Värjätkää hiuksianne miehet

tällä kannalla

Sävyttäkää ne iänikuiset värittömät kuontalonne (tyypillinen suomalainen sävy) vaikka tummanruskeaksi tai mustaksi. Samoin kulmiin kestopigmentointi, joka antaa jo huomattavaa ryhtiä ja ilmettä silmille että koko kasvoille. Jos näytät mielestäsi valjulta ja ryhdittömältä, niin värjäyksen jälkeen muutos voi olla todellakin positiiviseen päin. Nimenomaan kulmakarvat on todella tärkeä pitää tiptop koska ne viestii ne suurimmat tunteet.
Ripsiä ei kannata värjätä, koska tulos on vähintäänkin naisellinen, mutta kukin tyylillään. Ja turha ujostella meikkivoiteita, jos iholla on virheitä.

Kukapa mieskään haluaa näyttää harmaalta hiirulaiselta, kun ei me naisetkaan haluta?

21

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihin kiinnittää huo

      Kuule. Naisena en saata edes muistaa miltä mielenkiintoisen miehen hiukset näyttävät tai onko vaikka kaljuuntuva. Sitä ei osaa sanoa mikä toisessa viehättää. Se vaan on niin. Muistaa jo vuosia, vuosia vaikka naimisissa. Miksi?

    • .....

      Teininä värjäsin hiukset mustaksi. Aika teinitouhua muutenkin ja epäterveellistäkin kenties.

    • mssawo

      Onko mitään hirveämpää kuin brezhneviläiset kulmakarvat?

      • Naisasialooseri.

        Ne ovat komeat, YTM pikkuveljellänikin on sellaiset.


    • kunhan kyselen

      okoo. se on kemia. aivan sama minkä värinen kuontalo. jos ei sanaa suustaan saa. on hävinnyt?

    • Naisasialooseri.

      Minulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja tummat kulmakarvat.

    • mssawo

      Minusta edesmennyt Leonid Brezhnev näytti kulmakarvoineen kuin pirulta jolla on takana pitkä ryyppyputki, sellainen mediumpöhötys kasvoilla. Toivottavasti miehet edes vähän siistivät kulmakarvoja etteivät sentään kasva yhteen.

    • Hmmm..
      • mssawo

        Kyllähän noilla kylppärin lattiakaivon voi putsata mutta muuten - YÖKS!


    • A-creme

      En värjää hiuksiani vaan värjään peppureikäni vaaleammaksi.Netistä saa tilattua voidetta.Suosittua tummaihoisten touhua mutta sopii myös meille vaaleammillekin.....

    • w45hjwryj

      Siellä taas joku 50-värin hiukset omaava erikoisuus kirjottelee.

    • xorr0

      Joo, toi oli hyvä! Mustat kikkarat hiukset. Vielä parempi olisi tatuoida iho kauttaaltaan tummaksi. Sitten vain ulos sönkkäämään huonoa englantia...naisseuraa ei sitten tarvitsekkaan enää kauan odotella.

    • Sitä päivää

      Ei tule että meikäläisen kuontaloon mitään myrkkyjä aletaan läträtä.

    • harvinaisen selvää

      Ok, eli kun värjään tukan ja kulmakarvat (on nyt mustat, mihin suuntaan pitäisi värjätä), ei naisia enää haittaa 165cm pituus.

    • Vitut värjään

      Hintit ne hiuksiaan värjää, sanoo vanha kansa.

    • Sipxaaddg

      Kummasti se onkin yhtäkkiä ok, jos nainen värjää hiuksiaan...; Hiusvärimyrkky lakkaa vissiin olemasta myrkky etc.

      • Näin se menee

        Nainenhan voi omaan päähänsä kaataa mitä myrkkyä haluaa, jos vain näyttää hyvältä tehdessään sen.


      • KeiErotik
        Näin se menee kirjoitti:

        Nainenhan voi omaan päähänsä kaataa mitä myrkkyä haluaa, jos vain näyttää hyvältä tehdessään sen.

        Kyllä mieskin voi panna toista miestä pyllyyn kunhan vain näyttää komealta NAMS ;)


    • Ei tarvitse, hiukseni ovat luonnostaan tummanruskeat. Ymmärrän hyvin, etteivät vaaleat hiukset säväytä, en itsekään pidä blondeista. Nuorempana minulla oli itsekin vaaleammat hiukset, ja kauheilta kyllä näyttivät.

    • Ei kannata värjätä hiuksia, kun ne on luonnostaan tummanruskeat. Mitä tulee tuohon toiseen niin ikinä en meikkais. Itteasiassa mä haluaisin sulautua siihen ns. harmaaseen massaan, mutta ikinä se ei ole onnistunut tähän päivään mennessä.

    • 12+1

      Aika järkyttävä näky, jos vaalea suomalainen värjää hiuksensa mustaksi. Varsinkin jos hiukset ovat harvat. Vähän kun kasvavat niin näyttää kuin päälaki olisi kalju. Vaaleanharmaita silmiä ja kalpeaa ihoa vasten tumma väri hiuksissä on koominen näky. Voi tietysti sopia, jos on muutenkin tummat piirteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      110
      3028
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      321
      2316
    3. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      154
      2195
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2125
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      94
      1475
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      30
      1249
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      117
      1158
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1087
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1074
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      891
    Aihe