Aika hyvä ! Sarjojaan johtavat loimaalaisjoukkueet ovat heittäneet haasteen Tampereen suuntaan. Leikkimielinen kilpailu, jossa lasketaan katsojamäärien keskiarvo kuukausittain bonuksena saa lisäpisteitä se kaupunki, joka saa liikkeelle enemmän kannattajia vieraspeliin.
Kisa-aika Loka-Huhtikuu ! Loimaa antoi tasoitusta ensimmäisen kuukauden, jonka se niukasti hävisi. Lokakuun luvut haluttiin kuitenkin kisaan mukaan.
Haaste on siis heitetty ja paras voittakoon, kuten Bisonsien sivuilla lukee. Ja
koska kyseessä 7 kk:n mittainen kilpailu, voittaja selviää, viimeistään siis touko-
kuun alussa.
Materiaalisesta palkinnosta ei puhuta mitään, mutta maine ja kunnia, eiköös
siinä ole kylliksi!
Nilan Bisons ja Hurrikaani haastoivat Pyrinnön ja Isku-Veikot
Kauko Komia
3
173
Vastaukset
- vgjfxgdxg
bisons = bi-pojat
Onko tämän kisan tuloksia julkistettu jossain vaiheessa? Vai unohtuiko koko homma matkan varrella?
- tosi2
Homma meni mönkään siinä vaiheessa kun oman kylän poika Mulkku-O siirsi kotipelit Saloon. Sen jälkeen ei enää ollut kyse Tampere-Loimaa kisasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838