mies vai nainen?
- .. ..
palsta seuraamaton kirjoitti:
Onko Jasuli mies vai nainen?
Mies.
Onko sillä niin kauheasti väliä? Tärkeintä on että keskustelua syntyy ja itsekin saa jotain irti jostain mieltä kiinnostavasta asiasta ja että on juttuseuraa. Jostainhan ne mielikuvitusjututkin kumpuaa. Ei kirjailijatkaan täysin pois sulje omaa elämäänsä kirjoistaan. Kyllä Muumipeikkokin oli Tove Janssonin alter ego, vaikkei hänellä häntää ja kuonoa ollutkaan.
- joooj.
alv-liskot/Kipsamies/neiti fifi jne.
- Hähä!:D
Ihan kaikkia modellin juttuja en menisi väittämän todeksi.
- Muru-nulikka
Muru-Jaana keksi ehdottomasti eniten mieleikuvitusmiehiä itsellensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763