Unelmoiko naiset poliiseista ja palomiehistä

.....

Saako poliisin ja palomiehen virkapuku viilemmätkin leidit kiinnostumaan? Välillä ainakin tuntuu, että näiden ammattien edustajien uskotaan olevan naisten silmissä haluttavia.

Kiinnostuuko naine miehestä siinä vaiheessa kun selviää, että miehen ammatti on joko poliisi tai palomies?

49

2450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady Obvious

Ne naiset varmaankin saa kiinnostumaan, jotka ovat kiinnostuneita virkapukumiehistä.

(Minua ei.)

• ikäVainNumeroita

Itse panin merkille kaikista "maailman" miehistä parisen vuotta sitten erään, joka sitten myöhemmin paljastui palomieheksi. Kyllä se siinä vaiheessa sitä kiihottavuutta lisäs vaikka aattelin, että olenko tod. näin kliseinen, MINÄ, ihastunut komeaan palomieheen joka on vielä itseäni 7-8 v nuorempi? Tuolloin kuitenkin arvelin, että ikäeromme olisi ollut 5-6 v, ja luulen, että alunperin hänkin luuli itseäni vähän nuoremmaksi.

Tuota puumailmiötä en itse ymmärrä, ja mielestäni siihen tarvis olla jotain 15-20 vuotta ikäeroa, että voitais puhua moisesta.

Itseasiassa ajattelen ettei ikä oo kuin numeroita. Periaatteessa voin olla kiinostunut 25-40 (ehkä jopa 45) v miehistä, se ratkaisee, millainen ihminen on. Mikä ettei voisi muuten eniten kiinnostaa oman ikäiset, mutta kun ne kaikki tuntuvat olevan jo varattuja - keihin olen kiinnittänyt huomiota.

Yleinen ilmiöhän tämä tuntuu olevan pk.seudulla, että naisia (varsinkin koulutettuja) on liikaa suhteessa miehiin. Myönnän, että kysymys voi olla myös siitä, että meil on korkea vaatimustaso. Allekirjoitan tuon, mut aattelen et mielummin oon ilman kuin tyydyn huonoon mieheen.(:D)

• 112?
        ikäVainNumeroita kirjoitti:

Itse panin merkille kaikista "maailman" miehistä parisen vuotta sitten erään, joka sitten myöhemmin paljastui palomieheksi. Kyllä se siinä vaiheessa sitä kiihottavuutta lisäs vaikka aattelin, että olenko tod. näin kliseinen, MINÄ, ihastunut komeaan palomieheen joka on vielä itseäni 7-8 v nuorempi? Tuolloin kuitenkin arvelin, että ikäeromme olisi ollut 5-6 v, ja luulen, että alunperin hänkin luuli itseäni vähän nuoremmaksi.

Tuota puumailmiötä en itse ymmärrä, ja mielestäni siihen tarvis olla jotain 15-20 vuotta ikäeroa, että voitais puhua moisesta.

Itseasiassa ajattelen ettei ikä oo kuin numeroita. Periaatteessa voin olla kiinostunut 25-40 (ehkä jopa 45) v miehistä, se ratkaisee, millainen ihminen on. Mikä ettei voisi muuten eniten kiinnostaa oman ikäiset, mutta kun ne kaikki tuntuvat olevan jo varattuja - keihin olen kiinnittänyt huomiota.

Yleinen ilmiöhän tämä tuntuu olevan pk.seudulla, että naisia (varsinkin koulutettuja) on liikaa suhteessa miehiin. Myönnän, että kysymys voi olla myös siitä, että meil on korkea vaatimustaso. Allekirjoitan tuon, mut aattelen et mielummin oon ilman kuin tyydyn huonoon mieheen.(:D)

Olen 34 v, lisään.

• kettutyttö_._

Kyllä kiinnostaisi, koska noin teoriassa poliisit tai palomiehet tekevät yhteiskunnallisesti tärkeää työtä. He kuuluvat samaan sarjaan kuin vaikka ambulanssikuskit tai sairaalassa työskentelevät.

Itselleni on tärkeää, että omalta osaltani tekisin elämästäni läheisilleni vähän paremman paikan olla ja elää. Idealistista, mutta jokaisella meillä on oma tapamme olla ja vaikuttaa. Siksi olisi ihanaa saada elämäänsä ihminen, joka jakaisi tätä samaa ajatusmaailmaa.

• Karma police

Poliisit ottaa sut kiinni ja laittaa käsirautoihin, kun käyt turmelemassa turkistarhoja. Mutta sehän sulla varmaan on tavoitteenakin...

• öaslkdvmasödvl
        Karma police kirjoitti:

Poliisit ottaa sut kiinni ja laittaa käsirautoihin, kun käyt turmelemassa turkistarhoja. Mutta sehän sulla varmaan on tavoitteenakin...

Oletkos nähnyt mitä kettutarhojen ympärillä nykyään aika usein on?
        Aita. Ja mitä on aidan sisällä? Olin havaitsevinani 3-4 kaukasiankoiraa. Se on oikein pirtsa koira, pitää loitolla nurkissa hiiviskelevät lammasvarkaa, tsehtseenit ja eläinaktivistit.

• Nainen 34

Minua ei saa kiinnostumaan. Yhdistän poliisin, palomiehen lääkärin viran pitkälle kouluttautuneisuuteen ja tätä myöden älykkyyteen. Älykkyys saa minut kiinnostumaan aina ja ottamaan selvää siitä, että miten laajasti muihin tasoihin älykkyys kullakin henkilöllä jakaantuu. Joku lääkäri voi olla hyvinkin älykäs jossakin, mutta toisessa tasossa, esim. taiteellisessa itseilmaisussa tyhmä kuin saapas...

• "Yhdistän poliisin, palomiehen lääkärin viran pitkälle kouluttautuneisuuteen ja tätä myöden älykkyyteen."

WTF?! *repeeeee...!* XD

Perus pollariko "pitkälle kouluttautunut"?! ..kiitos hyvistä nauruista. X)

• Nainen 34
        TheOne kirjoitti:

"Yhdistän poliisin, palomiehen lääkärin viran pitkälle kouluttautuneisuuteen ja tätä myöden älykkyyteen."

WTF?! *repeeeee...!* XD

Perus pollariko "pitkälle kouluttautunut"?! ..kiitos hyvistä nauruista. X)

Eikö ollutkin hauskaa, kuule! Ei minua haittaa, vaikka nauraisitkin. Virheitä sattuu itse kullekin joskus...

• kysyn vaan :)
        Nainen 34 kirjoitti:

Eikö ollutkin hauskaa, kuule! Ei minua haittaa, vaikka nauraisitkin. Virheitä sattuu itse kullekin joskus...

No mitäs sun sitten piti kirjoittaa?

• Nainen 27

Poliisi ja palomies ovat ammatillisessa mielessä kaukana älyköistä, siksi en tunnekaan vetoa ko. ammatin edustajiin. Em. ammatin edustajat kuuluvat samaan sarjaan kuin armeijan kantapeikot, rajavartijat, portsarit, huoltomiehet ja vartijat. Olen tosin tavannut miellyttävän ja fiksun poliisinkin - kerran!

• Nainen 27 kirjoitti:

Poliisi ja palomies ovat ammatillisessa mielessä kaukana älyköistä, siksi en tunnekaan vetoa ko. ammatin edustajiin. Em. ammatin edustajat kuuluvat samaan sarjaan kuin armeijan kantapeikot, rajavartijat, portsarit, huoltomiehet ja vartijat. Olen tosin tavannut miellyttävän ja fiksun poliisinkin - kerran!

No ei kai se poliisin tai palomiehen tutkinto kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, ettei mies voi olla fiksu? Mua ei ainakaan tehdä vaikutusta pelkällä kirjaviisaudella ja yliopisto/korkeakoulu tutkinnolla.

Vähemmän koulutettu, mukava ja fiksu mies voi olla paljon kiehtovampi kuin joku kirjaviisas koulutetumpi mies.

• sanoisitte suoraan

Pitkälle kouluttautuminen ja älykkyys ei naisia kiinnosta, vaan se on raha.

• kevätpörriäinen
        kysyn vaan :) kirjoitti:

No mitäs sun sitten piti kirjoittaa?

Tuo nainen 34 en oo sit minä. :D mun ajatus on tuolla ylempänä on tuo "ikä vain numeroita". Jos joku yrittää olla mä, niin tiedoksi, etten tule käyttämään mitään tuon tyyppistä "nimimerkkiä"." Linjani" joku voi jo tunnnistaa..

ÄLKÄÄ USKOKO DISSAAJIA, EI NE ONNISTU KUITENKAAN JA JÄÄVÄT ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN KII. NYT JÄI JO AIKA NOPEESTI -

• huaaah!
        kisu_87 kirjoitti:

No ei kai se poliisin tai palomiehen tutkinto kuitenkaan automaattisesti tarkoita sitä, ettei mies voi olla fiksu? Mua ei ainakaan tehdä vaikutusta pelkällä kirjaviisaudella ja yliopisto/korkeakoulu tutkinnolla.

Vähemmän koulutettu, mukava ja fiksu mies voi olla paljon kiehtovampi kuin joku kirjaviisas koulutetumpi mies.

Fiksu voi toki olla, vaikkei älyttömän älykäs olisikaan. Itse arvostan molempia sikäli, että vaikka koulutukseen on varmaan molempiin vaikea päästä tietyllä tapaa, niin kuinka ollakaan, palkka ei käsittääkseni päätä huimaa. Joten jos mies "suostuu" pienempipalkkaisuuteen, on jonkun sortin kutsumuksesta kysymys - mitä arvostan suuresti. Kuin en taas arvosta niin sitä, että miehet hankkiutuvat mihin nyt hankkiutuvat, niin usein se on se raha, joka ratkaisee. Em syystä johtuen arvostan myös luokanopettajamiehiä. Tarvittais kansakunnan kynttilöiksi miehiä jo senkin puolesta, että kun nykyään on niin paljon yh-äitien lapsia, niin saisivat jotain miehenmallia koulusta. (Muuten homous voinee uhkata Suomea tulevaisuudessa...) Isättömiä poikia he ovat monessa tapauksessa siltä osin mitä tunnen. Vaikkei homoutta sairautena pidetä, niin kyllä mielestäni tuo psykologia vaikuttaa paljon. Vanha hyvä homoystäväni oli yrittänyt joskus aiemmin terapioida itsensä heteroksi, muttei ollut onnistunut. Hyväksyy nykyisin itsensä homona, mut pitkä ja baikea tie se on ollut.. Eritoten kun hengellisistä ympyröistä on kotoisin -

Mielestäni palomiehet ovat kuites aika symppiksen oloisia, poliisitkin voi olla. Mut sittenon niitä ynseitä ja ylimielisiä. Narkkarinkin nappaavat kadulta takaapäin takista kii sanomatta mitään, riuhtaisten väkivaltaisesti ja runtaten auton kylkeä vasten. Kyllä meikäherkkis melkeen järkytty kun olin työharj. ja katupartion kanssa (kpgin lähityö) seuraamassa vierestä. Ja vaik me se auto soitettiin, niin meitä ei notetraattu tervehditty mitenkään. Lähityöntekijät sanoivat et näitä törkymöykkypoliiseja on vielä jonkin verran NUOREMMISSA, mut yleensä ottaen ovat asiallista ja ammattitaitoista väkeä..

• Volcom/N

No täytyypä sanoa oma mielipide asiaan. Minua ei kiinnosta miehen ammatti missään määrin ja palomies kuin poliisikaan ei saa minussa aikaan sen kummempia värähdyksiä kuin muukaan ammatti.
      Mies itsessään on kiinnostava, ei se ammatti..

• Ei.

Tuo luulo johtuu siitä, että joskus 70-luvulla noita on pidetty seksikkäimpänä ammatteina miehillä, mutta ei enää pitkään aikaan.

• Muhun ei poliisin tai palomiehen virkapuku tee vaikutusta. Mua kiinnostaa enemmän se, millainen mies on luonteeltaan kuin mikä sen ammatti on.

Mukava ja hyvännäköinen mies ammatistaan riippumatta voi tehdä minuun vaikutuksen, mikäli sen kanssa juttu luistaa. Jollei mies kiinnosta, niin ei se virkapuku tai ammatin kertominen tilannetta muuta.

• Voisin viä lisätä muutaman jutun edelliseen vastaukseen.

Ehkä sieltä poliisiin tai palomiehen virkapuvun alta (ainakin siinä ikäryhmässä mikä mua kiinnostaa) löytyy aika hyvännäköinen urheilullinenkroppa. Sellaista kroppaa on tietty kiva katsella, muttei se tee onnelliseksi. Kivasta kropasta huolimatta mies ei tee vaikutusta, mikäli ei luonteellaan saa hurmattua.

• 1+15

Ei poliisi mutta palomiehet nam :-P

• Niin se vain on.

Naiset eivät kiinnostu poliiseista tai palomiehistä, koska tosielämän poliisit ja palomiehet eivät ole samanlaisia sankareita kuin leffoissa.
      Parisuhde kärsii, kun joutuvat menemään töihin heti kun hakulaite piippaa.

• no fear

Nii onhan se vähä niin et ei olla ihan niinku elokuvien sankarit. Mut ollaan silti todellisia. Itellä ammattikoulu tausta ja palomiehenä oon toiminu 3vuotta ja sitä ennen 7 vuotta nuoriso osastossa. Suomessa on paljon sopimuspalokuntia yms. joidenka henkilöstö on pääasiassa sivutoimista, eli kun tulee keikka porukka irtautuu omasta ammatistaan hetkeksi auttamaan hädässä olevaa. Kysynkin kuinka moni kehtaa sanoo ettei arvosta palomiehiä kello 04:30 ku ne sammuttaa sun taloa tai antaa ensiapua. Ja varsinki jos porukka on vapaaetoista. Mää en tiiä mitää parempaa ku keikan jälkee se hetki ku saa kupin kuumaa kahvia. Kommentoikaa ;)

• no mites

rakennusmiehet?? eikös me sitten olla seksikkäitä?

• ....

Mitä seksikästä rakennusmiehissä muka olis?

• rthjglhjfld
        .... kirjoitti:

Mitä seksikästä rakennusmiehissä muka olis?

Ei mitään tosiaankaan. Amiksen käyteitä juntteja.

• hohhhoijjaaaaaaaaa
        rthjglhjfld kirjoitti:

Ei mitään tosiaankaan. Amiksen käyteitä juntteja.

Mitä pahaa ammattikoulun käyneissä ihmisissä on? Fiksuja on monetkin heistä, ei kaikki ole jotain luusereita tai juntteja.
        Missä ihmeen maailmassa te elätte. Minunkin mies käynyt ammattikoulun eikä hän ole juntti vaan fiksu mies.
        Ei se akateeminen koulutus aina takaa, että ihminen on fiksumpi tai parempi ihminen. Lukioistakin löytyy paljon täysiä taukkeja, ei vain ammattikouluista.

• nmnjjk

• n aine n

Työ on heillä fyysisesti raskas, joten ovat yleensä hyväkuntoisia kyetäkseen sitä tekemään. Tuskin ammatti tai työpuku vaikutusta tekee, vaan fyysinen kunto, joka näkyy ulospäinkin.

• .....

Joo, kyllähän se miehen hyvä fyysinen kunto viehättää.

• yökyök

Duunarit - yäk. Do I need to say more?

• Kiinnostusta kumpikaan ei lisää ja toinen on ehdoton ei. Poliisin ammatti siis.

Kuumia ammatteja: astrofyysikko, astronautti, vaikka joku erämää opas, kirjailija, yms.

Ei kelpaavia ammatteja: Poliisi, poliitikko, teurastaja, karjankasvattaja, eläinkoetutkija, minkä tahansa firman pomo, yms.

• ....

Miksi poliisi on ehdoton ei? Sehän on vain yksi ammatti muiden joukossa.

• .... kirjoitti:

Miksi poliisi on ehdoton ei? Sehän on vain yksi ammatti muiden joukossa.

Samasta syystä kuin esim. tuo poliitikkokin. Hän edustaa ammatillaan jotain mitä minä en voi kannattaa.

• ....
        gloriana_demeter kirjoitti:

Samasta syystä kuin esim. tuo poliitikkokin. Hän edustaa ammatillaan jotain mitä minä en voi kannattaa.

Ootko joku rikollinen? Vai jätäkö jatkuvasti noudattamatta liikennesääntöjä tai kenties retteilöit aina yleisillä paikoilla (esim. tappelet kännissä), minkä takia poliisit edustaa ammatillaan jotain mitä et voi kannattaa? Poliisinhan tehtävä on valvoa liikennettä, selvittää rikoksia ja valvoa järjestystä.

• .... kirjoitti:

Ootko joku rikollinen? Vai jätäkö jatkuvasti noudattamatta liikennesääntöjä tai kenties retteilöit aina yleisillä paikoilla (esim. tappelet kännissä), minkä takia poliisit edustaa ammatillaan jotain mitä et voi kannattaa? Poliisinhan tehtävä on valvoa liikennettä, selvittää rikoksia ja valvoa järjestystä.

Huoh.... Joo olen varmaan ja saatananpalvoja myös kun en halua seurustella papin kanssa.
        Minua ei kiinnosta ruveta sinun iloksesi vänkäämään. Kuvittelin sen olevan itsestään selvyys miksi minä en haluisi seurustella poliisin kanssa(miksi muuten fiksaannuit siihen? Mikset kyseenalaista haluttomuuttani seurustella teurastajan kanssa?).
        Poliisivoimat instituutiona edustaa jotain mitä minä en voi kannattaa eli esim. rakenteellista väkivaltaa.

• ristit nurin

Huoh.... Joo olen varmaan ja saatananpalvoja myös kun en halua seurustella papin kanssa.
        Minua ei kiinnosta ruveta sinun iloksesi vänkäämään. Kuvittelin sen olevan itsestään selvyys miksi minä en haluisi seurustella poliisin kanssa(miksi muuten fiksaannuit siihen? Mikset kyseenalaista haluttomuuttani seurustella teurastajan kanssa?).
        Poliisivoimat instituutiona edustaa jotain mitä minä en voi kannattaa eli esim. rakenteellista väkivaltaa.

"ja saatananpalvoja myös kun en halua seurustella papin kanssa."

Ihana :) kun jotain muutakin yleistykset riepoo. Pappi vois kyllä olla mielenkiintoinen kokemus!

• asdfasdvasdv

Mikä vika on institutionaalisessa väkivallassa? Pitäisikö sen olla sitten satunnaisempaa tai vain harrasteryhmien tekemää?

Ai, eikun tietenkin! Kaikki rikokset häviävät, kun ei ole poliisia! Samoin ei ole enää väkivältaa, kaikki ovat ihan hirveän onnellisia ja pureskelevat jäniksen ruokaa.

JepJep. Hyvin menee.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Rakenteellista väkivaltaa :D

• Pahaakka
        asdfasdvasdv kirjoitti:

Mikä vika on institutionaalisessa väkivallassa? Pitäisikö sen olla sitten satunnaisempaa tai vain harrasteryhmien tekemää?

Ai, eikun tietenkin! Kaikki rikokset häviävät, kun ei ole poliisia! Samoin ei ole enää väkivältaa, kaikki ovat ihan hirveän onnellisia ja pureskelevat jäniksen ruokaa.

JepJep. Hyvin menee.

Repesin :D niin tälle vastaukselle!

• En ole koskaan haaveillut ko. ammattien edustajista. Tai muutenkaan jonkun tietyn ammatin omaavasta. Mä olen haaveillut aina pikemminkin tietynlaisia luonteenpiirteitä omaavasta miehestä. Toki ehkä hiukan myös tietynlaisista ulkonäkö ominaisuuksista.

• ,.,.,

Joo, ainakin yhdestä poliisista unelmoin. Kyösti Pöysti on tosi hot.

• ei erityisemmin

Mikä niistä ammateista tekisi seksikkäitä?

Ne tapaa tapaa asiakkaitaan silloin kun tilanne on päällä.
      Ne on koulutettu reagoimaa jotenkin...
      Ne on kansan silmätikkuina ja saa haukkuja aika herkästi.

Virkapuku on työvaate, sillä erottuu joukosta.

Henk koht: lääkärit on ylimielisiä ja töykeitä.
      En tunne ainuttakaan palomiestä,
      olen tuntenut pari poliisia......mies on mies.

Jos joku on mukava, niin ei kai se ammatista johdu.

• Ei kiihota

No ei todellakaa mua kiihota tyhmät poliisit tai hikiset palomiehet? HYI! Älykkyys on se mikä minulta vie jalat ja yllämainitussa ammateissa heitä tosiaankaan ei juurikaan tapaa, sori jos kosketti jotain mainituista, mut näin se vaan niikus menee.

• poliiseilla ja palomiehillähän on haalarit - en oo oikeen koskaan tajunnu, mikä niissä on kuumaa? kyllä tollaset "oikeet" univormut eli joku armeijan puku tai muu hyvin leikattu puku on paljon kuumempi :P

• ex-poliisi

Voin sanoa, että naisista ei ole pulaa työvuoron aikana tai vapaallakaan jos ammatti on tiedossa. Ja poikamiehet haluvat usein vkl-vuoroja jolloin känniset naiset suorastaan tyrkyttävät numeroon ja monet naiset haluavat päästä suoraan poliisiautoonkin naimaan.

• univormut ylipäätäns

No ehkä poliiisienkin, mutta erityisesti armeijan kapiasiten univormut kiihottavat naisia seksuaalisesti, tämä on jo ikiaikojakin tiedetty juttu.

• naisia riittääääääää

Aivan. Poliisit saavat luontaisetuina, ja siis pimeinä tuloinaan mielin määrin naisia nussittavakseen.

• Philip D. Cock

Unelmoiko androidit sähköisistä lampaista?

Anna kyynelten valua, poliisi ja palomies sanoivat.

• pal(n)omies

Kyllä kiinnostaa palomies ja poliisi. Voi kun saiskin, en vielä koskaan saanut sellaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe