Olen 10-v, ja en ole varma kaksoihyppyjen hyppijä. salchow ja ritti onnistuu, muut eivät. Olen kevyt ja hento ja tosi innostunut, haluaisin asua jäähallissa. Valmentajani kannustaa minua, mutta onko mitään mahdollisuuksia huipulle?
onko myöhäistä?
kaisastiina:)
3
222
Vastaukset
- varmuus tulee harjot
ei ole. taso on nyt niin huono että innostunutta luistelijaa tarvitaan. jos vielä valkku kannustaa niin eiku suomen huipulle
- kaisastiina :)
Vähän tuli paha mieli kun kaikki taisi olla sitä mieltä että en voi tulla hyväksi luistelijaksi, mutta nyt tuntuu kivalta. Ritti varmistui ja joululomalla tuli flippi ja kaksoislutz on nyt myös aika varma. Nyt pääsen kaksoiakselin kuivalla :)
Joten tsemppia kaikille luistelijoille!- tsemppiäharkkoihin
jee! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172