5 elämänohjetta evoluutioon uskoville

asianharrastaja

1. Älä ajattele.
2. Jos ajattelet niin älä paljasta sitä.
3. Jos paljastat niin älä kirjoita sitä mihinkään.
4. Jos kirjoita niin älä allekirjoita.
5. Jos allekirjoitat niin älä ihmettele mitä sinulle tapahtuu.

Itse lisäisin vielä kuudennen:
6. Jos huomaat olleesi väärässä niin kiistä koskaan mitään kirjoittaneesikaan. Syytä kreoja vääristelystä ja valehtelusta.

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreationistien elämänohje: valehtele niin paljon kuin ennätät, esiinny vaikkapa muiden nimimerkeillä, jos muu ei enää auta. Kunhan valehtelet sielusi pohjasta.

    • Trollaus ja nimimerkin varastaminen on ilmeisesti hauskaa?

      • »Trollaus ja nimimerkin varastaminen on ilmeisesti hauskaa? »

        Sehän on kreationistista tiedettä :D


    • P**P

      Mikäs nikkivarkaus tässä nyt on muka tapahtunut? Mitä oikein änkytätte? Odotetaanhan nyt jos "aito" asianharrastaja tulee ilmoittamaan nikkivarkauden, tai voihan olla että tämä on harrastajan itsensä kirjoittama.

      • asianharrastaja/aito

        Järjestyksen vuoksi nikkivoroilmoitus.


      • totuuden etsijä
        asianharrastaja/aito kirjoitti:

        Järjestyksen vuoksi nikkivoroilmoitus.

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.


      • LaD
        totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Emävale ja tiedät sen. Valtopäivätalon poltti vihainen kansalainen, joka ei ollut kylläkään kommunisti


      • totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Etsi vielä, olet pahasti hukassa.


      • asianharrastaja
        totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Varmaan sinä olisit voinut tehdä provoavauksen. Minä en.


      • totuuden etsijä kirjoitti:

        Olet sinä itse voinut tehdä avauksenkin, ihan vain provomielessä. Että sitten pääsisitte joukolla haukkumaan kreoja nikkivarkaiksi. Kuten Hitler poltatti Saksan valtiopäivätalon että pääsi sitten syyttämään vasemmistoa ja tuhoamaan heidät.

        Kun nyt tuo Hitlerkortin vetäisit,. niin muistutan siitä, että Aatulla oli muiden kreationistien tavoin aika kyseenalaiset menetelmät.


    • "Mikäs nikkivarkaus tässä nyt on muka tapahtunut? Mitä oikein änkytätte? Odotetaanhan nyt jos "aito" asianharrastaja tulee ilmoittamaan nikkivarkauden, tai voihan olla että tämä on harrastajan itsensä kirjoittama."

      Asiahan on aivan selvä, aito asianharrastaja ei ikinä kirjoittaisi tuollaisia typeryyksiä. Ja sinunkin täytyy olla harvinaisen yksinkertainen, jos et ole sitä tajunnut.

    • te vitsivarkaat

      Kretut ei osaa edes itse keksiä vitsejään.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_political_jokes

      Five precepts of the Soviet intelligentsia (intellectuals): Do not think. If you think — do not speak. If you think and speak — do not write. If you think, speak and write — do not make sense. If you think, speak, write and make sense — don't be surprised.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4169
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2458
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1532
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1383
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1193
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe