elikkäs ajoin tänään ketun päälle ja rikoin autostani puskurin ja syylärin eli korvaako pohjolan kevytkasko vahingot?
toivoisin nopeaa vastausta
pohjola kevytkasko korvaako ketun yliajon?
9
978
Vastaukset 9
- rpinibnrtn
Kuolemantuottamus, tosin uhrina vain kettu mutta saattaa siitäkin pieni ehtoollinen tulla
- marttimielikäinen2to
Kysy Pohjolasta. Luullakseni siinä on vain hirvivakuutus ei eläinvakuutus.
- pohjolaaaa
Kun on kyse Pohjolasta niin et varmaan saa korvauksia. Joudut vielä itse maksamaan ketun hautauksen.
- Näyttää siltä
Näyttäs korvaavan kolaripuolelta (väh. omavastuu), joka tietänee bonusmenetyksiä.
http://www.pohjola.fi/NR/rdonlyres/ezfrd2u6d53lb4mnesklrt4hk4wxnaryv35zruurlojdveu33iq2cpyx25hezawlg5bvwf6filptvcsjytv27xstsha/1016931.pdf - sdfksljflsk
Kevytkasko korvaa törmäyksen villieläimeen. Tosin olisi kiva kuulla miten toi kävi, onko puskurisi ja syylärisi paperia?
- ilik
Kova vauhti :)
- vakuutus asiamies
Korvaa, siitä maksetaan ketun omaisille korvaus ja eläke.
- ilik
wtf? tuo kova vauhti kommentti ei ole minun?!
ps.vauhtia oli n100kmh ja kolarointi turvaan meni- ilik
wtf?? joku varastaa niccini. Vauhti oli se reilu sata ja kyllä siinä vauhdissa syyläri ruttaantuu ihan kivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601246- 861150
- 721078
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861043- 93907
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.36879- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662