http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/993985
Kurvikkaat naiset ovat hoikkia älykkäämpiä, ilmenee uudesta tutkimuksesta. He saavat myös älykkäämpiä lapsia. Tulosta on selitetty sillä, että lantionseudulle varastoituvan rasvan omega-rasvahapot ovat eduksi lapsen aivojen kehitykselle.
Miehet ovat kautta aikojen suosineet kurvikkaita naisia. Kyseessä voi olla sisäsyntyinen keino saada älykkäämpiä ja vahvempia jälkeläisiä.
Nykyiset kauneusihanteet ovat kaikessa kauheudessaan sairaita, mutta tekevät myös ihmisistä tyhmiä.
T. Kurvikas tiimalasivartaloine nainen (ÄO 160 ja mensan jäsen)
Kurvikkaat naiset ovat älykkäämpiä kuin hoikat
107
518
Vastaukset
- ¤¤4==++
Ei pidä paikkaansa, itse olen aika kurvikas, ja ystävättäreni on hyvin hoikka ja pitkä, nimittelee itseään laudaksi, mutta älykäs ja kaunis, ja ei meikäläinen aina perässä pysy, siis kurvit eivät auta
=)
Kiitos tästä elintärkeästä tiedosta. Onko sinulla muuten vähän lisäkiloja myöskin? ÄO:si on kyllä todella korkea, mikäli se on sd 15:lla mitattu. Itse sain esim. Mensa Norway:n testissä äskettäin vain 135.
"Tulosta on selitetty sillä, että lantionseudulle varastoituvan rasvan omega-rasvahapot ovat eduksi lapsen aivojen kehitykselle."
Mikä vitsi. Jos biokemialliset selitykset ovat tätä luokkaa, niin painukoot tutkijat takaisin leikkikouluun. Kuulehan tuollaisia selityksiä muiltakin, mutta passittaisin kaikki leikkikouluun.- For real?
ÄO 160?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Älykkyysosamäärä
One in a million? Kyl täällä perseillään ja kunnolla... Jos tulee mieleen valehdella niin valehtele kunnolla. Itse olen tehnyt mensan paperi testin ja sain 129... 2 pistettä vaille "jäsenyys", mut eipä harmita. - For real?
For real? kirjoitti:
ÄO 160?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Älykkyysosamäärä
One in a million? Kyl täällä perseillään ja kunnolla... Jos tulee mieleen valehdella niin valehtele kunnolla. Itse olen tehnyt mensan paperi testin ja sain 129... 2 pistettä vaille "jäsenyys", mut eipä harmita.Lisäyksenä vielä, että tuskin todella älykäs nainen lukisi mtv3 "juoru tutkimuksia" edes läpällä, älykkäiltä kun puuttuu huumorin taju ellei lasketa mukaan sitä kun laskin tipahtaa maahan ja siihen tokaistaan et: oho, olimpa kömpelö, hih :D
For real? kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että tuskin todella älykäs nainen lukisi mtv3 "juoru tutkimuksia" edes läpällä, älykkäiltä kun puuttuu huumorin taju ellei lasketa mukaan sitä kun laskin tipahtaa maahan ja siihen tokaistaan et: oho, olimpa kömpelö, hih :D
Vastailet kenelle sattuu, ja et ole lukenut tätä ketjua kunnolla. Tuo 160 ÄO ei todennäköisesti ole verrattavissa omaasi, vaan se on jotakin 138. Tuskin olet kovinkaan älykäs. Tai no, eihän älykkyysosamäärä mittaa sivistystä, osaamista, tai hyviä käytöstapoja. Kirjoitustaidoissasi on myös puutteita.
- ihmettelen..
m36-intj kirjoitti:
Vastailet kenelle sattuu, ja et ole lukenut tätä ketjua kunnolla. Tuo 160 ÄO ei todennäköisesti ole verrattavissa omaasi, vaan se on jotakin 138. Tuskin olet kovinkaan älykäs. Tai no, eihän älykkyysosamäärä mittaa sivistystä, osaamista, tai hyviä käytöstapoja. Kirjoitustaidoissasi on myös puutteita.
Just tuollaiset melkein mensaan päässeet wannabe-älyköt, kuten nimim. for real, ihmetyttävät. Voiko olla kovinkaan älykäs, jos kirjoittaa noin? Ilmeisesti ÄO ei korreloi kirjoitustaidon kanssa, vaikka olen jostain kumman syystä muuta kuvitellut. Tai tietysti sille voi olla syynsäkin, ettei esimerkiksi nimim. for real ole päässyt mensaan.
- ihmettelen..
ihmettelen.. kirjoitti:
Just tuollaiset melkein mensaan päässeet wannabe-älyköt, kuten nimim. for real, ihmetyttävät. Voiko olla kovinkaan älykäs, jos kirjoittaa noin? Ilmeisesti ÄO ei korreloi kirjoitustaidon kanssa, vaikka olen jostain kumman syystä muuta kuvitellut. Tai tietysti sille voi olla syynsäkin, ettei esimerkiksi nimim. for real ole päässyt mensaan.
Eikä siis ainoastaan kirjoita huonosti, vaan kirjoituksensa perusteella myös ajattelee omituisesti.
Parasta olisi, jos sitä korkeaa älykkyysosamäärää osaisi soveltaa myös käytännössä.
- hiukan kyseenalaista
Kaikkien paino nousee, jos vaan syö. Ei se älykkyys aikuisena enää nouse...... Mutta siinä voi olla itua, että naiset jotka ei hössötä jatkuvasti ulkonäköpaineiden takia, ajattelevat muita asioita ja ovat sillä tavalla fiksumpia. Ei ole fiksua pitää itseään pikkunälässä ulkonäön/miesten takia.
Täytyy kuitenkin muistaa, että on ihmisiä, joille ei ruoka vain maistu sen koommin ja toisille liian hyvin. Ylipaino ei ole hyvä merkki. Eiköhän se normaali ole taas kerran paras vaihtoehto, kuten miehillä.Olen itse tutkiskellut näitä tilastoja, ja nopeasti tulee siihen tulokseen että optimaalinen tai paras mitta jollekin ei kuitenkaan ole se normaali.
Esim. verenpaineen osalta normaaliksi sanotaan vielä 130/80, vaikka pitäisi nyt vähintään olla 125/75. Tutkimuksissa riskit kaikkeen mikä liittyy korkeaan verenpaineeseen rupeaa jo nousemaan yläpaineella > 115. Optimaalinen verenpaine lienee jotakin luokkaa 110/65, tai sen alle, ei tietenkään liian matala verenpaine, vaikka normaaliksi sanotaan vielä 130/80.
Painon osalta, epäilen että normaalipaino BMI noin 22-23 olisi optimaalista, sillä hsCRP, joka mittaa matalaa tulehdusta elimistössä, vähenee vielä niillä, joiden painoindeksi on matalampi kuin tuo. Eli jopa BMI < 20 saattaa olla optimaalinen. Toisaalta toisessa päässä tulee anoreksia vastaan, joka on myös tulehduksellinen tila.m36-intj kirjoitti:
Olen itse tutkiskellut näitä tilastoja, ja nopeasti tulee siihen tulokseen että optimaalinen tai paras mitta jollekin ei kuitenkaan ole se normaali.
Esim. verenpaineen osalta normaaliksi sanotaan vielä 130/80, vaikka pitäisi nyt vähintään olla 125/75. Tutkimuksissa riskit kaikkeen mikä liittyy korkeaan verenpaineeseen rupeaa jo nousemaan yläpaineella > 115. Optimaalinen verenpaine lienee jotakin luokkaa 110/65, tai sen alle, ei tietenkään liian matala verenpaine, vaikka normaaliksi sanotaan vielä 130/80.
Painon osalta, epäilen että normaalipaino BMI noin 22-23 olisi optimaalista, sillä hsCRP, joka mittaa matalaa tulehdusta elimistössä, vähenee vielä niillä, joiden painoindeksi on matalampi kuin tuo. Eli jopa BMI < 20 saattaa olla optimaalinen. Toisaalta toisessa päässä tulee anoreksia vastaan, joka on myös tulehduksellinen tila."Painon osalta, epäilen että normaalipaino BMI noin 22-23 olisi optimaalista, sillä hsCRP, joka mittaa matalaa tulehdusta elimistössä, vähenee vielä niillä, joiden painoindeksi on matalampi kuin tuo. Eli jopa BMI < 20 saattaa olla optimaalinen"
-kannattaa pitää mielessä, että BMI on parhaimmillaankin suuntaa antava ja välillä jopa täysin harhaan johtava.TheOne kirjoitti:
"Painon osalta, epäilen että normaalipaino BMI noin 22-23 olisi optimaalista, sillä hsCRP, joka mittaa matalaa tulehdusta elimistössä, vähenee vielä niillä, joiden painoindeksi on matalampi kuin tuo. Eli jopa BMI < 20 saattaa olla optimaalinen"
-kannattaa pitää mielessä, että BMI on parhaimmillaankin suuntaa antava ja välillä jopa täysin harhaan johtava."kannattaa pitää mielessä, että BMI on parhaimmillaankin suuntaa antava ja välillä jopa täysin harhaan johtava. "
Tietenkin, mutta korrelaatio on kuitenkin varsin voimakas hsCRP:n suhteen. Läskin perässähän tässä ollaan, eli tulehdus muhii läskissä, jos paino muodostuu vain lihaksista, asia ei tietenkään ole sama. Mutta mieluummin siis hoikka ilman lihaksia, kuin normaalipainoinen ilman lihaksia. Sen vuoksi omenalihavuus ja sen sellaiset, missä läski paljastuu 100%:sti on vieläkin suurempi riskitekijä kuin BMI.- Dr Obvious
m36-intj kirjoitti:
"kannattaa pitää mielessä, että BMI on parhaimmillaankin suuntaa antava ja välillä jopa täysin harhaan johtava. "
Tietenkin, mutta korrelaatio on kuitenkin varsin voimakas hsCRP:n suhteen. Läskin perässähän tässä ollaan, eli tulehdus muhii läskissä, jos paino muodostuu vain lihaksista, asia ei tietenkään ole sama. Mutta mieluummin siis hoikka ilman lihaksia, kuin normaalipainoinen ilman lihaksia. Sen vuoksi omenalihavuus ja sen sellaiset, missä läski paljastuu 100%:sti on vieläkin suurempi riskitekijä kuin BMI."Sen vuoksi omenalihavuus ja sen sellaiset, missä läski paljastuu 100%:sti on vieläkin suurempi riskitekijä kuin BMI. "
Olisi paras puhua reilusti kehon rasvaprosentista ja jättää BMI sivuun ja ottaa myos huomioon miten se rasva on jakautunut (naisilla sitä kuulukin olla tietyillä alueilla ja muutenkin enemmän kuin miehellä).
Näennäisesti laihankin SV-tautiriski voi olla korkea jos on paljon piilorasvaa vatsassa ja elinten ympärillä (visceral fat) jolloin lipidiprofiilikin on aterogeeninen ja rasvamaksa uhkaa.
Laihojakin on kahta tyyppiä: sitä tavallista (ei rasvaa eikä lihaksia) ja "skinny fat" (rasvaa muttei lihaksia, näyttää laihalta). Esim. 80-luvun rockstarat olivat usein skinny fat.
- werwerwer
Jälleen kerran: kurvikkuus ei tarkoita ylikiloja, vaan pientä vyötärö-lantio-suhdetta.
Esim.
60 / 90 = 0,67 = kurvikas (ainakin lyhyessä ihmisessä)
80 / 90 = 0,88 = tasapaksu
Terveisin strategisilta mitoiltaan: 0,68 - 142 - 49 (kg).
Tuo 142 ei sitten ole pituus, vaan ÄO.- Älyn haamu
Jos teit äo-nettitestin ja pidät tulosta luotettavana voit automaattisesti vähentää 50 pistettä lukemastasi. Todellinen äo:si on siis 92 joka on keskivertoa alempi.
Itse olen tehnyt äo-testin psykologin läsnäollessa ja sain 122 kun suomalaisten kesiarvo on jotain sadan pintaan. - vcvcxvfdsfsd
Eiköhän tuossa puhuta nimenomaan rasvan aikaansaamasta muodokkuudesta eikä luustosta jos kerran puhutaan rasvahapoista. Tosin en kylläkään ymmärrä miten nimenomaan lantion rasvahapot vaikuttavat aivojen kehitykseen.
- Totuuden ääni
Älyn haamu kirjoitti:
Jos teit äo-nettitestin ja pidät tulosta luotettavana voit automaattisesti vähentää 50 pistettä lukemastasi. Todellinen äo:si on siis 92 joka on keskivertoa alempi.
Itse olen tehnyt äo-testin psykologin läsnäollessa ja sain 122 kun suomalaisten kesiarvo on jotain sadan pintaan.Miten se psykologin läsnäolo sun äo:tasi nostaa? Ja eiköhän nämä palstaperseilysikin ole jo osoittaneet, että sun saama tuloksesi ei ainakaan ole oikea. :D
- Älyn haamu
Totuuden ääni kirjoitti:
Miten se psykologin läsnäolo sun äo:tasi nostaa? Ja eiköhän nämä palstaperseilysikin ole jo osoittaneet, että sun saama tuloksesi ei ainakaan ole oikea. :D
"Miten se psykologin läsnäolo sun äo:tasi nostaa"
Takaa sen että tulos on luotettava eikä nettitestien tasoista roskaa.
"ja eiköhän nämä palstaperseilysikin ole jo osoittaneet, että sun saama tuloksesi ei ainakaan ole oikea. :D"
Palstalla esittämäni näkemykset ovat hyvin perusteltuja. Joskus tietenkin kirjoitan vähemmän tosissani mutta huumorihan on vain yksi merkki älykkyydestä. - werwerwer
Älyn haamu kirjoitti:
Itse olen tehnyt äo-testin psykologin läsnäollessa ja sain 122 kun suomalaisten kesiarvo on jotain sadan pintaan.ÄO 122? Liian vähän minun makuuni. Ilmankos kommenttisi ovat kovin yksinkertaisen keskinkertaisia - kuten kuvitelmasi, että ketjuun kirjoitteleva nainen automaattisesti on hankkinut tuloksensa pilipali-nettitestistä.
Testaajana siis Mensa. - ............
vcvcxvfdsfsd kirjoitti:
Eiköhän tuossa puhuta nimenomaan rasvan aikaansaamasta muodokkuudesta eikä luustosta jos kerran puhutaan rasvahapoista. Tosin en kylläkään ymmärrä miten nimenomaan lantion rasvahapot vaikuttavat aivojen kehitykseen.
Ehkä se menee niin, että terveen mitoissa olevalla pyöreämmällä naisella rasva varastoituu todennäköisimmin lantionseuduille, kun taas esimerkiksi keskivartalolihavuus on tunnetusti epäterveellistä, ja rasvan huomattava kertyminen naisella muualle kuin lantion lähistölle on yleensä (huom, ei aina) merkki epäterveestä ylipainosta.
Jospa se "terveesti pyöreän" rasva on siis todennäköisemmin "hyvää rasvaa".
