Millainen olet humalassa?

kunhan kysyn

Olen nyt kolmekymppisenä alkanut silloin tällöin ottamaan alkoholia (kaljaa) ja se tekee minusta semmosen, et pikkuasiatkin naurattaa ja sit tekee mieli kuunnella musiikkia ja tanssia. En tiedä mitä sit tapahtus, jos jois niin ettei muistais enää mitään.
Mietin vaan, kun entinen poikakaveri joi, niin siitä seuras aina katastrofi toisensa jälkeen. Siitä tuli silloin vainoharhainen ja agressiivinen, hakemalla haki tappelua...
Onneks lopetti sit juomisen.

22

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillitrooli

      1 alkoholiannos -> olen rennomman tai väsyneemmän oloinen
      3 alkoholiannosta -> olen hilpeä
      5 alkoholiannosta -> alan riehaantua
      7 alkoholiannosta -> mopo lähtee hanskasta, unohdan realiteetit, huomisen päivän ohjelman jne. ja haluan vain juoda lisää ja juhlia
      10 alkoholiannosta -> sekavuus lisääntyy, mutta hauskuus ei

    • 4+5=45

      PROVO!! Elkää vastatko! miehen tekemä aloitus! Saman tyylisiä aloituksia tältä palstalta löytyy!!

      • kunhan kysyn

        En oo provo, enkä mies. Sori jos kysymys ei miellyttänyt... :(


      • äääh

        TROLLI!! Vastatkaa ihmeessä idiootille, samanlaisia pölvästejä tältä palstalta löytyy!!


    • alyn_haamu

      Tulee oltua suorapuheisempi kuin selvinpäin.

    • Nainen 34

      Aloin juomaan vasta kolmekymppisenä. Se tarkoittaa 1 alkoholiannosta muutaman kerran kuukaudessa. Minusta tulee yhden annoksenkin jälkeen jo flegmaattisempi ja hilpeä. Enempää en juo, koska en pidä humalatilasta. Haluan pitää kontrollissa itseni ja se kertoo luonteestani aika paljon.

    • kunhan vastaan

      Riippuu hieman humalatilasta. Jossain vaiheessa iltaa alan olemaan ärsyttävä jankkaaja. Sammumispisteeseen en ikinä itseäni juo.

      En ymmärrä joidenkin miesten (ja varmaan naistenkin) känniuhoamista, että mihin se oikein perustuu. Samat tyypit on usein ihan erilaisia selvinpäin.

    • En ikinä juo humaltuakseni. Pari-kolme annosta riittää ihan hyvin ja olen silloin seurallisempi, avoimempi ja iloisempi, kuin muutoin.

    • votka

      seurassa ahdistuneempi ja varovaisempi. yksin rennompi.

    • onko juoppous väärin

      Muutaman kaljan jälkeen olen hyväntuulinen ja seurallinen, 7 kaljan jälkeen olen egomaaninen show-mies.

    • mies1982_

      Nykyisin alkoholi ei saa enää minuun juurikaan vaihtia. Tissuttelusta tulee jotenkin tukkoinen ja väsynyt olo. Jos otan nopeaan tahtiin tiukkaa viinaa niin saatan kuitenkin piristyä.

      • 00000000000000

        Sama mulla. Mitähän on tapahtunut? Ollaanko me liian vanhoja?


    • känniÄÄliÖÖÖ

      Yleensä ottamiseni "vähän" karkaa käsistä. Olen todella puhelias. Haluan tehdä kaikkea yhtäaikaa. Menen helposti puhelemaan kaikille ihmisille, jotka näyttävät hauskoilta (miehille ja naisille). Saatan jopa tanssia, mitä en koskaan tee selvänä tai lievässä humalassa. Lopulta olen todennäköisesti nolannut itseni jotenkin ja ainakin seuraavat puoli vuotta joudun kyräilemään ja pakoilemaan muutamia ihmisiä, koska olen oikeasti sanonut tai tehnyt jotain todella kummallista ja liian outoa tai avautunut liikaa. Tällä hetkellä minulla on ainakin kolme henkilöä, joita yritän vältellä. Nykyisin otankin mielummin ihan vain yksin kotona...

      Olen nuori nainen. Arjessa hyvin epäsosiaalinen. Täydellinen vastakohta känniselle minälleni. Joskus ottaminen pelottaa, koska tuntuu siltä että muutun joksikin ihan toiseksi ihmiseksi.

      Ja niin, kyllä, on vaan pakko ottaa. Elämä on rankkaa ja viinasta en luovu.

    • gew3tfwe

      Kovassa humalassa olen todella flegmaattinen. Pienessä sievässä vieläkin puheliaampi kuin normaalisti.

    • Pääsääntöisesti humaltumiseni noudattaa Sillitroolin kirjaamaa säännöstöä. Vähän fiiliksistä riippuen tulen entistä flegmaattisemmaksi, mutta useammin muutun aavistuksen verran sosiaalisemmaksi, ja riittävästi humalluttuani pystyn siirtymään pois mukavuusalueeltani sen verran, että laulan jossain karaokessa (ja häpeän syvästi jälkeenpäin). Kuitenkaan niin paljoa ulospäinsuuntautuneemmaksi ja rohkeammaksi en muutu, että naiset sen huomioisivat, tai viitsisin edes lähestyä (koska toisaalta pysyn ATM-roolissani, jonka varjopuoliin vain suhtaudun naureskellen, enkä vakavasti niin kuin selvinpäin).

    • 124a

      olen aivan eri ihminen. moni sitten ihmettelee missä se mies jonka baarissa tapasi

    • Mies1985

      Ei mitään vaikutusta. Mutta jos liikaa menee niin myrkytys seuraa. Palaudun kuitenkin nopeasti; 24-vuotiaana join parina yönä niin että romahdin lattialle ja oksentelin paljon enkä päässyt nousemaan ylös vähään aikaan. Tuntui että kuolisin mutta saman vuorokauden aamuna sitten nostelin painoja ja venyttelin.

    • ,.,.,

      Riippuu siitä mitä juo, ja kuinka paljon. Mun 25 vuoden juomishistoriaani mahtuu monenlaista humalaa. Sellaisiakin mitä ei halua muistaa, ja toisaalta sellaisia mitä ei oikeasti muista, ainakaan kaikkea.

      Nykyään paras kohta humaltumisessa on se, kun on juonut vaikka pari lasia punkkua tai skumppaa. Vähempi väsyttää kuten myös jos juon liikaa. Nuorena oli puhelias ja iloinen humalassa, nykyään ei välttämättä edes huomaa vaikka olisin enemmänkin ottanut. Paitsi jos juon enemmän väkeviä.

    • En ole koskaan ollut humalassa. En siis tiedä. En silti ole absolutisti, mutta juon hyvin maltillisesti. Viimeksi otin muutama vuosi sitten.

    • vinkupetteri

      kova vinkumaan.

    • täällä houston

      Selvänä symppis.

      Humalassa huippujätkä.

    • Tätä on muistaakseni kysytty ennenkin... mut joo kännissä olen puheliaampi ja flirttaileva tyyppi. Tietty aika hankala itte kertoa, mutta onhan nuo naiset tykännyt vaikka oon ollut huppelissa... eli vissiin ihan hyvää käytöstä, näin vois sanoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe