miesten kulmakarvat

miesoon

hei olen mies 25 vee. Oon aina halunnut tummemmat kulmakarvat. Mitä keinoja on saada sellaiset. Oon itse joskus kuullut miehille tarkoitetusta tumman värisestä kulmakarva geelistä, mutta en ole koskaan löytänyt mistään semmoista? apua.

14

5295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä nyt helvetissä tyhmiä kysy. Itselläni on tummat kulmakarvat ja kokemuksesta voin kertoa, että kaikki naiset kaikkialla inhoavat ja vihaavat tummia kulmakarvoja yli kaiken. Jos sellaiset hankit, sinua itseäsi inhotaan ja vihataan yhtä paljon kuin minuakin. Tervetuloa kerhoon.

• Sinä höpsötys

Mitä katoin sun kuvia profiilissas niin sun tummissa kulmakarvoissa ei ole mitään vikaa, ne on ihanat. :D

• Sinä höpsötys kirjoitti:

Mitä katoin sun kuvia profiilissas niin sun tummissa kulmakarvoissa ei ole mitään vikaa, ne on ihanat. :D

Joo, netissähän voi sanoa vaikka mitä, mutta sanoppa päin naamaa niin pääset vappuheilaksi.

• Sinä höpsötys
        yäktyyppi kirjoitti:

Joo, netissähän voi sanoa vaikka mitä, mutta sanoppa päin naamaa niin pääset vappuheilaksi.

Voisin sanoa päin naamaa että sulla on kivat kulmakarvat ja niissä ei ole mitään vikaa, mutta vappuheilaksi en viitsisi tulla kun oma ukko ei tykkäisi. :)

• tummat kulmat

Lumenella on kulmakarvageeli, sekä väritön että ruskea. Se ruskea on tosi luonnollinen ja sen tummuutta voi tietenkin itse säädellä. Käytän sitä itse. Minulla on tummanvaalea (maantienvärinen) tukka ja lähtökohtaisesti keskiruskeat kulmakarvat, mutta mielestäni sama sävy käy kaikenvärisille, niin tummille kuin vaaleille.

Toinen ratkaisu on tietysti kestovärjäys, mutta voisit kokeilla ensin geeliä. Puteli maksaa noin 7e ja on riittoisa.

• tummat kulmat

Lisään vielä sen verran, että ko. geeli kuuluu naisten meikkeihin, mutta en näe mitään syytä, miksei miehet sitä voi käyttää. Voit tietysti varmistaa myyjältä, mitä mieltä hän on. Omista kulmakarvoistani tuskin kukaan osaisi arvata, että ne on värjätyt.

• miesoon
        tummat kulmat kirjoitti:

Lisään vielä sen verran, että ko. geeli kuuluu naisten meikkeihin, mutta en näe mitään syytä, miksei miehet sitä voi käyttää. Voit tietysti varmistaa myyjältä, mitä mieltä hän on. Omista kulmakarvoistani tuskin kukaan osaisi arvata, että ne on värjätyt.

jookiitos. juuri jotain tuollaista olen etsinytkin, tumemmat kulmakarvat antavat paljon näköä naamaan :)

• Hölmö olet

No mene sitten meikkiosastolle puutereita kynsimään näät naisten katseet.

• tyttökissaaaa

Suosittelen, että pyydät kampaajaa värjäämään ne. Heillä on laadukkaita ja hellävaraisia värejä, jotka on nimenomaan kulmille ja ripsillekkin tarkoitettu. Eikä ole ennenkuulumatonta että mies värjäyttää kampaajalla kulmakarvat, älä pelkää siis ;) Toinen vaihtoehto on värjätä itse, suosittelen tekemään sen kuitenkin esim. parin päivän vapaan aikana jos jokin menee pieleen ja esim. iho värjäytyy liikaa. Tälläiset kotivärjäysaineet kulmille löytää esim. citymarketista tai prismasta, hinnat vaihtelevat 10-20 euron välillä. Pakkauksissa sisällä on melko hyvät ohjeet. Varotoimenpiteenä suosittelen kulmia ympäröivän ihon rasvausta vaikka vaseliinillä tai bepanthenillä.. Onnea värjäilyyn..

• petenius

Minä suosittelen, että lätkit vain ruskeaa/mustaa hiusväriä niihin kauttaaltaan niin, että koko kulmakarvat peittyvät ja sillä selvä. Hyvä tulee. Itse olen tehnyt jo vuosia.

Jotkut värit saattavat vähän tarttua ihoon, mutta yön yli kun laittaa rasvaa niin aamulla pestessä lähtee aika hyvin jo pois.

Itse olen myös mies enkä jaksa mitään geelejä tai muotoiluja harrastaa.

• hääähhe

Minkä helvetin takia myyjältä pitäisi kysyä jotain tuotetta ostaessa voiko mies tätä käyttää? Ei niissä lue only for women, vaikka kosmetiikkamarkkinat tietenkin on suunnattu pääsääntöisesti naisille, kun he tarvitsevat meikkejä enemmän kuin miehet, kun muuten eivät näytä juuri lakanaa kummemmalta. Ja joo kyllä ne meikit tarttuu naamaan ja kulmakarvoihin yhtälailla sekä miehellä, että naisella.

Tuo lumenen tuote on mielestäöni hyvä ja luonnollinen. Kulmakarvat voi toki kestovärjätä kotona itsekkin siihen tarkoitetulla aineella esim refectocils, saa sokoksesta jne kemppareista.

• kulmakynä

Kaikkein helpointa on, kun ostat tumman kulmakynän (ei pehmeää kajalia vaan kova kulmakynä). Meikkihyllyssä niitä on, ja ruskean-harmaan sävy on luonnollisempi kuin musta. Vedä kynällä lyhyitä huomaamattomia viivoja pitkin kulmakarvaa, kuin karvoja - ei yhtenäistä pitkää viivaa. Opit tekemään sen muutamassa hetkessä, ja väri pysyy siistinä koko päivän.

aljon yksinkertaisempaa kuin sutata geelien ja kestovärien kanssa, joita joutuu kuitenkin uusimaan vähän väliä.

• ggfdvdfvfd

No kyllä meikki kuin meikki leviää jos vaikka kastuu tai pyyhkii liikaa naamaansa. Siksi sanoisin kestoväriä helpoimmaksi. Ei tarvitse piirrellä joka päivä ja leviämisvaaraa ei ole. Mutta ei toki auta jos on harvat kulmakarvat jotka haluaa maalata paksumman näköiseksi.

• heikkinen

Kysyjä on mies. Hän ei varmasti halua sutata jonkun s**tanan meikkikynän kanssa kulmia joka aamu ja tarkistaa vesisateen jälkeen onko pandanaama.

Kestoväriä vaan lätkit niihin ja hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe