kassit kutiaa ja punoittaa

kiimanenpoikaa

Olen 13 poika munakarvat kasvaneet ja kasseja kutittaa vöälillä ihan sietämättömästi ja vielä kun harrastan jääkiekkoa niin on todella inhottavaa näyttäisi kumminkin siltä että se voisi johtua että karvat kasvavat nyt vasta kivespussien alle. onko teillä ollut samanlaisia ongelmia ja mikä auttoi

6

2682

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luumukiisseli

Kasta kassit pinaatilla höystettyyn vaniljajäätelöön niin kutina lakkaa. Jos haluaa varmistua asiastaan, suositan myös etikan lisäämistä.

• h08fw

tuskin oot ksokaa lisääntymässä sama leikata pois

• man_86_

No en tiedä oliko trolli mutta itselläni joskus nuorempana kassit kutisi aivan järjenvastaisesti. Ei siihen mitkään rasvaukset auta. Iske kasseja vasten jääpussi niin loppuu kutina. En tiedä mistä johtu mutta itselläni auttoi. Liittyi varmaan juuri kivesten kehittymiseen. Kokoajan kutisi niin paljon että taju meinasi lähtee kun ei jokapaikassa kehdannut raaviskella.

• Nivuset oli tulessa

Moi, nostetaanpas ylös jos jollain on sama vaiva.

Jääkiekkoa kun pelailet ja nyt kun karvatkin kasvavat niin myös hiki alkaa olla vähän stydimpää tavaraa kuin aikaisemmin...

Kyseessä voi hyvin olla myös hyvälaatuinen ja yleinen sienitulehdus. Näihin saa voiteita käsittääkseni apteekista ilman reseptiä, tai ainakin sairaanhoitaja voi niitä kirjoittaa. Ihmehoidosta ei ole kyse, ja siinä menee hetken aikaa.

Itsellä armeijassa sama vaiva, mutta nivustaipeissa. Oli todella tuskaista. Näyttö hoitsulle niin avot!

• Tiedäntunteen

Sama ongelma ku sulla oon 13 ootkos kokeillu ilman alus vaateita nukkumista mulla se auttaa

• Kutinat_vex

Saippuapesun sijaan pesuvoidepesua. Osta Aqualan L perusvoide pumppupullo ja pese sillä vartalo ja hiukset. Tehoaa pikkuhiljaa kutinaan ja kuivumiseen, ei jätä ihoa rasvaiseksi mutta kosteuttaa ihon. Tämän jälkeen on ihan turha ostaa mitään suihkusaippuoita ja hiusshampoita kun Aqualan L perusvoide ajaa saman asian pesuvoiteena ja vielä kosteuttaa ihon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      115
      2403
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      37
      1453
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      641
      995
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      97
      878
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      700
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      696
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      686
    Aihe