5 elämänohjetta evoluutioon uskoville

asianharrastaja

1. Älä ajattele.
2. Jos ajattelet niin älä paljasta sitä.
3. Jos paljastat niin älä kirjoita sitä mihinkään.
4. Jos kirjoita niin älä allekirjoita.
5. Jos allekirjoitat niin älä ihmettele mitä sinulle tapahtuu.

Itse lisäisin vielä kuudennen:
6. Jos huomaat olleesi väärässä niin kiistä koskaan mitään kirjoittaneesikaan. Syytä kreoja vääristelystä ja valehtelusta.

12

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreationistien elämänohje: valehtele niin paljon kuin ennätät, esiinny vaikkapa muiden nimimerkeillä, jos muu ei enää auta. Kunhan valehtelet sielusi pohjasta.

    • Trollaus ja nimimerkin varastaminen on ilmeisesti hauskaa?

      • »Trollaus ja nimimerkin varastaminen on ilmeisesti hauskaa? »

        Sehän on kreationistista tiedettä :D


    • P**P

      Mikäs nikkivarkaus tässä nyt on muka tapahtunut? Mitä oikein änkytätte? Odotetaanhan nyt jos "aito" asianharrastaja tulee ilmoittamaan nikkivarkauden, tai voihan olla että tämä on harrastajan itsensä kirjoittama.

      • asianharrastaja/aito

        Järjestyksen vuoksi nikkivoroilmoitus.


      • totuuden etsijä
        asianharrastaja/aito kirjoitti:

        Järjestyksen vuoksi nikkivoroilmoitus.

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.


      • LaD
        totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Emävale ja tiedät sen. Valtopäivätalon poltti vihainen kansalainen, joka ei ollut kylläkään kommunisti


      • totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Etsi vielä, olet pahasti hukassa.


      • asianharrastaja
        totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Varmaan sinä olisit voinut tehdä provoavauksen. Minä en.


      • totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Kun nyt tuo Hitlerkortin vetäisit,. niin muistutan siitä, että Aatulla oli muiden kreationistien tavoin aika kyseenalaiset menetelmät.


    • "Mikäs nikkivarkaus tässä nyt on muka tapahtunut? Mitä oikein änkytätte? Odotetaanhan nyt jos "aito" asianharrastaja tulee ilmoittamaan nikkivarkauden, tai voihan olla että tämä on harrastajan itsensä kirjoittama."

      Asiahan on aivan selvä, aito asianharrastaja ei ikinä kirjoittaisi tuollaisia typeryyksiä. Ja sinunkin täytyy olla harvinaisen yksinkertainen, jos et ole sitä tajunnut.

    • te vitsivarkaat

      Kretut ei osaa edes itse keksiä vitsejään.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_political_jokes

      Five precepts of the Soviet intelligentsia (intellectuals): Do not think. If you think — do not speak. If you think and speak — do not write. If you think, speak and write — do not make sense. If you think, speak, write and make sense — don't be surprised.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe