Seksityöntekijällä kävin

miehenvarjo

Ainahan sitä on tullut kuviteltua, ainakin minä, ettei koskaan kävisi seksityöntekijän (kansanomaisemmin huoran, porton, ilolinnun jne) luona. Kovin helppoa tällainen asenne on omaksua nuorena ja idealistisena ihmisenä. Olen tässä iän karttuessa pannut merkille, ettei asiat ole enää niin mustavalkoisia kuin ennen. On alkanut ilmestyä harmaansävyjä.

Ikääkin minulla on jo lähemmäs kolmekymmentä. Muistan, kun noin 10 vuotta sitten menetin poikuuteni. Ajattelin tuolloin, että koville otti ja paljon jouduin uurastamaan senkin vähän eteen, mitä sain. Ajattelin tulevaisuuden nyt jotenkin muuttuvan, itseni kasvavan aikuiseksi ja ryhtyväni seurustelemaan. Seksistäkin tulisi minulle luontainen osa elämää.

Paskan marjat...

Poikkuuden menettämisen jälkeen yritin pitää yhteyttä tähän naiseen, jonka kanssa olin kaikkein kauneimman jakanut. Ei kuulemman kiinnostanut. Noh, mitä siihen sitten. Kuitenkin pääkoppani sisällä kasvoi sellainen ajatus, että poikuuden menetettyään on jotenkin helppo saada lisää seksiä ja muodostaa parisuhteita. Kaikki kävisi jotenkin helpommin ja luontevammin kuin aikaisemmin... olinhan sentään nyt mies... helvetti.

Ensimmäinen vuosi tämän tapahtuman jälkeen oli seksitöntä aikaa ja ajattelin: "mikäs kiire tässä on. onhan sitä jo saatu".

Toinen vuosi meni samoissa merkeissä.

Kolmas vuosi olikin jo vaikeampi niellä, mutta hyvänä selityksenä itselleni myin ajatuksen: seksittömyyteni ja parisuhteen puutos johtuu tietysti siitä, että olen armeijassa.

Neljäs vuosi olikin jo uudella opiskelupaikkakunnalla. Tietysti opiskelijathan harrastaa paljon seksiä ja varsinkin ylemmissä koulutusasteissa. Joo... olihan se tosiaan näin. Kyllä ne muut harrasti aika paljonkin sitä seksiä. Opiskeluaika menikin sitten kirjoja pänttäillessä ja tentistä toiseen. Ei seksiä.

Valmistuminen koitti seitsemäntenä vuotena. Nyt on tilaisuus ottaa muita kiinni, saada työpaikka, rahaa ja perhe. Olinkin jo pitkään miettinyt tilanteeni johtuvan lähinnä opiskelukiireistäni ja tiukasta rahatilanteesta. No eipä tänäkään vuonna tullut mistään mitään.

Kahdeksannen vuoden ensimmäinen puolisko menikin sitten työttömänä ja sossuilla kitkuttamisella. Sain silloin tällöin pieniä duuneja ja yhdessä tutustuin mukavaan tyttöön. Yritin tehdä tuttavuutta ja vaikka hirveän vaikeata olikin. Loppuen lopuksi naru jäi jälleen vetäjän käteen.

Lähdin kouluun takaisin ja vietin siellä yhdeksännen vuoden. Ei seksiä, ei naisia.

Kymmenes vuosi. Enää ei ole oikein mitään mieltä valehdella itselle tai keksiä tekosyitä. Olen vain pelle ja en naisten mieleen. Naisten kanssa oleminen ja iskeminen on ollut aina vaikeata minulle. Olen sentään yrittänyt. Kuitenkin kymmenen vuoden takainen poikuuden menetys on vain kaukainen muisto enää. Tunnen itseni jälleen teini-ikäiseksi pikkupojaksi. En mieheksi. Tänä vuonna oma pienuuteni ja mitättömyyteni on hiertänyt entistä enemän. Vaikkakin olen jo saanut vakityön, josta saan rahaa sen verran ettei rahahuolia tule olemaan koskaan. Tämäpä ei paljoa lämmitä. Työkaverien puhuessa omista perheistään ja menoistaan tunnen itseni aivan lapseksi. Olen pieni resupekkainen poika, joka ei tiedä aikuisten asioista mitään.

Omakuvani on alkanut pikkuhiljaa kymmenessä vuodessa muuttumaan miehenalusta pikkupojaksi. On joitakin päiviä, kun näen itseni pelistä ja mietin kuinka lapsenkasvoinen ihiminen voi olla. Parta peittää leukaa ja huulia, mutta silmien takaa kurkistaa arka pikkkupoika. Pikkuinen, joka pelkää naisia.

121

5451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenvarjo

jatkuu...

Tämä ajatus vaivasi pitkään. Alussa mainitsemilleni eettisille periaatteille olin aina kuvitellut uskoutuvani. Kuitenkin 10 vuoden seksittömyys, turhautuminen ja läheisyyden kaipuu tekee ihmeitä vahvimmillekin periaatteille. Olin jo vuoden ajan alkanut leikitellä ajatuksella yhden yön suhteista. Olin aikaisemmin niitäkin vastaan. Mietin, että jos saisin iskettyä jonkun oikein humalaisen naisen tai vanhan ja epätoivoisen. Eipä riittänyt pokka. Ei riittänyt pokka ja miten helvetissä saisin yhtäkkiä iskettyä jotain yhden yön seuraa, kun aikasemmin en ole edes treffeille päässyt. Seuraavana päivänä pitäisi sitten vielä päästä jotekin eroon tästä ja siinähän sitten joutuisi valehtelemaan aivan varmasti. Ei tuntunut luontevalta tämä. Olen kuitenkin aika mutkaton ja tykkään tehdä asiat selvästi. Oikeasti olisin eniten halunnut vain parisuhteen.

Jossain vaiheessa ajauduin ( en muista miten ) sihteeriopiston sivuille. Kai se oli aluksi ihan puhdasta mielenkiintoa vain. Olin aluksi aivan shokissa; miten internetissä voi olla naiset myymässä itseään noin`? Jostain sairaasta syystä jatkoin sivustojen seuraamista ja katselin keitä siellä on. Pian alkushokki muuttui lähinnä harmitteluksi. Koin sen käsitämättömänä, että tuolla sitä nyt on myynnissä, tavaraa jota olen vongannut, jännittänyt ja ihaillut. Naiset ihan estoitta myyvät sitä. Lopulta kiihotuin ajatuksesta. Ostaisin seksiä. Peli on rehellistä, selvää. Kumpikin tietää, mistä kyse. Ei valehtelua, ei vonkaamista. Lopussa ei selittelyjä. Pääsisin eroon pienestä pojasta sisälläni. Minusta tulisi mies. Koskettaisin naista jälleen.

Jotenkin näin myin ajatuksen itselleni. Eihän tuossa logiikassa mitään järkeä ollut. Ei silloin, ei nyt. Voisin jopa sanoa, ettei seksi ollut pääsyy lähimaillakaan. Halusin vain päästä eroon siitä kuvasta, jonka olin nähnyt peilissä.

Sitten oli seksityöntekijän valinta edessä. En halunnut ottaa ikäistäni enkä nuorempaa, koska omanikäisteni seurassa en halunnut näyttäytyä munattomana pellenä. Nuorempi olisi taas tuntunut oudolta. En osaa vain mieltää olevani nuoremman kanssa. Tämä ehkä johtuu siitä, että koen itseni aivan lapseksi. Tiedä häntä. Noh joka tapauksessa. Otin yhteyttä itseäni huomattavasti vanhempaan naiseen. Vaikutti siistiltä ja asialliselta. Ymmärrykseni mukaan teki omasta tahdosta ja itselleen. Tuskin kukaan parittaa yli 40 vuotiaita?

Saavuin paikan päälle ja tapasin naisen. Erittäin asiallinen ja ystävällinen. Puhuimme, mitä tulee tapahtumaan ja sovimme etenevämme rauhallisesti. Enhän ollut koskaan tehnyt moista. Koko matkan naisen asunnolle tiesin aivan tietoisesti, että ihan paska idea. Paskin idea koskaan. Menin silti. Vittu mikä... no jaa.

Siinäpä sitten makoilin ja yritin jotain. Halut eivät olleet katossa lainkaan. Säälittävää sähläystä omalta osaltani ja näin melkeinpä naisen silmistä hänen tietävän, ettei minun kuuluisi olla täällä. Makaessani selällään näin naisen yöpöydällä kännykän käännettynä ruutupuoli alaspäin ja pienen vilkkuvan kajon. Valo kajasti aina silloin tällöin. Mietin vain koko ajan, kuka siellä soittaa? Millainen asiakas? Mitä mahtaa haluta? Olo oli likainen. Halusin pois. Mutta enhän nyt kehtaa sanoa ja lopettaa. Päätin teeskennellä orgasmin. Ehkä säälittävintä ikinä. Toinen kerta elämässäni ja joudun teeskentelemään orgasmin. Vittu en kyllä tiedä tuijottaako peilissä lapsi vai mikä. En ole sinne tämän koomin katsonut.

Sen vain sanon niille miehille, jotka tätä harkitsevat: älkää tehkö! Kävin parin seuraavan päivän aikana jatkuvasti suihkussa ja yritin pestä pois likaisuuden tunnetta. Se ei vaan lähde. Ei ole lähtenyt vielä tänäkään päivänä. En syytä tästä tätä naista. En lainkaan. Hän oli mukava ihminen ja hyvin hellä. Hänellä on täysi oikeus tehdä kyseistä työtä, jos kerran haluaa niin. Syytän itseäni. Ennen itsetunto oli nolla. Nyt toivon sen olevan edes nolla. Onnistuin teeskentelemään orgasmin ja raiskaamaan itseni. Ensi viikolla keskustelen lääkärini kanssa jälleen. Pitäisi nostaa masennuslääkityksen annosta.

Tämä on niitä asioita, joita ei halua oppia kantapään kautta. Oppikaa minun virheistäni.

P.S.

En tässä maksullisen naisen metsästyksessä muistanut lainkaan, että minulla on ihan helvetin paha OCD. Pesen vanhemmillakin käydessäni heidän vessanpöntön reunukset desinfiointiaineella ennen kusella käymistä. Voitte kuvitella, millainen tulos on kun tällainen ihminen käy seksityöläisen luona(kondomia tietysti käytin).

• nainen23---

ihme mussutusta jostain kirjotustaidosta täällä. fakta nyt vaan on et tää jätkä kävi huorissa!

tollasta äijää ei huoli kukaan. jos ei ennen ni ei ainakaan nyt

• säksätisäkäsää
        nainen23--- kirjoitti:

ihme mussutusta jostain kirjotustaidosta täällä. fakta nyt vaan on et tää jätkä kävi huorissa!

No eipä tuo kuulemma ole ennenkään kenellekään kelvannut joten miksipä ei kävisi maksullisissa?? Ei mitään menetettävää mutta saatavaa kylläkin. Mitä siis säksätät?

• Invisible boy
        nainen23--- kirjoitti:

Mikä siinä on niin paha juttu, jos nykäisee kerran maksullista? Minkä takia mielestäsi olisi parempi vaihtoehto sellainen rupikyrpä, joka panee joka ilta sinun kaltaisiasi pissiksiä, jotka taasen jakavat itseään joka ilta eri rupikyrvälle? Huora antaa rahasta palvelua, lutka kierrättää itseään muuten vain.

• mies nimeltä hän
        nainen23--- kirjoitti:

ei siinä mitään vikaa ole jos sinkkuna käy huorissa.

• Tuulikkinen

Pikku vinkki.... Lopeta itsesi vertaaminen muihin. Tekstistäsi paistaa läpi uskomaton epävarmuus, ja että elämä olisi muka vain kilpajuoksua muiden ihmisten kanssa.

• Saasta tosiaankin

"myynnissä, tavaraa"

Tuo lause paljasti sinusta sen, mistä kaikki johtuu: nainen on mielestäsi TAVARA. Naisella on tavara haarovälissä...? Siis tavara, joka ei ole missään yhteydessä IHMISEEN, hänen tunteisiinsa ja arvoihinsa.

Hyi faan!!!! Olet saastaa!

• kyllästynyt ylläp.

Taas ylläpito on pistänyt parhaat kirjoittajat asialle.

• Aloittajalle

Keskustelun aloittajalle sanoisin, että ei sinun tarvitse olla ja elää niinkuin muiden. Älä vertaa itseäsi muihin miehiin! Varsinkaan niihin, jotka kirjoittelevat tällä palstalla. Seksuaaliset tarpeemme ovat ylikorostuneet yhteiskunnassamme. Tutki vaikka kirjoja esimerkiksi, mitkä ovat ihmisen perustarpeet. Siellä ei sanota, että seksuaalisuus kuuluu perustarpeisiin. Kaikki me kaipaamme ja tarvitsemme kuitenkin rakkautta, läheisyyttä ja muiden ihmisten hyväksyntää. Se ei ole sama asia kuin seksuaalisuuden tarve. Ilman ruokaa ja unta ihminen ei myöskään tule toimeen, mutta ilman seksuaalisuhdetta voi kyllä elää. Minäkään en ole ollut miehen kanssa ainakaan viiteentoista vuoteen ja olen heteronainen. Se ei ole minulle mikään ongelma. Hengissä olen edelleen ja terveydentilani on erittäin hyvä, parempi kuin monien ikäisteni. Käyn työssä ja minulla on paljon harrastuksia. Ympärilläni on sosiaalinen verkosto ja muutamia läheisiä, jotka ovat minulle rakkaita ihan muuten vain, ilman seksuaalisia tarkoitusperiä. Tällainen elämäntapa sopii minulle. Olen ollut aikoinani naimisissa ja nuorempana minulla on ollut seksuaalisia suhteita, joten en ole kokematon siinä mielessä.

• hanki laiffii

Ihme itsesääliin vaipumista.

Ei se nainen kuule maailmaa autuaaksi tee.

Olit sitten yksin tai kaksin niin aina on jokin pielessä.

Itse olen parisuhteessa ja aiempia ollut useita vähän eri muodoissaan niihin kuuluneine iloineen.

Hanki heppu elämä..äläkä valita ja vaivu itsesääliin jonkin lapsiperheporukan puheista.

Vai nappaako huutavat, mölyävät pennut aamusta iltaan, heräillä siihen sun tähän, osta sitä ja tätä...EI KIITOS.

Mietis ihan pari kertaa..taitaa olla sen jälkeen lähinnä itsellä jees olo..

Itte tiedostan..EI parkuvia kakaroita omaan elämään, EI mitään avioliittopelleilyä, EI omakotitalo, 2 autoa ja huutava piski pihalla, EI kulissipelleilyä..

Lista jatkuisi..ei jaksa kirjoittaa.

• hmeömjömötyöj
        Saasta tosiaankin kirjoitti:

"myynnissä, tavaraa"

Tuo lause paljasti sinusta sen, mistä kaikki johtuu: nainen on mielestäsi TAVARA. Naisella on tavara haarovälissä...? Siis tavara, joka ei ole missään yhteydessä IHMISEEN, hänen tunteisiinsa ja arvoihinsa.

Hyi helvetti. Itse en ikinä olisi miehen kanssa, joka on maksanut pillun saannista, sen verran oksettava ajatus. Ihan kun naiset olisi jotain esineitä joita voi ostaa.

• wsdabgh.cä-sv
        hmeömjömötyöj kirjoitti:

Hyi helvetti. Itse en ikinä olisi miehen kanssa, joka on maksanut pillun saannista, sen verran oksettava ajatus. Ihan kun naiset olisi jotain esineitä joita voi ostaa.

Niinhän sitä luulisi ettei olisi sellaisen miehen kanssa. Mutta jos mies kertookin sen vasta sitten kun on ollut jo pidempää yhdessä. Minä jätin miehen enkä voinut sen jälkeen kunnioittaa häntä ,varsinkin kun ei maksanut sovittua hintaa naiselle eikä muutenkaan pysynyt sopimuksessa. Ihmettelen vieläkin miten hän tämän asian yleensäkään minulle kertoi.

• säälittäväolet
        wsdabgh.cä-sv kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi ettei olisi sellaisen miehen kanssa. Mutta jos mies kertookin sen vasta sitten kun on ollut jo pidempää yhdessä. Minä jätin miehen enkä voinut sen jälkeen kunnioittaa häntä ,varsinkin kun ei maksanut sovittua hintaa naiselle eikä muutenkaan pysynyt sopimuksessa. Ihmettelen vieläkin miten hän tämän asian yleensäkään minulle kertoi.

jättikö hän paljonkin maksamatta sulle vai ootko vain noita viidenkympin pissiksiä..? :D

• m45_tku

voi perse mikä ajatusmaailma.

• teboil-kyttääjä

minusta ihan Ok että kävit maksullisissa ja vielä parempaa, että käytit kortsua.

älä mieti mikä sä olet vaan mieti enemmän mikä haluat olla. olet varmaan fyysisesti mies, mutta kannathan sä vastuuta ja huolehdit itsestäsi, eikö siinä ole miestä sulle tarpeeksi. mäkin olen käynyt huorissa eikä se tiodellakaan ole niin yksinkertaisen mustavalkoinen asia. anna vaan moralistien nassuttaa, he eivät elä sun elämää vaan vain sä yksin. Hiomenna nurkan takaa saattaa tyla elämäsi nainen. odottavan aika on aina pitkä. kyllä sut vielä palkitaan

• näintäällä
        Tuulikkinen kirjoitti:

Pikku vinkki.... Lopeta itsesi vertaaminen muihin. Tekstistäsi paistaa läpi uskomaton epävarmuus, ja että elämä olisi muka vain kilpajuoksua muiden ihmisten kanssa.

Te jotka olette jollain tavoin onnistuneet elämässä, ette ehkä sitä huomaa tai kiinnistä siihen huomiota, niin se kuitenkin on. Pelkkää kilpailua ja vertailua tämä maailma vain joillekin on. En kuitenkaan huomannut, että ap:n tekstissä olisi ollut mitenkään erityistä vertailua muihin tai kilpajuoksuun muiden kanssa. Hän esitti vain sen faktan ja normitason, jota ihminen yleisesti ottaen tavoittelee ja kuinka hän ei ole sitä saavuttanut vaikka olisi toivonut. Olisi ehkä kannattanut perehtyä taustoihin, eikä haukkua epävarmuudesta kun ei loppujen lopuksi ole tietoa mistä loppujen lopuksi on kyse.

• daiju
        wsdabgh.cä-sv kirjoitti:

Lukeeko naiset yleensä kirjoitettua tekstiä vai heidän omia ajatuksiaan?
        Onko ymmärryskyky jotenkin puutteellista vai missä on vika. Lukiko yksikään nainen tätä kirjoitusta oikeasti vai jonkun sanan vaan.
        Pitäisikö miehen oletusarvoisesti olla vailla ilman seksiä koko ikänsä jotta naisilla olisi kiva olla eikä tulisi ahdistumisen tunnetta siitä kuinka irtsas tai saasta joku mies on.
        Pitääkö miehen palvella naista vaikka ei koskaan olisi edes tekemisissä yhdenkään naisen kanssa.
        Millainen ihminen on se joka haluaisi tehdä ihmisestä saastan vain sen takia että joku haluaisi kerrankin kokea olevansa haluttu.
        Minusta sellaiselle ihmiselle ei ole mitään arvoa minun silmissä, ei kerrassaan mitään.
        Itse olen ollut vastaan prostituutiota, mutta näiden naisten kommentit saavat minut ajattelemaan toisin. Mielummin nain vaikka huoraa kuin koskisin tikullakaan ihmiseen joiden aivokapasiteeti ei riitä ymmärrykseen.

Kuka siinä kärsii jos menee huoran luokse? naisten emotianaalinen kehitys?
        Siinä kärsii ainoastaan sen ihmisen kukkaro joka sinne menee.

Ketä sellainen ihminen joka ei ole ollut kenenkään kanssa kymmeneen vuoteen, pettää??
        Huoraa vai naista joka ei ole koskaan ollut kiinostunut hänestä.

Naista joka vaihtaisi miestä heti jos silmä vältää tai jos naisen kehitys sitä vaatii tai ihan mikä muu syy hyvänsä kunhan se on vain naisen oma syy.

Te ette voi olla tosissanne, että tuomitsette miehen edes ymmärtämättä lukemaanne.
        Oletteko koskaan edes vaivautunut tuntemaan oikeasti ketään vai onko se synnynnäinen vika päässänne?

Myönnän olen naiivi, mutta olen vilpittömästi ymmälläni siitä että tälläisiä kommentteja tulee naisilta. Olen tainnut odottaa heiltä turhan paljon kuitenkin.

Olen silti positiivisella kannalla, voihan olla että kun huomenna herään huomaan tämän kaiken olleen vain unta.

• pirumeressä
        daiju kirjoitti:

Lukeeko naiset yleensä kirjoitettua tekstiä vai heidän omia ajatuksiaan?
        Onko ymmärryskyky jotenkin puutteellista vai missä on vika. Lukiko yksikään nainen tätä kirjoitusta oikeasti vai jonkun sanan vaan.
        Pitäisikö miehen oletusarvoisesti olla vailla ilman seksiä koko ikänsä jotta naisilla olisi kiva olla eikä tulisi ahdistumisen tunnetta siitä kuinka irtsas tai saasta joku mies on.
        Pitääkö miehen palvella naista vaikka ei koskaan olisi edes tekemisissä yhdenkään naisen kanssa.
        Millainen ihminen on se joka haluaisi tehdä ihmisestä saastan vain sen takia että joku haluaisi kerrankin kokea olevansa haluttu.
        Minusta sellaiselle ihmiselle ei ole mitään arvoa minun silmissä, ei kerrassaan mitään.
        Itse olen ollut vastaan prostituutiota, mutta näiden naisten kommentit saavat minut ajattelemaan toisin. Mielummin nain vaikka huoraa kuin koskisin tikullakaan ihmiseen joiden aivokapasiteeti ei riitä ymmärrykseen.

Kuka siinä kärsii jos menee huoran luokse? naisten emotianaalinen kehitys?
        Siinä kärsii ainoastaan sen ihmisen kukkaro joka sinne menee.

Ketä sellainen ihminen joka ei ole ollut kenenkään kanssa kymmeneen vuoteen, pettää??
        Huoraa vai naista joka ei ole koskaan ollut kiinostunut hänestä.

Naista joka vaihtaisi miestä heti jos silmä vältää tai jos naisen kehitys sitä vaatii tai ihan mikä muu syy hyvänsä kunhan se on vain naisen oma syy.

Te ette voi olla tosissanne, että tuomitsette miehen edes ymmärtämättä lukemaanne.
        Oletteko koskaan edes vaivautunut tuntemaan oikeasti ketään vai onko se synnynnäinen vika päässänne?

Myönnän olen naiivi, mutta olen vilpittömästi ymmälläni siitä että tälläisiä kommentteja tulee naisilta. Olen tainnut odottaa heiltä turhan paljon kuitenkin.

Olen silti positiivisella kannalla, voihan olla että kun huomenna herään huomaan tämän kaiken olleen vain unta.

Syy lukea ketjua?
        Surffasin ja osui kohdalle.
        Itselläni on kaksi aikuista poikalasta.
        Esikoinen avoliitossa ja kaksi lasta ikää hänellä 36 v. vakituinen työsuhde oma asunto hankittuna ja auto.

