Onko kukaan käyttänyt Tricoderm-sarjan tuotteita hoitaakseen päänahan ongelmia? Itselläni on herkkä kuiva päänahka jota tutkittiin mikrokameralla ja hoidoksi aloin käyttää Tricoderm-sarjan aineita. Kiinnostaisi tietää että ovatko aineet tehonneet ja onko hyviä hoitotuloksia näiden tuotteiden käytöstä? Oma hoitoni on vasta aluillaan.
Tricoderm-sarjaa käyttäviä?
10
2538
Vastaukset
- melkeinkalju
Hei
Diilin kautta kävin hoitolaitoksessa, jossa analysoitiin päänahkani.
Hiuksia on kovastikin lähtenyt ja päälakeni ohut ja kuiva.
Ostin muutaman aineen ja toivon, olisiko apua aineista ja neuvoista.
Värjäys jää tällä hetkellä pitkälle tauolle.
Hoitoni alkaa seuraavan pesun yhteydessä.
Laittakaa tuloksia, jos löytyy muita testaajia. - Moppipoppi
Olen käyttänyt Tricodermin shampoota (pakkauksessa vaaleanpunaista) n. 4kk ja minulla se ainakin auttoi! Olen samaan aikaan syönyt myös biotiinia ja Msm:ää.
- asas1
Olen käyttänyt tricodermin vitalitys tuotteita jo useamman vuoden. Mun kampaamos ei muuta myydäkkään. Värin jälk värihiuksen sh, yleensä se keltainen nutri.... mutta nyt kun ilma kuivui otin taas sen lilan käyttöön koska auttaa kaulan atooppiseen ihoon myös. Ukkoni käyttää vihreetä rasvoittuvan tukan shampoota eikä suostu vaihtamaan vaikka mun parturi sanoi että kannattaa välillä vaihtaa kun ei enään rasvoitu,
anopille ostettiin se hiustenlähtö sarja kokonaan ja kuulemma auttoi vaikka ei aina muistanut niitä ampulleja laittaa, appiukko käytti kanssa niitä mutta ei auttanut kuulemma, ehkä se vanhus ei osaa vaan käyttää niitä. - -martta-
mäkin olen käyttänyt, kylläkin todella rasvoittuvalle päänahalle.. mistäköhän päin turkua niitä sais ostettua?? tai saakohan tilattua jostain?? itse ostin osaava nainen messuilta enkä tiedä mistä nyt sais... :/
- psoriasis1
Itse olen kàyttànyt niità kymmenen vuotta, enkà enààn vaihda muuhun. Kampaajani Oulussa Salon Laser lopetti niiden myynnin????????????mutta soitin esitteessà olevaan numeroon ja sain ne suoraan Italiasta. ja hyvàllà hinnalla. esitteen numero 050-5489536
- pppp2
psoriasis1 kirjoitti:
Itse olen kàyttànyt niità kymmenen vuotta, enkà enààn vaihda muuhun. Kampaajani Oulussa Salon Laser lopetti niiden myynnin????????????mutta soitin esitteessà olevaan numeroon ja sain ne suoraan Italiasta. ja hyvàllà hinnalla. esitteen numero 050-5489536
onko niillä jotain nettiosoitetta mistä voisi tilata? mitä maksaisi esim shampoo tilattuna? olen kerran ostanut sarjan shampoota messuilta mutta en yhtään muista mitä siellä maksoin. shampoo oli tosi hyvää ja mieli tekisi tilata sarjan tuotteita enemmänkin,
- qqqqqqqqqqqqq
pppp2 kirjoitti:
onko niillä jotain nettiosoitetta mistä voisi tilata? mitä maksaisi esim shampoo tilattuna? olen kerran ostanut sarjan shampoota messuilta mutta en yhtään muista mitä siellä maksoin. shampoo oli tosi hyvää ja mieli tekisi tilata sarjan tuotteita enemmänkin,
tricoderm-hintoja? mistä saa??
- On saatavana
qqqqqqqqqqqqq kirjoitti:
tricoderm-hintoja? mistä saa??
Tulipa vanhan myohaan vastaus, mutta niita saa esim. Turusta Salon Arte Aurakatu1. Hinta on kai15,-. Mutta se rittaa kolme kuukautta. Tai sitten on www tricoderm.com. kannattaa kokeilla kaikille Tricoderm tuotteita.
- Anonyymi
Naapurimaasta saa tosi nopeasti netin kautta osta! Itella SmartPost lähimpänä oleva automaat ja noin 3 vk toimitusaika. https://icosmetics.eu/ravihooldustooted/tricoderm/
Myytävällä on myös kaikki Mediceuticals tuotteet. https://icosmetics.eu/ravihooldustooted/mediceuticals/
Näillä apuvälineillä helpotusta! - Anonyymi
Salon studiosta Jyväskylästä saa ostettua 22 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783