Jos sängyssäsi olisi varattu....

Fiksuille kiitos...

Eli jos saat selville että sängyssäsi olikin varattu ja tiedät kuka,
1 Kertoisitko?
2 Jos niin miten?
3 Onko varattu vastuussa teostaan jos hän tekee aloitteen?
4 Tuntisitko häpeää (jos olisit aluksi hänen siviilisäädystään tietämätön)?

22

239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v

      1. Kenelle? Sille varatun puolisolle? Tuskin, hoitakoon omat sotkunsa. Eiköhän pettäminen ole seuraus jostakin isommasta ongelmasta.

      2. Lue edellinen

      3. Tottakai on! Ja vaikkei tekisikään aloitetta, niin on.

      4. En.

    • v

      1. Kenelle? Sille varatun puolisolle? Tuskin, hoitakoon omat sotkunsa. Eiköhän pettäminen ole seuraus jostakin isommasta ongelmasta.

      2. Lue edellinen

      3. Tottakai on! Ja vaikkei tekisikään aloitetta, niin on.

      4. En.

      • huijausta

        Edellisessä lukee että "lue edellinen". Ei se "lue edellinen" minulle kerro mitään.


      • v
        huijausta kirjoitti:

        Edellisessä lukee että "lue edellinen". Ei se "lue edellinen" minulle kerro mitään.

        Lue edellinen vastaus kohdassa1.


      • v
        v kirjoitti:

        Lue edellinen vastaus kohdassa1.

        Sitä en kyllä tiedä miksi samalla kellonlyömällä laitettiin tuplaten vastaukseni.


    • Fiksuille kiitos...

      Voi jestas että siellä on taas jonkun noheva miinus sormi ollu vauhdissa :D

    • ei jummarra

      Kohta 1: kertoisinko kenelle?

      • Fiksuille kiitos...

        No ihan omien aivojen käyttö on sallittu, eli ns petetylle...
        Tuskin se joulupukkikaan tiedolla mitään tekis.

        Nimimerkissä oli pyyntö/kenelle tää oli suunnattu ;)


      • nut jummartaa
        Fiksuille kiitos... kirjoitti:

        No ihan omien aivojen käyttö on sallittu, eli ns petetylle...
        Tuskin se joulupukkikaan tiedolla mitään tekis.

        Nimimerkissä oli pyyntö/kenelle tää oli suunnattu ;)

        Siis että kaivaisinko esille jonkun minulle aivan tuntemattoman ihmisen tiedot ja ryhtyisin sitten hänelle ilmoittelemaan, että hei kuule, en tunne sinua ennestään, mutta halusin välttämättä kertoa, että puolisosi kävi minun vällyjeni välissä?

        Kysytkö ihan vakavissasi tuollaista? Jos vastaus on kyllä, niin aikamoinen tonttu olet itse. Joulupukille kertominen olisi aika paljon fiksumpi vaihtoehto kuin petetylle kertominen.


    • djghkdfjgkd

      1. En, hoitakoon pari omat asiansa.
      3. Varattu on vastuussa, myös silloin jos teen itse aloitteen.
      4. Hiukan saattaisi nolottaa. Jos ei ole kerrottu totuutta, niin varatun vastuullehan homma jää.

    • semi-fiksu

      Eli jos saat selville että sängyssäsi olikin varattu ja tiedät kuka,
      1 Kertoisitko?
      Kertoisin hyvälle ystävälleni, en muille

      2 Jos niin miten?
      Menisin hänen luokseen ja vuodattasin, että näin kävi

      3 Onko varattu vastuussa teostaan jos hän tekee aloitteen?
      No kukas muukaan??!!

      4 Tuntisitko häpeää (jos olisit aluksi hänen siviilisäädystään tietämätön)?
      No, jos mua ois huijattu niin tuntisin suuttumusta huijaria kohtaan, koska en tosiaankaan halua hommailla varattujen kans!

    • 1. Tuskin kertoisin kenellekään.
      2. .... Puhumalla..?
      3. Totta kai on!
      4. Tuskin tuntisin häpeää.. Suuttuisin ja kaikki välit laittaisin poikki sillä sekunnilla, kun saisin kuulla.

    • vcxcxvvxcdsf

      1. En todellakaan kertoisi. Ei kuulu minulle ja pettäminen on niin tavallista, että turha lähteä maailmaa parantamaan.

      2. -

      3. Varattu on aina vastuussa teostaan ellei häntä ole raiskattu.

      4. Miksi häpeäisin kun en ole tehnyt mitään väärää? Jos hän ei pettäisi minun kanssani, hän pettäisi jonkun muun kanssa. Voisin ottaa session uudestaankin jos oli hyvä sessio.

