Oon täydellisen kyllästynyt kiharoihini ja haluaisin ne pysyvästi suoriksi. Rahaa ei oo mihinkää 200euron silkkisuoristuksiin.. suoristan hiuksia monesti pitkin päivää, mutta ei ne pysy, aamulla kun suoristan niin jo puolivälissä koulumatkaa on yleensä kiharalla jos on vähänkään kostea illma. Oon miettiny että pystyskö suoristuspermanentin tekemään itse?? Kun normipermiksenki voi. Miten sen vois tehdä? oon kuullu että joku jolla oli kiharapermis sai suoraksi hiukset kun vai kampasi hiukset suoraksi permisaine päässä. Mutta en usko että toimii LUONNONkihariin??? Onko täällä kampaajia, mitä voisin tehdä? Rahaa ei oo paljoa. Mitkään suoristussuihkeet raudan alla yms ei auta. Hiukset imee niin helposti sitä kosteutta.
kiharat suoriksi!!!!!!!!! SUORISTUSPERMIS ITSE??
2
1258
Vastaukset
- HIUSONGELMA
mäki haluisin tietää :o
- shieeee
Moikka!
Minun pitäisi koulussa tehdä tutkintotehtäväksi suoristuspermanentti, hyvällä tuurilla meillä on chi-suoristus ainetta siihen. Koululla se ei tulisi kalliiksi, riippuu pituudesta, mutta max 50e. Olen tehnyt 2 kertaa CHIn asiakkailleni. Toisen hiukset ovat pysyneet todellakin hyvänä ja suorana, toisella vähän rupesi kihartamaan kuukauden jälkeen (johtuu käsitellyistä hiuksista ja kun piti tehdä miedolla aineella). CHI on erittäin työläs permanentti, siinä rampataan pesupaikalla ja föönin ja suoristimen välillä monta kertaa. mutta lopputulos on todellakin silkkinen. Hius pysyy suorana aina jos käsittely on hyvin tehty, mutta tyvikasvu voi sitten näyttää hassulta, mutta sen saa sileäksi itse raudalla sekä CHin saa myös tyvelle pelkästään. Olisiko kiinnostusta? Millaiset hiukset ja missä päin asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515