Menin kerran kirjastossa kirjoja lainatessani yhden mukavannäköisen typyn tykö ja aloin pärisyttää alahuulta sormella. Tyttö meinasi pudottaa silmät päästää ja kavahti ensin hiukan. Sitten hymyilin nätisti ynnä nauroin silmilläni kysyen: "lähtisikö kaunis neito kanssani kaupungille vähän kävelemään, kiinnostaisi tutustua sinuun." Lähti hän.
Alahuulta pärisyttämällä
4
236
Vastaukset
- asdga
huhuh aika pinnallista jos kiinnostaa vaan ulkonäön takia lähteä
- Ex Pimp
Ei tuossa ulkonäöstä ollut kysymys.
Isopoika onnistui, koska hän teki jotakin kiinnostavaa. Kaikkiin naisiin tuo ei olisi purrut mutta sattui puremaan sillä hetkellä siihen naiseen. Kaikkea hulluakin voi kokeilla. Ideana on: ole kiinnostava ja ja leikillisen hauskalla tavalla poikkeava, niin naiset kiinnostuvat sinusta.
Tässä tapauksessa onnistuminen riippui naisen huumorintajusta. Itse en haluaisi kävelylle naisen kanssa, joka ei osaisi ottaa huumorilla päristyksiä. Se ei tarkoita sitä että koittaisin kaikkiin naisiin tätä kikkaa.
p.s. en suosittele kokeilemaan pieruhuumoria. - Felix Flaksaaja
no huh huh. jätkällä kävi flaksi :D
- nainen kirjastolla
Mä en kyllä innostusi huulten päristelystä..pitäsin tyyppiä tärähtäneenä..mutta jos pyytäsi kahville hymyn kera ilman päristelyjä..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402