Nainen Thaimaasta/Kiinasta

mahdollisuusko12

Olen tosissani alkanut harkitsemaan elämänkumppanin etsimistä Suomen rajojen ulkopuolelta koska tuntuu vain että suomalaiset naiset ovat niin vaativia ettei niille mikään riitä. Toisin esimerkiksi Thaimaassa naiset pitävät hyvää huolta miehistään eivätkä vaadi mahdottomia.

Onko kellään kokemusta luotettavasta deittisaitista missä voisi tutustua aasialaisiin naisiin. Tiedän että Thaimaasta ainakin löytyy myös prostituoituja ja sellaisia eduntavoittelijoita joiden perheille pitää maksaa omaisuuksia jos haluaa puolisoksi. Mistäköhän voisi aloittaa?

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

      Käsittääkseni lähes kaikille naisille Thaimaasta (ja monesta muustakin Aasian maasta) pitää maksaa sukulaisille. Se kuuluu siihen kulttuurin, että sukulaisista pitää pitää huolta. Jos suvussa on joku, jolla on rahaa, oli se sitten vaikka liiketoiminnan tai länsimaihin avioitumisen kautta, niin muut suvussa olettavat automaattisesti, että tämä ihminen tukee sukulaisiaan. Tämä ei liity mitenkään prostituutioon, vaan on vain tapana monissa maissa, joissa on olemassa ns. laajennettu suku.

      Se on sitten eri asia, että länsimaisena on vaikea löytää tosiaan niitä kunnollisia naisia useimmissa maissa. Lähtökohtaisesti voi sanoa, että turistialueilta ei missään maassa löydä kuin prostituoituja, tai sellaisena jossain vaiheessa olleita, tai siihen jossain vaiheessa tulevaisuudessa ajatuvia.

    • Zastagai

      Vai niin, voisin kuvitella että se alun kiltteys ja huolehtivaisuus muuttuu niilläkin muijilla kun asiat arkipäiväistyy ja oppivat tuntemaan paremmin. Ja kenties jopa mäkättävää suominaistakin pahempaa on molottava thaimaalainen, se niiden kieli on jotain korvia raastavaa.

      • taikku21?

        Mäkättävä nainen lentää yleensä hyvin nopeasti pellolle, moni mies ei sellaista kuuntele kovin kauaa. Jos suomalaismies haluaa eroon thai naisesta, loppuu rahavirta thaimaahan ja tämä on aika huono juttu thainaiselle ja hänen suvulleen. Aasialset naiset ja myös thainaiset ovat uskollisia miehilleen, jos saavat vastaavasti hyvää kohtelua miehensä puolelta.


    • Jaa a yhdellä tuttavalla on thaikkunainen, olleet n. vuoden yhdessä. Se mitä tulee tuohon huolenpitoon niin kyllä he aika hyvin huolehtivat miehestään, ainakin yhden kokemuksen perusteella voin sanoa sellaista.

      Ehkä hyvä aloitus on kysellä niiltä miehiltä joilla on jo kumppanina thaimaalainen nainen... sitä kautta voi selvetä aika paljon, miten asiat on mennyt jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe