Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies ei esittele perheelleen

sitäodotellessssa

Ollaan seurusteltu pian vuoden päivät, eikä mies ole esitellyt tai edes puhunut minusta perheelleen. Minun perheeni hän on nähnyt. Ymmärtäisin jos hän häpeisi perhettään, mutta olen kuullut heistä vain hyvää. Häpeääkö hän minua?

10

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelyä..

      Ei välttämättä häpeä, mutta ei vaikuta olevan tosissaan kanssasi. Kyllä esittelisi, jos todella haluaisi. Oletko kysynyt asiaa häneltä suoraan?

      • Eri lajia

        Noin minäkin alussa tulkitsin miehen vitkastelun. Nyt 12 vuotta myöhemmin tiedän, että mies ei ylipäätään kovin tiiviisti perheensä kanssa hengaa, kokee vierailut lähinnä kiusallisiksi ja vaikka ei perhettään häpeä niin ehkä hieman ujostelee koska ovat sosiaalisesti haastavampaa lajia... eli keskustelua ei saa aikaiseksi kirveelläkään :) Vaikka ei kenelläkään ole huonot välit, tuntuu vaan ettei mitään välejä juurikaan ole? Vaikka tapaisivatkin. Nyt käydään jouluna ja juhannuksena juomassa siellä kahvit, anoppi kysyy mieheltä että "töitä riittää?" ja mies vastaa että "juu" ja sitten lähdetään.


      • ihmettelyä..
        Eri lajia kirjoitti:

        Noin minäkin alussa tulkitsin miehen vitkastelun. Nyt 12 vuotta myöhemmin tiedän, että mies ei ylipäätään kovin tiiviisti perheensä kanssa hengaa, kokee vierailut lähinnä kiusallisiksi ja vaikka ei perhettään häpeä niin ehkä hieman ujostelee koska ovat sosiaalisesti haastavampaa lajia... eli keskustelua ei saa aikaiseksi kirveelläkään :) Vaikka ei kenelläkään ole huonot välit, tuntuu vaan ettei mitään välejä juurikaan ole? Vaikka tapaisivatkin. Nyt käydään jouluna ja juhannuksena juomassa siellä kahvit, anoppi kysyy mieheltä että "töitä riittää?" ja mies vastaa että "juu" ja sitten lähdetään.

        Voihan asia tietysti olla noinkin :) Minunkin mieheni on kertonut, että joskus aikoja sitten hän ei ollut puheväleissä äitinsä kanssa useampaan vuoteen. Nyt kuitenkin ainakin hän vierailee vanhempiensa luona joka kuukausi, minä muutaman kerran vuodessa. Asiat voivat muuttua suuntaan jos toiseenkin.


    • 11 + 5

      Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa kaksi vuotta, enkä ole vielä esitellyt häntä vanhemmilleni. Kyse ei ole häpeästä tai etten olisi vakavissani suhteessa, inhoan vain niitä tilanteita.

    • Tuskin häpeää, on vain monelle iso ja kiusallinen asia esitellä kumppani perheelleen. Tärkeämpää on itse suhde kuin suhde sukulaisten silmissä. Tietysti asiasta voitte puhua.

    • pinkkiä popparia

      Meillä on sama tilanne.
      Se johtuu siitä, että miehen äiti ei halua vielä tutustua uusiin ihmisiin, siis mieheni on eronnut hiljattain ennenkuin alettiin seurustelemaan.

      Mutta siis kysy miksi ei ole esitellyt jos mietityttää.

    • handepande

      Voi miten tutulta kuullostaakaan! Olemme mieheni kanssa seurustelleet vuoden päivät ja minua ei ole viety näytille lukuisista pyynnöistäni huolimatta:(
      Mieheni isän olen nähnyt monta kertaa, mutta hänen äidin olen nähnyt vain autosta.
      Omat vanhempani olen esitellyt jo viime talvena. Kummastuttaa tälläinen..
      Omalla kohdallani olen kysellyt mistä johtuu, ei osaa sanoa vastausta. Vetoaa siihen että ei ole ollut asiaa sinnepäin.. Tsempit sulle, toivottavasti kyläily tulee pian;)

    • Ei anoppia

      Miksi te sitä valitatte? Olisitte kiitollisia ettei tarvi anopin kanssa olla tekemisissä! Mies varmaankin suojelee teitä kamalalta äiteltään?
      Ajatelkaa positiivisesti ;)

      Ei vaan, oikeesti se häpee teitä ja tietää ettette kelpais sen äitelle, vaan se valittais sille et miks se on tollasen muijan ottanu kun ois saanu parempiakin. Pojat on aina äitelle kaikkein tärkeimpiä, eikä kukaan nainen ole tarpeeks hyvä niille ja se anoppi joka tapauksessa vihais teitä ja aiheuttais teille kamalia riitoja.

      Me ollaan oltu ja asutaan yhdessä jo viidettä vuotta, ilman että sen äite tietää asiasta mitään. On se tietty kuullu juoruja joltain, joskus se soitti kauhuissaan et ollaanko kihloissa, mutta kun mies aina kieltää kaiken, niin ei ole tullut mitään ongelmia. Mielestäni se on ihan ok. Miehelläni on kuitenkin erittäin läheiset välit minun perheeseeni, enkä kaipaa viettää aikaa hänen perheensä kanssa.

      Miksi ihmeessä te edes haluatte epämiellyttäviä tilanteita miehen perheen kanssa?

    • 27

      Minkä ikäisiä olette ja onko takana pitkä liitto josta eronnut? Jotkut odottavat siihen saakka kunnes tuntevat suhteen olevan kestävä, ei jokaista "hoitoa" suvulle esitellä.

    • Anonyymi

      Vanha viestiketju. Seurustelin noin vuoden ajan. Tapasin naisen perhettä, mutta koska en ollut erityisen varma suhteesta omalta puolestani en esitellyt naista perheelleni, lapsilleni, äidilleni tai kavereille. Juttu loppui,kun nainen huomasi ettei juttu etene enkä ollut valmis suunnittelemaan hänen kanssa mitään erityisiä suunnitelmia tulevaisuuteen . Hän lopetti leikin. Nyt ei muuta kuin uutta siimaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe