E.Evaraye,H.Myöhänen, P.Högströmx2, (M.Kadmiry?), J.Majander, Lapeenrannan linjamiehiäx3,M.Haverinen
- S.Karbin,T.Padatsu,M.Kyei....
näin alustavasti...
PORVOO!
10
259
Vastaukset
- tellme
mistäs noi revit :D HE?
- 14+10
On myös tulossa se yks entinen NFL-linjamies. Walter tais olla etunimi. Mahtaako niille ens kaudella kukaan mitään...
- 10+4
tää on niin kaukana totuudesta et itkettää
- bull_shit
Juu, ei ole tollasta listaa tulossa :)
Jos Porvoo oli viime vuonna liikkeellä "junnu" joukkueella, niin varmaan ensi kaudella vieläkin enemmän painottuu omiin junioreihin. - uutnut atsum
"Musta tuntuu" myös että hulluttelut pelaajamarkkinoilla on nyt muissa seuroissa.
- VDOPSD
JOOOO EI PÄRJÄÄÄ BUTCHERS ENÄÄÄ JUNNU JENGILLÄ KU NIIDEN PARAS JUNNU MICKY KYEI LÄHTEE WOLVOIHIN GLORY HUNTTAAAAA!!!!!!!!! !!!!! !!!!!!!! !!!!!!!
- xdbfb
OLIPAS PASKA PROVOI KOITETTU HEITTÄÄ ISOILLAKIRJAIMILLA. EI MUUTEN SITTEN OLLU MUN KIRJOTTAMIA TOI EDELLINEN ISOKIRJAIN JUTTU.....JOKU VAAN HALUAA PROVOTA JA PISTÄÄ MULLE TONKIN JUTUN. PORVOOSSA TULEE OLEEN KOVA JENGI ENS KAUDELLA JA JUST OLI A JUNNUJERN VALMENTAJA LISTA ILMOTETTU NYT KUN JOKU KALLE KARPPINEN ON MENOSSA ROOSTERSSIIN NIIN IHAN SAMA SE ON MR NOBODY
- srsdfgdg
xdbfb kirjoitti:
OLIPAS PASKA PROVOI KOITETTU HEITTÄÄ ISOILLAKIRJAIMILLA. EI MUUTEN SITTEN OLLU MUN KIRJOTTAMIA TOI EDELLINEN ISOKIRJAIN JUTTU.....JOKU VAAN HALUAA PROVOTA JA PISTÄÄ MULLE TONKIN JUTUN. PORVOOSSA TULEE OLEEN KOVA JENGI ENS KAUDELLA JA JUST OLI A JUNNUJERN VALMENTAJA LISTA ILMOTETTU NYT KUN JOKU KALLE KARPPINEN ON MENOSSA ROOSTERSSIIN NIIN IHAN SAMA SE ON MR NOBODY
JA MÄ OILN MAILMAN KOVIN PELAAAMAN FUDISTA SIINÄ EI KELLÄÄN OLLU MITÄÄN SANAA KUMÄ NIITTASIN MUT MUN PEILKAAVERIT EI TYKKÄÄ MUSTA KUMÄ OON KUOLAAVAVIHANNES!!!!11
- nhfl
tuleeko Wheeler takas porvooseen? Entä tryout roge vaimikäsenytoli...?
- 6+1
Eiköhän sioxtarit ole niin kusessa ton valmennuksen kanssa että niille kelpaa kuka tahansa, jopa poispotkittu Coach Wheeler. En vaan tiedä että ketä se sinne on menossa valmentamaan jos siellä ei ole kohta enää pelaajiakaan. Kuulin juttua että olis Roosters, ECG ja TAFT tehnyt omat hankintansa sieltä jo ja aikamoinen reikä on tulossa rosteriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916