Jos olet sillai niin kuin mies ja nainen, niin mitä tuhmuuksia teette tai puhutte? Tällä mun uudella ihailijalla on näköjään tapana kehitellä jokin tuhma pervo tarina sänky puuhien aikana. Itsekin tykkään yleensä olla "pääkertojana" jos näin voi sanoa, naiset ovat yleensä aika koukussa näihin tarinoihin ja on aina pyytämässä lisää ja lisää, todella kiihottavaa, tämä ei tietenkään sovi kaikille ja mitä olen paljon kokeneita naisia jututtanut, niin kukaan ei ole vielä moisesta vaivaantunut, vaan ovat lähinnä innoissaan...no minullakin tämä jotenkin vain alkoi 'vahingossa' kun aloin joskus kaikkea ulos suustani suoltamaan. Loppua sen sijaan ei tälle tavalle näy, aina vain mennään hurjempiin juttuihin.
Oikeesti...treffit mäkissä toimii
12
130
Vastaukset
- Kirjoita kenttään nu
Jes, kun tapaa oikean ihmisen, ei ulkoisilla puitteilla ole väliä. Tuhmat puheet mäkkärissä voi olla ihan yhtä hyvä kuin ruusut laiturilla kuun loisteessa.
- modeIIi
Niin, me tehtii toisen miehen kanssa treffeillä sitä, mitä mies ja nainen tekevät tavallisesti.
No mihin oikein kuvittelet Barbie tyttöjen leikeihinsä Keniä tarvinneen!? Sen hauskempaa, jos Ken käy puhumaan.
http://moblog.net/media/j/u/d/judojule/killer-barbie-vs-rambo-2.jpgTuhmia puheita treffeillä Macissa
Joo, jotenkin näi et:
-yks salaatti. Kiitos.
-BigMac-ateria . Kiitos.
-Mennääks tonne istuu?
-Eiku toi olis parempi.
- Ok.
-Aika paljon väkee.
-Joo.
- Aika huono tää hampurilainen
-tää on ihan ok.
* Syömisen ääntä, mums mums, ryyts.*
- Yskäisy
-yskäisy
- Aika kiva ilma
-Jep.
((tuhma kohta lähestyy..)))
-Sä voisit tulla meillä käymään joku päivä, et ole nähnyt mun kämppää.
- Joo, se olis ihan kivaa.
Pitkä hiljaisuus..
-Nyt mun pitää mennä, soitellaan taas!
-Ok!- :´(
..........ja nyyhkie y.b. soittaa pojan antamaa numeroon
............A-klinikka :´( kirjoitti:
............A-klinikkaTuskinpa vaan nyyhkii... Jotenkin vinha tuntuma, et poistuu omaan autoonsa ja käy nauramaan vasta siellä :D
:´( kirjoitti:
............A-klinikkaOokko sää anzzy kauhean huolestunut mun alkoholin käytöstä? Älä turhaan. Tällä juomisella, mitä keskimäärin juon, musta ei kyllä ikinä tule alkkista. Täytyisi sitten tehdä jotain radikaalimpia muutoksia elämään, että siihen olis mahkuja.
- :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ookko sää anzzy kauhean huolestunut mun alkoholin käytöstä? Älä turhaan. Tällä juomisella, mitä keskimäärin juon, musta ei kyllä ikinä tule alkkista. Täytyisi sitten tehdä jotain radikaalimpia muutoksia elämään, että siihen olis mahkuja.
anzzy ja yb
http://www.youtube.com/watch?v=Ib_eW9VSUwM
:D
- ff-puskista
Mut jos on jo kokenut saman niin ei se enää toista kertaa iske!
Mitähän mieltä naiset olisivat, onko hyvä idea viedä nainen syömään mäccäriin ja tilata vain itselle(pienet ranskalaiset)?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826511- 353571
- 443118
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402332Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282201- 1212107
- 1902062
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292019- 401882
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241638