Kuopus 33 v. kunnan hyyryläinen / elätti ei koskaan töissä, ei naiskokemuksia elää peruspäivärahalla nukkuu päivät valvoo netissä yöt.
        Niin molemmat ovat elämäänsä tyytymättömiä ja syytävät.. muita

• ostanvaimoltaniseksi
        hmeömjömötyöj kirjoitti:

No mutta miehethän ostavat naisiltaan seksiä koko ajan. Se on vain hieman peitellympää. Ajattele nyt kaikkia lahjoja, joita miehet naisille antavat, hajuvesiä, vaatteita, koruja, kyllä ne monesti ovat selvästi maksua seksistä. Elikkä rehellinen maksu rahana on tosi rehtiä toimintaa. Uskoisin, että on olemassa paljon pariskuntia, jotka perustuvat aivan muuhun kuin tosirakkauteen. Esim. miehellä hyvät tulot ja statusta, nainen kaunis: nainen ostaa mieheltä elintasoa kauneudellaan ja mies seksiä rahoillaan. Mitä eroa? Periaatteessa ei mitään.

• Logiikkanen
        Saasta tosiaankin kirjoitti:

"myynnissä, tavaraa"

Siitähän vastaa seksipalvelun myyjä. Eikös joku vastuu seksinostamisesta ole myyjälläkin. Varsinkin tunteista ja arvoista lienee vastuussa seksipalvelujen tarjoaja. Eiköhän ne jää pian pois alalta, joilla on ristiriitaa.

• itsestäänselvää

oot luuseri. nollien nolla.

• sallimunnauraa...

Itsekö plussasit itseäsi? Kukaan terveellä elämänkatsomuksella varustettu ihminen ei plussaile noin säälittävää letkautusta. Kerropa mikä tekee aloittajasta luuserin? Sekö ettei vähän väliä ole jyystämässä niitä sillinhajuisia röörejä? Mies on sentään töissä (lienetkö itse koskaan töitä tehnytkään? Tiedätkö edes mitä on "työ"?) eli hän elättää itsensä ja pärjää omillaan eikä sosiaaliavustuksilla kuten ne OIKEAT luuserit. Surkuhupaisaa miten nyky-yhteiskunnassa ainut miehuuden mitta tuntuu olevan ainoastaan jonkun pillun jyystäminen..! Voit olla huumehörhö, työtön sosiaalipummi ja moninkertainen rikoksentekijä samassa persoonassa, mutta jos vaan pillua tulee niin säähän oot sillon miesh. Sallikaa mun nauraa :D

• sallimunnauraa... kirjoitti:

Itsekö plussasit itseäsi? Kukaan terveellä elämänkatsomuksella varustettu ihminen ei plussaile noin säälittävää letkautusta. Kerropa mikä tekee aloittajasta luuserin? Sekö ettei vähän väliä ole jyystämässä niitä sillinhajuisia röörejä? Mies on sentään töissä (lienetkö itse koskaan töitä tehnytkään? Tiedätkö edes mitä on "työ"?) eli hän elättää itsensä ja pärjää omillaan eikä sosiaaliavustuksilla kuten ne OIKEAT luuserit. Surkuhupaisaa miten nyky-yhteiskunnassa ainut miehuuden mitta tuntuu olevan ainoastaan jonkun pillun jyystäminen..! Voit olla huumehörhö, työtön sosiaalipummi ja moninkertainen rikoksentekijä samassa persoonassa, mutta jos vaan pillua tulee niin säähän oot sillon miesh. Sallikaa mun nauraa :D

No sää oot kyllä musta ihan yhtä paha, korvaat vaan pillu jyystämisen raittiudella ja työssäkäynnillä. Minusta pillun jyystäminen, raittius tahi työssäkäynti ei tee kenestäkään oikeaa Ihmistä.

• sallimunnauraa...
        John.Matrix kirjoitti:

No sää oot kyllä musta ihan yhtä paha, korvaat vaan pillu jyystämisen raittiudella ja työssäkäynnillä. Minusta pillun jyystäminen, raittius tahi työssäkäynti ei tee kenestäkään oikeaa Ihmistä.

Kerrohan kaippari missä olen väittänyt henkilökohtaisesti korvanneeni paneskelun raittiudella ja työssäkäynnillä? Ja jos vakavissasi väität raittiuden ja työssäkäynnin olevan "pahaa", suosittelen lanttumaakarilla käyntiä. Kerrohan mikä se sitten tekee ihmisestä kunnollisen? Kaikenlaisia idiootteja tännekin kirjoittelee..

• Johnny McJohn
        sallimunnauraa... kirjoitti:

Kerrohan kaippari missä olen väittänyt henkilökohtaisesti korvanneeni paneskelun raittiudella ja työssäkäynnillä? Ja jos vakavissasi väität raittiuden ja työssäkäynnin olevan "pahaa", suosittelen lanttumaakarilla käyntiä. Kerrohan mikä se sitten tekee ihmisestä kunnollisen? Kaikenlaisia idiootteja tännekin kirjoittelee..

Luin rivien välistä. Mikä tekee ihmisestä kunnollisen? Kuten sanoin, ei ainakaan paneskelu, työssäkäynti eikä raittius.

• 34gfsf

Jollakin tavalla koskettava tarina. Itsekään en pystyisi koskaan olemaan maksullisen naisen kanssa tai jos joutuisin siihen tilanteeseen niin tuskinpa edes seisoisi. Joskus olen käynyt Thaimaassa ja siellä ollessaan kaikille miehille tulee kaikenlaisia ehdotuksia, mutta vaikka olisi miten kaunis nainen niin sen vaan tuntee kuinka se on jyskyttänyt joiden lihavien, 60-miesten kanssa, yök.

Itselleni seksi ei ehkä ole niin tärkeä asia kuitenkaan elämässäni. Saattaa tietenkin johtua siitä, että sitä saa silloin tällöin ja parisuhteessa enemmän, mutta tärkeämpää on se läheisyys. Se että joku koskee ja on siinä lähellä omaa kehoa. Yhden illan suhteita en ole koskaan harrastanut enkä myöskään tule harrastamaan. Ei ole minun juttuni.

En oikein osaa kuitenkaan auttaa sinua. En oikein saanut selväksi tekstistäsi mikä on ylipäätänsä pääsyynä etteivät naiset kiinnostu sinusta. Onko se ulkonäöllinen asia vai luonteessasi?

• miehenvarjo

jaa että mikä vikana vai?

vaikea sanoa. ei minulle ole juuri eritelty syitä rukkasille. muutaman kerran on sanottu etten ole tarpeeksi jännittävä. taisivat tykätä vain ns. pahoista pojista.

• fr!da
        miehenvarjo kirjoitti:

vaikea sanoa. ei minulle ole juuri eritelty syitä rukkasille. muutaman kerran on sanottu etten ole tarpeeksi jännittävä. taisivat tykätä vain ns. pahoista pojista.

Oih. Minuun ainakin teit vaikutuksen verbaalisilla kyvyilläsi.
        Harrastatko kirjoittamista, ap?

• kiveksis ale
        fr!da kirjoitti:

mun mielest ihan normaalii tekstii

ei mitää erikoist

• Eipä uutta..
        miehenvarjo kirjoitti:

Tuohan on varsin tyypillistä. Nykynaikkoset kun tuntuu etsivän jotain sellaista jota ei ole edes olemassa. Pitäisi olla täydellinen ulkonäkö, täydelliset harrastukset, miljoonatulot, vaahtosammuttimen kokoinen kyrpä, kallis uusi auto ja talo, kohtelee naista kuin prinsessaa (passaa ja tottelee joka oikkua) jne jne jne... Vaatimuksia niillä kyllä riittää vaikka itse ovat tavan tallukkoja eivätkä kykene tarjoamaan miehelle murto-osaakaan siitä mitä kumppaniltaan vaativat. Tällaiset ihmiset pysyvätkin ikuisesti yksin odottaen sitä etsimäänsä satuolentoa nettien seuranhakupalveluissa. Lähinnä huvittaa..

• N. Ykynaikkonen
        Eipä uutta.. kirjoitti:

Tuohan on varsin tyypillistä. Nykynaikkoset kun tuntuu etsivän jotain sellaista jota ei ole edes olemassa. Pitäisi olla täydellinen ulkonäkö, täydelliset harrastukset, miljoonatulot, vaahtosammuttimen kokoinen kyrpä, kallis uusi auto ja talo, kohtelee naista kuin prinsessaa (passaa ja tottelee joka oikkua) jne jne jne... Vaatimuksia niillä kyllä riittää vaikka itse ovat tavan tallukkoja eivätkä kykene tarjoamaan miehelle murto-osaakaan siitä mitä kumppaniltaan vaativat. Tällaiset ihmiset pysyvätkin ikuisesti yksin odottaen sitä etsimäänsä satuolentoa nettien seuranhakupalveluissa. Lähinnä huvittaa..

Ihanaaa yleistystä...

Olen mainitsemasi "nykynaikkonen", enkä vaadi kumppaniltani mitään noista.

• ??
        Eipä uutta.. kirjoitti:

Mitäs miehet etsii naisesta muuta kun täydellisyyttä?

• 34vpaskinmies

Hah. Ai tulee ehdotuksia naisilta vai...olen ollut siellä jo kaksi kertaa ja eipä ole kukaan tullut ehdottelemaan seksiä tai mitn muutakaan. Noh ehkä sitten olen MPI-tyyppiä.

• Shakespeare
        fr!da kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä; kaveri tuottaa sujuvaa tekstiä ja selvää ajatuksenjuoksua ;)

• wöqfmömöemömgmö
        Eipä uutta.. kirjoitti:

Sellaista se on. Miksi tyytyä huonoon mieheen, jos voi saada sellaisen kenestä aina on haaveillut.

• Älä haaskaa
    • mies 35 vuotta

Joskus aikoinaan olin pari vuotta ilman naisen kosketusta ja sit päätin et rahalla saa ja autolla pääsee, joten hommasin maksullisen naisen. Siitä lähtien olen käyttänyt säännöllisesti maksullista naista. Mulla on ollut vakio nainen jo kauan, mut välillä hommaan myös jonkun toisen. Maksulliset naiset ovat yleensä tosi kauniita, nuoria ja hyvä kroppaisia. En ole 10 vuoteen ollut ilman seksiä pitempää aikaa kun 2 kk. En ole mitenkään komea mut kun rahalla saa pil..lua aika helposti niin mikäs siinä. Kyllä sellasta 18-20 vuotiasta kaunista naista panee mielellään vaikka se maksaakin.

• ------

Mahtaako mies 35 vuotta ajatella mitä nuo naiset ajattelee tästäkin miehestä. Luultavasti lähinnä säälivät.. :)) Mies tässä nöyrtyy kun ei muuten saa.

• aivan sama
        ------ kirjoitti:

Mahtaako mies 35 vuotta ajatella mitä nuo naiset ajattelee tästäkin miehestä. Luultavasti lähinnä säälivät.. :)) Mies tässä nöyrtyy kun ei muuten saa.

Ai että kuin harmittaa..

Mitäs sillä väliä on mitä mieltä joku on.

Jos itse käyn kuksimassa samaan tapaan niin moraalinvartijat voivat vinkua ja itkeä mitä huvittaa.Ei kiinnosta.

Katsos miehelle on myös helppo käydä näissä, koska nämä eivät soittele takaisin ja that`s it.Ja varsinkin seuraavan takia.

Kuinka moni onkaan menettänyt rahansa laillistetussa maksullisessa muodossa eli avioliitossa käräjillä..sulle..mulle..ynnä muu päälle.

No..toisaalta suomalaisia,usein virtahevon muotoisia, pahaluonteisia akkoja katsellessa ei ainakaan mielihalu kasva.

• geä,aä,hä,ä

Säälittävääkin säälittävämpää touhua. Tommonen vanha-kyrpä maksaa seksistä naiselle, joka taatusti pitää seksiä sun kanssas oksettavana, muttei näe muutakaan vaihtoehtoa. Huorat on monesti huumeriippuvaisia ja siks myy itseään. Harvapa sitä tekee ihan vaan työn ilosta.

• ------
        aivan sama kirjoitti:

Ai että kuin harmittaa..

Mitäs sillä väliä on mitä mieltä joku on.

Jos itse käyn kuksimassa samaan tapaan niin moraalinvartijat voivat vinkua ja itkeä mitä huvittaa.Ei kiinnosta.

Katsos miehelle on myös helppo käydä näissä, koska nämä eivät soittele takaisin ja that`s it.Ja varsinkin seuraavan takia.

Kuinka moni onkaan menettänyt rahansa laillistetussa maksullisessa muodossa eli avioliitossa käräjillä..sulle..mulle..ynnä muu päälle.

No..toisaalta suomalaisia,usein virtahevon muotoisia, pahaluonteisia akkoja katsellessa ei ainakaan mielihalu kasva.

Niin ja naiselle se on VAIN bisnestä. Nainen saa aina seksiä ilman maksuakin mutta miksi ei hyödyntäisi asiaa ja tekisi samalla rahaa asialla.
        Millaista itsetuntoa osoittaa naisten haukkuminen milloin minkin muotoiseksi.. osoittaa ainakin sen ettei seksiä tule muuten kun maksamalla.

• Mies11
        geä,aä,hä,ä kirjoitti:

Säälittävääkin säälittävämpää touhua. Tommonen vanha-kyrpä maksaa seksistä naiselle, joka taatusti pitää seksiä sun kanssas oksettavana, muttei näe muutakaan vaihtoehtoa. Huorat on monesti huumeriippuvaisia ja siks myy itseään. Harvapa sitä tekee ihan vaan työn ilosta.

Et taida tuntea bisnestä kovinkaan hyvin? Väittäisin että pieni osa SUOMESSA tekee sitä epätoivoisesta rahan tarpeesta. Itsekin myisin kyllä itteeni ihan vaan siksi koska oman kehon myyminen ei ole mulle niin iso juttu, ja ekstra-raha on aina hyvä juttu etenkin tällaiselle vähävaraiselle. Mulle ei ole kehittynyt mitään pakonomaista kehoni jumalointia, minkä takia kokisin kehoni jotenkin arvokkaampana kuin mitä se on: se vaan lihaa. Ja joskus se liha tulee olemaan poissa kun kuolema tulee. Se on se mitä korvien välissä on, minkä haluan säilyttää koskemattomana. Keho on ihan eri juttu.

Suomessa tämä prostituutio tuntuu olevan aika uusi juttu vielä. Esimerkiksi Yhdysvalloissa prostituutio on yleisempää, ja siellä on jopa niitä oikeita, kunnollisia bordelleja, joissa on vapaaehtoisia naisia töissä tienaamassa. Itsensä myymisessä on kuitenkin isot rahat liikkeellä. Ja jos se on vapaaehtoista työtä, niin siinä tienaa ihan mukavasti ilman että tarvitsee mitään erityistaitoja.

• Itseasiassa
        ------ kirjoitti:

Kun on hyvä itsetunto, ei tarvitse välittää, jos jonkun mielestä "nöyrtyy".

• nainen 23

Musta kanssa aloittaja oli rohkea kirjoittaessaan tarinansa. Lisäksi ihailen sitä, että joku osaa kirjoittaa noin hyvin. Olet taatusti oikein mukava ihminen, sitä ikävä kyllä ilmeisesti eivät naiset ole huomanneet. Hyvä sinä!! =)

• 8580320923

huorissa, yök!!

huorissa käyvät miehet ovat hyväksikäyttäjiä.

• ...

huorissa käyvä mies on yhtä yököttävä kuin nainen joka harrastaa yhdenyön juttuja.

• yyyyyyyyyyyyyyyyyy!!
        ... kirjoitti:

huorissa käyvä mies on yhtä yököttävä kuin nainen joka harrastaa yhdenyön juttuja.

Ketkä käy huorissa? Rokkistarat, miljonäärit, leffatähdet, julkkikset, poliitikot...haista kahvia idiootti.

• häreä,järä
        ... kirjoitti:

Huorissa käyvät miehet ja yhdenillanjuttuja harrastavat naiset on kaksi ihan eri asiaa. Tosin kummissakaan ei ole mitän ihailtavaa..

• ???
        häreä,järä kirjoitti:

Huorissa käyvät miehet ja yhdenillanjuttuja harrastavat naiset on kaksi ihan eri asiaa. Tosin kummissakaan ei ole mitän ihailtavaa..

Millaisten miesten kanssa yhdenillan juttuja harrastavat naiset harrastavat näitä juttuja? Onko miehetkin samanlaisia eli yhdenillan juttuja harrastavia? Onko heissä jotain ihailtavaa?

• Invisible boy
        häreä,järä kirjoitti:

Ainut eroavaisuus on se, että miehen tarvitsee maksaa. Muuten nuo ovat aivan saman asian hakua. Naisten kohdalla kaikki romantisoidaan. Siinä missä mies nussii Thaimaassa huoria, niin nainen kokee etelässä lomaromanssin. Samasta asiasta tuossa on kyse, paitsi, että miehellä kevenee myös rahapussi.

• mies38..

Melkoisen uskottava tarina ja löysin joitain yhtymäkohtia omaan elämääni.

Se on totta, ettei noilta maksullisilta naisilta saa tyydytystä läheisyyden kaipuuseen. Mutta teeskenneltyyn orgasmiin en usko. Jos olet vuosikausia ilman naista niin kyllä se sieltä tulee, ellet ole aivan umpikännissä.

Maksullisilta naisilta saa hetken helpotuksen, mutta ei mitään muuta. Minun arvoasteikossa yksi ystävällinen halaus tutulta tai puolitutulta naiselta vastaa ehkä kymmentä (tai sataa) maksullista aktia. Vai voiko niitä verratakaan?

Olen muuten sitä mieltä ettei ne maksulliset naiset kovin likaisia ole. He joutuvat huolehtimaan hygieniasta keskivertonaista reilusti paremmin. Likaisuus on ajatuksissasi, mielikuvassa joka sinulle on muotoutunut. Eikä siinä mitään väärää, jokainen menee tyylillään. Elämänkokemuksia kannattaa silti hankkia.

Tsemppiä jatkoon.

• miehenvarjo

en tainnut missään kohtaa viestissäni sanoa naista likaiseksi. sanoin tuntevani itseni likaiseksi. Kuten sanoin nainen oli mukava ja ystävällinen. Ei pahaa sanottavaa hänestä. En halveksu hänen ammattikuntaansa tai kanna mitään kaunaa. En vain suosittele kyseistä toimintaa, jos epäröi eikä asia tunnu omalta. Jos ostaa seksiä, eikä ole sinut sen kanssa alusta asti, tulee kärsimään. Tämä oli viestini.

• tohtori horonen

veikkaan et maksullisil on kantaväestöö enempi niin ku tautei. pakkohan niil on olla ku paneekin enempä.

• kuules
        tohtori horonen kirjoitti:

veikkaan et maksullisil on kantaväestöö enempi niin ku tautei. pakkohan niil on olla ku paneekin enempä.

Luuletko ettei ne käytä kortsua...haloo!

• hrjRtjät,ä,
        kuules kirjoitti:

Luuletko ettei ne käytä kortsua...haloo!

Monesti niille huorille maksetaan enemmän, jos ei käytä kortsua. Joten eivät ne aina sitä kumia käytä ja se kortsu voi puhketakin seksin aikana.

• -------
        hrjRtjät,ä, kirjoitti:

Monesti niille huorille maksetaan enemmän, jos ei käytä kortsua. Joten eivät ne aina sitä kumia käytä ja se kortsu voi puhketakin seksin aikana.

Jos mies haluaa ilman kumia tuntemattoman kanssa yleensäkin niin ei paljon välitä terveydestään hänkään. KUMMALLAKIN on siinä riskinsä.
        Jos naisena menisin maksullisiin miehiin eli rattopojan asiakkaaksi niin kumi ehdottomasti käyttöön.

• huorilla on
        hrjRtjät,ä, kirjoitti:

hyvin yleistä suojaamattoman suuseksin ja pillun nuolettaminen suojaamatta. Huorilta voi saada tämän vuoksi vaikka mitä tauteja suuhunsa ja nieluunsa, jotka sitten rasvamahaiset ukkomiehet tartuttaa vaimoonsa ja muihin nylkyttämiinsä horoihin. Kierre ei katkea hevillä, koska suussa oireet ovat hyvin epämääräiset.
        Ukkomiehiä on 90 % huorien käyttäjistä.

• voipi olla
        huorilla on kirjoitti:

hyvin yleistä suojaamattoman suuseksin ja pillun nuolettaminen suojaamatta. Huorilta voi saada tämän vuoksi vaikka mitä tauteja suuhunsa ja nieluunsa, jotka sitten rasvamahaiset ukkomiehet tartuttaa vaimoonsa ja muihin nylkyttämiinsä horoihin. Kierre ei katkea hevillä, koska suussa oireet ovat hyvin epämääräiset.
        Ukkomiehiä on 90 % huorien käyttäjistä.

Voi niillä ukkomiehillä olla tauteja jo valmiiksi. Onhan niillä eukko joka voi myös kulkea vieraissa ja tartuttaa ukkonsakin. Keneenkään ei voi luottaa.

• "Mutta teeskenneltyyn orgasmiin en usko. Jos olet vuosikausia ilman naista niin kyllä se sieltä tulee, ellet ole aivan umpikännissä."

Pelkkä jännittäminen voi aiheuttaa orgasmittomuutta. En usko että itse saisin sitä edes pystyyn tositilanteessa.

• stella acapella

Jotkut antidepresantitkin voi auheuttaa joillekkin vaikeutta saada orgasmin... Ap mainitsi, että masennuslääkettä pitäis nostaa.
        Miks en ikinä törmää ap:n kaltasiin ujoihin miehiin? Missä niitä vois kohdata, jos ei käy baareissa? Ujous miehissä on jotain älyttömän viehättävää. Helppoheikkimäiset hölöttäjät, pakkohauskat tarinoitsijat on niin rasittavia.

• marmori
        stella acapella kirjoitti:

Jotkut antidepresantitkin voi auheuttaa joillekkin vaikeutta saada orgasmin... Ap mainitsi, että masennuslääkettä pitäis nostaa.
        Miks en ikinä törmää ap:n kaltasiin ujoihin miehiin? Missä niitä vois kohdata, jos ei käy baareissa? Ujous miehissä on jotain älyttömän viehättävää. Helppoheikkimäiset hölöttäjät, pakkohauskat tarinoitsijat on niin rasittavia.

Minä en myöskään pidä helppoheikeistä, väkivaltaisista enkä jatkuvasti paneskelevilla, ja itseään esittelevillä hölösuilla.

• thfdu56ejyt65u
        marmori kirjoitti:

Minä en myöskään pidä helppoheikeistä, väkivaltaisista enkä jatkuvasti paneskelevilla, ja itseään esittelevillä hölösuilla.

mun käsityksen mukaan just niistä naiset tykkää ja on aina vissii vähän tykänny. turha mussuttaa tääl et jotenki ois asiat toisin

• johtuu siitä että
        thfdu56ejyt65u kirjoitti:

mun käsityksen mukaan just niistä naiset tykkää ja on aina vissii vähän tykänny. turha mussuttaa tääl et jotenki ois asiat toisin

pahimmat miehet on niitä jotka on taitavimpia näyttelemään ulospäin todella kunniallista. Jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole sitä. Raivoraittius ja muu ylikunnollisuus on epäilyttävää.

• 34534534543

Ei ongelmasi ollut mikään huorissa käyminen, vaan huono itsetunto joka on entisestään huonontunut kun koet ettet saa muilla tavoilla ja muut ihmiset ovat parempia koska elävät "normaalisti".

Vasta kun ymmärtää ettei tarvitse olla samanlainen kuin muut nauttiakseen elämästä pärjää parhaiten.

• totuuden siementäjä

tuossa on ehkä perää...

• richard gere

"Onnistuin teeskentelemään orgasmin ja raiskaamaan itseni."

Kiitos illan piristyksestä =)

• foreveralone.jpg

AP:lle tsemppiä!

En oikein ymmärrä näitä dissaajia ja muita ilveilijöitä. On sulla varmaan ilmankin tarpeeks kestämistä.

• Go ahead

Eipäs liian vakavasti oteta tätä yhtä elämän osa-aluetta.
      Nainen on nainen. Vain nainen. Ja heitä tulee kohdella sellaisina.
      Sama suhdeluku pätee miehiin kuin naisiin, Kunnollisia on yksi viidestäkymmenestä.
      Pitää tehdä töitä että löytää sen yhden.
      Kolmekymppinen on jumalattoman nuori mieheksi. Oma miehistymiseni alkoi tuossa 36v paikkeilla.
      Sitä ennen olin käynyt noin 60 kertaa huorissa joista osa on kavereita edelleen. Sittemmin keskityin norminaisiin. Naisia tulee ja menee. Who cares?

nyt lapsia 4 ja exiä viisi.

• et silleen...

Mies saa aplodeja kun käy "huorissa"... nainen haukutaan toimi sitten miten vaan, antoi tai oli antamatta.

• Master of reality

Sen siitä saa kun alkaa pitämään miesten vaatteita päällään ja poistumaan keittiöstä.

• Mies11

Älä yleistä, olisitko niin ystävällinen.

Prostituoidut tekevät vain työtään, ja hekin ansaitsevat kunnioitusta ihmisinä. Ei tarvitse toisten ammattia vähätellä vaikkei sitä ymmärtäisi.

Ja sellaiset miehet jotka pitävät naisia huorina vain sen takia, että naiset harjoittavat omaa seksuaalisuuttaan siten kuin haluavat, ovat väärässä, eivätkä ansaitse kenenkään naisen ajasta sekuntiakaan.

• teboil-kyttääjä
        Mies11 kirjoitti:

Älä yleistä, olisitko niin ystävällinen.

Prostituoidut tekevät vain työtään, ja hekin ansaitsevat kunnioitusta ihmisinä. Ei tarvitse toisten ammattia vähätellä vaikkei sitä ymmärtäisi.

Ja sellaiset miehet jotka pitävät naisia huorina vain sen takia, että naiset harjoittavat omaa seksuaalisuuttaan siten kuin haluavat, ovat väärässä, eivätkä ansaitse kenenkään naisen ajasta sekuntiakaan.

"Ja sellaiset miehet jotka pitävät naisia huorina vain sen takia, että naiset harjoittavat omaa seksuaalisuuttaan siten kuin haluavat, ovat väärässä, eivätkä ansaitse kenenkään naisen ajasta sekuntiakaan."

jos joku nainen harjoittaa seksuaalisuuttaan myymällä ruumistaan eli olemalla huora, niin eikö tällöin ole aivan selvää, että mies voi pitää ko. naista huorana. Miten se sitten liittyy mihinkään mitä tuo mies ansaitsee??

• mies takametsästä

Myönnän, että minun on vaikea uskoa koko juttua... Että mies elää kolmekymmpiseksi, eikä tiedä ihmisen sukupuolisuudesta oikeastan mitään. Joku mättää... Itse olen jo paljon vanhempi ja tuossa iässä olin neljän lapsen isä. Että vielä teeskentelee orgasmin, ei mene jakeluun meikäläisellä, anteeksi vain. Jos siis imies on "normaalihetero", niin nainen saa olla melko *piip*-näköinen ennenkuin hänet jättää täysin huomiotta jos vain pääsee niin lähelle kuin ap kertoo..

• naikkoinen

Teitä miehiäkin on monenlaisia. Joillekin seksi on mutkatonta, mutta kaikille ei. Ei kaikki miehet ole yhdestä puusta veistettyjä. Ujompi, harvemmin seksiä kokenut mies voi todellakin jännittää niin ettei heppi heilahda, vaikka periaatteessa haluaisi harrastaa seksiä. Suorituspaineet saattavat olla valtaisat. Ja ne lääkkeet todellakin vaikuttavat myös.

Ja vaikka sinä olit kolmekymppisenä neljän lapsen isä, sehän on oikeastaan nykyisin jo aika harvinaista. Nykyisin perheet perustetaan monesti vanhempina. Itsekin tulin äidiksi vasta reilusti yli kolmekymppisenä. Ujona ja jännittäjänä ja yksinäisenä ei ollut oikein tilaisuuksiakaan tavata miehiä, ja sitten jos joku hieman osoitti kiinnostusta, tuli "juostua karkuun" kun pelkäsi niin kovasti mokaavansa mahdollisuuden.

Aloittajalle haluaisin sanoa, että turha tuntea ahdistusta maksullisen naisen käytöstä. Ajattele se yhtenä kokemuksena elämässäsi. Osaat todella kirjoittaa hyvin ja vaikutat keskimääräistä runsaasti fiksummalta tyypiltä. Ehkä se onkin kompastuskivesi? Funtsit liikaa, etkä anna tapahtua. Olet varmaan kokeillut tavata naisia netin kautta, vai oletko? Miten olisi säpo tähän keskustelun jatkoksi, uskoisin että joku vapaa nainen kiinnostuisi vaihtamaan ajatuksia?

• voivoi..

Samaa minäkin ihmettelen.

Mielestäni jokin mättää myös, jos ei ole oppinut sukupuolisuudesta jo parikymppisenäkään.Tässä vaiheessa ne mukulatkin tulee hankkia EIKÄ nykyiseen tapaan jossain kolmen-neljänkympin tietämillä.

Pimeäksi on mennyt elämä.Opiskellaan 30-40vuotiaaksi ja sitten aletaan mankua perhe-elämää..tsiisus.

Ei varmaankaan nämä hissukat opikaan.

• himo kundi oulusta

Muistakaa että chatista saa naista ilmaiseksi!

TErveisin neljän KYMMENEN chatnaisen aviossa oleva salapanija! ;)

Itse olen sika kova jännittämään mutta niin vaan olen pannut salassa aika montaa ;) Kyllä monesti on olo ollut kuin piriä nauttineella kun ollut niin kovat tärinät mut olen kai aika himokas mies kun olen aina ajatellut että nyt mennään ja pirrannut ovikelloa rohkeasti naisen luokse!

• Chanthaburi

Chanthaburi

• Feikkitutka

Hyvä kirjoitus katkeralta naiselta.

• Selvä tapaus

Miehenvarjo on homoseksuaali. Varmaan saat rään ränniin kun sopivan miehen löydät!

• Hereille unohtunut

Voi mikä tarina... Harvemmin sitä liikuttuu siitä, mitä ihmiset netissä kertovat. Tämä on myös ensimmäinen kerta, kun kommentoin johonkin jotain ja en oikein tiedä, että mitä kommentoida. Tuli vain palava tarve välittää aloittajalle viesti, että mä pidän täällä peukut ja pottuvarpaat pystyssä toivoen sulle kaikkea hyvää jatkoon.

Se on niin harmillista, että miten ihmistä voi koetella, ihan kuin ei vähemmällä selviäisi. Vielä harmillisempaa on se, että miten sitä antaakin vuosien vieriä ja kuinka paljon pahaa oloa pystyykään nielemään. Minun mielestä ihminen on tarkoitettu onnelliseksi ja vaikka en sinua millään tavalla tunnekaan, saati sitten yleensä välitä minusta riippumattomista asioista, niin tahdon sinun täyttyvän hyvästä olosta. Kyllä sinä mies olet :) Se on epävarmuus mikä sieltä peilistä katsoo sinua pikkupojaksi naamioituneena. En halua vaikuttaa mitenkään paasaajalta, tyrkyttäjältä tai mitenkään halua ärsyttää, mutta tunnetko sinä itsesi? Ehkä tärkein kysymys onkin, että rakastatko itseäsi?

Itse vietin lähes koko lapsuuteni ja koko teini-iän pahaa oloa kärsien ja en tosiaankaan nähnyt itseäni peilistä. Siellä morjesti joku vaan... välillä näin siellä jotain mitä halusin olla ja välillä jotain mitä en tunnistanut lainkaan kaltaisekseni. Vertailin itseäni muihin ja en oikein koskaan saanut olla itseni; pikemminkin en osannut olla oma itseni, koska en tuntenut itseäni. Kaksi vuotta sitten, ollessani kahdenkymmenen, tapahtui jotain ja otin itseäni niskasta kiinni. En vain jaksanut enää, jotain oli pakko tapahtua. Röyhkeästi varastin kaiken ajan itselleni, koska minun tuli tuntea ensin itseni, että voisin tuntea muut. Tutkiskelun jälkeen tajusin olevani ihana. Minussahan ei ole mitään vikaa. Kaikki ihmiset eivät varmasti koe minua ihanana, mutta on myös niitä ihmisiä, keiden mielestä olen juuri sitä. Kaikkien ei tarvitse hyväksyä minua, ja sen minä hyväksyn. Rakastan itseäni! Ja voi kuule sitä oloa mikä mielen ja ruumiin valtaa, kun ymmärtää rakastaa itseään juuri sellaisena kuin on... eikä rakasta jotain mielikuvaa minkä itse olet tai muut ovat sinulle asettaneet.

Kirjoitat ihanasti ja vaikutat tekstisi pohjalta myös herkältä. Välitit viestissäsi vahvasti sen, että kaipaat parisuhdetta ja läheisyyttä, mutta onko sinulla ystäviä? Tai siis haluan kysyä, että oletko yksinäinen? Onhan romanttinen rakkaus ja se oma elämänkumppani aivan oma asiansa, mutta läheisyyttä saa myös muilta ihmisiltä. Hyvää ystävää voi rakastaa kanssa ja saada häneltä rakkautta; kumppani ei ole ainoa, kenen kanssa jakaa elämäänsä. Vaikutat tosi mukavalta ja fiksulta tyypiltä ja tiedän, että et ole vain vielä tavannut sitä naista, ketä saa sukat pyörimään jaloissasi vielä silloinkin, kun tekohampaat tippuvat suusta :) Ymmärsin niin, että olet ujo naisten suhteen; ujo saa olla, mutta kaikki asiat ei tapahdu niin, että ne tulevat luoksesi... vaikka voikin jännittää ihan hirveesti, niin kyllä sinäkin pystyt ottamaan sen ensimmäisen askelman. Ainoa asia, mitä keltään voi odottaa ja pyytää kun puhutaan ihmissuhteista, on sillan rakentaminen puoleenväliin; toinen rakentaa toiselta puolelta sitten vastaan ^^

• miäs mikä miäs?

Niin minäkin olen oppinut, juuri tuon kaiken kantapään kautta. Se tie on käytävä jotta lopulta ymmärtää että ehkä olen sitten joku kummajainen. Entäs sitten? Nyt elän niin onnellisena kuin vain voin olla. Yksin.Inhimillisesti katsoen. Ilman masennus- tai muitakaan lääkkeitä. Minun lääkkeeni oli ja on Jeesus Kristus. Suuri Jumala, inhimillisesti syntyisin Nasaretista.

• clayvessel

Tunnistan itseäni tarinassasi. Tarinastasi paistaa läpi vahvasti sosiaalisten paineiden kanssa kärvistely. Haluat seksiä, koska muutkin normaalit ihmiset sitä harrastavat. Seksin määrä ja laatu on nostettu inhimillisyyden mittariksi ja samalla siitä on tehty käsittämätön kärsimyksen lähde.

