yllätys miehelle

inkerituppurainen

ei olla tunnettu vielä kuin nelisen kuukautta ja mies on paljon töissä -raskas työ ja pitkät päivät.
haluaisin yllättää hänet kun hän tulee mun luokseni viikonloppuna.
en tiedä mitä mieltä hän on yllätyksistä, joten mitään ihmeellistä se ei voi olla jos hän ei vaikka pidäkään.

hän, kuten itsekin, rakastaa hyvää ruokaa, on hellä, sopivasti romanttinenkin (tykkää halailla ja suudella paljon, pitää kädestä jne).

mietin tällaista.. jotain pientä naposteltavaa (sipsiä ja jotain suolaista piirakkaa esim yms?) ja molemmille pari siideriä josta pidämme..
ja veisin ne tarjoilualustalla sänkyyni!
makuuhuoneessa voisi ehkäpä olla pari tuoksukynttilää ja minulla jotain kivaa päällä.. ;)

kuulostaako tylsältä vai liian romanttiselta?

jos, niin olisiko muita ehdotuksia.. jotain missö olisimme kuitenkin kahdestaan ja lähekkäin.

5

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnika24

      ei sipsiä eikä piirakkaa sänkyyn!! Siiderin ja viinin kanssa sopi vaikka mansikat ja suklaa, tai jos haluat suolaista,ni pikku kekseja ja erilaisia juustoja viinirypälet. Sipsit ois niin turn of. Ne sopi leffa iltaan ;) have fun

    • xy

      jos haluaa olla romanttinen kannattaa tehdä jotain tavanomaisesta poikkeavaa tehdä itse esim appelsiinimehua rakkaalle tai jokin maittava ateria. Tai ostaa rakkaalle jokin kauan haluttu asia.. Hierominen renotouttavan musiikin äärellä tms.

    • pieni kotiyllätys

      itsellänikin on sama pulma ei löydy sellaista kivaa pikku yllätystä normaaliin koti- iltaan... siis tarkoitan yöhön koska mieheni pääsee töistä vasta aamu 4:30 eikä yleensä halua mennä heti nukkumaan ja viime viikolla se sanoi että olisi kiva jos tekisin sille lähi aikoina jonkun pikku yllätyksen kun hän tulee töistä... olen yrittänyt miettiä kaikkea mutta ei ole tullut mieleen... ja itse en leffaa niin myöhään jaksa katsoa vaan nukahtaisin ja se ei ole mitenkään kauhean romanttista... joten ehdotuksia kiitos? (:

    • namiska

      kokovartalohieronta päänahkahieronta tuntuu ok.. mutta kannattaa sukukalleuksistakin hyvää huolta pitää. sitte lopuks ratsaille. ja sit syötät rypäleitä vaikka.

    • Mustavarpunen

      Miehet eivät tuskin suklaata-mansikoissa naposteltavia arvosta. Tee jotain sellaista mistä tiedät tuon pitävän ja muuten erittäin maukasta. En suosittele täyttävää enkä hirveän sotkuistavaa kuten sipsiä tai muuta epäromanttista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe