Kuinka saada vartalo samanlaiseksi kuin tämän videon naisilla :
http://www.youtube.com/watch?v=-Mz_KqbodDs&feature=related
lähinnä siis tarkoitan vatsaa ja peppua. ?!
Kiitos jos vastailette..
kuinka...
3
51
Vastaukset
- Asiantuntija82
Vaatii ensinnäkin tietynlaisen kropan mallin eli jalkojen olis oltava pitkähköt, koska jos on kovin persjalkainen näyttää jalat liian lyhyiltä, paksuilta ja takamus liian ison mallinen. Mutta jos kropan malli on suht sopiva niin tarvitaan paljon treeniä, salilla lihastreeniä ja aerobista niin että rasvaprosentti saadaan suhteellisen alas. Aika paljon geneettinen juttu yhdistettynä treeniin jos tuollaisen kropan omaa. Tosin kovalla työlläkin voi tuon saavuttaa.
- katriinn
Aivan. Itse olen tosiaan tälläinen 160cm, niin taitaa jäädä melkein vain haaveeksi..
Mutta, jos nyt saisin itseni jotenkin ryhdistäytymään ja liikkumaan niin voisi kyllä yrittää ainakin. Kiitos vastauksestasi ! :) Jos et jo lähtökohtaisesti omista tietynlaisia geenejä ja kehonmuotoa, niin et pysty moista vartaloa saavuttamaan mitenkään.
Mutta jos olet jo lähtökohtaisesti pieniluinen ja sirorakenteinen, ni moisessa kropassa ei ole mitään ihmeellistä. Aerobista ja kiinteyttävää treeniä ja ruokavaliot kohilleen.
Videon naiset eivät oikeastaan ole mitään muuta kuin hoikkia/laihoja. Se ei erityisemmin vaadi lahjoja ja/tai taitoa. Ainoastaan hieman vaivannäköä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1291343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 67661
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko37502- 36467
- 43460
- 52442