En ole ostanut uusia farkkuja viime aikoina kun miehillekkin on nykyään niitä typeriä pillifarkkuja. Onko oikeasti muoti niin että mies ei voi olla tyylikäs jos ei pidä kittanoita farkkuja?
Pitääkö miehen käyttää pillifarkkuja?
32
472
Vastaukset
Aina tosi vaikee löytää hyvän mallisia farkkuja, kun on joko tiukkaa tai sitten perse roikkuu polvissa...
Ettiä saa. Pitäs taas kohta uusia metsästää. Se pillimuoti oli kai pahimmillaan tyyliin 2 vuotta sitten.- paksujalkainen
http://www.jeans-direct.com
Tuolta olen tilannut. Lee Kent -malli. Ei ole tikku. Ei jaksa enää ravata suomalaisissa kaupoissa kun niissä on pelkkiä pillifarkkuja.
Kun tilaa kahdet kerralla, niin saa vielä alennusta. paksujalkainen kirjoitti:
Tuolta olen tilannut. Lee Kent -malli. Ei ole tikku. Ei jaksa enää ravata suomalaisissa kaupoissa kun niissä on pelkkiä pillifarkkuja.
Kun tilaa kahdet kerralla, niin saa vielä alennusta.Gazoz/Louco:lla on kanssa hyvän mallisia. Voi olla että seuraavat farkkuni tulee sieltä. Etenkin jos satun lahesta löytämään kaupan jossa niitä myytäski... Jotta vois päälleen kokeilla.
hahmotelma kirjoitti:
Gazoz/Louco:lla on kanssa hyvän mallisia. Voi olla että seuraavat farkkuni tulee sieltä. Etenkin jos satun lahesta löytämään kaupan jossa niitä myytäski... Jotta vois päälleen kokeilla.
Ovat kyllä sitten sen 100-130 euroa...
- tieto
hahmotelma kirjoitti:
Gazoz/Louco:lla on kanssa hyvän mallisia. Voi olla että seuraavat farkkuni tulee sieltä. Etenkin jos satun lahesta löytämään kaupan jossa niitä myytäski... Jotta vois päälleen kokeilla.
gazozia tulee myyntiin lahteen 01.03.2012 kauppakeskus trioon.
Varma tieto!
Maahantuoja avaa oman likkeen. - rarku
paksujalkainen kirjoitti:
Kun tilaa kahdet kerralla, niin saa vielä alennusta.ja täältä löytyy kans hyviä farkkuja www.gazoz.fi
- realismus
hahmotelma kirjoitti:
Ovat kyllä sitten sen 100-130 euroa...
Siis mitä? Työväenluokan pukineesta 100 euroa?
- No ylipäätään..
..voisi kyseenalaistaa, miksi muoti vaihtuu niin pirun nopeasti. Itse ostan uusia vaatteita pari kertaa vuodessa (kevä/syksy) ja jos löydän esim. nyt talveksi kivan näköisiä vaatteita, niin ei puhettakaan että löytäisit ensivuonna jotain saman tyylistä.. pitäisi ostaa viidet heti kerralla ja harventaa shoppailua..
- vinkupetteri
Naisten mieliksi pitää käyttää.
- ..............
Ei ole yhtään sen helpompaa naisille. Pillifarkut näyttävät hyvältä vain pitkillä tikkujaloilla, mutta muuta ei löydy oikein mistään.
- täällä houston
Käytän vain pallifarkkuja, ne tuntuu hyviltä.
- qdicbnaqhc
Pillifarkut näyttää nimenomaa vitun typeriltä jos on pitkät tikkujalat :D no, itellä on aina varma valinta levi's 501 joita taitaa olla nyt kaapissa viidet :D
Niin näyttää... Vaan 501 on aika tikku malli...
Treenaan nykyään jalkojakin ja toivottavasti jonkun ajan päästä on enenmpi valinnan varaa farkuissa.- ..........
"Pillifarkut näyttää nimenomaa ***** typeriltä jos on pitkät tikkujalat :D"
Miehistä en tiedä, mutta näyttääkö sinun mielestäsi pillifarkut hyviltä lyhyillä kurvikkailla naisilla?!
Lyhyenä kurvikkaana naisena sanon itse kiitos ei :) Jos haluan näyttää persjalkaiselta pullerolta, keksin kyllä mukavampiakin keinoja sen saavuttamiseksi. - lonely...
.......... kirjoitti:
"Pillifarkut näyttää nimenomaa ***** typeriltä jos on pitkät tikkujalat :D"
Miehistä en tiedä, mutta näyttääkö sinun mielestäsi pillifarkut hyviltä lyhyillä kurvikkailla naisilla?!
Lyhyenä kurvikkaana naisena sanon itse kiitos ei :) Jos haluan näyttää persjalkaiselta pullerolta, keksin kyllä mukavampiakin keinoja sen saavuttamiseksi.Itse oon lyhyt ja silti käyttäny ko farkkuja ja oon tykänny, eipä kukaan oo vielä tullu haukkumaankaan, tosin tykkään silti aika paljon enempi leveämpi lahkeisista.mallisista.. Se on katos nii et pituutta saa lisää mutta ei pois ;) Minustakin saa helposti 12cm pidemmän jos miel tekee..
- 4+9
lonely... kirjoitti:
Itse oon lyhyt ja silti käyttäny ko farkkuja ja oon tykänny, eipä kukaan oo vielä tullu haukkumaankaan, tosin tykkään silti aika paljon enempi leveämpi lahkeisista.mallisista.. Se on katos nii et pituutta saa lisää mutta ei pois ;) Minustakin saa helposti 12cm pidemmän jos miel tekee..
Vähän alaspäin levenevä lahje (ei mikään 70-lukulainen kuitenkaan) pidentää ja hoikentaa jalkoja, alaspäin kapeneva lyhentää ja paksuntaa. Tunnettu ilmiö.
- lonely...
4+9 kirjoitti:
Vähän alaspäin levenevä lahje (ei mikään 70-lukulainen kuitenkaan) pidentää ja hoikentaa jalkoja, alaspäin kapeneva lyhentää ja paksuntaa. Tunnettu ilmiö.
Onhan se noinkin, mut en silti lyhyenä naisena sanoa et "pilli" farkut ois huono asia lyhyelle. Miehelle se sitä on joka tapauksessa, mutta itse suosin korkea korkoisia kenkiä pillifarkkujen kanssa.
- Cranky_geek
hahmotelma kirjoitti:
Niin näyttää... Vaan 501 on aika tikku malli...
Treenaan nykyään jalkojakin ja toivottavasti jonkun ajan päästä on enenmpi valinnan varaa farkuissa.Haluaisin vaan huomauttaa tähän väliin, että jalkojen treenaaminen tuppaa kyllä pikemminkin kaventamaan valinnan varaa farkkujen suhteen. Yleensä vyötärö on liian väljä ja vastaavasti reisistä puristaa.
Cranky_geek kirjoitti:
Haluaisin vaan huomauttaa tähän väliin, että jalkojen treenaaminen tuppaa kyllä pikemminkin kaventamaan valinnan varaa farkkujen suhteen. Yleensä vyötärö on liian väljä ja vastaavasti reisistä puristaa.
Voi näissä mun tikuissa on varaa paksuntaa sielä ilman ongelmia.
- Rietas Poikamies
Kloriittifarkut pitää ehdottomasti olla. Niillä jos ei naista lankea, niin ei sitten millään!
- ...
Ei pidä. Pillifarkut näyttää miehen päällä typerältä ja homolta.
Ai joo ja jos vielä vastaan kysymykseesi.
EI PIDÄ !
Miehen ei pidä vetää päälleen jotain, siksi että se on muodissa. Siinä se.- Reipas Mies
Kyllä, liukuvärjätyt bökät ne kyllä imee naisten katseita. Kyllä minulla myös beba on timmimpi kuin monella ytm:llä myöskin. Kuten denim aina kerää katseita, just ku Billy Idol kertoi tv:ssä. Ei ne maastohousut ja sun muut loosereiden reisaritasku yökötykset.
Naiset käyttää monesti sukkiksia, ei miehet, joten kantani on ei pillifarkuille. Kai ne neitimäisillä tikkujalka miehilläkin menee. Olen nähnyt kyllä.
En kirjoita "rietas" nimimerkillä muutes. - andiksie+ 3
Jos on nuori hoikka mies, jolla on sopusuhtainen vartalo, niin pillifarkut on ihan jees. Vanhemmalla miehelläkin esim. Michael Monroe -tyyppisellä pillifarkut sopii hyvin tyyliin.
Myös naisilla aika harvalla on sen verran hyvät jalat, että pillifarkut näyttäisivät hyvältä.
Mitään ei pidä pukea siksi, että se on muotia, vaan vaatteet pitää valita sen mukaan, mikä sopii omalle kropalle ja mistä itse tykkää.
Hyviä farkkuja löytyy, mutta niitä kannattaa ostaa jostain muualta kuin teiniliikkeistä. Kannattaa myös käyttää myyjän apua, sillä hän tietää jo heti, että onko heidän valikoimissa sitä, mitä sinä haluat. Joskus esim. parhaat tavisfarkut voi löytyä ihan Citymarket, Prisma, Dressman tyyppisistä kaupoista. - ...............
Kiittäkää luojaanne että teillä miehillä on harvemmin takapuolta. Nykyään on täysi mahdottomuus löytää hyvin istuvia farkkuja, jos sattuu olemaan iso takamus (eikä mikään jättitakamus edes, sellainen pyöreän mallinen vain). "Oikean kokoiset" farkut ovat takapuolelta niin pienet, että takamusta ei saa sullottua housuihin, mutta farkut joihin takapuoli mahtuisi lötköttävät vyötäröltä ja reisistä. Vyön saa vetää kireälle ja lopputulos on todella ruma.
Kirppikseltä löytää onneksi vanhoja farkkuja, jotka sopivat vielä hyvin. Nykyfarkuista en pysty käyttämään kuin lötköfarkkuja joiden ei ole edes tarkoitus istua. - farkkujalkanainen
Jep, nykyään ihan oudon mallisia farkkuja, ja ihmepaikoissa taskut.
Itse olen norm. vartaloinen, mutta jos farkut sopii vyötäröstä niin reisistä puristaa... - Rikoo juoksee11
Mitä mieltä olette trikoista? siis juoksutrikoista, harrastan juoksua ja parin vuo0den ajan olen käyttänyt keväällä ja syksyllä pitkäpunttisia trikioita, talvella myäs lämminvuorisia talvitrikita ja kesällä lyhytpåunttisia trikoita, olen siis mies.
- dfbhdh
Sama juttu mulla myös. En ole pitkään aikaan löytänyt mistään farkkuja ja kaikki vanhat alkaa olla hajalla. Luulisi että ihan myynnin kannaltakin kannattaisi pitää tarjolla myös normaaleja farrkuja.
Vai onko se joku periaate että pitää saada kaikki käyttämään pillifarkkuja? - realismus
Ole onellinen, jos hänen persvakonsa ja alushousunsa ovat piilossa, kaikki muu yhden tekevää... Onko pillifarkku jokin itsekseen viheltelevä malli?
- realismus
Nyt vasta luin koko ketjun - onko siis elämä tosiaan näin vaikeaa, pitää paitsi löytää kittana idioottineitsyt niin myöskin kittanat pukimet? Eikö voisi harkita vaatteita? Neitsyihin en ota kantaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760