En käytä alkoholia, enkä käy baareissa. Olen muutenkin mielummin kotona viihtyvää sorttia. Nettitreffeistäkään ei tunnu löytyvän sitä oikeaa. Aina vaan on tarjolla parisuhteessa eläviä seksiseuraa jhakevia miehiä. En minä ole kiinnostunut seikkailuseurasta.
Tämä kirjoitukseni ei ollut todellakaan treffi-ilmoitus, vaan lähinnä kiinnostaa, mistä te yh-miehet tai yh-naiset olette löytäneet elämänkumppaninne?
Mistä kumppani yh-äidille?
21
229
Vastaukset
- cimusi
Samaa täällä ihmetellään... Ystäväpiirikin koostuu pelkästään perheellisistä. Nettitreffeistä ei seuraa löydy, enkä usko, että se vika on pelkästään itsessä.
- Tässä sitä ollaan36
Mä voi alkaa ole sun kaa. En mä tykkää baareista enkä niissä käy. Mä haluun parisuhteen kanssa.
- Mietteissä
Itse ihmettelen ja mietin pystynkö edes tulevaisuudessa ajattelemaan muuta kuin vaimoani. Vaimoni on asunut nyt viikon toisen miehen luona.
- Minä tyhmä M
sinkkuna olen ollut ikäni, joillakin kaverit suosittelee ehdokkaita ja monet eivät eron jälkeen heti etsi "vakavampaa" seuraa, jos olet normaali duunari ja kiinnostunut tavallisista asioista luulisi seuraa löytyvän.
- Speak of volume
Jos baareissa ei käy, on kumppania tosi vaikea löytää
OPISKELUPAIKKA on ehkä seuraavaksi "helpoin", siis jos nyt opiskelee ja on sellainen oppilaitos, jossa kumpikin sukupuoli on melko tasaisesti edustettuna, ja viitsii käydä erilaisissa opiskelijariennoissa.
TYÖPAIKKA voi joskus olla mahdollinen, mutta taas sama juttu kuin edellä, pitää olla kumpikin sukupuoli melko tasaisesti edustettuna, jotta potentiaalisia ehdokkaita löytyisi, mutta vaatii vielä sen, että ikäjakauma on sopiva potentiaalisen kumppanin löytymiselle.
HARRASTUS / -TUKSET pahalta näyttää, on olemassa loppujen lopuksi aika vähän sellaisia harrastuksia, joissa vois kumppanin tavata, aika monet harrastukset kun ovat sellaisia, että niissä on vain toisen sukupuolen edustajia, tai että olisi ikäjakauma sopiva potentiaalisen kumppanin löytymiselle.
YLEISET JULKISET PAIKAT kaupat, kirjastot, bussipysäkit, tms. aika mahdottomia paikkoja löytää kumppani, vaatii jo syntymähulluutta tai -humalaa, jotta uskaltaisi näissä paikoissa tuttavuutta tehdä.
NETTIDEITIT, näitä palveluita riittää, ja on ehkä baarien jälkeen toiseksi paras mahdollisuus löytää kumppani.- ei löydy
Baareja ja nettideittejä kokeiltu. Tarjonta ja tulokset huonoja. Työpaikalla ei ole ainakaan vapaita kiinnostavia naisia.
- Totta puhut!
En ole eronnut enkä yksinhuoltaja, mutta nuo ajatuksesi tapaamismahdollisuuksista osuvat kyllä oikeaan minunkin kohdallani.
Opiskeluajat ovat kaukana takana. Työpaikalla olen tekemisissä vain oman yritykseni asiakkaiden kanssa, eikä semmoisessa tilanteessa sovi ruveta flirttailemaan. Ikäjakauma olisi ihan sopiva, yli nelikymppisiä on paljon, mutta paria naista lukuunottamatta joka iikka on parisuhteessa. Kimppaharrastuksia minulla ei ole eivätkä esimerkiksi järjestö- ja vapaaehtoistouhut kiinnosta minua yhtään (ammattijärjestöt ovat minusta kyllä kovasti kiinnostuneita, mutta minua ei mentoriksi eli ilmaiseksi asiantuntijaksi ja tukihenkilöksi kannata toivoa). Julkisilla paikoilla ei takuulla onnistu, koska kuljen yksinomaan omalla autollani ja kävellessäni mietiskelen omia juttujani enkä koskaan esimerkiksi ota katsekontaktia ihmisiin (huomasin tämän vasta ihan hiljattain).
Nettitreffejä en edes viitsi harkita. Tein kerran profiilin, jossa paljastin olevani 179-senttinen, akateeminen, lapseton (ja lapsia haluamaton), uskonnoton yrittäjänainen. Vastauksia kyllä tuli, mutta tarkoituksena oli seksiseura ja vastaajana nimimerkkejä sexyboysta iso****iin.