Onneksi elämässä on kuitenkin muitakin asioita kuin seksi, jos vain haluaa muuttaa näkökulmaansa ja irrottautua vallitsevan kulttuurin ehdollistumista.

On olemassa olento, joka hyväksyy itsensä riittämättömiksi tuntevat pikkupojat ja pikkupojat. Hän antaa meille läheisyyden, jota ei ihmiseltä voi ikinä saada. Kyllä. Puhun Jumalasta. Hän tietää missä kontekstissa seksiä olisi hyvä harrastaa. Irtosuhteet ja seksi ilman rakkautta tuhoavat ihmisen.

• ranpekka

Lisäksi erilaiset hyvät "maalliset harrastukset" antavat toivoa ja iloa elämään. Esimerkiksi valokuvaus, joka on ehtymätön aarreaitta kun siihen perhtyy.

• Onnea
        ranpekka kirjoitti:

Lisäksi erilaiset hyvät "maalliset harrastukset" antavat toivoa ja iloa elämään. Esimerkiksi valokuvaus, joka on ehtymätön aarreaitta kun siihen perhtyy.

Hei aloittaja, tarvitset ulkopuolista apua nähdäksesi itsesi uudessa valossa, eikä siinä seksisuhteet auta. Kuten täällä on jo sanottu, olet selvästi fiksu kaveri; älä nyt luovuta ja tuhoa sitä hyvää, mitä sinussa on. Ole vain rauhassa oma itsesi ja kokematon naisten suhteen; se ei todellakaan ole miinus, kun kohtaat oikean ihmisen!
        Käy juttelemassa jossain ammatti-ihmisen tykönä.

• Wankermotor
        Onnea kirjoitti:

Hei aloittaja, tarvitset ulkopuolista apua nähdäksesi itsesi uudessa valossa, eikä siinä seksisuhteet auta. Kuten täällä on jo sanottu, olet selvästi fiksu kaveri; älä nyt luovuta ja tuhoa sitä hyvää, mitä sinussa on. Ole vain rauhassa oma itsesi ja kokematon naisten suhteen; se ei todellakaan ole miinus, kun kohtaat oikean ihmisen!
        Käy juttelemassa jossain ammatti-ihmisen tykönä.

"Käy juttelemassa jossain ammatti-ihmisen tykönä. "

Itseäni ei juurikaan enää houkuta, kun selkeästi tympääntyvät ja pistävät sellaisen "lähres jo meneen täältä"-vaihteen päälle kun pari väkinäisellä hymynaamalla sanottua "kyllä se siitä, otat vaan itseäs niskasta"-tokaisua ei tepsikään ja maagisesti muunna minua täysin erilaiseksi onnelliseksi ihmiseksi. Yhdellä meni naama selkeästi vastenmielisyydestä ruttuun kun sanoin että voisi seuraavaa aikaa varailla, peruin sen sitten myöhemmin niin ei tarvinut senkään enää meikäläistä katsella.

• Minä elän!

Tarinan aloittaja kirjoittaa todella hienosti ja uskaltaa kertoa rohkeasti omista kokemuksistaan kuten pitääkin jos vaan siltä tuntuu. Kaikkea pitää kokeilla silloin kun on tilaisuus ja aivan sama mitä muut ajattelee, todella tyhmää puuttua muitten tekemisiin. Miltä tuntuisi olla teatterissa jos joku älypää alkaisi katsomosta huudella näyttelijöille, että mitä niiden pitäisi sanoa ja tehdä eli näytelläkin tämän huutelijan mukaan eikä käsikirjoituksen? Kukaan ei tykkäisi siitä näytelmästä vaan pettyisivät syvästi moisesta ilonpilaajasta.

Ihmiselämässä on aivan sama asia, koskaan ei pidä arvostella ja puuttua toisen "näytelmään" eli elämään koska emme tunne "käsikirjoitusta" mutta valitettavasti niin vaan tehdään jatkuvasti ja saadaan kanssaeläjät aivan sekaisin ja ymmälle. Syntiä ei oikeasti ole vaan on luutuneet ajatukset ja elämänmallit joilla meidät on aivopesty kirkon ja yhteiskunnan toimesta vuosituhannet, meille on annettu aivot ja lupa käyttää niitä välittämättä muista pätkääkään!

Joskus teemme muka virheitä mutta ne eivät ole niitä vaan arvokkaita kokemuksia, kokemuksia hyvässä ja pahassa. Olemme täällä kasvamassa ja oppimassa emmekä hankkimassa rahaa ja vihamiehiä, taas yksi harha tämä maallisen kerääminen muitten joukossa ja nyt maailma on kriisissä ihmisen ahneuden takia ja talous kaikkialla kuralla.

Itse olen käynyt huorissa ja naisissa monet kerrat vaikka kohta hopeahääpäivämme koittaa. Hauskaa on tullut pidettyä oikein olan takaa ja mahtavia seikkailuita olen saanut kokea kun itse luon ja toteutan oman käsikirjoitukseni ollenkaan välittämättä mitä muut sanovat, en tarvitse enkä kysele koskaan muitten mielipiteitä omissa asioissani koska jokasella ne ovat harhaisen mielen aikaansaannoksia. Saman mielen joka monella teettää hulluja temppuja kuten laittomuuksia joista itse kärsii tai ottamaan turhia velkoja esim.auton takia jota et edes tarvitse. Tällaistako ihmistä pitäisi miellyttää ja kuunnella joka ei osaa edes omia asioitaan hoitaa? Jokainen olemme oman onnemme seppiä ja Sammon takojia.
      En omista ketään eikä minua voi kukaan omistaa ja vaimoni kunnioittaa tätä asiaa eikä puutu tekemisiini vaikka tietääkin ne, hän on enkeli joka ei riitele vaan on aina hoitanut perheemme hyvin ja omistaa suuren sydämen, rakastan häntä.

Hänellä myös omat seikkailunsa, kaunis kun mikä, enkä puutu niihin millään tavalla vaan olen sanonut jos paremman miehen löydät niin ota onnestasi kiinni sillä minä en jarruta kenekään elämää eikä minulla ole lupa tuomita sitä, vapaus on suurinta rikkautta.
      Naisystävä minulla on ollut jo vuosia, vanhempi minua ja kaunotar hänkin mutta seksi ei niinkään meitä enää kiinnosta vaan toistemme äly.
      Olemme molemmat tietoisia asioista joista ei normi-ihmiset koskaan edes puhu, meillä on samat energiat ja nautimme niiden läsnäolosta ja joskus yhteisistä lomista, asumme melkein naapureina kaiken lisäksi emmekä aio luopua tästä metafyysisestä suhteestamme eikä onneksi ole tarvekaan.

Minulla on hieno ja arvostettu ammatti josta pääsen kohta eläkkeelle, töitä on tullut tehtyä ja olen hankkinut paljon rahaa mutta en edes ajattele sitä eikä se kiinnosta, turvaa se antaa mutta en nosta sitä epäjumalaksi. Talot ja kesäpaikat olen perheelleni hankkinut, hädänalaisia aina auttanut, ystäviä on paljon ja olen ikionnellinen elämääni jonka olen itse luonut. Luotan itseeni ja omaan vankan itsetunnon, käsilläni osaan lähes mitä tahansa ja kirjoitan ja luen paljon mutta laittomuuksiin en lähde, edes ylinopeussakkoja en ole saanut.

Kenekään en anna puuttua päätöksiini enkä kysele muitten neuvoja ja moni minuun on hermostunut kun en suostu mihinkään muottiin tai välttämättä tykkää samoista asioista kuten yleensä. Ketään ei saa alistaa, kiusata, loukata vaan ihmisyyttä pitää arvostaa syrjimättä ja kaikkia rakastaa kuten myös itseäänkin.
      En tarvitse kommentteja tähänkään tekstiin vaan toivon, että te kaikki heräisitte!

• missä se ja se nyt

Yhdyn muutamaan edelliseen pääpiirteittäin.
      Ohjeeni on jyrkkä: Älä sekstaa tai edes yritä sitä enää ennen avioliittoa.
      Viittaan johonkin aiempaan kommenttiin, jossa sanotaan, että irtoseksi tuhoaa ihmisen.
      Olen ollut naimisissa 11 v enkä ole ikinä pettänyt. Lapsia on ja huippuvaimo joka rakastaa minua. Lapset samasta aviosta tietty.
      Mulla oli paljon irtosuhteita ennen aviota ja paljon nopeita seksijuttuja. Rakastuin myös johonkin noista naisista.

Noiden vuosien jälkeen en ole voinut katsella naista muulla mielellä, oisin aina valmis pikku aktiin. Missä tahansa tapaa kenen tahansa, katsoo ensin kroppaa, onko ylimääräistä tms., onko sellua, tuoksut, olemus, miten katsoo silmiin, tuliskohan pikku flirttiä jne. Tietenkään ei kehtaa ihan lähipiirille. Tuntuu, että olen mennyt jotenkin sekaisin noista ajoista.
      Luulen, että siinä on sama asia kuin alkoholissa, että sitä on sitten jonkinlainen holisti siinä suhteessa. Se pyytää itseään aina vaan lisää vaikka saisit naista kuinka useinkin. Sulla on tällä hetkellä melko saman suuruinen tarve kuin säännöllisesti harrastavilla. Ei se sun tilannetta auta vaikka saisit seksiä esim. kerran kuukaudessa tai kerran kahdessa viikossa.

Ilman seksiä voi elää ja nauttia elämästä. Pitää olla harrastuksia ja tukea asioille uskon kautta. Nämä seksiasiat on oikealla tolalla, jos ne menee niinkuin Jumala on ne järjestänyt ja niinkuin ne meille raamatussa opetetaan.
      Voit elää jatkossa puhtaasti ja rukoilla Jumalaa antamaan sinulle pelastuksen ja johdatuksen asioille. Muulla tavoin on odotettavissa vain murhetta ja ikäviä seurauksia.

• PlaceInHeaven

oon samaa mieltä ^^ omasta kokemuksesta kyllä sanon että koko parisuhteen onnellisuus on kiinni siitä, noudatetaanko siinä Jumalan tahtoa ja lakeja vai ei.

Voit mennä johonkin seurakuntaan ja puhua siellä jollekkin henkilölle siitä mitä koet ja keskustella miten kannattaa toimia. rukoilemalla anteeksiantoa(esim seurakuntapaimenen kanssa) pääset eroon "likaisuuden" tunteesta josta kerroit. Jos ei tunnu toimivan näillä vinkeillä, niin voit soittaa mulle. T.Tiina.

• himon orja

Voiko seksin puutteeseen kuolla?

• ms rhesus monkey

ei kai...

Mut kuuluisassa harry harlowin apinakokeessa (löytyy clippejä youtubessa) apinalapset valitsi nukke-emoista sen pehmeän yms, kuin kovan, jolla olis ollu ruokaa.

Läheisyyden kaipuu lienee jotain hyvin hyvin sisäsyntyistä,eikä ulkoapäin tulevaa, opetettua käyttäytymistä, kuten jotku täällä antavat ymmärtää, ettei tarviis elää niinkuin muut ympärillä. Tuskinpa siitä on kyse, että haluais olla normin mukainen.

• Tutki ennen puhetta

Pitää muistaa kunnioittaa kanssaihmisiä vaikka heidän ammattinsa olisikin tuo maailman vanhin.

Heitäkin löytyy ihan yhtä montaa eri tyyppiä jas persoonaa kuin muistakin ammatinharjoittajista.
      Olen törmännyt todella hurmaaviin, aitoihin ja rakastaviin tyyppeihin maksullisissa. Keskimäärinkin väitän että pidän ihmisinä enemmän maksullisista naisista kuin "ilmaisista". (edellinen exäni maksoi esimerkkinä puoli miljoonaa)

Mikä tekee aloittajasta jotenkin paremman ihmisen kuin prostituoitu? Narsismi?¨

Reippaasti vaan tutustumaan erilaisiin ihmisiin ja erilaisiin ammatinharjoittajiin.

