Aihe ei sinänsä liity mp3 tiedostoihin, mutta en löytänyt muutakaan sopivaa palstaa.
Elikkäs onko kellään aavistusta, miksi philipsin GoGear Vibe mp4 soitin ei toista valmis/malli videoiden lisäksi, muita videoita. Ainakaan tähän mennessä se ei ole toistanut minkään näköisiä eri tiedostomuotoja. Olen kokeillut siirtää sinne mp4 muodossa olevia videoita, mutta kun laitteen käynnistää, tulee videon kohdalle ilmoitus "tiedostomuotoa ei tueta" silti ne malli videot siinä yläpuolella näyttää olevan myös mp4 muodossa. Muistia laitteesta löytyy joten asia ei ole siitäkään kiinni. Ja malli videotkin olen kokeillut poistaa ja siirtää sitten muita, mutta se ei vaan toimi.
Kiitos jo etukäteen jos joku tietää ongelmaan ratkaisun! :)
Onko kellään tietoa?
Linav
1
107
Vastaukset
- pasuuna324
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178