Uusi aikakausi on alkamassa, kun bändin laulaja Johanna Lesonen lähtee yhtyeestä keskittyäkseen klassisen laulun opintoihinsa. Viimeisen kerran Johanna nähdään Dotman kanssa lavalla Turun Klubilla 24.11.2011.
"Lähes seitsemän vuoden jälkeen on erittäin vaikeaa lähteä tästä yhtyeestä, joka on minulle todella rakas. Tuntuu kuin jättäisin eräänlaisen kotini, jota olen ollut alusta asti rakentamassa. En aio väittää, etteikö lähtemiseeni liittyisi draamaa ja tunnekuohuja, sillä tämä oli yksi vaikeimmista päätöksistäni mitä olen joutunut tekemään. Kuitenkin koen, että päätökseni on oikea niin minun itseni kuin bändinkin kannalta. Lähtööni on monia syitä. Yhteenvetona totean sen, minkä me kaikki jo tiedämme; elämä on lyhyt, eikä aika riitä kaikkeen, joten täytyy valita. Jatkan laulajana, mutta minun tieni tässä bändissä on tullut päätökseensä. Luopuminen on vaikeaa, mutta samalla tämä on alku jollekin uudelle. Toivon vilpittömästi Dotmalle mahtavaa tulevaisuutta, ja haluan kiittää rakkaita yhtyetovereitani näistä yhteisistä vuosista, joita en koskaan unohda! - Johanna"
Parhaillaan yhtye työstää materiaalia tulevalle toiselle albumilleen, jonka tiimoilta bändi suuntaa studioon ensi vuoden puolella.
Dotma etsii nyt aktiivisesti uutta naispuolista laulajaa / keulahahmoa yhtyeeseen. Toivomme, että hakijalta löytyy ennenkaikkea loistava ääni, ulkonäköä, karismaa sekä lavalla, että sen ulkopuolella ja hyvää englanninkielen puhe- ja lausuntataitoa. Laulajan ei tarvitse olla klassisesti kouluttautunut, vaan tähtäimessä on nimenomaan hyvän äänen omaava ammattimainen vokalisti, joka pystyy laulamaan mahdollisimman laaja-alaisesti. Laulajan äänen tulee olla sopiva korkeammaltakin meneviin biiseihin, mutta myös herkempäänkin tulkintaan.
Jos tunnet täyttäväsi yllä mainitut kriteerit, etkä pelkää uusia haasteita niin laita vapaamuotoinen kuvallinen hakemuksesi osoitteeseen dotma.vocalist@gmail.com ja liitä mukaan mahdollinen linkki ääninäytteeseesi.
www.dotma.net
www.facebook.com/dotmafinland
www.myspace.com/dotma
DOTMA-yhtyeen laulaja Johanna Lesonen lopettaa bändissä
0
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1584669Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn401658Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811635GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys561511- 851445
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381409- 671328
- 681131
- 591096
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle391022