    • M.1976

      1. En
      2. Ks. vastaus 1
      3. Ei sen enempää kuin minä
      4. En

    • ATMaster

      1 Kertoisitko?
      Jaa varatun puolisolle? Enpä usko, että kertoisin. Jos, kerran puolisoaan pettää, se kertoo isommista ongelmista.

      2 Jos niin miten?
      Lueppa uusiksi ensimmäinen vastaus.

      3 Onko varattu vastuussa teostaan jos hän tekee aloitteen?
      No totta helvetissä hän on. Miten voisin olla vastuussa, jos hän sen aloitteen tekee ja minä tietämätön en tiedä sitä, että ollaankos sitä varattu vai ei. Sormukset aina katsastetaan ennenkuin lähetään mihinkään.

      4 Tuntisitko häpeää (jos olisit aluksi hänen siviilisäädystään tietämätön)?
      En häpeää vaan pikemminkin sääliä, sekä varatun puolisoa, että varattua kohden, kun eivät kykene hoitamaan omia asioitaan kuntoon vaan pitää mennä mielummin pettämään.

    • 1) En todellakaan.

      3) Totta helvetissä on.

      4) No en. Tosin se aiheuttaa kyllä melkoisen epäluottamuksen kyseistä hlöä kohtaan, siinä herää kysymys mitä muuta hän vielä salailee?

    • m.38

      "Jos sängyssäsi olisi varattu...."

      Sellaista nyt vain ei satu käymään (jo ihan periaatteesta), koska seksi tulee kuvioon vasta sitten, kun naisen tuntee muultakin kuin nimeltä. Kyllä varatun ihmisen saa selville varsin nopeasti...

    • naisenreiänkäyttäjä

      Jos nainen on yli yhden miehen nussima, sellaista huoraa pitääkin käyttää seksireikänä ja sitten käräyttää asia aisuri-miehelle.

      Syy on ainostaan naisen joka on nussituttanut itsensä yli yhden miehen nussimaksi huoraksi ja myös aisurin joka on tälläisen toiminnan hyväksynyt.

    • Olen ollut tilanteessa, jossa tietämättäni sekaannuin varattuun naiseen. Saatuani tietää tämän, kyseinen nainen sai kenkää värikkäiden ilmausten saattelemana alta aikayksikön.

      Niin ja otin myös yhteyttä naisen aviomieheen ja selitin hänelle tilanteen. Nainen kiitteli.. ;)

    • vain 5,90

      Saattaisin kertoakin. Riippuu tilanteesta. Tosin tämä on teoreettista, koska en halua sekaantua varattuihin miehiin ja se, että onko mies sinkku vai varattu on käy yleensä kyllä jutellessa ilmi tavalla tai toisella. Erittäin harvoin muutenkaan lähden kenenkään matkaan, vaan haluan tutustua ennen seksiä.

    • 1 Kertoisitko? Kyllä

      2 Jos niin miten? Suoraan päin naamaa toisen puolisolle, koska hänellä on minusta täys oikeus tietää asiasta

      3 Onko varattu vastuussa teostaan jos hän tekee aloitteen? On ehdottomasti. Jos on varattu, silloin on sitoutunut yhteen ihmiseen eikä silloin tehdä aloitteita.

      4 Tuntisitko häpeää (jos olisit aluksi hänen siviilisäädystään tietämätön)? Kyllä, koska pettäminen on periaatteitteni vastaista. Kokisin häpeää ja syyllisyyttä, vaikka saisin asian vasta jälkikäteen tietooni.

    • Aisurintekijä

      1 Kyllä, oikein mielelläni.
      2 Hyvä tapa on esimerkiksi ottaa valokuva minun sängyssäni nukkuvasta alastomasta tytöstä. Sen voi sitten lähettää sähköpostin liitteenä. Viestissä kuvailen miehelle panon yksityiskohtia ja tytön ääntelyä. Erityisen hauskaa on, jos tyttö on kertonut kullini olevan isompi kuin hänen aisurimiehellään - näin tapahtuukin varsin usein.
      3 On.
      4 Kieltämättä hiukan hävettäisi, koska onhan toimintani kieltämättä epäreilua. Tosin hallitsevampi tunne olisi suuri tyydytys ja voitonriemu.

      Kohtaan 1 on poikkeuksena se, jos panen varattua naista paljaalla ja ruiskutan spermalastin hänen sisälleen. Tässä tapauksessa odotan, kantaako työni hedelmää. Otan yhteyttä aisurimieheen vasta siinä vaiheessa, kun "pulla on uunista ulkona" eli lapsi syntynyt ja kasvatettu esim. kouluikään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe