Missä ne vapaat on?

eronnut__

Hmm. Mistä löytyis 18-25v mukava sinkkunainen? Nettitreffeistä ei löydy kuin elämäänsä tylsistyneitä tai sitten jotain playereita joille kelpaa vain pitkät ja treenatut, Baareissa taas ei tiedä ketkä on vapaita ja yleensä kaikki on kiusallisen isoissa porukoissa joihin ei viiti tunkeutua sekaan.

Eli mistä/miten nämä "normaalit" sinkkunaiset ettii mies seuraa?

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • James-95

Kirjasto, kauppa, katu...

• t314

voisko joku nainenkin vastata ?

en itsekään käsitä mistä niitä sinkkuja löytyy. ylläluetelluissa ei kyllä ole natsannut. vai pitääkö siis mennä punavuoren s-markettiin ?

• faktatieto

Suuntaa katseesi ulkomaille ja todennäköisesti jopa onnistaakin.
      Suomalaiset naiset ovat A) helvetin pinnallisia, B) töykeitä ja vittumaisen
      pinnallisia.

• faktatieto

Oho, sama sana toistuu mut ei se mitn...

• 4+19

Nooh itse myönnän etsiväni miesseuraa baarista.

En todellakaan etsi yhden yön - suhteita ja onhan se kieltämättä hakuammuntaa jos fiksua ja oikeasti kiinnostavaa seuraa yrittää etsiä.

Opiskelen kuitenkin naisvaltaisessa porukassa, harrastuspiireissäni on lähes vain naisia ja ystäväpiirini näistä syistä johtuen lähinnä naisvaltaista, joten miehiä tuntuu olevan vaikea tavata arjen keskellä.

Ja joo, jos miettii perinteistä kadulla, kaupassa, kirjastossa tai lenkillä juttelua niin sama ongelmahan se siellä on kuin baareissakin - ei tiedä onko vapaa vai varattu tai muuten vaan vähän vajaa...

• APUAA

Sama ongelma, ei ratkaisua. Tuolla on maailma pullollaan pareja(tuskin kaikki onnellisia) mutta itellä ei oo oikeen koskaan tärpänny. Ooon silti terve tasapainoinen ja hyvännäköinen nuori akateeminen mieshenkilö ja vietit kohillaan. Mitä kieroa tässä maailmasa on kun ei voi ihmisiä kohdata ei sitten millään. Oma vikahan se varmaan on, mutta on sitäkin analysoitu ja yritetty muuttaa itteäkin. APUAAAAAA! Naiset vastatkaa!!!! MITÄ TE HALUUTTE MITÄ ODOTATTE?

• 35+nnnnnnnnnnnnn

Mahdollisesti omastsa kaveriporukastaan. Kaverin kavereita maksimissaan.........

• salla__

Kyllä se ongelma on ihan molemminpuolinen. Tää on vaan nyt tällänen tilanne, missä kysyntä ja tarjonta ei vaan koskaan tunnu kohtaavan.

Ei siellä baarissa voikaan tietää kuka seurustelee ja kuka ei. Ole rohkea ja lähesty fiksusti ja selvinpäin (vähän niinkun muina miehinä. ei mitään läähätystä ja kourimista). Siitä jutun edetessä selviää kyllä onko mimmi varattu vai vapaa ja voisko olla kiinnostunu.

Miehet on sanonu mulle usein, että on kuvitelleet, että mä seurustelen (hillitty käytös humalassakin kuulemma) ja jättäneet lähestymättä. Niinpä oon alkanu itse lähestymään miehiä. Kyllä oon varattuihinkin törmänny, mutta mitäpä niistä. Eiköhän se miestä vaan imartele jos tyttö tulee itse juttelemaan. Ei siinä kukaan häviä mitään :)

Rohkeutta vaan peliin. Kysele myös tyttöpuolisilta ystäviltäsi, jos sieltä löytyis joku kiva sulle. Ei mitään sokkotreffejä, mut joku luonnollinen tapa tutustua. Esim. illanistujaiset missä tapaatte tms. :)

Tsemppiä peliin!

• Jennaahh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      181
      1508
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1202
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1101
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      42
      794
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      700
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      691
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      19
      621
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe