Hyvä arkipartavesi keski-ikäiselle miehele?

Mikäköhän olisi sopiva arkipartavesi keski-ikäiselle miehelle? Ei pitäisi HAISTA niin vahvasti, että silmät kirvelevät ja "kettuja tapettiin kotopuolessa laimeemmilla myrkyillä" -periaate. Maksaa saisi jonkun verran, mutta ei ihan hirveästi. Olen noita erilaisia ostanut ihan sokkona, noita kun aikansa haistelee kaupassa on pää jo niin sekaisin, että ostaa jonkun vaan, että pääsee kaupasta ulos. Sitten itselä ja ympäristöllä on hommia totuttelemisessa, tai koko kannu jää hyllylle härskiintymään. Semmoinen reipas, mutta samalla miellyttävä, ehkä hieman "sensuelli" peruspartavesi olisi hakusessa. Ei liian vahva tai imelä, kun en ole mikään "kalsari-konsulentti" jotka erottaa hajusta jo pitkälle. Joskus olen käyttänyt partavetenä jopa ns. kolinaa, ( Eau de Gologne ) mutta siinä on se spriin laimea tuoksu, ja koko äijä haisee parturille kun sitä käyttää, vaikka partavetenä toimii sinänsä hyvin.

Sofistikoituneiden nenien neuvoista kiitos!

t. Pentti

3

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ei pidä löträtä liikaa. Vika ei ole partavedessä jos haisee liian vahvalta. Pieni pisara riittää yleensä hyvin koko päiväksi jotain laadukasta partavettä.

    • Mun mielestä perus-partavettä pitäisi pystyä levittämään koko ajellun leuan alueelle, eli siihen tarkoitukseen, johon se on tehtykin. Erilaiset parfymit yms. tiukat sprayt ovaty sitten asia erikseen. Esim. jo joku Tabac leikkaa ilmaa niin, että hengitys salpautuu, vaikka pitäisi olla aika perus-partavettä...

    • Miksi partavettä?

      Jos haluat tuoksahtaa hyvältä etkä "hoitaa kasvojasi", miksi ihmeessä ostaisit partavettä? Miksi sitä ylivahvaa tuoksua pitää lotrata naamaansa? Sanotaan, että partavesi supistaa huokosia ja "hoitaa" jotenkin, mutta se on ihan puppua - on vaan keksitty miehille kosmeettinen tuote, jota heidän oletetaan käyttävän luontevassa tilanteessa eli parranajon jälkeen. Jos jotain hyötyä näiltä voimakkaasti tuoksuvista ja pahalta maistuvista after shave -aineista haluaa, voisi after shave -balsami olla sellainen, tosin mikä tahansa kosteuttava perusvoide ajaa saman asian ja tuoksun voisikin sitten suihkauttaa Eau de toilettena vartalolleen. Näin ei tarvitsisi kärsiä liiasta kärystä. Ei itsen eikä mahdollisesti naisen tarvitsisi haistella eikä maistella jotain naamalle roiskittua väkevää kemikaalilitkua.

      Eli osta se EdT mieluummin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe