Haluaisin ostaa joulun alussa itselleni Alottelija-setin noin 300 eurolla joka sisältäisi Raudat ja ehkä joitain muita herkkuja & bägin jaloilla. Hanskatkin jos mahtuisi pakettiin niin olisi hyvä. Voisiko joku ehdotella jotain hyviä kauppoja espoossa jotka myisi halvalla tai sitten jotain paketteja jotka voisi tilata, siis halvalla hyvä alottelijan paketti noin budjetilla 300-400 €.
Avun tarpeessa.
8
146
Vastaukset
- vanhaasiakas.
Pyydä tuolta tarjousta ja Tuomas-nimiseltä, sanot että erilaisia palloja, että puttaukseen ja lähipeliin vaikka Titleist-punaista pehmeätä, sitten kovaan lyöntiin vaikka Callaway Warbirdia :)
http://golfshop.fi/ - vanhaasiakas.
Eikä kannata välttämättä ottaa kokosettiä sitten mailoja, otat vaan muutamia mitä nyt ensin tarvitset. Palloja tosiaan kannattaa kokeilla, erilaisia.
Meillä on kaikilla veljillä omat suosikkipallot, kun niissä on suuriakin eroja.
Pyydät 3x muutamia erilaisia. - tarjouspaketti.
Ei settiä vaan laitat laatumailoihin vaan sen 3 mailaa tarvitset aluksi: putteri rautaseiska ja driveri, pärjäät hyvin, ja sitten palloja, erilaisia mitä voit heti kokeilla.
Golfshop voi koostaa jonkun paketin ja laittaa tarjouksen ;) - tarjouspaketti.
Laadukkaat mailat alkuun heti aluksi jota voisit parantaa sitten.
Golfshopissa voisivat jonkun esittää, tarjouksen, joitain mailoja jne.. - ssdfsdf
Osta vaikkapa uudet Wilsonin DI-sarjan raudat (n. 300€), siihen jokin kohtuuhintainen draiveri (käytettynä, niin saat tod. näk. edullisesti laadukkaan) ja hanskat kaupasta maksaa n. 14-25€.
Minä voin lahjoittaa ilmaiseksi asiallisen Wilsonin kantobägin jos haluat. Itsellä jäänyt käyttämättä, nilkka ei kestänyt kantamista... - Golf-aloittelija
kiitos kaikille viesteistä. Tuo kuulostaakin paremmalta ostaa aluksi vain pari tärkeintä mailaa ja sitten palloja minulla on jo omasta takaa palloja, itse tosin olen vasta alottelija ja pelailen yleensäkkin lainamailoilla, mutta palloja löytyy monestakin päästä, ssdfsdf tuo kantobägi lahjoitus kuulostaa hyvältä mutta miten tuo yhteydenotto aikoisi sujua ? olitko tosissasi tuon lahjoituksen kannalta. Otan mielelläni yhteyttä (riippuu vähän matkoista yms. )
- ssdfsdf
Moi,
Joo, ilman muuta olin tosissani bägin lahjoituksesta, hyvä vain että tulee käyttöön...
Asustelen Pohjois-Suomessa (Oulun seudulla), mutta tulen parin viikon sisällä työreissulle pääkaupunkiseudulle (autolla, bägi kulkee hyvin mukana) joten voidaan sopia vaikka jokin paikka missä tavataan?
- ssdfsdf
Bägi olisi ti-to ensi viikolla Helsingin seudulla, jos asia vielä kiinnostaa. Otan mukaan kaiken varalta jos ehdit hakea sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356