12-vuotiaan musiikkimaku

karimartti

Ostin siskontytölleni mp3-soittimen ja nyt pitäisi ostaa siihen musiikkia, kun tuskin osaa sitä itse tehdä.
Laittakaas jotain ehdotuksia, millaista musiikkia tuonikäinen tavallinen nuori kuuntelee.

10

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v. Poika

Vähän hankala sanoa mutta jos tietäis ees vähä jotai suuntaa antavaa nii ois helpompi sanoo

• hhgtfuytd

Mikset kysy siskolta tai tytöltä itseltään?

• hhgtfuytd

Ja kun nyt itse kuvittelet osaavasi jotain, niin musiikkia mp3-soittimeen saa cd-levyiltäkin, joita taas voi vaikkapa lainata kirjastoista. Kappaleet kopioidaan tietokoneelle joko suoraan mp3:ksi tai muunnetaan ne jälkeeenpäin.

Applen tekemistä soittimista (esim ipod) en tiedä, miten tuo onnistuu vai onnistuuko.

• ....

Minä luulen että lähes jokainen 12 -vuotias tietää esim. miten youtuben musiikin saa muutettua mp3:ksi, ainakin chromella ja firefoxilla on valmiit työkalt siihen ja netti on pullollaan saitteja millä sen saa tehtyä. Eli kyllä hän itse saa kädenkäänteessä siihen musiikkia, ei sitä kannata alkaa umpimähkässä mistään ostamaan.

• xsxyrsttest

Joo, mutta SinäPutken äänenlaatu on useimmiten aivan surkea ja melko usein aikas surkea, joten ei siitäkään hyväksi ratkaisuksi ole. Kun viimeinkin jo luulimme päässeemme eroon radiomankka-mikrofoniäänitysten surkeudesta.

• xsxyrsttest
        xsxyrsttest kirjoitti:

Joo, mutta SinäPutken äänenlaatu on useimmiten aivan surkea ja melko usein aikas surkea, joten ei siitäkään hyväksi ratkaisuksi ole. Kun viimeinkin jo luulimme päässeemme eroon radiomankka-mikrofoniäänitysten surkeudesta.

Tosin paremman puutteessa SinäPutki on toki tyhjää parempi.

• DJSpashOnBest

"¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
      ¨°º¤ø„¸TECHNO„ø¤º°¨
      „ø¤º°¨FOREVER¨°º¤ø„

• Nuunuu

Kysy häneltä mistä hän pitää ja tarvittaeessa opeta laittamaan musiikkia siihen :)

• Anonyymi

Ei ainakaan mitään poppia, niin kuin 5-9 vuotiaana on kuunnellut. Tykännyt Spearsin, Shakiran, Maroon 5:n ja A. Lavignen musasta.

• Anonyymi

Vivaldin Neljä Vuodenaikaa ja Kraftwerkin koko tuotanto niin ei voi mennä pieleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe