olen tässä ihmetellyt ja katsellut.. onko tosiaan näin, että 30 miehestä täytyy löytää tällaiset piirteet:
-akateeminen ja kovapalkkaisessa työssä
-sosiaalinen asema ylempi kuin muilla miehillä (ei kuitenkaan psykopaatti)
-hauska
-pukeutuu mallinukkemaisesti uusimpiin kuteisiin
(alle 1% miehistä lienee tällaisia..)
itse olisin kuvitellut, että esim. tasa-arvoisuus kotitöissä, luotettavuus ja älykkyys olisivat olleet merkitseviä asioita. miehenä ymmärrän, että päästäkseen korkeaan asemaan (=muiden miesten kunnioittamaksi) täytyy olla joko erittäin hyvä tuuri, syntyä oikeaan sukuun, tai omata psykopaatin piirteitä, jotta kykenee alistamaan muita. kukaan hyväsydäminen ja kiltti ei voi päästä asemaan, jossa päätetään muiden ihmisten kohtaloista.
millainen sitäpaitsi on hauska mies ? sellainenko, joka nauraa omille jutuilleen ?
miten seksuaalisia tämän ikäluokan naiset ovat ? kuinka hyvin siis tiedostatte, että kun mies on ollut yksin vuosia, seksinhimo kasvaa päivä päivältä. kun ei ole kontaktia kauniimpaan sukupuoleen tulee helposti glorifioitua tytöt enkelimäisiksi kaunokaisiksi, jotka ovat hyveellisiä ja harrastavat seksiä vasta avioliiton jälkeen. näinhän asia ei kai ole..? vai onko nykynainen sellainen, että katsoo heti miehen käsiä saadakseen arvion mahdollisesta seksuaalisesta varustuksesta ?
koska olen köyhä ja oikeasti hyvännäköinen olen jäänyt ilman. toki yrittäjänä voisin valehdella naisille maat kuut ja taivaat, mutta olen jättänyt sen näille "alfa"-uroksille, jotka kykenevät puhumaan puuta heinää toisista piittaamatta.
elikä.. olen hyvää vauhtia tulossa naistenvihaajaksi, koska avioliittoni purkautumisen jälkeen olen ollut jo yli 5v yksin. pelastakaa naiset minut siltä, pliis!
n 30v naiset - mitä haluatte mieheltä ?
33
1113
Vastaukset
- näin on..
Kyllä niitä halukkaita kolmekymppisiä naisia piisaa jotka eivät välitä miehen tuloista...ja statuksesta jos mies kiinnostaa...Älä heitä rukkasia naulaan vielä:) Äläkä ala naistenvihaajaksi-sitten et saa ketään..:( Oletko niin tosimielellä liikkeellä että haluat heti parisuhteen..Sellainen voi pelottaa kukaties sinkkunaista tai juuri eronnutta..yhden illan juttukin voi alkaa toimia..:) Koeta vaan tsempata ja olla positiivinen ja jutella sille naiselle joka kiinnostaa..nainenhan ei muuten tiedä mikä sinä olet miehiäsi:) ...Pikkujouluaika on ok tutustua naisiin..tsemppiä urokselle..
- t314
kysyisin vielä että kun en juo, ja teen työtä yksin (= ei työpaikan pikkujouluja) niin minne kannattaisi hankkiutua pikkujouluihin ?
- jotain ajatuksia
Millaisia ominaisuuksia arvostan: pitkä lista, mutta arvostuksen kohteet on ehkä hiukan eri vivahteella lista hyvistä asioista kuin se, mikä kolahtaa ja ne asiat on täntyyppisiä
-Sitä, että miehellä on joku oma intohimo, joku oma juttu, mitä rakastaa, mistä se voi puhua silmät palaen tuntitolkulla, vaikken ymmärtäisi asiasta yhtään mitään. Joku sen täysin oma juttu, missä toteuttaa itseään.
-Sitä että miehellä on unelmia, enemmän tai vähemmän järkeviä tai päättömiä. Joka illalla aina sit nukkumaan mennessä kertoilis, mitä se unelmoi.
-Sitä, että mies osaa heittäytyä välillä täysin lapsenmieliseksi.
-Sitä, että miehellä on kyky innostua asioista, mies, joka osaa kiinnostua asioista ja ottaa niistä selvää
-mies, joka osaa tarpeen tullen laittaa asioita mittasuhteisiin
-mies joka osaa irrottautua ulkoisista paineista, aivan upeaa olisi mies, joka asennoituisi omaan elämäänsä niin, että tässä elämässä näin, muiden elämässä muuten ja muiden asiat on ei paljon paina. Tyyppi joka löytää entä sitten- asenteen muiden asettamille paineille.
-Mies, joka haluaa tehdä oman "reviirin" aivan fyysisesti sillä on joku oma pesäkolo, josta se välittää ja joka on oma paikka, oli se sit mikä hyvänsä kalamökki, mut se, et se on sen haaveilema, toteuttama ja hän viihtyy siellä.
Hauska mies on vaikka erittäin miehekäs aikuinen mies, joka vaikkapa välillä laulaa täyttä kurkkua päin seiniä jotakin hölmöä tai lapsellista laulua ja nauraa itselleen. Hauska mies oli kerran myös se, joka halusi ja leipoi pannukakkua (keksi ohjeen päästänsä) sekoitti aineet ja pisti uuniin, kakku paloi keskeltä, jäi raa'aksi laidoilta ja mies oli aivan haltioituneen hyvällä tuulella koko ajan ja nautti touhusta. Sitä sitten syötiin ja "hyvää" oli. Tämäkin osasi nauraa itselleen, ei ottanut ohjeita kuuleviin korviinsa ja nautti elämästä.
Noista yhteenvetona ehkä se, että mies osaa leikkiä elämässä. Aivan upeaa.
Jotain muuta, mikä saa jalat veteliksi:
-Ääni ja keskustelutaito
-,Ryhdikäs olemus, ryhti, liikkumisen kehonkieli, olemuksessa jotain lujuutta, rauhallisuutta ja varmuutta, mutta silti elävyyttä ( ei mitään jalkoja laahaavaan kädet taskussa niska navassa töpöttelevää tapausta.)
-älykkyys on niin seksikästä.
-mies joka puolustaa naista tai lasta on uskomattoman vetoavaa.- ja vielä tästä
ja tuo seksuaalisuuskohta jäi näköjään vastaamatta, kun sen sivuutti niin kätevästi edes huomioimatta asiaa.
Kaikissa on seksuaalisuus ollut teini-iästä lähtien riippumatta kokemuksen määrästä, mutta ehkä se on sellaista astetta jalostuneempaa, eli selkeän teinimäiset nimenomaan seksistiset asiat varmaan on vähän taka-alalla, mutta enemmän se lähtee jostain hienovaraisemmasta, kemiasta, just siitä älykkyydestä, jostain jalostuneemmista pikkusignaaleista, mistä osaa nimenomaan vaistota ja älytä nauttia jollain hienovaraisemmalla aistimisen tasolla, eikä mistään karskista ronskista hommiin ja touhuun asenteesta. Siis vaikka hyvä keskustelu voi olla äärimmäisen antoisaa ja vastavuoroisesti upea kokemus myös sille seksuaaliselle puolelle, eikä tarvi nimenomaisesti liittyä seksiin tai sellaiseen. Vaikea selittää, mutta kuitenkin jalostuneempaa kuin teini-ikäisillä. - 1 in a 1.000.000
ja vielä tästä kirjoitti:
ja tuo seksuaalisuuskohta jäi näköjään vastaamatta, kun sen sivuutti niin kätevästi edes huomioimatta asiaa.
Kaikissa on seksuaalisuus ollut teini-iästä lähtien riippumatta kokemuksen määrästä, mutta ehkä se on sellaista astetta jalostuneempaa, eli selkeän teinimäiset nimenomaan seksistiset asiat varmaan on vähän taka-alalla, mutta enemmän se lähtee jostain hienovaraisemmasta, kemiasta, just siitä älykkyydestä, jostain jalostuneemmista pikkusignaaleista, mistä osaa nimenomaan vaistota ja älytä nauttia jollain hienovaraisemmalla aistimisen tasolla, eikä mistään karskista ronskista hommiin ja touhuun asenteesta. Siis vaikka hyvä keskustelu voi olla äärimmäisen antoisaa ja vastavuoroisesti upea kokemus myös sille seksuaaliselle puolelle, eikä tarvi nimenomaisesti liittyä seksiin tai sellaiseen. Vaikea selittää, mutta kuitenkin jalostuneempaa kuin teini-ikäisillä.We should have met 10 years ago...
- NotGonnaHappen
Jumanklavita, täytän, ainakin omasta mielestäni, kaikki kohdat, paitsi tuota reviiriä. Mikä on kun ei nappaa siis?
- Keskustelutaidot painii ihan omassa sarjassaan, saan keskustelun kuin keskustelun käännettyä päälaelleen.
- Ryhtiä, ääntä ja omaa mielipidettä löytyy, minkä pystyn ilmaisemaan myös rauhallisesti.
- Älykäskin olen, ainakin omaan ikäluokkaan/kavereihin verrattuna (tulee useasti oikeasti niitä fiiliksiä kavereiden keskuudessa, kun puhuis lasten kanssa :D)
- Olen aina ollut naisten ja lasten puolella, jopa enemmän kun miesten puolella.
- Esim. Kahville mennessä, laulan vaikkapa paula koivuniemeä tai jotain muuta miehekästä biisiä, niin että naapuritkin ovat joskus kiitelleet (sarkastisesti, onneksi on hyvät välit heihin) hienosta laulusta
- Nauran itselle ja muille, vaikka nauruun ei aina välttämättä olisikaan aihetta.
- Osaan pitää asiat tärkeysjärjestyksessä, eikä ole sen takia suurempia ongelmiakaan ollut.
- Innostun asioista, niin aikuisten kun lasten kanssa. Saatan käydä jopa ryypyllä oman äitini kanssa, taasen saatan leikkiä pienempien lasten kanssa piilosta, ja oikeasti nautin kummastakin.
- Unelmiahan on jokaisella ;)
- Intohimon kohteita löytyy, urheilu, tietotekniikka, elokuvat..
Mikä on ku ei tunnu koskaan mikään kelpaavan, kaiken noiden "kriteereiden" lisäksi olen ystävällinen muita(kin) kohtaan, rehellinen ja kiltti. On se kumma suatana! :D
- Ex pimp
Riippuu ihan siitä minkä tasoisen ja näköisen naisen haluat. Nyt kuulostaa siltä että olet siinä viiden vuoden aikana käynyt muutamat treffit mutta et oikeastaan tehnyt joka viikko asioille jotain.
Jos joku strategia naisten suhteen ei toimi yritettyäsi muutamaa kymmentä naista, vaihda taktiikkaa.
Miksi muuten haluat 30-vuotiaan naisen etkä vaikka 20-vuotiasta. Miksi 30 on parempi? - t314
haluan naisen enkä teini-ikäistä tuuliviiriä. toki nuoremmissakin löytyy kaikenlaisia,
mutta uskoisin, että kypsyys tulee vasta iän eli elämänkokemusten myötä.
toki nuorempaa on helppo manipuloida, mutta idea onkin siinä ettei tarvitsisi johdatella toista.- Ex Pimp
Kuulostaa siltä ettet ole valmis ottamaan elämääsi ketään naista. Tuuliviiriys ei lähde iän myötä ja on kyllä enemmän luonteen ominaisuus kuin iän tuoma. Mutta silti naista pitää AINA johdattaa.
Löydä tämä asia miehuudessasi niin hyvin menee.
Elämänkokemusta tai ei, kaikki naiset haluavat tuntea vuoristoradan hurman. Jos onkin vaihe elämässä ettei jaksa vaikkapa harrastaa tai matkustaa ja mukuloita pyörii jaloissa nini annapa kulua muutama vuosi niin jo on lentolaukut pakattu.
- pohtinutasiaa
Millaisia naisia sitten etsit, jos sinusta on tulossa naisvihaaja? Hakeudu kaltaistesi naisten seuraan eli niiden, jotka arvostavat samoja asioita ja eivät itsekään juo! Ehkäpä vaadit itsekin naiselta liikoja?
Tuo "korkeasti koulutettu" vaatimus on usein vastavuoroista. Jos nainen haluaa akateemisen miehen, niin hänellä itselläänkin on usein myös akateeminen koulutus ja toisin päin. Lisäksi monille "akateemisuus" tarkoittaa nimenomaan yliopistokoulutusta.
Lisäksi monet lapsettomat naiset eivät halua miestä, jolla on lähimenneisyydessä kasa avioliittosotkuja ja lapsia edellisestä avioliitosta. Tämänkin asian voi kääntää päinvastaiseksi, sillä samoin ajattelee moni lapseton mies. Tärkeintä on, että samankaltaisesti ajattelevat ja elävät löytävät toisensa. - Näin on
Lyhyesti:
Älä etsi 30-vuotiaita naisia.
Osa lla jo lapsia, osa psyykkisesti tai fyysisesti laiskistunut ja läskistynyt, tätimäisiä piirteitä alkaa tulla, osalla odotukset parisuhteelta katossa jne.
Uskon että naisilla alkaa iskeä paniikki juuri ennen 30-vuotta ja joillakin jatkuu sen yli että se unelmien prinssi pitäisi löytää. Sen pitää olla juuri se joka nollaa ne edelleiset suhteet tai sitten etsitään se kiva nallekarhu siihen perustelemaan perhettä ja elämään taviselämää yhdessä loppuun asti kun nuoruus on pantu menemään.
Olen kolmekymppinen mies ja en etsi ikäluokkani naisista todellakaan seuraa. Max ikä on 27-28.
Toisin kuin joku kuvittelee niin kyse ei ole ainoastaan ulkonäöstä ja vuosista vaan siitä että nuoremamt ovat elinvoimaisempi, virkeämpiä jne.- joo.
"etsitään se kiva nallekarhu siihen perustelemaan perhettä ja elämään taviselämää yhdessä loppuun asti kun nuoruus on pantu menemään."
Onkohan kovinkaan yleinen ilmiö... - Näin on
joo. kirjoitti:
"etsitään se kiva nallekarhu siihen perustelemaan perhettä ja elämään taviselämää yhdessä loppuun asti kun nuoruus on pantu menemään."
Onkohan kovinkaan yleinen ilmiö...On todella yleinen ilmiö.
Osalla on jo kersoja, osa on eronneita jne.
Halutaan "asettautua aloilleen" ja aiemmin kun on kelvannut kaiken maailman hulttiot niin nyt on aika rauhoittua ja ettiä se nallekarhu siihen vierelle pitämään hyvää huolta kodista, lapsista ja maksamaan kulut.
- henna81
Edellisen kirjoitus pätee myös miehiin. Monella miehellä on jo kolmekymppisenä liuta lapsia ja takana rikkinäinen avioliitto tai kaksi. Riitoja ja huoltokiistoja saattaa olla vireillä ja edellinen suhde on laiskistanut miehen sohvaperunaksi. Tai sitten miehellä on hirveä tarve olla se "nallekarhu" ja perustaa perhe, koska hänellä on halu näyttää, että pystyy parempaan isyyteen kuin oma isänsä jne. Näitähän riittää ainakin täällä pikkupaikkakunnilla. Ja itseäni ei henkilökohtaisesti tuollaiset miehet houkuttele, koska seuraa liikaa ongelmia.
Tästä syystä en kolmekymppisenä lapsettomana sinkkunaisena edes ole kiinnostunut ikäisistäni miehistä vaan haluan mielummin muutaman vuoden nuoremman, jolla on sama elämänasenne ja meininki kuin itselläni. Lisäksi heillä ei ole vielä lapsia edellisistä suhteista eikä kauheita aviokiistoja takanaan. He pitävät itsestään huolta sekä ulkonäöllisesti että koulutuksen osalta. Onhan noita poikkeuksia yli kolmekymppisissäkin miehissä, mutta sellaiset miehet taitavat viihtyä suuremmissa kaupungeissa, joissa sinkkuus on huomattavasti yleisempää ja "trendikkäämpää" kuin pikkupaikkakuntien varhaispariutuminen ja avioliittoon meno.- mies, 30
hyvä kirjoitus.
hää/vauvahullu nainen vastaa kai auto- tai inttihullua miestä. eli ei kovin innostavaa seuraa. - Näin on
"He pitävät itsestään huolta sekä ulkonäöllisesti että koulutuksen osalta. "
Kuinka yllättävää.
Eli jos mies ei ole nallekarhu niin sitten pitää olla komea ja korkeastikouluttautunut.
Joo, tämä on myös se ongelma ikäisteni naisten kohdalla eli he kuvittelevat olevansa "maailmannaisia" vaikka ovat pikkupaikkakunnalta kotoisin ja etsivät statusrikasta miestä.
Muuten kuvailit asenteeltasi miestä jollaista naista etsin ilman tuota "pitää olla hyävnnäköinen ja tosi kouluttautunut että mulle kelpaa" läpätystä.
Sori, muttet ylittänyt minun älykkyys rimaa. - eteteqetqetqetqe
Näin on kirjoitti:
"He pitävät itsestään huolta sekä ulkonäöllisesti että koulutuksen osalta. "
Kuinka yllättävää.
Eli jos mies ei ole nallekarhu niin sitten pitää olla komea ja korkeastikouluttautunut.
Joo, tämä on myös se ongelma ikäisteni naisten kohdalla eli he kuvittelevat olevansa "maailmannaisia" vaikka ovat pikkupaikkakunnalta kotoisin ja etsivät statusrikasta miestä.
Muuten kuvailit asenteeltasi miestä jollaista naista etsin ilman tuota "pitää olla hyävnnäköinen ja tosi kouluttautunut että mulle kelpaa" läpätystä.
Sori, muttet ylittänyt minun älykkyys rimaa."Sori, muttet ylittänyt minun älykkyys rimaa."
se ei sit varmaan ole kovin korkeella :) - yhdyssanat. sori oli pakko. - Näin on
eteteqetqetqetqe kirjoitti:
"Sori, muttet ylittänyt minun älykkyys rimaa."
se ei sit varmaan ole kovin korkeella :) - yhdyssanat. sori oli pakko.Mittaat ihmisen älykkyyttä yhdyssanoista?
Mitähän seuraavaksi, peniksen kokoa miehen hampaiden välien koostako? - peukalosääntö
Näin on kirjoitti:
Mittaat ihmisen älykkyyttä yhdyssanoista?
Mitähän seuraavaksi, peniksen kokoa miehen hampaiden välien koostako?No, käytännössä kaikki muut älykkäät paitsi insinöörit (ja muut enemmän matemaattisesti/teknisesti älykkäät) osaavat yhdyssanat.
- Näin on
peukalosääntö kirjoitti:
No, käytännössä kaikki muut älykkäät paitsi insinöörit (ja muut enemmän matemaattisesti/teknisesti älykkäät) osaavat yhdyssanat.
En ole insinööri ja tämä ei ole virallista tekstiä.
Uskaltaiskohan sulle lähettää edes tektsiviestiä kun alkaisit sitä tulkata mitä se kertoo minun älykkyydestäni?
Aika pieni maailma jos kyse on yhdyssanoista. - peukalosääntö
Näin on kirjoitti:
En ole insinööri ja tämä ei ole virallista tekstiä.
Uskaltaiskohan sulle lähettää edes tektsiviestiä kun alkaisit sitä tulkata mitä se kertoo minun älykkyydestäni?
Aika pieni maailma jos kyse on yhdyssanoista.Olin eri kuin edellinen, ja mies sitä paitsi. Eli mulle ei kannatakaan kovin romanttisia tekstareita lähetellä...mutta jos joku muu lähettää, niin en ota yhdyssanavirheitä vakavasti.
- Näin on
peukalosääntö kirjoitti:
Olin eri kuin edellinen, ja mies sitä paitsi. Eli mulle ei kannatakaan kovin romanttisia tekstareita lähetellä...mutta jos joku muu lähettää, niin en ota yhdyssanavirheitä vakavasti.
Puuttuukohan teiltä sosiaalinen tilannetaju kokonaan jos ette ymmärrä että milloin niitä yhdyssanavirheitä yms. kannattaa kytätä ja milloin ei?
Tuskin henkilökohtaisessa viestinnässä tai näillä foorumeilla se tuskin on kovin aiheellista?
Alkaa naurattaa moinen nipottaminen kun olen kuitenkin kirjoitellut vaikka vähän minkä alan ihmisten kanssa sähköposteja kansainvälisestikin ja kyllä siellä aika monet kielioppivirheet ovat varsin yleisiä.
On kyllä huvittavaa touhua jos siitä päätellään ihmisten älykkyyttä tai sopivuutta itselle. - Dark Vader
Näin on kirjoitti:
Puuttuukohan teiltä sosiaalinen tilannetaju kokonaan jos ette ymmärrä että milloin niitä yhdyssanavirheitä yms. kannattaa kytätä ja milloin ei?
Tuskin henkilökohtaisessa viestinnässä tai näillä foorumeilla se tuskin on kovin aiheellista?
Alkaa naurattaa moinen nipottaminen kun olen kuitenkin kirjoitellut vaikka vähän minkä alan ihmisten kanssa sähköposteja kansainvälisestikin ja kyllä siellä aika monet kielioppivirheet ovat varsin yleisiä.
On kyllä huvittavaa touhua jos siitä päätellään ihmisten älykkyyttä tai sopivuutta itselle.Se vaan alkaa huvittaa, jos joku vaikka haukkuu toisten älyä ja tekee itse hölmöjä virheitä. Siitä on hyvä kuitata ja saada reaktioita aikaan. Ei täällä netissä tarvitse käyttäytyä, kun kukaan ei tunne.
- Henna81
Väitän, että monelle ihmiselle on tärkeää, että toinen sukupuoli pitää ulkonäöstään huolta. Itse (nimim: "näin on") et ilmeisesti välitä naisista, jotka vaivautuvat katsomaan päivittäin peiliin ja laittamaan dödöä kainaloon ;). Mies, joka haisee kilometrien päähän hieltä tai joka ei kiinnitä huomiota vaatetukseensa, ei kiinnosta kovinkaan montaa itsestään huolehtivaa naista. Onhan tämä selvä asia ja varmaan pätee myös naisiin, siinä missä miehiinkin. Mitä "maailmannaisiin" tulee, niin voihan ihminen asua pienellä paikkakunnalla, mutta olla kotoisin suuremmasta kaupungista tai matkustella paljon jne. Enkä ole väittänyt etsiväni mitään statusrikasta miestä! Samankaltaista enemmänkin.
En ymmärrä viittaustasi "statusrikkaaseen" mieheen. Tottakai moni haluaa rinnalleen miehen, jolla on samankaltainen koulutus kuin itsellä. Onko se väärin? Kyllähän miehetkin ottavat mielummin sen korkeammin koulutetun kuin kouluja käymättömän, jos itsekin ovat kouluttautuneet. Toiset arvostavat koulutusta, toiset jotain muuta. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä!
Eri asia on, jos haalii itselleen vain rikasta miestä. Mutta rikkaus ei ole aina sama asia kuin kouluttautunut. Voihan rikkaaksi tulla esim. pelaamalla pokeria riittävän hyvin, tekemällä hyviä osakekauppoja tai potkimalla tarpeeksi hyvin palloa. Siinä saa tietynlaista statusta, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko henkilö akateeminen vai ei. Heidän statusarvonsa menee heti kun rahat loppuu. Ja ilmeisesti myös rahaa ahnehtivat naiset kaikkoavat tällaisten ympäriltä saman tien.
Tuskin kuitenkaan pelkkä koulutuksen puute on este parisuhteelle, jos toinen osapuoli ei tee siitä ongelmaa. Näinkin olen nähnyt käyvän, kun mies ei kestä sitä, että nainen on paremmin koulutettu. Tässä yksi syy, miksi on parempi ottaa mies, jolla samankaltainen koulutustausta.
Turhaan "näin on" anteeksi pyytelet, en ole miestä täältä edes etsimässä. Oli sitä älykkyyttä jollain tarpeeksi tai ei. Kunhan vastaan aloittajalle jotain. - naine n
Jos et saa naista niin susta tulee naisten vihaaja?
Naisissa on ihan yhtä paljon erilaisia kuin miehissäkin.
Olen nainen (30 ), saan panon mutten suhdetta. Enkä ole edes ajatellut että minusta tuisi miesten vihaaja. En vihaa sitä mitä en saa. Mä en vaan tajua ...useimpien miesten ....yksinkertaisuutta ja vihan määrää. Mä en tahdo sellaista kotiini.