Nimimerkki "En tiedä mistä puhun, kunhan arvailen" - Typerys olet haamu
Älyn haamu kirjoitti:
"Miten se psykologin läsnäolo sun äo:tasi nostaa"
Takaa sen että tulos on luotettava eikä nettitestien tasoista roskaa.
"ja eiköhän nämä palstaperseilysikin ole jo osoittaneet, että sun saama tuloksesi ei ainakaan ole oikea. :D"
Palstalla esittämäni näkemykset ovat hyvin perusteltuja. Joskus tietenkin kirjoitan vähemmän tosissani mutta huumorihan on vain yksi merkki älykkyydestä.Uskottele tuota rassukka itsellesi, jos se helpottaa. Kukaan muu tuota ei kyllä uskokaan.
- Dr Obvious
Mikä siinä on että hehkutellaan ÄO-arvoilla ilmoittamatta keskihajontaa? Esim. 142 sd15 on aivan eri planeetalta kuin 142 sd24.
Ei kovin älykästä. - hallusinaatiokäärme
Dr Obvious kirjoitti:
Mikä siinä on että hehkutellaan ÄO-arvoilla ilmoittamatta keskihajontaa? Esim. 142 sd15 on aivan eri planeetalta kuin 142 sd24.
Ei kovin älykästä.Kuvittelenko vain, vai meniko tämä suurimmalta osalta ohi, Dr Obvious?
Yleiseti ottaenkin on aika typerää kertoa itse olevansa älykäs. Onneksi Einsteinillä ei ollut mahdollisuutta vierailla typerillä nettipalstoilla älykkyysosamäärällänsä kehuskelemassa, voisi nimittäin olla etteivät gps-laitteet toimisi vielä näinä päivinäkään... - Dr Obvious
hallusinaatiokäärme kirjoitti:
Kuvittelenko vain, vai meniko tämä suurimmalta osalta ohi, Dr Obvious?
Yleiseti ottaenkin on aika typerää kertoa itse olevansa älykäs. Onneksi Einsteinillä ei ollut mahdollisuutta vierailla typerillä nettipalstoilla älykkyysosamäärällänsä kehuskelemassa, voisi nimittäin olla etteivät gps-laitteet toimisi vielä näinä päivinäkään...Useimmilta meni kyllä ohi, jos osamäärä mainitaan niin pitäisi tajuta keskihajonnan merkitys.
Mielestäni on typerää kehuskella älykkyydellään mutta ei välttämättä ole typerää tuoda esim. testituloksiaan esiin. Riippuu asiayhteydestä ja siitä onko tarkoituksena vain kerskua vai tuoko se jotain lisäarvoa keskusteluun.
- joopa joo
Enpä usko kurvieni vaikuttavan älykkyyteeni, tai lasteni älykkyyteen, ehkä korkeintaan niska-hartiaseudun oireisiin.
- kiitos vain.
on se taas niin ihanaa kuulla miten paljon parempia kaikin puolin on nämä muodokkaammat naiset..
Ehkä kaikki ei ole painostuksen takia laihoja/ siksi kun se on muodikasta.
Itse olen aina ollu tämmönen laiha rimpula siis ihan kakarasta asti. Saan mättää niin paljon ruokaa naamariin kun sielu sietää mut kilot ei nouse. (ihmiset aina kauhistelee että miten minun kokoiseen voi niin paljon ruokaa mahtua :D )
Olen saanut kärsiä ja kuulla niin paljon haukkua ja kaikkea muuta p***** tästä minun alipainosta joka ei ole toivottua. Ja nyt vielä tämäkin että olen tyhmä koska olen laiha..
Vai onkohan tässä nyt sulla semmonen että on muotojen lisäksi ehkä muutama liikakilo joten pitää sitten mollata meitä synnynnäisen laihoja? että saa omaa itsetuntoa nostettua?
Mie en mollaa pyöreitä ihmisiä joten toivoisin että ei meitä lautojakaan mollattais kiitos!- Dr Obvious
Olet ektomorfi eli kansanomaisesti sanottuna läpipasko. Elimistösi ei absorboi ravinnon energiaa tehokkaasti.
Tilanteeseen ei kuitenkaan tarvitse tyytyä syömällä ja treenaamalla oikein:
http://www.teenbodybuilding.com/mclane15.htm
Eikös tuo artikkeli ole jo pari vuotta vanha ? Voicekin uutisoi juuri tutkimuksesta, jonka mukaan "Pullukka tyttöystävä on parempi kuin laiha". Mielenkiintoisia uutisia ;)
- Mies1985
Nykyiset kauneisihanteet ovat universaaleja. Kurvikkuus perustuu juuri oikeaan lantio-vyötärösuhteeseen eikä läskeihin. Kenties vain miehet pystyvät alitajuisesti havaitsemaan naisen 'tason' tuolla tavalla vartaloa katsomalla, koska naisilla ei ole mitään biologista tarvetta ymmärtää sellaisen päälle. Oma asiansa on sitten se onko sellainen muoto naisten mielestä esteettistä. Veikkaisin että kuitenkin on koska esteettisyyskin on tosi universaalista.
Ihan ok tulos, joskin riippuu paljon siitä, millä keskihajonnalla tulos on saatu. Kelpaisit älykkyytesi puolesta.
- hölmöä..
Onko kurvikas ja hoikka muka jotenkin mahdoton yhtälö?
- kärjistän
Miten te kaikki Mensan jäsenet pörräätte aina täällä? Eikö teidän pitäisi olla ratkaisemassa maailman nälänhätäongelmaa tai kehittämässä jotain uutta, uusiutuvaa energiamuotoa?
Vahvistatte täällä noiden juttujenne kanssa vain käsitystäni, että mensan jäsenet on idiootteja. Eikä älykkyystestit näemmä kerro todellisesta älykkyydestä paljoakaan. Sorry.
terveisin varsin hyvin älykkyystesteissä ja kaiken maailman palikkatesteissä pärjäävä henkilö, jolla ei kuitenkaan ole mitään erityistä tarvetta kuulua mensaan- ...............
Nuo tyypit eivät tosin ole SEN Mensan jäseniä, vaan sen toisen MENSA:n, jonka koko nimi on Meillä Ei Näy Sanottavasti Aivotoimintaa.
- peli mies
Mensan jäsenyys ei tarkoita viisautta tai sosiaalista pelisilmää.
En ole itse Mensan jäsen, vaikka saatan vaikuttaa monien mielestä älykkäältä.
Olen kuitenkin Mensan testejä tehnyt aika paljon itsekseni (esim. Mensan dk, no, se, fi testit), ja luulisin että pääsisin Mensan jäseneksi, jos haluaisin kun saan yli 130 pisteen tuloksia. Älykkyysosamäärä ei kuitenkaan kerro kaikkea älykkyydestä.
Olen itse kyllä koko ajan kehittelemässä uusia asioita.- avaruusasema mir
m36-intj kirjoitti:
Olen kuitenkin Mensan testejä tehnyt aika paljon itsekseni (esim. Mensan dk, no, se, fi testit), ja luulisin että pääsisin Mensan jäseneksi, jos haluaisin kun saan yli 130 pisteen tuloksia. Älykkyysosamäärä ei kuitenkaan kerro kaikkea älykkyydestä.
Olen itse kyllä koko ajan kehittelemässä uusia asioita."vaikka saatan vaikuttaa monien mielestä älykkäältä"
Niin, ehkä vaikutat live-elämässä älykkäämmältä? Kaikki eivät ilmaise itseään kovin hyvin kirjallisessa muodossa, ja saatat kuulua tähän joukkoon. - Michael Knight
avaruusasema mir kirjoitti:
"vaikka saatan vaikuttaa monien mielestä älykkäältä"
Niin, ehkä vaikutat live-elämässä älykkäämmältä? Kaikki eivät ilmaise itseään kovin hyvin kirjallisessa muodossa, ja saatat kuulua tähän joukkoon.Älykkyystesteissä mitataan paljon muutakin kuin kielellistä ymmärrystä.
- Dr Obvious
"Eikö teidän pitäisi olla ratkaisemassa maailman nälänhätäongelmaa tai kehittämässä jotain uutta, uusiutuvaa energiamuotoa?"
Joo ollaanhan me mutta välillä pitää rentoutuakin. Keksiminen ja tuotekehitys vaatii jotain vastapainokseen. - relaxor
m36-intj kirjoitti:
Olen itse kyllä koko ajan kehittelemässä uusia asioita.Et todellakaan vaikuta älykkäältä. Taidat itse asiassa olla yksi idiooteimmista palstalaisista, ainakin sen perusteella mitä olen juttujasi lukenut.
Tuo ÄO on tollanen juttu, mihin voi nojata, kun vaikuttaa tyhmältä. Tyhmimmäthän sitä toitottavat, kun on pakko jollain yrittää todistaa olevansa älykäs. Kun se niin sanottu älykkyys ei niistä tyhmistä kirjoituksista oikein välity. - 66666666666
Michael Knight kirjoitti:
Älykkyystesteissä mitataan paljon muutakin kuin kielellistä ymmärrystä.
Näköjään mitataan kaikkea muuta paitsi sitä.
Ja mitäköhän omega rasvahappoja mahdat tarkoittaa? -3, -6, -7 vai -9?
Esim omega-3 rasvahapot eivät molekyylirakenteensa takia varastoidu kehoon, sen enempää lantion kuin muihinkaan seutuihin.
"Kurvikkaat naiset ovat hoikkia älykkäämpiä"
-tällasella väittämällä teit juuri ainakin oman älykkyytesi (tai sen puutteen) hyvinkin selväksi. ;)
"ilmenee uudesta tutkimuksesta"
-nää on taas näitä pilipali-tutkimuksia, joilla ei ole mitään oikeaa painoarvoa ja tulkintakin on vähän niin ja näin...- joopa joo
Painoarvoahan tällä asialla nimenomaan on XD
- Tottakai on...
Joo, totta. Kaikkihan täällä on neroja ja millon mistäkin traumoista kärsiviä. Täällä on kaksi tyyppiä. Kun kysytään paljos on ÄO niin johan se on jokaisella 120-175 vaikka jo siihen 120 pääsy ois ainoostaan noin 10%:lle mahdollista. Että 90% jää kyllä sen alle. Mutta ehei, täällä parveilee kasa neroja, joita maailma ei vaan ymmärrä. Lisäksi tietenkin heistä iso osa on keskimääristä ihanampia miehiä kasa, - joista kaikki ovat sinkkuja vain koska maailma kohtelee heitä niin väärin.
Toinen päätyyppi on kamalan vaikean ja siis huomattavasti vaikeamman elämän elänyt, kuin kukaan muu. Neuroottistraumaattinen syndrooma (mikä milloinkin) vaikeuttaa hänen elämäänsä kohtuuttomasti ja se on muiden vikaa. Oikeasti hän on ties mitä ja vaikka miten ihana ja nero, mutta kukaan ei voi auttaa häntä, ei edes hän itse. Nykyäänhän kaikille on jaossa oma diagnoosi... Kuka on (muoti-)masentunut, kenellä on (muoti-)asperger, ja autismia monessa muodossa, joku kolmas on tietenkin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivä ja mitä nyt milloinkin sitten. Kyllä ihmiskunta on nimittäin nykyään niin nerokas ja vammainen että oikein oksat pois! Ja kaikki nämä spesiaali-ihmiset ovat tällä yhdellä palstalla.
Myös sinä. Tottakai.
Lisäksi 160 ÄO:lla varustettu ihminen aivan takuulla uskoo, että Helmen jutut on helmiä. Lisäksi vielä levittää eteenpäin tätä "tutkimustietoa", onkohan tuokin Mac Donaldisin rahoittama tutkimus...
Mensan jäsen. Hienoa. Mutta kuitenkin noinkin älykkäänä mensan jäsenenä olet sitä mieltä, että ulkonäkö ja paino kertoo ihmisestä noinkin paljon. Joo, ehkä kannattaa erota. Tiimalasivartalosi ei totisesti ole sinua viisastanut eikä älykkäämmäksi tehnyt.
Mutta täällä olet omiasi, palstahan on neroja täynnä... Ja johan siellä ryntäsikin ihmiset kertomaan että on 122, on 135 ja jopa yli 140 pojoa ja jutut on kyllä ihan jokaisella sen mukaisia. Kirjoitetusta tekstista oikein loistaa tuo mensan jäsenyys! Ja loistaahan se, kun sen oikein siinä mainitsee. Silloinhan se on näin.
Mistä ne kaikki tietääkin tänne tulla??? Alle 10% kaikista ja alle 2% kaikista, ja jo niitä on täällä useampi.
Jokatapauksessa, älä ota jatkossa ihan kaikkia Helmen tutkimuksia tosissaan ja se paino on sellainen asia, mille jokainen voi tehdä jotain. Sen sijaan vyötärö-tissi-peppu-suhde ei välttämättä ole. Pötkylä voi olla vaikka miten olisi hoikkakin tai reidessä rehevyyttä. Miehet ovat kautta aikojen suosineet naisia. Joten ei tarvitse ottaa ulkonäköpaineita noin kovasti, ei haukkua toisia, nostaa itseään toisten kustannuksella eikä sillä mensan jäsenyydelläkään mitään tässä elämässä välttämättä tee. Kun ne loput 98% jää kuitenkin sitä ilman ja fakta on se, että tässä maailmassa se 2 % ei määrää. Se siitä.Luulen, että tuo 160 ÄO oli jonkinlainen provo. Mikäli ÄO-testi oli tehty vanhojen tapojen mukaisesti, eli keskihajonnalla 24, niin se vastaa noin 138 pistettä uudessa systeemissä, jota tulisi aina käyttää nykyään. Mielestäni myös aloittajan linkittämä tutkimus oli lapsellinen.
"ja jutut on kyllä ihan jokaisella sen mukaisia."
Mielestäni omat juttuni ovat ihan laadukkaita, ainakin verrattuna muiden palstan kirjoittajiin.
"Mistä ne kaikki tietääkin tänne tulla??? Alle 10% kaikista ja alle 2% kaikista, ja jo niitä on täällä useampi. "
Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin. Ja kun puhutaan luonteista, niin esim. INTJ-tyypit ovat yliedustettuna netissä verrattuna esim. kadulla vastaan tuleviin ihmisiin. Kun ihan satunnaisesti valituista ihmisistä noin 1-3% ovat INTJ-tyyppejä, niin netissä ja erilaisten testien/kyselyjen tekijöinä niitä saattaakin löytyä lähelle 10% kaikista luonteista.- werwerwer
m36-intj kirjoitti:
Luulen, että tuo 160 ÄO oli jonkinlainen provo. Mikäli ÄO-testi oli tehty vanhojen tapojen mukaisesti, eli keskihajonnalla 24, niin se vastaa noin 138 pistettä uudessa systeemissä, jota tulisi aina käyttää nykyään. Mielestäni myös aloittajan linkittämä tutkimus oli lapsellinen.
Mielestäni omat juttuni ovat ihan laadukkaita, ainakin verrattuna muiden palstan kirjoittajiin.
"Mistä ne kaikki tietääkin tänne tulla??? Alle 10% kaikista ja alle 2% kaikista, ja jo niitä on täällä useampi. "
Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin. Ja kun puhutaan luonteista, niin esim. INTJ-tyypit ovat yliedustettuna netissä verrattuna esim. kadulla vastaan tuleviin ihmisiin. Kun ihan satunnaisesti valituista ihmisistä noin 1-3% ovat INTJ-tyyppejä, niin netissä ja erilaisten testien/kyselyjen tekijöinä niitä saattaakin löytyä lähelle 10% kaikista luonteista.Unohtamatta lisätä kirjoittamisen motiiviksi kiinnostusta älykkyyskeskusteluihin. Ihminen on usein kiinnostunut asioista, joissa on lahjakas.
On siis aika itsestään selvää, että tähän ketjuun kirjoittavat lähtökohtaisesti keskimääräistä älykkäämmät ja yksinkertaisemmat kaverit jättävät itsensä keskustelusta pois.
Ei minuakaan kiinnostaisi keskustella tanssin koreografioista, kun niistä en mitään tiedä, enkä ymmärrä.
Tarkennetaan aikaisempaa viestiä, että oma vaatimaton 142 on keskihajonnalla 24, joten eipä paljon mitään. - öö, täh? hahaa
m36-intj kirjoitti:
Luulen, että tuo 160 ÄO oli jonkinlainen provo. Mikäli ÄO-testi oli tehty vanhojen tapojen mukaisesti, eli keskihajonnalla 24, niin se vastaa noin 138 pistettä uudessa systeemissä, jota tulisi aina käyttää nykyään. Mielestäni myös aloittajan linkittämä tutkimus oli lapsellinen.
Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin. Ja kun puhutaan luonteista, niin esim. INTJ-tyypit ovat yliedustettuna netissä verrattuna esim. kadulla vastaan tuleviin ihmisiin. Kun ihan satunnaisesti valituista ihmisistä noin 1-3% ovat INTJ-tyyppejä, niin netissä ja erilaisten testien/kyselyjen tekijöinä niitä saattaakin löytyä lähelle 10% kaikista luonteista."Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin"
Mihin perustat jälkimmäisen väittämän? - mn36-international
öö, täh? hahaa kirjoitti:
"Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin"
Mihin perustat jälkimmäisen väittämän?"Mihin perustat jälkimmäisen väittämän?"
Youtuben ja Iltasanomien kommentteihin. - nimi merkki
"Älykkyys jakautuu epätasaisesti, usein älykkäimmät ihmiset kirjoittavat paljon nettiin"
Mihin perustat jälkimmäisen väittämän?Älykkäät eivät löydä niin helposti sopivaa keskusteluseuraa livestä. Siksi heitä voi pyöriä enemmän netissä, ja nimenomaan ketjussa, jossa puhutaan älykkyydestä.
Mihin perustat jälkimmäisen väittämän?"Mihin perustat jälkimmäisen väittämän? "
En tiedä :) Taisi tulla huti tällä kertaa. Riippuu tietysti paikasta, täytyy olla parempi paikka kuin tämä, että sinne tulisi enemmän älykköjä. Ei tällä palstalla olekaan paljon muita älykkäitä kirjoittajia kuin minä. Pari naista oli kuitenkin, jotka väittivät että heillä oli lähellä 140 pistettä tässä uudessa järjestelmässä, jossa sd=15, ja sitten yksi mies, jolla oli 160 ÄO vanhalla järjestelmällä (ei kuitenkaan tod. ollut aloittaja).
En tiedä montako tätä palstaa lukee, todennäköisesti ei edes muutama sata eri henkilöä päivässä. Jolloin tilastollisestikin pitäisi olla muutama, jotka kelpaavat Mensan jäseniksi. (2/100).- Dr Obvious
Ihme anti-ÄO -vuodatus. Kyllä maailma on minuakin ihan hyvin ymmärtänyt, ei ole traumoja/syndroomia ja naimisissa ollaan. Eikä elämäkään ole ollut erityisen vaikeaa. Olen älykkyydelläni päässyt juuri niin pitkälle kuin olen halunnut.
T. ex-mensalainen. - Yhteinen kansako se?
Näkyy ankara kateus vaivaavan teitä 98% väkeä. Älä sure onhan sitä sellaista "tunneälyä" ja "sydämmmmmmmmmmmmmmmen sivistystä", raha ei tee onnelliseksi ja koolla ei ole väliä. Ja ties mitä muuta hölynpölyä, jolla tyhmät, sivistymättömät, köyhät ja pienimunaiset voivat itseään lohduttaa.
- Jos olet naimisissa
Dr Obvious kirjoitti:
Ihme anti-ÄO -vuodatus. Kyllä maailma on minuakin ihan hyvin ymmärtänyt, ei ole traumoja/syndroomia ja naimisissa ollaan. Eikä elämäkään ole ollut erityisen vaikeaa. Olen älykkyydelläni päässyt juuri niin pitkälle kuin olen halunnut.
T. ex-mensalainen.Mitä vittua teet Sinkut-palstalla?
Ja juttus perusteella et tainnut ymmärtää nimimerkin "Tottakai on..." sarkastisesta kirjoituksesta mitään. Just tollasia te mensalaiset usein olette. Kielellistä ymmärrystä ei löydy nimeksikään. - ai
Dr Obvious kirjoitti:
T. ex-mensalainen.sut heitettiin Mensasta pois kun olet liian tyhmä.
- Dr Obvious
Jos olet naimisissa kirjoitti:
Mitä vittua teet Sinkut-palstalla?
Ja juttus perusteella et tainnut ymmärtää nimimerkin "Tottakai on..." sarkastisesta kirjoituksesta mitään. Just tollasia te mensalaiset usein olette. Kielellistä ymmärrystä ei löydy nimeksikään.Luen ja kommentoin huvikseni. Varmaan sinäkin käyt "Älykkyys" -palstalla.
Yhden sarkasmi on toisen kateellinen tilitys, ja sarkasmi on vaikea laji. - Dr Obvious
ai kirjoitti:
sut heitettiin Mensasta pois kun olet liian tyhmä.
Vähän vaikea käydä Helsingin Mensan kokouksissa täältä Uudesta-Seelannista. En katsonut aiheelliseksi maksaa jäsenmaksua.
Jos olisin Mensa-outcast ja tyhmä, mitä se kertoisi niiden älykkyydestä jotka koskaan eivät jäseniksi pääsisi? - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Luen ja kommentoin huvikseni. Varmaan sinäkin käyt "Älykkyys" -palstalla.
Yhden sarkasmi on toisen kateellinen tilitys, ja sarkasmi on vaikea laji.Kun ei tuossa kritisoitu ÄO:ta tai älykkäitä ihmisiä, vaan pilkattiin palstalaisia.
Ethän sinä sitäkään tajunnut.
Hölmöt pistävät syyksi kateuden, kun eivät muuta keksi. Kun ei oikein ymmärrä lukemaansa. Ei sille mitään sitten voi. - Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
Kun ei tuossa kritisoitu ÄO:ta tai älykkäitä ihmisiä, vaan pilkattiin palstalaisia.
Ethän sinä sitäkään tajunnut.
Hölmöt pistävät syyksi kateuden, kun eivät muuta keksi. Kun ei oikein ymmärrä lukemaansa. Ei sille mitään sitten voi.Sinunkaltaisiasi ei tarvitse pilkata kun te teette sen homman ihan itse. Eipä jää paljon lisättävää.
Jotain tyypistä kertoo sekin, että kutsuu itseään älyköksi...vai onko sekin sitä vain itsellesi avautuvaa hienoa sarkasmia? - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Sinunkaltaisiasi ei tarvitse pilkata kun te teette sen homman ihan itse. Eipä jää paljon lisättävää.
Jotain tyypistä kertoo sekin, että kutsuu itseään älyköksi...vai onko sekin sitä vain itsellesi avautuvaa hienoa sarkasmia?"Luen ja kommentoin huvikseni. Varmaan sinäkin käyt "Älykkyys" -palstalla."
Ihan hyvä yritys. Älykkyyteni puolesta voisin käydäkkin, jos siellä siis oletetaan että kirjoittajien älykkyys on sitä mensatasoa. Ei vaan kiinnosta keskustella kaltaistesi aspergereiden kanssa. Se on itsekidutusta, jota tulen tosin tännekin näköjään aina välillä hakemaan.
"Jotain tyypistä kertoo sekin, että kutsuu itseään älyköksi...vai onko sekin sitä vain itsellesi avautuvaa hienoa sarkasmia?"
Hyvä kun melkein tajusit. Niin, mitä se mielestäsi kertoo? - Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
"Luen ja kommentoin huvikseni. Varmaan sinäkin käyt "Älykkyys" -palstalla."
Ihan hyvä yritys. Älykkyyteni puolesta voisin käydäkkin, jos siellä siis oletetaan että kirjoittajien älykkyys on sitä mensatasoa. Ei vaan kiinnosta keskustella kaltaistesi aspergereiden kanssa. Se on itsekidutusta, jota tulen tosin tännekin näköjään aina välillä hakemaan.
"Jotain tyypistä kertoo sekin, että kutsuu itseään älyköksi...vai onko sekin sitä vain itsellesi avautuvaa hienoa sarkasmia?"
Hyvä kun melkein tajusit. Niin, mitä se mielestäsi kertoo?Lieneekin parasta että edelleenkin naureskelet omille vitseillesi täällä sinkkupalstalla. Tuskin ne livenä ketään naurattavat, ja "Älyttömyys"-palstaa täällä ei olekaan.
Mitä kertoo? Että et missään tapauksessa ole älykkö vaan wannabe-mensalainen jolta meni sukset ristiin ja joka nyt yrittää epätoivon vimmalla etsiä nettitestiä jossa pärjäisi. - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Lieneekin parasta että edelleenkin naureskelet omille vitseillesi täällä sinkkupalstalla. Tuskin ne livenä ketään naurattavat, ja "Älyttömyys"-palstaa täällä ei olekaan.
Mitä kertoo? Että et missään tapauksessa ole älykkö vaan wannabe-mensalainen jolta meni sukset ristiin ja joka nyt yrittää epätoivon vimmalla etsiä nettitestiä jossa pärjäisi.Pieleen meni. Taas.
Ei tosin haittaa, ettet ymmärrä nimimerkkini hienoa ironista viittausta palstan mensaälykköihin.
Viisas on se, joka tietää, ettei tiedä. - Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
Pieleen meni. Taas.
Ei tosin haittaa, ettet ymmärrä nimimerkkini hienoa ironista viittausta palstan mensaälykköihin.
Viisas on se, joka tietää, ettei tiedä.Ainoa ironia joka kommenteistasi paistaa läpi on tiedostamaton itseironia.
Viisaampi on se, joka tietää mitä muut eivät tiedä. Esim. sen mitä viisas ei tiedä. - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Ainoa ironia joka kommenteistasi paistaa läpi on tiedostamaton itseironia.
Viisaampi on se, joka tietää mitä muut eivät tiedä. Esim. sen mitä viisas ei tiedä.Kyllä siinä ihan tiedostettuakin itseironiaa oli, mutta oletinkin ettet tätä tajuaisi ja arvasin, että sanoisit jotain tuollaista. Olet kyllä hauska ja ennalta-arvattava, niin kuin kaltaisesi ihmiset usein ovat.
Pointti oli lähinnä se, ettei tuossa kirjoituksessa ole välttämättä kyse kateudesta tai katkeruudesta tai ylipäätään mistään sellaisesta, mitä luulet. Ja teet kirjoittajista ihan kummallisia johtopäätöksiä. Muutenkin on melko typerää vastata johonkin hieman kärjistettyyn yleistykseen jotain "mutta minä olen tällainen ja tällainen, tuo on vaan kateellisten tilitystä".
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. - Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
Kyllä siinä ihan tiedostettuakin itseironiaa oli, mutta oletinkin ettet tätä tajuaisi ja arvasin, että sanoisit jotain tuollaista. Olet kyllä hauska ja ennalta-arvattava, niin kuin kaltaisesi ihmiset usein ovat.
Pointti oli lähinnä se, ettei tuossa kirjoituksessa ole välttämättä kyse kateudesta tai katkeruudesta tai ylipäätään mistään sellaisesta, mitä luulet. Ja teet kirjoittajista ihan kummallisia johtopäätöksiä. Muutenkin on melko typerää vastata johonkin hieman kärjistettyyn yleistykseen jotain "mutta minä olen tällainen ja tällainen, tuo on vaan kateellisten tilitystä".
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.Olet tainnut jo aikoja sitten seota omaan näppäryyteesi. Kirjoittelet viestejä jotka on helppo ymmärtää tietyllä lailla, sitten olet äimänä kun hieno piiloironiasi ei asperger-mensaälyköille, jotka nyt ei muutenkaan mitään tajua, auennutkaan. Korkealentoisen ajattelusi eri tasot ja nyanssit jäävät ihan ilman ansaitsemaansa huomiota. Voi sitä itsekidutuksen määrää, mitä joudutkaan kestämään näiden putkiaivojen kanssa väitellessäsi. Viiltävän terävä ja samalla sarkastinen syväluotauksesi palstan mensaälyköiden sielunelämästä kun aukeaa vain...no, toivottavasti edes itsellesi. Tuskin edes osaat kirjoittaa mitään selkokielellä.
Työtön humis? - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Olet tainnut jo aikoja sitten seota omaan näppäryyteesi. Kirjoittelet viestejä jotka on helppo ymmärtää tietyllä lailla, sitten olet äimänä kun hieno piiloironiasi ei asperger-mensaälyköille, jotka nyt ei muutenkaan mitään tajua, auennutkaan. Korkealentoisen ajattelusi eri tasot ja nyanssit jäävät ihan ilman ansaitsemaansa huomiota. Voi sitä itsekidutuksen määrää, mitä joudutkaan kestämään näiden putkiaivojen kanssa väitellessäsi. Viiltävän terävä ja samalla sarkastinen syväluotauksesi palstan mensaälyköiden sielunelämästä kun aukeaa vain...no, toivottavasti edes itsellesi. Tuskin edes osaat kirjoittaa mitään selkokielellä.
Työtön humis?Siinä ilmeisesti jotain näyttöä siitä "vaikeasta" sarkasmista. Hyvä, hyvä.
Mielestäni suurin osa kirjoituksestani on melko selkokielistä, mutta antaa olla. Otan kyllä osan sanomisistani takaisin. Tarkoitukseni ei mitenkään ollut pilkata mensalaisia tai aspergereita. Eikä yleistää. Olen pahoillani, oli kyllä typeriä heittoja. Heistä löytyy varmasti hyvin monenlaista porukkaa, onneksi. - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Lieneekin parasta että edelleenkin naureskelet omille vitseillesi täällä sinkkupalstalla. Tuskin ne livenä ketään naurattavat, ja "Älyttömyys"-palstaa täällä ei olekaan.
Mitä kertoo? Että et missään tapauksessa ole älykkö vaan wannabe-mensalainen jolta meni sukset ristiin ja joka nyt yrittää epätoivon vimmalla etsiä nettitestiä jossa pärjäisi.Onko muuten mensan nettitesti mielestäsi täysin harhaanjohtava?
- Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
Onko muuten mensan nettitesti mielestäsi täysin harhaanjohtava?
En tiedä, oliko tämä kysymys minulle, mutta mielestäni ei ole. Sikäli kun tarkoitat harhaanjohtavuudella sitä että tulos ei ennustaisi menestystä virallisessa testissä kovinkaan hyvin.
Jos virallisesti käytetään nykyään Ravenin matriiseja niin se on kyllä suuri askel parempaan Cattell Culture Fairistä.
- atleettinen mies
Ei pidä paikkaansa. Ensin menevät jonossa ne hoikat ja sitten vasta muodokkaammat naiset. Tämä tutkimus on käytännön tasolla tosi. Väittää helmisivusto mitä vain.
- Dr Obvious
Normaali/-atleettikurvikas on paras. En tiedä, onko hoikkakurvikas mahdollinen. Riippuu hoikan määritelmästä. Pyöreäkurvikas ei itseäni kiinnosta, joitakin miehiä varmaan kyllä.
- blondit rulessss
Älykkäät naiset, olivat he sitten kurvikkaita tai eivät, jäävät usein yksin. Yksin siksi että miehet pelkäävät heitä.
- Dr Obvious
Älykkäät naiset ovat pop, kunhan eivät ole täynnä omaa erinomaisuuttaan. Sopivat tosin vain älykkäille miehille.
- ==
Dr Obvious kirjoitti:
Älykkäät naiset ovat pop, kunhan eivät ole täynnä omaa erinomaisuuttaan. Sopivat tosin vain älykkäille miehille.
"Älykkäät naiset ovat pop, kunhan eivät ole täynnä omaa erinomaisuuttaan."
Eli kunhan eivät millään tavoin osoita olevansa älykkäämpiä kuin mies. On aina esitettävä ainakin vähän tyhmempää. - Dr Obvious
== kirjoitti:
"Älykkäät naiset ovat pop, kunhan eivät ole täynnä omaa erinomaisuuttaan."
Eli kunhan eivät millään tavoin osoita olevansa älykkäämpiä kuin mies. On aina esitettävä ainakin vähän tyhmempää.Tuo on oma vaatimaton johtopäätöksesi. Kunhan ovat ainakin sinua älykkäämpiä. Skenaariosi on erittäin epätodennäköinen mutta ei se minua haittaisi.
Taidat itse olla niitä, joille on uutinen, että puolet ihmisistä on keskivertoa tyhmempiä. - cbvncvn
Dr Obvious kirjoitti:
Tuo on oma vaatimaton johtopäätöksesi. Kunhan ovat ainakin sinua älykkäämpiä. Skenaariosi on erittäin epätodennäköinen mutta ei se minua haittaisi.
Taidat itse olla niitä, joille on uutinen, että puolet ihmisistä on keskivertoa tyhmempiä.Ei todellakaan ole mitenkään erityisen epätodennäköistä.
- ==
Dr Obvious kirjoitti:
Tuo on oma vaatimaton johtopäätöksesi. Kunhan ovat ainakin sinua älykkäämpiä. Skenaariosi on erittäin epätodennäköinen mutta ei se minua haittaisi.
Taidat itse olla niitä, joille on uutinen, että puolet ihmisistä on keskivertoa tyhmempiä."Taidat itse olla niitä, joille on uutinen, että puolet ihmisistä on keskivertoa tyhmempiä."
En toki. Miksi olisin?
Tiedän kyllä, että erittäin suuri osa ihmisistä on tyhmempiä kuin minä. - ==
== kirjoitti:
"Taidat itse olla niitä, joille on uutinen, että puolet ihmisistä on keskivertoa tyhmempiä."
En toki. Miksi olisin?
Tiedän kyllä, että erittäin suuri osa ihmisistä on tyhmempiä kuin minä.Selvyydeksi: suurin osa.
- Dr Obvious
cbvncvn kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitenkään erityisen epätodennäköistä.
Olisi helppo todistaa paperilla ja suorituksilla mutta miksi vaivautua.
- Dr Obvious
== kirjoitti:
Selvyydeksi: suurin osa.
Eli olet fiksumpi kuin useimpien palstalaisten Puga Pyga. Sen minäkin olen valmis myöntämään.
- ( . )( . )
Dr Obvious kirjoitti:
Eli olet fiksumpi kuin useimpien palstalaisten Puga Pyga. Sen minäkin olen valmis myöntämään.
Eli suurin osa ihmisistä on mielestäsi tyhmiä?
Kertoo kyllä paljon sinusta ja älykkyydestäsi. - älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
Olisi helppo todistaa paperilla ja suorituksilla mutta miksi vaivautua.
Nimenomaan. Kaikki eivät pidä sitä palikkatesteissä todistettavaa älykkyyttä samassa arvossa kuin sinä. Toisten mielestä älykkyyteen kuuluu muutakin.
- Dr Obvious
älykkö66 kirjoitti:
Nimenomaan. Kaikki eivät pidä sitä palikkatesteissä todistettavaa älykkyyttä samassa arvossa kuin sinä. Toisten mielestä älykkyyteen kuuluu muutakin.
En tarkoitakaan (vain) palikkatestiälykkyyspapereita. Tosin "palikkatesteissä" huonosti suoriutuminen ei ennusta hyvää sen muun älyn suhteen. Sen huomasi hyvin esim. vertaamalla intin P-testin tuloksia testin suorittaneiden varsinaisiin kykyihin. Ne joilla palikat olivat hallinnassa pärjäsivät hyvin ajattelua vaativissa hommissa joihin heidät sijoitettiin.
- Dr Obvious
( . )( . ) kirjoitti:
Eli suurin osa ihmisistä on mielestäsi tyhmiä?
Kertoo kyllä paljon sinusta ja älykkyydestäsi.Ihan väärä johtopäätös. Lue uudestaan ja mieti tarkemmin. Vähän hävettää puolestasi.
- älykkö66
Dr Obvious kirjoitti:
En tarkoitakaan (vain) palikkatestiälykkyyspapereita. Tosin "palikkatesteissä" huonosti suoriutuminen ei ennusta hyvää sen muun älyn suhteen. Sen huomasi hyvin esim. vertaamalla intin P-testin tuloksia testin suorittaneiden varsinaisiin kykyihin. Ne joilla palikat olivat hallinnassa pärjäsivät hyvin ajattelua vaativissa hommissa joihin heidät sijoitettiin.
Pitää varmaan paikkansa. Mutta pitää muistaa, että palikkatesteissä hyvin suoriutuvat pärjäävät nimenomaan tietynlaista ajattelua vaativissa hommissa.
- taas_se_alkaa
älykkäät naiset jotka ovat rumia ja vastenmielisiä jäävät yksin. eikä se kylläkään johdu siitä älykkyydestä :D
- kieltämättä
taas_se_alkaa kirjoitti:
älykkäät naiset jotka ovat rumia ja vastenmielisiä jäävät yksin. eikä se kylläkään johdu siitä älykkyydestä :D
Taitaa olla totta. Älykkäitä kun on niin vähän.
- fmjpärjgvoåRF
Mikä sitten on kurvikkaan naisen ihanne?
- muhkumpi
Iso nallekarhu, jonka sylissä tuntee olonsa pieneksi.
- Dr Obvious
"Mikä sitten on kurvikkaan naisen ihanne?"
Kyllä se sitten sinulle selviää kun sellaisen joskus näet. Suomessa ei kovin yleinen tyyppi mutta käypä esim. Sloveniassa niin joka toinen neito on A-luokkaa. - Mitä sitten?
Älä punkero yritä, ei naisen älyllä ole mitään väliä. Pääasia, että on max 25 v. ja laiha, siedettävä lärvi, kiinteät tissit, kireä sheivailtu alapää ja antelias luonne.