Onneksi viihdyn sinkkunakin ihan kivasti. Jos en viihtyisi, voisi olla aika surku olo. "OPISKELUPAIKKA on ehkä seuraavaksi "helpoin", siis jos nyt opiskelee ja on sellainen oppilaitos, jossa kumpikin sukupuoli on melko tasaisesti edustettuna, ja viitsii käydä erilaisissa opiskelijariennoissa."
Opiskelupaikka on kyllä mainio. Olen itse "naamioitunut" tavalliseksi opiskelijaksi (on toki opiskeluoikeus), ja ulkonäköni puolesta sulaudun mainiosti kaksikymppisten opiskelijoiden sekaan. Noin puolet miehistä on jo siinä iässä lihavia, ja näyttävät vanhemmilta kuin ovatkaan. Muutamia nuoria naisia on jo tullut vastaan, tosin aika rumia ovat olleet. Joillakin naisilla on kyllä Asperger-piirteitä, kun luonnontieteellisellä puolella ollaan.
- Ei kiitos, mutta
En tahdo loukata, mutta jos etsitte jostain seuraa niin pliis kertokaa ajoissa miehille että teillä on lapsi(a).
Eihän mies sitä voi etukäteen tietää mistään ja kaikki lapsettomat miessinkut eivätö tahdo suhteeseen jossa on jonkun toisen miehen lapsi.
Eräs nainen selitti minulle että "mies alkaa suhteeseen hänen kanssaan eikä lapsen" mutta silloin kyllä ei ole tajuttu mitä lapsi tarkoittaa.
Lapsi on osa sitä pakettia ja sille nyt ei vain puolin eikä toisin mahda mitään jos toisella on lapsi ja toista ei kiinnosta se lapsi. Suhteesta ei tule silloin mitään.
Oikeastaan kaikki paikat missä itseään saa sopivasti esille sekä miehini tutustuttua parantaa todennäköisyyksiä.
Onko se sitten "se oikea", onkin aivan eri juttu. - poksuko
"Mistä kumppani yh-äidille?"
Tietysti yksinhuoltajamiehistä, vai eikö kelpaa ? Tuolloin olisi ainakin sitä kuuluisaa "jotakin yhteistä". Vastaavasti me lapsettomat sinkut saisimme paritua keskenämme niin kuin on luonnostaan tarkoitus... :D- ottaisin jos...
Toi on hyvä ehdotus, mut sinkku yh mies on valitettavasti aika utopinen käsitys tässä maailmassa...
- duunarityttö
Ei ole lapsettomana leskenäkään sen helpompaa löytää kumppania jonka kanssa voisi oikeasti tutustua.Kun en minäkään käy baareissa ja työpaikalla on pelkästään naisia niin aika mahdotonta on missään tavata sopivia miehiä,ihan tavallisia duunarimiehiä joilla olis puhtaasti halu perustaa parisuhde.Niitä seksin vonkaajia on kyllä,mutta niiden kanssa en tahdo olla tekemisissä.Seksillä on aikansa ja paikkansa mutta sitä ennen on monta muuta vaihetta ja tärkein asia on ystäyys ja sellaisen ihmisen löytäminen jonka kanssa voisi jakaa ilot ja surut.
Silmiin pistävää on minusta sellaisten ihmisten runsaus jotka haluaa jonkinlaista seuraa mutta ilman sitoutumista.Se taas ei käy minun vanhanaikaiseen makuuni.Onko siis todella niin että olen outo lintu näillä nykyaikaisilla parisuhdemarkkinoilla.Haluaisin puhtaasti puolison itselleni.- duunaripoika
niinhän sitä ite kukanenki haluais. minäki jo vuoden verran :D pyydän et te naiset voisitte joskus reippaasti mennä vaan jutteleen jollekki kivan oloiselle miehelle.. tiiä mitä siitä seurais. ei siinä varmaan häviä mitään. minä olisin ainakin iloinen jos nainen tulis vaikka ihan kaupassa ym.. jutteleen niitä näitä.
mut vissiin se o miehen tarkoitus aloittaa nää iskuhommat :)
- youngmother11
Mistä yh:lle kumppani... No ihan voisin päätellä, että ei mistään. Ellei kiinnosta itseään 10 vuotta vanhemmat miehet tai todellakin nuo seksin perässä juoksijat.
Tällaisia tapauksia tullut eteen:
Mies minua noin 10 vuotta vanhempi, todella mukava luonne, mutta ei osannut asioista päättää mitään. Puhelimessa osasi sanoa mitä tahtoo mut kasvotusten täysin lukossa, eikä osannut puhua kuin työstään... Ei karsastanut lapsia, mut ei siitä vaan mitään tullut. Olemme kavereita, joita ollaan oltu koko ajan..
Mies noin minun ikäinen, jahdannut useamman kerran, jos ollaan satuttu samaan paikkaan. Komea ja tietoinen lapsistani, mutta minä olin taas tietoinen, ettei mies halunnut lapsia. Lopputulos.. Mies ehdotti seksi suhdetta koska olen kuulemma kaunis ja olisin hänen ykkösvalinta siihen (mielessäni ajattelin vaan et ootkohan monelle jo kerenny noin sanoa).. No eipä olla edes kaveri tasolla..
Sit on tietysti nää töpöt jotka hakee VARATTUNA seuraa... Ei lämpee tää tyttö..
Tietysti kaipaa miehen läheisyyttä, jopa kosketusta, mut pakko kai unohtaa ajatus muutamaksi vuodeksi.. Seksisuhdetta en tahdo ja epätasa-arvoiseen suhteeseen en lähde ja tietty näin naisena odottaisi et miehestä löytyis jonkinlainen miehisyys, koska en mitään tossua itselleni tahdo..,
Eli tällä naisella taitaa olla yksinäinen tulevaisuus edessä..- Järkeä (ylä)päähän
No jo olet itserakas, kuvittelet että on vielä varaa nirsoilla. Tajua nyt että kakara tiputtaa naisen tasoa rankasti ainakin suhdetta ajatellen. Kertapanoksi tietysti kelpaat jos et ole aivan rupsahtanut jatkuvan synnyttämisen johdosta.
Vaihtoehtosi ovat joko yksin tai 20 vuotta vanhempi spuge. - Heh katsos peilii :P
Järkeä (ylä)päähän kirjoitti:
No jo olet itserakas, kuvittelet että on vielä varaa nirsoilla. Tajua nyt että kakara tiputtaa naisen tasoa rankasti ainakin suhdetta ajatellen. Kertapanoksi tietysti kelpaat jos et ole aivan rupsahtanut jatkuvan synnyttämisen johdosta.
Vaihtoehtosi ovat joko yksin tai 20 vuotta vanhempi spuge.Onneksi näin nuorena synnytykset ei tunnu rapistavan, mut kakarat karkoittavat. SE ei silti tarkoita sitä et jalkojen pitäis jokaiselle aueta. Onneks olen näillä palstoillaeri syystä kuin sitä :D Mun on katsos pakko olla kotona ja tekemistä kaipaa, sä voisit notkua jossain muualla, mut ankeaa elämää täällä pönkität nyhjöttämällä ja moittimalla muita.
Uskon et olen vielä 10v päästäkin sinun tulevaa eukkoa kauniimpi... Tuskin täällä muuten olisit :P - Sorry vain
Heh katsos peilii :P kirjoitti:
Onneksi näin nuorena synnytykset ei tunnu rapistavan, mut kakarat karkoittavat. SE ei silti tarkoita sitä et jalkojen pitäis jokaiselle aueta. Onneks olen näillä palstoillaeri syystä kuin sitä :D Mun on katsos pakko olla kotona ja tekemistä kaipaa, sä voisit notkua jossain muualla, mut ankeaa elämää täällä pönkität nyhjöttämällä ja moittimalla muita.
Uskon et olen vielä 10v päästäkin sinun tulevaa eukkoa kauniimpi... Tuskin täällä muuten olisit :P"Onneksi näin nuorena synnytykset ei tunnu rapistavan, mut kakarat karkoittavat. SE ei silti tarkoita sitä et jalkojen pitäis jokaiselle aueta. Onneks olen näillä palstoillaeri syystä kuin sitä :D Mun on katsos pakko olla kotona ja tekemistä kaipaa, sä voisit notkua jossain muualla, mut ankeaa elämää täällä pönkität nyhjöttämällä ja moittimalla muita.
Uskon et olen vielä 10v päästäkin sinun tulevaa eukkoa kauniimpi... Tuskin täällä muuten olisit :P "
Tässä on muuten aika selkeä looginen ristiriita.
AIka normaalia naiselta.
- hawehad
Se voi löytyä mistä vain, mutta kumppanit eivät edelleenkään ole mitään tilaustavaraa, vaan tupsahtavat elämään.
- YH Alert!
YYYYYYYYYYYYHOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Varokaa, äpärävaara!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!- uskoisit nyt
:P Voi poika pieni. Mene vielä äidin kainaloon kasvamaan. Täällä ei välttämättä ole kaikki noin lapsellisille korville.
- ei huvita
No nettitreffeiltä ,ja baareista,harmittaa vain kun täytyy ainabaariin mennä,on meinaan todennäköisempää että löytää kunnollisen miehen silloin kun ei ole kumpikaan juovuksissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202062
- 1551956
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h261816Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue121113- 49971
- 85939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23865- 112811
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50794Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32765