Miten te reagoisitte tällaiseen? Miesystäväni oli kutsunut entisen naispuoleisen opiskelukaverinsa kylään lauantai-iltana. Olivat kahdestaan ja kyläily oli kuulemma kestänyt kahdeksan tuntia. Olen aika mustasukkainen tapaus, joten kyselin, oliko tuossa tapaamisessa jotain muuta ilmassa, kuin kaveruus. Ei kuulemma ole, että ihan vaan kavereita. Olenko vainoharhainen, kun minusta 8 tunnin mittainen lauantai-ilta vastakkaista sukupuolta olevan kanssa kahden kesken omassa kodissa tuntuu hiukan liian pitkäksi venähtäneeltä. Mulla on ainakin sellainen kohteliaisuussääntö, ettei toisen kotona roikuta noin montaa tuntia ellei ole jotain todella hyvää syytä.
Olenko vainoharhainen vai kusetetaanko minua ihan oikeasti?
8 tunnin vierailu
Tyhmäkö olen?
3
233
Vastaukset
- FF
Jos sinua kusetettaisiin niin et tietäisi koko vierailusta. Kyseinen nainen tuskin myöskään suostuisi olemaan pelkkä salarakas.
Läheiset ystävät voivat viettää tuntikausia yhdessä. Ystävän kanssa ei harrasteta eikä edes haluta seksiä. - veikkaan näin
sitte voit alkaa olla huolissasi jos niitä tapaamisia tulee useita ja kestävät monta tuntia aina.
- en usko muuta
olen aivan varma, ett tykkäävät edelleen toisistaan ja vaikka rehellisesti onkin kerrottu niin kysypä olitteko lähekkäin. saattaa mennä hiljaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466