- älykkö66
Tyhmille ihmisille ei varmasti olekaan.
- Ei älykkäillekään
älykkö66 kirjoitti:
Tyhmille ihmisille ei varmasti olekaan.
Älylliset haasteet on etsittävä muualta kuin naisista. Naiset on panemista varten.
- ...........
Ei älykkäillekään kirjoitti:
Älylliset haasteet on etsittävä muualta kuin naisista. Naiset on panemista varten.
sanoo tyhmä mies. On ihan tutkittu juttu, että älykkäät ihmiset etsivät kaltaistansa seuraa.
- Mortal Vompat
........... kirjoitti:
sanoo tyhmä mies. On ihan tutkittu juttu, että älykkäät ihmiset etsivät kaltaistansa seuraa.
Paitsi tunneälyttömät älykkäät, jotka etsivät kodinhoitajaa ja kuumaa panoa.
- niinpä joo...
Uskooko ihmiset ihan kaiken paskan, mitä jossain lukee? Ulkomuotohan se nyt älykkyyteen vaikuttaakin. Just.
- 13
Kaikkia varmaan kiinnostaa, mutta kerronpa minäkin nyt sitten itsestäni. Lantio-vyötärösuhde on 0,72 ja äo 132 . Älykkyystesti ei ollut nettitesti. Olen normaalipainoinen ja pidän seksistä kovasti. Jeejee.
- mssawo
Kannattaisikohan tällaisen lievemmillä kurveilla varustetun naisen piilottaa kurvittomuutensa säkkimäisiin väljiin vaatteisiin ettei tyhmyys paljastuisi ainakaan näköhavainnon perusteella?
- Dr Obvious
Niinhän useimmilla on jo tapana. Tai sitten mennään toiseen ääripäähän.
- huohhhh
Kaikkien naisten mielestä se oma perse on levelä = Kaikki naiset ovat fiksuja
- 6+16
täältä löytyy laadukkaat omega-rasvahappoja sisältävät tuotteet edullisesti: http://www.terveysteekki.fi/ravintolisat/omega-rasvahapot.html
Mistä hemmetistä näitä tosi neroja väittämiä sataa? Kuka hullu näitä ns. tutkimuksia tekee ja tosissaan vielä väittää, että niihin pitäs luottaa? Uskomatonta.
Elikkä kun nainen alkaa vaikka vanhemmiten kurviintumaan, kun lapsuuden luirumaisuus katoaa. Niin siitä tulee myös älykäs? Omg. x)
Tää on vähän samaa kastia sen kanssa, kun sanottiin että lihavat on tyhmiä. Joo ja kaljut on kyvykkäämpiä, mitähän tuubaa vielä. :)
Varmaan joku laatii näitä teorioita jotta jokainen vois sellaisen lukiessaan todeta olevansa edes jonkun tutkimuksen ja teorian mukaan ihan siedettävä ihminen ellei jopa parempi kun muut. Hänhän sentää edustaa juuri tuota poppoota josta tutkimus on laadittu. Ristus, mihin on ihmisien järki hukkunut vuosien saatossa?- kurvikas vs. kurvika
Ottamatta nyt kantaa tutkimuksen luotettavuuteen, niin...
Eivät ne läskit niitä kurveja tuo. Iän mukana itse asiassa kurvit lähtevät, kun rasva alkaa kerääntyä keskivartaloon, siis vatsaan.
Laihakin voi olla kurvikas. Siis vyötärö-lantio-suhteestahan tässä on kysymys. kurvikas vs. kurvika kirjoitti:
Ottamatta nyt kantaa tutkimuksen luotettavuuteen, niin...
Eivät ne läskit niitä kurveja tuo. Iän mukana itse asiassa kurvit lähtevät, kun rasva alkaa kerääntyä keskivartaloon, siis vatsaan.
Laihakin voi olla kurvikas. Siis vyötärö-lantio-suhteestahan tässä on kysymys.No enpä sanonutkaan, että läski ja kurvi olis sama asia. Lapsenomainen luiruus versus naisellistuminen ja kurvikkuus. Nää on se asia josta sanoin. :)
Laiha ei voi olla kurvikas, mutta hoikka voi. Laiha on vaan laiha.- laihako? nope
voopotin kirjoitti:
No enpä sanonutkaan, että läski ja kurvi olis sama asia. Lapsenomainen luiruus versus naisellistuminen ja kurvikkuus. Nää on se asia josta sanoin. :)
Laiha ei voi olla kurvikas, mutta hoikka voi. Laiha on vaan laiha.Noo... painan itse 44 kiloa mitoilla 86-61-90, pituutta 156. Ilmeisesti olen sitten lapsenomaisen luiru, jos laiha ei voi olla kurvikas.
Laihaksi mua ei vielä ole kutsuttu kertaakaan. voopotin kirjoitti:
No enpä sanonutkaan, että läski ja kurvi olis sama asia. Lapsenomainen luiruus versus naisellistuminen ja kurvikkuus. Nää on se asia josta sanoin. :)
Laiha ei voi olla kurvikas, mutta hoikka voi. Laiha on vaan laiha.Jaa niin vanhemmiten ymmärrettiin vanhaksi tulemisena. No en sitä niin ajatellut vaan vanhemmiten, kun ikää kertyy eikä ole enää lapsi tai teinikään.
vanhemmiten...ikää kertyy.laihako? nope kirjoitti:
Noo... painan itse 44 kiloa mitoilla 86-61-90, pituutta 156. Ilmeisesti olen sitten lapsenomaisen luiru, jos laiha ei voi olla kurvikas.
Laihaksi mua ei vielä ole kutsuttu kertaakaan.Noh laiha ja hoikka kuvastaa hiukan eri asioita. Ihan kuten läski ja pullea, tai läski ja roteva.
Laiha on tikkuperuna, hoikka muodokkaampi versio tikkuperunasta. Ihan kuinka haluat asian tulkita.
Kurvikas on myös eri asia kun tasapaksu pötkö.voopotin kirjoitti:
Noh laiha ja hoikka kuvastaa hiukan eri asioita. Ihan kuten läski ja pullea, tai läski ja roteva.
Laiha on tikkuperuna, hoikka muodokkaampi versio tikkuperunasta. Ihan kuinka haluat asian tulkita.
Kurvikas on myös eri asia kun tasapaksu pötkö.Valintatehtävä. :)
Valitse näistä laiha ja muodokas hoikka.
http://www.voice.fi/files/picture_460/2012_08_30_503f29cdb49f4.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-4bSUVgZPljo/TdHWvNryPdI/AAAAAAAAA3Y/McJ92t2mwxE/s1600/skinny_model.jpg
Ja sitten hernettä nenään, jos ei vielä mee perille.- ...
voopotin kirjoitti:
Valintatehtävä. :)
Valitse näistä laiha ja muodokas hoikka.
http://www.voice.fi/files/picture_460/2012_08_30_503f29cdb49f4.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-4bSUVgZPljo/TdHWvNryPdI/AAAAAAAAA3Y/McJ92t2mwxE/s1600/skinny_model.jpg
Ja sitten hernettä nenään, jos ei vielä mee perille.alempi kuvan nainen on muodoton lauta.
- X123
Jotain vikaa "kurvikkaassa" naisessa täytyy olla, jos sellaisia muotoja täytyy puolustella.
Havaitsetteko, että hoikat naiset käyvät puolustuspuheenvuoroa omasta hoikkuudestaan tällä sivulla? - pohdin
isot tissit äö 160 ja silti pyörit tällä palstalla, nyt on kuule aika pohtia omaa elämää ja miettiä voisitko kuluttaa aikasi jotenkin paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927