Vielä tuosta prostituutiosta sen verran että olen liikkuvana liikemiehenä tutustunut noin sataan prostuun elämäni aikana noin kolmessakymmenessä eri maassa ja en ole törmännyt kertaakaan ihmiskaupalta vaikuttavaan toimintaan.

• oikolukijatar

hunosti luit läpi. mun mielest alotttaja kirjotti

"Hän oli mukava ihminen ja hyvin hellä. Hänellä on täysi oikeus tehdä kyseistä työtä, jos kerran haluaa niin."

ei kai se meinannu et ois parempi ihminen. näköjään ei vaan tollane toiminta sopinu sille. siis maksullisissa käynti.

• duudelissentåån

eiseksinpuutteeseenvarmasti kuole,muttasevoi joskus ollakurjaa kunei ole keyåånjotapaijataolenkokenut sen,enkä öle SIITÄsairastunut,surutnemasentaa....

• kroz

Jotenkin sain tekstistäsi kuvan, että olet vähän muutenkin herkkä suhteessasi naisiin. Et tutustu helposti etkä uskalla olla oikein oma itsesi. Siinä ei ole mitään pahaa eikä harvinaista.
      Miehen seksuaalisuus on naisille useimmiten mysteeri. He eivät oikein tajua, miten tärkeää miehen itsetunnolle on seksin saaminen. Ilman jääminen pitkäksi aikaa voi olla osasyy masennukseen. Mutta miehet sen tietävät eivätkä siksi oikein uskalla kohdata omaa seksuaalista arkuuttaan. Tännekin ilmaantui näitä uhoavia uroita, jotka peittävät oman arkuutensa rivoihin juttuihin.
      Mutta sinä olet toista maata, uskallat tunnustaa oman tilanteesi ja arkuutesi. Olet matkalla kohti itseäsi ja unelmiesi täyttymistä. Jos olet pitkään ollut yksinäinen ja pelännyt ihmisiä, sinulle voi olla vaikeaa loytää taas tie toisen luo. Etene kuitenkin, mutta varovaisin askelin. Varmasti töppäilet ja törmäilet, mutta älä välitä siitä. Joku päivä kohtaat siten naisen, joka saa sydämesi sykkimään. Silloinkin kannattaa edetä hitaasti: tutustuminen, keskustelu, yhteiset illanvietot,seurustelu. Kun paremmin pääset tuntemaan, voit kertoa hänelle tilanteesi avoimesti, ketään syyttelemättä. Ja vähitellen pääset tavoitteeseesi -joka ei ole kertapano - vaan seksuaalinen suhde, joka tyydyttää molempia osapuolia. Silloin olet onnellinen ja luulenpa että masennuslääkkeetkin jäävät pois.
      Minullekin ajatus seksistä huoran kanssa on jotenkin outo, luulenpa etten saisi edes seisomaan. Turvallinen parisuhde ristiriitoineenkin on minulle parempi vaihtoehto. Ehkä näin o myös sinun kanssasi.

• miehenvarjo

tähän viestiketjuun on tullut ihan mahtavia kommentteja. Ihmiset ovat kommentoineet monelta kantilta. Tämä pistää ajattelemaan ja katsomaan elämääni uusista perspektiiveistä. Kiitos asiallisesta ja kannustavasta kirjoituksesta.

• Aito ystävä
        miehenvarjo kirjoitti:

tähän viestiketjuun on tullut ihan mahtavia kommentteja. Ihmiset ovat kommentoineet monelta kantilta. Tämä pistää ajattelemaan ja katsomaan elämääni uusista perspektiiveistä. Kiitos asiallisesta ja kannustavasta kirjoituksesta.

Vielä sinulle.
        Missään nimessä et ole miehen varjo,vaan mies ,joka uskaltaa puhua,sanoa miltä sielussa tuntuu.
        Jotenkin kirjoituksesi oli niin puhdasta ja aitoa,että todella toivon sydämestäni sinulle kaiken sen hyvän mitä kaipaat ja vielä kerron sen,että ymmärrän,tunnen OCDn oikein hyvin.
        Iloa elämääsi,ole oma itsesi ja hitaasti kiiruhtaen löydät mitä etsit.Kuuntele vain sisimpääsi.Hyvää joulun odotusta.

• juuso jyystäjä

jos ei pillua saa kolmekymppisenä on a

• juuso jyystäjä

vittu!!1 kone pätkii. piti vaan sanoa et jos ei pilluu hero ton ikäsenä niin aika heittää pyyhe kehään. mä kun olin jotain kolmekymmentä paneskelin ku kani. ämmää hain baarista.. Sieltä niitä saa ku muutki. Lupaa vaan kuun taivaalta ja puhuu ummet ja lammet. sit panee sitä ja höylää koko rahan edestä. Aamulla vaan muistaa sellasen heivata helvettiin.

ei ne ämmät sano sitä mut ne tykkää ku tolleen vie ja panee. mäkin oon saanu pilluu ihan helvetisti. toi vitun ostaminen rahalla on ihan naurettavaa ja säälittävää.

huorissa käym inen on noloo, mut yhen illan jutut on ok ota opikses.

• Invisible boy
        juuso jyystäjä kirjoitti:

vittu!!1 kone pätkii. piti vaan sanoa et jos ei pilluu hero ton ikäsenä niin aika heittää pyyhe kehään. mä kun olin jotain kolmekymmentä paneskelin ku kani. ämmää hain baarista.. Sieltä niitä saa ku muutki. Lupaa vaan kuun taivaalta ja puhuu ummet ja lammet. sit panee sitä ja höylää koko rahan edestä. Aamulla vaan muistaa sellasen heivata helvettiin.

ei ne ämmät sano sitä mut ne tykkää ku tolleen vie ja panee. mäkin oon saanu pilluu ihan helvetisti. toi vitun ostaminen rahalla on ihan naurettavaa ja säälittävää.

No onko se vähemmän noloa luvata kuu taivaalta, puhua ummet ja lammet ja leperrellä epätoivoisesti siinä toivossa, että täti levittäisi vähän jalkojaan?

Ja baareistahan niitä hienoja naisia löytääkin. Notkuvat siellä räkä poskella ja odottavat, että joku tulee lupailemaan kuun taivaalta ja puhumaan ummet ja lammet, että pääsisi antamaan taas kerran jollekin. Sama, kuin huoraa panisi, paitsi, että reilun vaihtokaupan sijaan täytyy leperrellä ja ruikuttaa, kuin namia varttuva pikkupoika. Ei noloa, vai?

• juuso jyystäjä
        Invisible boy kirjoitti:

No onko se vähemmän noloa luvata kuu taivaalta, puhua ummet ja lammet ja leperrellä epätoivoisesti siinä toivossa, että täti levittäisi vähän jalkojaan?

Ja baareistahan niitä hienoja naisia löytääkin. Notkuvat siellä räkä poskella ja odottavat, että joku tulee lupailemaan kuun taivaalta ja puhumaan ummet ja lammet, että pääsisi antamaan taas kerran jollekin. Sama, kuin huoraa panisi, paitsi, että reilun vaihtokaupan sijaan täytyy leperrellä ja ruikuttaa, kuin namia varttuva pikkupoika. Ei noloa, vai?

ei oo noloo

• ou jee.
        juuso jyystäjä kirjoitti:

Käytä dildona hehkuvaa hiilihankoa! Kyllä tulee äkkiä orkku!

• Elämä on

Suosittelen Miehenvarjoa tutustumaan seuraaviin kirjoihin:

Jokinen, Seppo: Kivun kasvot
      Yksinäisyydestä yhteyteen
      Arvottomuus ahdistaa
      Yksinäisyydestä yhteyteen
      Rakkautta etsimässä

Mm. näiden kirjojen avulla sain selkoa syihin, miksi elämä ei koskaan tuntunut alkavan. Miksi mikään ei muuttunut yrityksistäni huolimatta paremmaksi. En kyennyt elämään ja olemaan kuten olisin halunnut, kunhan vain selviydyin päivän läpi välttämättömistä miten kuten. Ei ollut pintapuolisia tuttavia ja työkavereita läheisempiä kontakteja. Rakkautta ei ollut tullut eikä näyttänyt sitä menoa olevan tulossakaan. Aika vain kului ja ikää karttui.Kun joskus kohdalle osui kiinnostava mies menin täysin lukkoon, ja muutuin kukaties hiukan kummalliseksi.
      Olin kuin eräässä Jokisen kirjassa kuvattu henkilö, joka omassa itsevihassaan torpedoi kaikki kiinnostuksen ja ystävyyden osoitukset alkuunsa.

Unettomuutta oli ollut koluluajoista alkaen, aiheutti paljon harmia opiskeluvuosina, mutta kolmikymppisenä tilani oli pahimmillaan. Ahdistukseltani en voinut nukahtaa, kun viimein sain unenpäästä kiinni, heräsin metallin tunteeseen kurkussa ja sydänalassa aamuyöllä, siihen sudenaikaan. Aamuisin tunsin itseni sairaaksi.

Viimein asioita itse tykönäni jäsenneltyäni mm. em. kirjallisuuden avulla, rohkenin hakeutua kristityn psykologin vastaanotolle. Hän olikin minulle juuri sopiva henkilö.

Mielialalääke auttaa nukkumaan ja jaksamaan paremmin, mutta sitä ahdistusta ja elämän jähmettyneisyyttä yms. aiheuttavia syitä tulisi päästä poistamaan.
      Ei se OCD ole sattumalta iskenyt, vaan se on johdonmukainen seuraus jostakin, mitä on tapahtunut tai jäänyt taphtumatta. Todennäköisesti monen asian kasauma. Olisi suorastaan luonnotonta, jollet olisi niitten vaikutuksesta johonkin sairastunut. Niitä miinoja sinun olisi nyt päästävä purkamaan vaarattomiksi. Pelkällä yksityisyritteliäisyydellä se ei onnistune, mutta kuten sanoin, on hyvä aloittaa vaikka noilla kirjoilla.

Vapaasti muistellen eräs Erik Ewalds on kirjoittanut tähän tapaan: ahdistus on viestintuoja, jonka sanomaa on kuunneltava.
      Liika lääkitys voi olla sanoman torjumista.Ei tavallinen yleislääkäri ole sielunelämän asiantuntija, jolla olisi osaamista käsitellä vaikeita tunne-elämän ongelmia. Ei välttämättä psykiatrikaan, joista heistäkin muistan takavuosina paljastuneen valesellaisia.

On tullut aika aloittaa matka varjosta näkyväksi ja läsnäolevaksi mieheksi. Tervemenoa!

(---jos jaksan ja ehdin, saatan kirjoittaa myöhemmin jotain lisää, olennaisin kuitenkin tuossa yläpuolella---

• jokeripokeripokskjhg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

parhaat naurut koskakaan

• näintäällämeillä

Hieno kirjoitus sulla, olisi hyvin voinut kertoa myös minun kokemuksista. Sulla asiassa kävi kuitenkin lopulta kohtuu hyvin, kun taas minä olin asennoitunut tilanteeseen niin etten enää välitä. Joksikin aikaa jäin asiaan jopa koukkuun niin että oli pakko saada lisää, vaikka koskaan kokemus ei ollut erityisen miellyttävä. Se tilanteen rajoittuneisuus, teennäinen äheltäminen ja tytön keskittyminen rahaan tekee asiasta erittäin latistuneen. En koskaan ajatellut, että teen asian seksin vuoksi. Halusin vain tehdä jotain, mikä tuhoaisi kaiken sen että olen joskus yrittänyt elää kunnollisesti ja epäonnistunut. Halusin päästä eroon moraalisista paineista. Lopulta syntyi kierre jota epäonnistumiset vahvistivat.

Totta kai tämä asia hankaloittaisi entisestään, jos vielä yrittäisi etsiä kumppania. Tässä asiasssa toivoisi tietenkin voivansa olla rehellinen, mutta loppujen lopuksi asia ei ole sen kummempi kuin mikään mukaan suhde jossa on seksiä. Nämä "moralistit", jotka täälläkin mesoavat (ovatkohan kommentit aitoja) eivät osoita suurtakaan älykkyyttä. Yhtä lailla heillä on parannettavaa, mikäli ovat yhdessä sun toisessa pedissä pyörineet.

Ymmärrän ettei tämä ole ylpeyden aihe, enkä tiedä voiko tällaista kukaan nainen koskaan ymmärtää. Mutten myöskään aio alentua yhdenkään naisen halveksuttavaksi sen vuoksi, että olen tehnyt näin. Nykymittapuun mukaan kyseessä ei ole edes rikos.

• dgsdg547

"Se tilanteen rajoittuneisuus, teennäinen äheltäminen ja tytön keskittyminen rahaan tekee asiasta erittäin latistuneen."

Tuo on ehkä se syy, miksi en ole vielä käynyt. En ole itsekäs ihminen ja haluaisin, että toinenkin nauttisi seksistä. Tuntuisi huonolta, jos tyttö vain katselee kelloa. Kyllähän koko temppu varmasti poistaisi paljon noloutta, joka liittyy kokemattomuuteen tässä iässä, mutta tosiaan trade-off olemassa...

• näintäällämeillä

Mitä nyt tullut täällä netissä ja muualla asioita nuuskittua, niin kyllä niitä kokemattomia löytyy sekä miehistä että naisista löytyy. Että matoa vaan koukkuun.. Ilotytön luona ei poikuuttaan kannata poistaa vain sen takia, että se olisi taakka. Suuntaa hakusi niihin kokemattomiin naisiin. Uskoisin jopa, että suhteella on paremmat edellytykset onnistua kun taakkana ei ole muita suhteita. Nirsoja niistä osa saattaa olla, mutta kelpo yksilöitä varmasti toinen pahainen.

• 250 laaki

Suomi neitoa on mukava rakastella vaikka se välillä maksaakin. Sellasta 20 vuotiasta hyvä kroppasta. Ja minähän en puutteessa elä.

• 5

Jep, mutta miksi maksaa kun saa ilimatteeksikin ;)

• asianosainen

sulla on arvot kohallaan.

köyhyys foorumilla kirjoittaja ostaa läpeä 30 €/ laaki ja maksaa mielestään hyvin.

• hdfhdf

itse sain ensisuudelmani huoralta maksoi vain 20€ oli niin romanttista.

• regina rento

No tässäkin viestiketjussa on ollut monta naista jotka vaikuttivat kiinnostuneelta "Miehen varjosta", ja eiks tuolla jo joku vihjaillut että haluaisi sähköpostiosoitteesikin. Että laita se nyt niin tiedä miten mielenkiintoisen naikkosen täältä löydät. Netti on täynnä erilaisia treffipalstoja joten ei pitäis nykyään olla vaikeeta..jospa sua sittenkin kiinnosti seksityöntekijä muista syistä ja käytit yksinäisyyttäsi tekosyynä. Tai halusit harjoitella juttua kun aloit epäillä ettei seksihommat oikeen luistais vaikka nainen löytyisikin.

• gyufyfytdsytyttdytdy

Monet lukee tuon viestin niin että kyse olisi ainostaan ja vain seksistä mutta ehkä AP tarvitsi myös läheisyyttä ja muuta. En tajua miten jotkut kylpevät omahyveisyydessä täällä luettuaan tuon kokemuksen vaikka todennäköisesti ovat itse tehneet tai tekevät jatkuvasti jotakin eettisesti paljon pahempaa esim. perheväkivaltaa, ajavat kännissä tai ovat muuten vain paskoja ihmisiä. Ketään ihmistä ei voi tuomita tuollaisesta varsinkin kun AP tunsi olonsa ihan saastaiseksi tuon jälkeen.

Jos joku ihminen haluaa tehdä helppoa rahaa myymällä itseään ilman että joku pakottaa niin mikäs siinä sitten jos joku panee sitä ja maksaa vitusti rahaa siitä. Valinnan vapaus.

Paha olo, yksinäisyys, viha, stressi sun muu paska ajaa ihmisen mitä mielenkiintoisempiin kokemuksiin tai ongelmiin.

• Matriarkaatti92

Mielenkiintoinen tarina sinulta aloittaja. Kaikkeen tuo yksinäisyys näköjään johtaakin.

Jotenkin sain silti käsityksen kirjoituksestasi, että vertaat itseäsi turhan paljon muihin ihmisiin. Se on totta, että jokainen meistä tarvitsee hyväksyntää ja ihminen arvioi itseään hyvin paljon sen perusteella mitä muut ovat. Mutta tätä ajatusmallia pitäisi välttää niin paljon kuin kykenee. Seksin ei pitäisi olla elämän keskipiste eikä ihmiset saa kuvitella omaa kyvykkyyttään ja paremmuuttaan sen perusteella kuinka paljon ovat seksiä harrastaneet tai miten herättävät vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostusta.

En jotenkin jaksa uskoa että olisit tällä saralla mitenkään toivoton tapaus tai et tulisi ikinä saamaan naista tai parisuhdetta aikaiseksi, ymmärsin että olet opiskellut, töissä käyvä ja parhaassa iässä oleva mies. Saat sentään tällaisia asioita aikaiseksi, niin miksi et sitten seuraa itsellesi? Siitä vaan harrastusta hankkimaan ja hakeutumaan samanhenkisten ihmisten seuraan, koita olla sinut sen puolen kanssa itsestäsi joka ei ajattele maailmaa seksuaalisuuden kautta. Sinuna kehittäisin itseäni ja omaa persoonaani, totuus on se että jonakin päivänä me kaikki rupsahdamme emmekä ole enää niin vetäviä tai seksikkäitä kun joskus aikoinaan, mutta identiteetti ei vanhene ikinä.

• regina rento

Tuo minua ihmetytti kun sinä, "Miehen varjo", kehuit seksityöntekijää, tunsit kuitenkin itsesi likaiseksi seksin saamisen jälkeen. Ja, mikä oudointa, tunnet niin vielä vuosienkin jälkeen. Väistämättä tulee mieleen että koit jollain tapaa saastuneesi naisesta, vaikka väität eräässä vastauksessasi ettet ole sanonut naisen olleen "likainen". Et olekaan sanonut mutta ilmeisesti ajatellut noin.

Olisi kyllä traumaattinen kokemus jos sinun kaltaisellesi erehtyis seksiä antamaan ilman seurustelusuhdetta. Voisin jo kuvitella sinut panon jälkeen ryntäävän oksennusta pidättäen suihkuun.. Onneksi naisen vaisto opastaa karttamaan sinunlaisiasi.

• oikein rento

Pitäisikö tuosta siis päätellä että antaisit seksiä ilman seurustelusuhdettakin.
        Sehän kuulostaa ihan mukavalta riittäisikö sinusta minullekkin. Minä lupaan olla pesemättä hajujasi minusta enkä käy suihkussa iankaan vuoteen sen jälkeen.
        Enkä varmasti oksenna päällesi enkä vessanpönttöön.
        Kysyn vaan että otetaanko uudestaan.
        No mites on? onko naisen vaisto niin sanotusti minuun päin vai pitääkö edelleen tyytyä ammattilaisiin.

• 17+19
        oikein rento kirjoitti:

Pitäisikö tuosta siis päätellä että antaisit seksiä ilman seurustelusuhdettakin.
        Sehän kuulostaa ihan mukavalta riittäisikö sinusta minullekkin. Minä lupaan olla pesemättä hajujasi minusta enkä käy suihkussa iankaan vuoteen sen jälkeen.
        Enkä varmasti oksenna päällesi enkä vessanpönttöön.
        Kysyn vaan että otetaanko uudestaan.
        No mites on? onko naisen vaisto niin sanotusti minuun päin vai pitääkö edelleen tyytyä ammattilaisiin.

Vielä vuonna 2011 on olemassa miehiä, jotka puhuvat "antamisesta".

Aika uskomatonta.

Meitä naisia, jotka emme anna seksiä vaan haluamme sitä yhtä lailla kuin miehetkin, seurustelusuhteessa tai ilman, on varmasti aika monta muutakin kuin minä. Eikä todellakaan tarvitse lupailla kuuta taivaalta, kuten joku ylempänä kehui tekevänsä, riittää kun lupaa että osaa tyydyttää eikä jää sen jälkeen nurkkiin roikkumaan.

• Invisible boy
        17+19 kirjoitti:

Vielä vuonna 2011 on olemassa miehiä, jotka puhuvat "antamisesta".

Aika uskomatonta.

Meitä naisia, jotka emme anna seksiä vaan haluamme sitä yhtä lailla kuin miehetkin, seurustelusuhteessa tai ilman, on varmasti aika monta muutakin kuin minä. Eikä todellakaan tarvitse lupailla kuuta taivaalta, kuten joku ylempänä kehui tekevänsä, riittää kun lupaa että osaa tyydyttää eikä jää sen jälkeen nurkkiin roikkumaan.

"...riittää kun lupaa että osaa tyydyttää..."

Entäs, jos ei ole kokemusta naisen tyydyttämisestä? Jos te naiset haluatte tyydytyksen, niin aikas selvää on, että haluatte jonkin kokeneen jyystäjän sen teille antamaan. Kuten tälläkin palstalla on sanottu, kukaan ei halua ruveta opettamaan aikamiestä, vaan pitää myös itsekin saada jotain. Mitenkäs kokematon ihminen voi luvata, että osaa tyydyttää? Usko, tai älä, mutta vielä vuonna 2011 ja siitä eteenpäin on ja tulee olemaan miehiä, joilla on perusteltu syy puhua antamisesta.

• opiskele
        Invisible boy kirjoitti:

"...riittää kun lupaa että osaa tyydyttää..."

Entäs, jos ei ole kokemusta naisen tyydyttämisestä? Jos te naiset haluatte tyydytyksen, niin aikas selvää on, että haluatte jonkin kokeneen jyystäjän sen teille antamaan. Kuten tälläkin palstalla on sanottu, kukaan ei halua ruveta opettamaan aikamiestä, vaan pitää myös itsekin saada jotain. Mitenkäs kokematon ihminen voi luvata, että osaa tyydyttää? Usko, tai älä, mutta vielä vuonna 2011 ja siitä eteenpäin on ja tulee olemaan miehiä, joilla on perusteltu syy puhua antamisesta.

No pitäisköhän sinunkin harkita tuota seksityöntekijällä käymistä, vähän se koulutus tietysti maksaa..

• Invisible boy
        opiskele kirjoitti:

No pitäisköhän sinunkin harkita tuota seksityöntekijällä käymistä, vähän se koulutus tietysti maksaa..

No, eiköhän ne huorat ole enemmänkin kassien tyhjennystä, kuin hellää rakkauden koulua varten. Täti ottaa maksun vastaan ja ehkä ähkii pateettisesti ja on olevinaan niin tyydytetty muutenkin, kuin rahan saannin suhteen, että näinköhän tuosta "koulutuksesta" jää mitään realistista käteen?

• regina rento

Päättele ihan mitä huvittaa. Naisen vaistoni arvelee nyt vaan että et ole sopivan ikäinen minulle.

Tuossa viestiketjun aloittajassa lähinnä ärsytti tuo reippaasti liioiteltu kokemus likaisuudesta. Ymmärtäisin hyvinkin jos morkkis kestäis esim. pari viikkoa, mutta vuosikausia kestävä syyllinen tunne kertoo jo asennevammasta seksiä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      108
      2298
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1425
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1208
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1145
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1108
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe