Eilen(17.6)radiosta kuulin uuden version vanhasta "Liehuva liekinvarsi"kappaleesta.Esittäjän nimeä en kuullut.Olisiko kenelläkään tietoa esittäjästä? Todella mieleenjäävä versio.
Liehuva liekinvarsi
10
2188
Vastaukset
- Ehkä...
YUP on muistaakseni tehny tuosta oman version. On varmasti muitakin.
- amalia
Sen on toi Wärtzilä-niminen bändi tehnyt. Ne on tehneet myös Hummani hei-biisistä ja Lasten Mehuhetkestä uudet versiot.
Bändi on Varsinais-Suomesta, porukkaa yhtyeessä on mm. Maskusta ja Naantalista.
Levy on tullut justiisa kauppoihin joten ei muuta ku ostamaan :)- Hiillos
Kyllä se oli Wärtzilän esitys, jota ajoin takaa.
Kiitos! - vaakkola
Lauloiko tän Harri Saksala joskus?
- jake
Metuja on on ainakii tehny tommosen biisin ja biis ilöytyy levyltä Laulut loppuun lauletaan
- naana
...esittäjä on Timo Turpeinen
- wisser
Alunperin kappaleen esitti/teki Purema niminen orkesteri
- Amelita
wisser kirjoitti:
Alunperin kappaleen esitti/teki Purema niminen orkesteri
seiskytluvulla joku iso tumma näyttelijä, jonka nimi ei nyt millään muistu mieleen (dementia vaiko vanhuus syynä)lauloi jossain kilpailussa tän biisin. Aivan upea esitys koko juttu.
- Fakta
Amelita kirjoitti:
seiskytluvulla joku iso tumma näyttelijä, jonka nimi ei nyt millään muistu mieleen (dementia vaiko vanhuus syynä)lauloi jossain kilpailussa tän biisin. Aivan upea esitys koko juttu.
Alkuperäinen esittäjä Markku Blomqvist. Biisinikkarina Jukka Siikavire.
- amelita
Fakta kirjoitti:
Alkuperäinen esittäjä Markku Blomqvist. Biisinikkarina Jukka Siikavire.
...just, just. Oon koko päivän miettiny Blomqvistin nimeä. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743