Sellaista miestä mitä etsin, olen pikaseen tavannut ja seurustellutkin, mutta asuvat kaukana tai aina jotain muuta estettä. Etsin luonnetta, kaikesta muusta huolimatta. Voi olla että jään yksin, olen parhaillaan luovuttamassa. Pistää totiseksi. Luulin meneväni joskus naimisiin rakkaudesta. Molemmat taitaa olla päiväunta.- t314
niin siis aloittajana tarkoitin, etten saa "panoa", en suhdetta. luovutin jo pari vuotta sitten yrittämästä. pistää totiseksi. paljon on päiväunia ihmisillä.
sieltä välillä sitten nostaa päätään naisvihaaja, onneksi en siihen ole jämähtänyt pysyvästi. sellainen tunne vaan välillä käy mielessä. käy tosin paljon muutakin. ja ehkä se oli laittamattomasti sanottu se naisviha; tarkoitin pikemmin jotain sellaista, kuin mitä stereotypioitakin nyt yleensä on. jotain mistä puhutaan vain mies- tai -naisporukoissa.. you know ? ehkä tiedättekin miten jotkut miehet puhuvat puolisoistaan, ja jos ette niin jääköön se salaan rauhan vuoksi. oletan että naiset puhuvat samallalailla miehistään omalla kielellään omissa porukoissaan. tyyliin "kaikki miehet ovat ikuisia lapsia" tms.
toki silläkin on vaikutuksensa; kun en etsi (suhdetta), niin tytöt vilkuilevat enemmän. uskaltavat kai katsoa, kun luulevat että olen niin kiinnostunut tutkimaan tomaatteja tai pakkausmerkintöjä. mutta en koskaan kuitenkaan malta olla vilkaisematta takaisin, ja silloin katse nopeasti kääntyy pois eikä palaa .
monet kadulla vastaantulevat suorastaan kääntävät katseen eri suuntaan kohdatessa. :)
- naine nnnn
Samankaltaisia tuntemuksia miesten suhteen myös minulla. Tuntuu siltä, että monen suomalaisen miehen luonteeseen kuuluu hirveä viha (joka syntyy siitä, ettei uskalleta elää tunteita läpi), puhumattomuus ja lopulta katkeruus sekä naisia kohtaan että niitä miehiä kohtaan, jotka menestyvät elämässään heitä paremmin.
Aluksi nämä miehet ovat ihan mukavan oloisia, mutta kun heihin tutustuu paremmin, niin alkaa kauhea katkeruus ihan kaikkea kohtaan paistamaan läpi. Itseään he eivät milloinkaan syytä tai katso olevan ongelmaa omassa käyttäytymisessään, vaan syytöksen kohteena ovat joko naiset, hyvännäköiset ja menestyneet miehet tai ulkomaalaiset (etenkin miehet, koska he "vievät" naiset).
Miksi siis ottaa itselleen tällainen mies eikä sitä menestyneempää?
Ihan siitä syystä, että tällaisilta miehiltä puuttuu tietynlainen kunnianhimo oman elämänsä rakentamisen suhteen ja ilo elämää kohtaan. Kukaan ei jaksa katsoa päivästä toiseen muita syyttävää, katkeroitunutta ja elämään kyllästynytttä ukkoa. Se on varmaan osasyy, miksi naisia kiinnostaa miehet, jotka vaivautuvat tekemään elämässään jotain muutakin kuin katkeroitumaan ja vihaamaan lähes kaikkea ympärillään olevaa. Miksi joillekin miehille on niin vaikeaa katsoa toisten miesten menestymistä? Eihän se ole itseltä pois. Nämä katkeroituneet yksilötkin voisivat menestyä elämässään ihan samanlailla kuin muut, jos suuntaisivat energiansa katkeroitumisen sijaan itsensä kehittämiseen ja ottaisivat riskejä!!- taiteilijatavis
koska meidän yhteiskunnassa mies ei menesty kuin häikäilemättömällä röyhkeällä narsistisella minäminä-asenteella. kuka hullu haluaa alkaa sellaiseksi?!
- taiteilijatavis
taiteilijatavis kirjoitti:
koska meidän yhteiskunnassa mies ei menesty kuin häikäilemättömällä röyhkeällä narsistisella minäminä-asenteella. kuka hullu haluaa alkaa sellaiseksi?!
puhumattomuudesta täysin samaa mieltä
- t314
joo-o. kun riski on otettu, ja homma kaatuu syliin - kaikki menee. mites sitten. millaisia miehiä tästä kasvaa ?
kaikki ei menesty yrityksestä huolimatta. kyllä pitää olla vilunki jos tahtoo tosissaan menestyä.
tosin ei epäonnistuminen (kaikessa ) ole mikään syy katkeroitua ja vihata.
juuri siksihän sitä epäonnistutaan, jotta oppisi olemaan vihaamatta. se on vain melko hankalaa tosiasiassa. yrittää pitää silti.
- uusimaa * 36
millainen mies 30v naiselle?
- siisti, saa olla "rough", mut pitää olla siisti (puhdas, sillai huoliteltu ja sattuu miellyttämään silmää)
- parempi jos hallitsee omaa viinanjuomista
- loistavaa jos ei polta
- ehdottomasti pitää pystyä puhumaan muustakin kuin duuneistaan
- on eduksi jos vapaa-aikaan keksii muutakin kuin TVn katselua, ainakin joinakin iltoina viikossa.
- hyvä jos haluaa läheisyyttä JA seksiä
- pitää katsoa että syö terveellisesti (näkyy ulkonäössä)
- ei mitään alemmuskomplekseja tai muita sosiaalisesti rajottavia mielen varjoja ...
- huumorintajun ja "nopeuden" sois olevan synkassa omani kanssa
Oikeesta se, että viimeinen kohdista ontuu on se usein ongelmaa tuottava uusissa kohtaamisessa. Kivoja ja fiksuja, mutta jos ei... niin ei. Se mies on sitten hyvä jollekin toiselle. On käynyt niinkin, että mies oli hurrrrjan komea, fiksu sama huumori, rikas, menestyvä yms yms - mutta seksi ei vaan toiminut. Sekin mies on nyt ... jollekin toiselle hyvä.
Eli, kaikki on niin puhtaasti sattumaa että sen tyypin joko löytää tai ... ei löydä. Väkisin ei kannata vääntää (vaikka kohta joku sitä minulle suositteleekin ;) )
Kuka vastasi?
* nainen * uusimaa* 36 * sinkkuna vuoden * pientä deittailua käynnissä * ei lapsia * nätti * hymy herkässä * - yx nainen!
Hmm, ensinnäkään en usko, että kaikki naiset haluavat aloittajan kuvailemaa miestyyppiä. Itselleni tärkeää on sosiaalisuus, huumorintaju, tasa-arvo parisuhteessa, luotettavuus ja älykkyys. Tunteitaan pakoilevia miehiä Suomi on tosiaan pulloillaan ja niitä löytyy kyllä niistä ns. alfauroksista vielä enemmän kuin muista miehistä. Pidän erittäin tärkeänä sitä, että mies osaa näyttää tunteensa ja puhua asioista. Koulutustaustalla ei ole niinkään väliä, vaikka itse olenkin akateemisesti koulutettu. Pääasia, että mies on itse tyytyväinen työhönsä tai koulutukseensa.
Sosiaalinen status voi syntyä joko omalla työllä tai tulla itsestään (jos on syntynyt ns. kultalusikka suussa). Jos status on omalla ja rehdillä työllä hankittua, niin sitä voi arvostaakin. Muuten sellainen ei arvostustani saa.
Ulkonäkö on ikuinen kysymys! Makuja on monia ja yleensä samantapaisesta tyylistä pitävät löytävät toisensa. Ja mitä seksiin tulee, niin naisilla seksuaalisuus vasta pääsee kunnolla vauhtiin päälle kolmekymppisinä, joten sen ikäiset naiset useimmiten nauttivat seksistä paljon enemmän kuin nuorempina ollessaan. Tietenkin pitää olla vastapuolen kanssa jonkinlaista kemiaa. Ja mitä ikään tulee, niin itselle tärkeintä on ihminen itsessään, ei se, onko hän kolme-, neli- tai päälle parikymppinen. Pääasia, että tulee hyvin juttuun toisen kanssa.
Älä ihmeessä naisia ala vihaamaan sen vuoksi, että sinulla on ex:stä tai muutamasta naisesta jäänyt negatiivinen fiilis. Eikä 5-vuotta sinkkuna ole edes mitenkään pitkä aika! Suomi on naisia pullollaan ja varmasti löydät vielä itsellesi sopivan, sillä kaikki ihmiset haluavat eri asioita siitä vastapuolesta. Täytyy vaan löytää se oikea ;)! - virtahepo keittiössä
kyllä lievä sosiopaattisuus toisia miehiä kohtaan tapaa lisätä naisten kiinnostusta. Ja sekin jo, että pitää puolensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1633056Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3722087- 411861
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431836Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328985Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles113968Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802