Miksi on kauheeta olla sinkku??

MILF83

Eilen se iski. Oli joku juttu netissä/telkassa missä olikaan. Tajusin, että eihän tää mun elämä siihen kaadu että oon sinkku. Tai siihen että olisin loppuelämäni sinkku! Oon "jo" 28-vuotias, takana huikeet kaks suhdetta, joista kumpinkin kesti about 4 kk. Eka dumppas mut, mää dumppasin tokan. Kyllähän mulla ottajia tässä vuosien varrella ois ollut, mutta siihen päätökseen oon päätyny jo iät ajat sitten, että mihinkään en tyydy, ennemmin oon yksin. Tästä huolimatta mulla on kaks ihanaa lasta, eli ainaka lisääntymisestä tulevaisuudessa ei tarvi stressata :D Että tässä sitä vaan vietellään mukavaa sinkkuäitielämää :D

Eli mikä siinä mättää? Miks EI sais olla sinkku vaikka loppuelämäänsä??

44

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin onnnn

Eihän siitä ikisinkkuudesta naisille mitään haittaa olekkaan. Lapsetkin voi aina tehdä kun siihen hommaan sentään aina miehen vähäksi aikaa jostain saa, ja saa vielä valitakkin mieleisensä miehen.

Miehelle se n.s ikisinkkuus on ihan eri juttu. Miehellähän se se sinkkuus helposti menee juuri n.s. ikisinkkuudeksikin, siksi kun mies voi ajautua tähän p/s-markkinoilta syrjäyttävään kierteeseen, joka siis on paljolti kulttuurinen kierre. Kun tämä ikisinkkuus merkitsee miehelle siis myös lapsettomaksi jäämistä, niin tämä asia saattaa alkaa painostaa vielä vanhempanakin, ja se voi koitua varsinaiseksi ongelmaksikin jos on jäämässä huomattavasti perittävää eikä sitä oma perillistä ole. Näin ainakin siinä tapauksessa jos ei itsessä ole kuitenkaan mitään vikoja tai puutteita tai rumuutta aiheuttavia tekijöitä jotka todennäköisesti olisivat voineet periytyä. Tietenkin jos mies on aivan upporikas niin tämän oman lapsen voi hankkia vaikka millä keinoin ja vaikka vielä 8-kymppisenä. Mutta jos varallisuus on jotain miljoonaan asti luokkaa, niin kyllä se helposti päätyy parempiin suihin, ja sellaisille joille ei sitä missään nimessä soisi. Näin siis ellei ala tehdä aikaanaan erityisiä järjestelyjä, mitkä niin helposti jää tekemättä kun asioita lykkää.

• Naisasailooseri.

Onneksi pikkuveljeni on YTM, joka todennäköisesti tulee viemään vihille tämänhetkisen opiskeluaikaisen tyttöystävänsä ja sitten ATM setä voi aikanaan testamentata omaisuutensa heidän lapsilleen.

• näin onnnn
        Naisasailooseri. kirjoitti:

Onneksi pikkuveljeni on YTM, joka todennäköisesti tulee viemään vihille tämänhetkisen opiskeluaikaisen tyttöystävänsä ja sitten ATM setä voi aikanaan testamentata omaisuutensa heidän lapsilleen.

Kyllä ne pirut verottavat jos se viralliseti testamentin kautta menee. Nyt laittoivat sen verottoman perintöasan, mutta se on vaan muutama kymppitonni ja leskille enemmän ja omille lapsille, ja erityskohteluja yrityksien perijöille. Maatilojen perijät ovat kyllä olleet erityiskohteluluokassa iät ja ajat.
        Jos vielä ensin sisarille menee ja sitten vasta heidän lapsille, niinkuin mitä se helposti menee, niin kyllä siinä perintö jo helposti puolittuu ainakin. Se on selvä että juuri näitäkin verotuksia taas tullaan kiristämään tuntuvasti, siksi kun tämä julkisen puolen törsäily nielee pohjattomasti, ja palkkatyön ja työnantajien verotusta on vielä edelleen tarkoitus vaan keventää. Esim. asunnoista verotusarvoksikin nykyään hakevat aina sen kovimman viimeisen kauppahinnan jonka pohjalta sitten verot mätkitään,edes inflaatiotarkistuksia taasen verotukseen ei hevin tehdä.

Tälle palstalle on vaikea muuten enää mitään kirjoitellakkaan kun tunkee tuota pientä mainoslappua aina tähän tekstinkohdan eteen.

• Turhan paljon tällä palstalla jaksetaan aina puhua tästä ikisinkkuudesta ja harmitella sitä, miten hirveää se ikisinkkuna eläminen oikein on. Paljon pahempi asia on se, jos joutuu elämään ilman ketään kavereita. Sinkkuna ollessa voi kuitenkin tehdä kaikkea ja mennä mihin tahansa, jos vaan on edes jonkin verran kavereita. Yksinäisenä, varsinkin nuorena miehenä on todella mahdotonta käydä koskaan juuri missään tai lähteä koskaan mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille.

Sinkkuna on kuitenkin tosi helppo käydä mm. baareissa, laivaristeilyillä, ulkomaan matkoilla ja kaikissa eri harrastusjutuissa, jos vaan on edes jonkin verran kavereita, joiden kanssa noihin paikkoihin lähteä.

• Dickson
        DarkFear kirjoitti:

Turhan paljon tällä palstalla jaksetaan aina puhua tästä ikisinkkuudesta ja harmitella sitä, miten hirveää se ikisinkkuna eläminen oikein on. Paljon pahempi asia on se, jos joutuu elämään ilman ketään kavereita. Sinkkuna ollessa voi kuitenkin tehdä kaikkea ja mennä mihin tahansa, jos vaan on edes jonkin verran kavereita. Yksinäisenä, varsinkin nuorena miehenä on todella mahdotonta käydä koskaan juuri missään tai lähteä koskaan mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille.

Sinkkuna on kuitenkin tosi helppo käydä mm. baareissa, laivaristeilyillä, ulkomaan matkoilla ja kaikissa eri harrastusjutuissa, jos vaan on edes jonkin verran kavereita, joiden kanssa noihin paikkoihin lähteä.

Olen käynyt baarissa yksin, olen ollut laivan baarissa yksin (toverit katosivat), jopa ulkomailla olen "joutunut" viettämään aikaa yksin. Ikinä ei kukaan missään ole sen kummemmin ihmetellyt yksinoloani. Yleensä kysäisseet ja siihen jäänyt.

Joo sulla sillon joskus siellä kotiseuduilla ei ollu näin suklaista se meininki ja täällä (mäkin asun stadissa) jos baariin uskalsit yksin nii koko illan ihmiset kyseli siitä (tässäkin ihmettelen, että miten se on edes mahdollista... "Ootko yksin täällä? Ai oot, miks? Sul ei oo kavereita? No mut miks ei? Siis miks sä oot yksin? Eiks sul oikeesti oo kavereita? Siis ootsä oikeesti yksin tääl..?" Tai jotain tän suuntasta(ko)? Totuus kyllä on, että pelkkä pelle trollihan sä oot (ja jeps, voin painuu vittuun koko palstalta, koska en tiiä sun elämästä mitään, vaikka kaiken mahollisen siitä täällä kertonu ootkin ja mulla on aina ollu kavereita joka puolella niin maan perkeleesti).

Mut eihän siinä, mä luovutan. Tällä palstalla ne kaverit ja/tai pillu kun saa ongelmat poistumaan. Voin kertoo, ei kumpikaa noista tee elämää miksikää satulinnatarinaks, mut ettehän te daijut mistää mitää tajuu, HV kaikille. Nyt lisää drinkkiä ja kattoo ku Kärpät ottaa selkään

• 32
        DarkFear kirjoitti:

Turhan paljon tällä palstalla jaksetaan aina puhua tästä ikisinkkuudesta ja harmitella sitä, miten hirveää se ikisinkkuna eläminen oikein on. Paljon pahempi asia on se, jos joutuu elämään ilman ketään kavereita. Sinkkuna ollessa voi kuitenkin tehdä kaikkea ja mennä mihin tahansa, jos vaan on edes jonkin verran kavereita. Yksinäisenä, varsinkin nuorena miehenä on todella mahdotonta käydä koskaan juuri missään tai lähteä koskaan mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille.

Just. Olen naisihminen ja minulle ainoa ikävä asia sinkkuudessa on, että se eristää sosiaalisesti. Kun ystävät ja kaverit pariutuivat ja perheellistyivät. muutuin ajan kanssa heidän silmissään "vähän oudoksi", johon ei enää pidetty yhteyttä. Muutaman tällaisen "opetuksen" jälkeen aloin itsekin eristää itseäni. Minulle on itsestäänselvyys, etten kerro asioistani perheellisille työkavereille tai naapureille, koska oletan, etteivät tekemiseni ja ajatukseni heitä kiinnosta. Koska uudet ihmiset tavatessaan kertovat toisilleen ensimmäiseksi lapsistaan ja puolisostaan, tunnen itseni kertaheitolla ulkopuoliseksi. Usein on tapahtunut, että kerrottuani keskustelukumppanille olevani perheetön, tämä vetää henkeä ja kuin järkyttyneenä toteaa "ei voi olle totta!!!" Haluan välttää näitä noloja tilanteita.

Ehkä kertomani kuulostaa pahemmalta kuin on. Ehkä en käyttäytyisi näin, mikäli olisin luonteeltani sosiaalisempi. Totuus kuitenkin on, että viihdyn yksikseni varsin mukavasti.

• miehenkuvotus

Ei tässä sinkkuelämässä ole mitään suurempaa vikaa, kyllähän tämä menee näin vaikka hamaan loppuun asti. Tällä hetkellä on ehkä jopa helpompaa olla sinkku. Opinnot loppuvaiheessa, lopputyön tekeminen 700 km päässä opiskelupaikasta ja tulevasta työpaikkakunnasta ei mitään takeita.

Mutta kyllä sitä aina välillä kaipaa läheisyyttä elämään. En tarkoita pelkkää seksiä, mutta ihmisen kosketusta ylipäänsä, ja sitä läheisyyden tunnetta. Tuntuu raskaalta ajatella ettei itse tule sitä kokemaan. Ja lapsiakaan en tule koskaan saamaan, vaikka niistä joskus haaveilin.

Kyllä sinkkuudessa puolensa on. Mutta ei hyvätkään kaverit korvaa sitä läheisyyden kaipuuta. Mutta näinkin voi elää, hyvinkin. Enkä katkera ole tilanteestani muille kuin itselleni.

• lonely...

Kyllä tässä vaan on vikaa eikä siitä pääse mihinkään.

Miks pitää nukkua yksin jos voisi nukkua toisen vieressä, lähellä?
      Miks pitää katsoa elokuvat yksin jos sen voisi jakaa toisen kanssa?
      Miks pitää olla ilman seksiä, jos sitä vois olla kumppanin kanssa?
      Lenkkeilykin toisen kanssa on mukavampaa, kuin myös ulkona syömässä käyminen. Tosin itse en ole ulkona käyny sinkkuna syömässä kuin kerran ja silloinkin vain sen takia joska eräs mies(hyvä ystävä) miltei pakotti.

Misk pitää viettää illat yksin, jos siihen vois saada toisen istumaan viereen, juttelemaan, halaamaaan.

Miks pitää tuntea, ettei kukaan rakasta, jos joku vois sua vielä rakastaa?(en tarkoittanut äidillista rakkautta, vaan niinkun nainen ja mies toisiaan rakastaa)

Kyllä siinä vaan on paljonkin vikaa, enkä itse ainakaan halua loppu elämääni yksin viettää.

• sillitrooli

Tässä vielä yksi kysymys sinulle kysyttäväksi:
        Miks pitää nirppistellä ihan ok miehille?

• lonely...
        sillitrooli kirjoitti:

En minä "nirpistele" ok miehille. Minun mielestä jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen riippumatta ulkoisista tekijöistä. En luo ihmisistä mielikuvaa ulkonäön perusteella, vaan sen perusteella millainen hän on omien mielipiteiden ja ulosannin vuoksi.

En pidä ihmisistä jotka ovat pinnallisia tai turhamaisia. Mielummin olen tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat reiluja muita kohtaan.

Kerros mulle vuorostas miks ihmisille täytyy laittaa "laatuvaatimukset"?

• lonely...
        lonely... kirjoitti:

En minä "nirpistele" ok miehille. Minun mielestä jokainen ihminen on tutustumisen arvoinen riippumatta ulkoisista tekijöistä. En luo ihmisistä mielikuvaa ulkonäön perusteella, vaan sen perusteella millainen hän on omien mielipiteiden ja ulosannin vuoksi.

En pidä ihmisistä jotka ovat pinnallisia tai turhamaisia. Mielummin olen tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat reiluja muita kohtaan.

Kerros mulle vuorostas miks ihmisille täytyy laittaa "laatuvaatimukset"?

Tähän olen nimenomaan törmännyt miesten kohdalla. Eli sellainen pinnallinen "kikattaja" nainen on yleensä se jota ekana katsotaan, mut mun tuntemat taitaa loppupeleissä olla hetken parisuhteessa, mut vain hetken..

• Vastahankaan
        sillitrooli kirjoitti:

- toisen lähellä on paha nukkua. Tulee ahdasta, on liian kuuma, mies kuorsaa, aamuhengitys haisee kamalalle. jne.

- kuunnella toisen tyhmiä kommentteja sinun pitämästäsi elokuvasta, kärsiä jatkuvasta kanavahyppelystä, pakko katsoa typerää urheilua. Ja voihan sitä telkkua katsoa kavereiden kanssa jos siihen tarvitsee seuraa.

- kyllä sinkulla seksiä voi olla.

Lenkkeilykin toisen kanssa on mukavampaa, kuin myös ulkona syömässä käyminen. Tosin itse en ole ulkona käyny sinkkuna syömässä kuin kerran ja silloinkin vain sen takia joska eräs mies(hyvä ystävä) miltei pakotti.
        - voihan sitä lenkkeillä kaverinkin kanssa. Ei sen vuoksi tarvitse kärsiä miehen hikisistä lenkkikamoista OMASSA asunnossa. Ulkonakin voi käydä syömässä kavereiden kanssa ihan samoin. Yleensä seurustelevat parit alkavat heti leikkiä kotista eivätkä käy ulkona.

Misk pitää viettää illat yksin, jos siihen vois saada toisen istumaan viereen, juttelemaan, halaamaaan.
        - tämäkin onnistuu kaverin kanssa. Halailla voi nalleakin.

Miks pitää tuntea, ettei kukaan rakasta, jos joku vois sua vielä rakastaa?(en tarkoittanut äidillista rakkautta, vaan niinkun nainen ja mies toisiaan rakastaa)
        - mihin sitä rakkautta tarvitaan? Mitä se oikeasti on muuta kuin itsekkyyttä. Halua tulla toisen hyväksymäksi ja ihailluksi.

Kyllä siinä vaan on paljonkin vikaa, enkä itse ainakaan halua loppu elämääni yksin viettää.
        - ainahan haluta saa. Ja jokainen voi tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Siitä vaan.

- miksi jokaisen miehen pitäisi kelvata naiselle? Turhaan luullaan että kun käy aamulla suihkussa ja ei pieksä naisia onkin "löytö".

• Vastahankaan kirjoitti:

- toisen lähellä on paha nukkua. Tulee ahdasta, on liian kuuma, mies kuorsaa, aamuhengitys haisee kamalalle. jne.

- kuunnella toisen tyhmiä kommentteja sinun pitämästäsi elokuvasta, kärsiä jatkuvasta kanavahyppelystä, pakko katsoa typerää urheilua. Ja voihan sitä telkkua katsoa kavereiden kanssa jos siihen tarvitsee seuraa.

- voihan sitä lenkkeillä kaverinkin kanssa. Ei sen vuoksi tarvitse kärsiä miehen hikisistä lenkkikamoista OMASSA asunnossa. Ulkonakin voi käydä syömässä kavereiden kanssa ihan samoin. Yleensä seurustelevat parit alkavat heti leikkiä kotista eivätkä käy ulkona.

- mihin sitä rakkautta tarvitaan? Mitä se oikeasti on muuta kuin itsekkyyttä. Halua tulla toisen hyväksymäksi ja ihailluksi.

- ainahan haluta saa. Ja jokainen voi tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Siitä vaan.

- miksi jokaisen miehen pitäisi kelvata naiselle? Turhaan luullaan että kun käy aamulla suihkussa ja ei pieksä naisia onkin "löytö".

"toisen lähellä on paha nukkua. Tulee ahdasta, on liian kuuma, mies kuorsaa, aamuhengitys haisee kamalalle. jne. "

"voihan sitä lenkkeillä kaverinkin kanssa. Ei sen vuoksi tarvitse kärsiä miehen hikisistä lenkkikamoista OMASSA asunnossa."

=) Parisuhteessakin voi muuten asua myös erillään.

• myös mieltä minäkin
        m36-intj kirjoitti:

"toisen lähellä on paha nukkua. Tulee ahdasta, on liian kuuma, mies kuorsaa, aamuhengitys haisee kamalalle. jne. "

"voihan sitä lenkkeillä kaverinkin kanssa. Ei sen vuoksi tarvitse kärsiä miehen hikisistä lenkkikamoista OMASSA asunnossa."

=) Parisuhteessakin voi muuten asua myös erillään.

Eikä ole ollenkaan huono vaihtoehto.

• ootko tosissas?
        Vastahankaan kirjoitti:

Toivon hartaasti että tää ei oo aloittajan kirjoittama, joka myönsi olevansa kahden lapsen äiti. Koska jos ihmistä voi noin paljon kuvottaa miehen tekemät asiat/ sen virheet tms, voi äidin hoivaviettikin olla hieman kyseenalaista.

Ei minusta ainakaan lenkkivaatteissa oo mitään "hyi" Hittomulla on pesukone joka pesee ne jos tarve vaatii. Hammasharja taitaa sulle olla tuntematon termi, hammastahnasta puhumattakaan. Yhteiset valinnat on sulle utopiaa, eihän elokuvaa valita vaan sen perusteella mistä toinen tykkää..

Voi helvetti, epäilen syvästi että aloittaja on mies, koska näin naisena en tunnista ainoata naisellista piirrettä kirjoituksista...

• johan pomppas
        ootko tosissas? kirjoitti:

Toivon hartaasti että tää ei oo aloittajan kirjoittama, joka myönsi olevansa kahden lapsen äiti. Koska jos ihmistä voi noin paljon kuvottaa miehen tekemät asiat/ sen virheet tms, voi äidin hoivaviettikin olla hieman kyseenalaista.

Ei minusta ainakaan lenkkivaatteissa oo mitään "hyi" Hittomulla on pesukone joka pesee ne jos tarve vaatii. Hammasharja taitaa sulle olla tuntematon termi, hammastahnasta puhumattakaan. Yhteiset valinnat on sulle utopiaa, eihän elokuvaa valita vaan sen perusteella mistä toinen tykkää..

Voi helvetti, epäilen syvästi että aloittaja on mies, koska näin naisena en tunnista ainoata naisellista piirrettä kirjoituksista...

Tämä oli ainakin naisen kirjoittama viesti. On sen verran järkisyillä perusteltuja olettamuksia ettei muuta vaihtoehtoa ole.
        Pistäpä vielä pienet kikatukset päälle niin kaikki on hyvin. Eikös vaan?

• ootko tosissas?
        johan pomppas kirjoitti:

Tämä oli ainakin naisen kirjoittama viesti. On sen verran järkisyillä perusteltuja olettamuksia ettei muuta vaihtoehtoa ole.
        Pistäpä vielä pienet kikatukset päälle niin kaikki on hyvin. Eikös vaan?

No en kikata, muuten hyvä. Mut mä en vaan käsitä mikä ihme on niin kauheeta lenkkivaatteissa? Vai pitäiskö jo kieltää lenkillä hikoaminen? Taitaa ennemmin olla luonnosta ellei nit lampsi vaan hissukseen..

Eikö asioita sais ajatella järkevästi?

• johan pomppas

No en kikata, muuten hyvä. Mut mä en vaan käsitä mikä ihme on niin kauheeta lenkkivaatteissa? Vai pitäiskö jo kieltää lenkillä hikoaminen? Taitaa ennemmin olla luonnosta ellei nit lampsi vaan hissukseen..

Eikö asioita sais ajatella järkevästi?

Ja sekö ettet sinä käsitä jotain asiaa riittää siihen ettei joku toinen ole riittävän hyvä huolehtimaan esim. lapsistaan? Siis hikiset lenkkivaatteet vastaan lapset. Melkoisen järkiperäistä. Mikä tekee sinun mielipitesi sen oikeammaksi kuin nikin Vastahankaan?

• ootko tosissas?
        johan pomppas kirjoitti:

Ja sekö ettet sinä käsitä jotain asiaa riittää siihen ettei joku toinen ole riittävän hyvä huolehtimaan esim. lapsistaan? Siis hikiset lenkkivaatteet vastaan lapset. Melkoisen järkiperäistä. Mikä tekee sinun mielipitesi sen oikeammaksi kuin nikin Vastahankaan?

Ei vaan yleisesti ottaen äiti on tottunut lika pyykkiin, haisi se tai ei. Se vaan on niin. En usko että kovinkaan moni äiti pitää vauvan pyllyn pesua kovin vastenmielisenä? kyllähän sitä joutuu tekemään useammin kuin kerran. No p**ka vaippa vs lenkkivaatteet? Ymmärsitkö pointin?

Minusta hän saa olla erimieltä minun kanssa asioista, mut ihan riittävästi kai on jo tässä maailmassa yh äitejä (eikä pelkästään yh) jotka huutaa, läimäyttää tai jotain muuta lapsilleen, koska he eivät ole tai käyttäydy niin kuin äiti haluaa.

Äitinä vaan pitää tottua tiettyihin asioihin.

• Vastahankaan

Ei vaan yleisesti ottaen äiti on tottunut lika pyykkiin, haisi se tai ei. Se vaan on niin. En usko että kovinkaan moni äiti pitää vauvan pyllyn pesua kovin vastenmielisenä? kyllähän sitä joutuu tekemään useammin kuin kerran. No p**ka vaippa vs lenkkivaatteet? Ymmärsitkö pointin?

Minusta hän saa olla erimieltä minun kanssa asioista, mut ihan riittävästi kai on jo tässä maailmassa yh äitejä (eikä pelkästään yh) jotka huutaa, läimäyttää tai jotain muuta lapsilleen, koska he eivät ole tai käyttäydy niin kuin äiti haluaa.

Äitinä vaan pitää tottua tiettyihin asioihin.

Aika hakusessa olet koska en ole ap kirjoittaja.

• ootko tosissas?
        Vastahankaan kirjoitti:

Aika hakusessa olet koska en ole ap kirjoittaja.

hyvä ja jokaisella on oikeus mielipiteisiin..

• Vastahankaan

hyvä ja jokaisella on oikeus mielipiteisiin..

Minullakin.

• ootko tosissas?
        Vastahankaan kirjoitti:

Minullakin.

Sana "jokainen" tarkoittaa myös sinua, kuin myös minua. :P

• MILF 83

Juu en oo minä kirjottanu tota angstia :D Ei mulla oo mitään miehiä vastaan, se Oikee ei vaan oo tullu viä vastaan. Ehkä tulee, ehkä ei, mut en mä ainakaan tässä vaiheessa elämääni koe sinkkuutta (ja vielä kahen lapsen yh:na!) niin kauheena. Oishan se parisuhdekkin kiva, mut en stressaa, mitä moni tuntuu tekevän.

• räkätys viehättää
        lonely... kirjoitti:

Tähän olen nimenomaan törmännyt miesten kohdalla. Eli sellainen pinnallinen "kikattaja" nainen on yleensä se jota ekana katsotaan, mut mun tuntemat taitaa loppupeleissä olla hetken parisuhteessa, mut vain hetken..

Tuo juuri on meissä sinkkunaisissa "vikana"! Emme kikata, emmekä muutenkaan tuo itseämme esille. Vai milloin olette viimeksi kuulleet, että kypsempään ikään ehtinyt sinkkutyttö nauraisi nyt niin muodikasta paskaista räkänaurua joka toinen minuutti?

• sillitrooli

Oikeastiko olet onnistunut tekemään kaksi lasta kahdesta 4kk:n suhteesta, vai oliko tämä provo?

• ATMaster

Kyllähän se mahdollista on, ellei nämä suhteet olleet liian lähellä toisiaan aikajanaan katottuna, mutta en ihmettele, koska itsekkin AP:n aloitusta lukiessa hieman provoilun fiilistä tuli kyllä.

• MILF83

En mä mitään provoile :) Ihan vaan tulin miettineeks että miks joka paikassa vaahdotaan että pitäs olla parisuhteessa, mennä naimisiin, saada lapsia jne jne... Mä nyt vaan oon tehny asiat vähän "väärässä" järjestyksessä :D Ja ei oo nuo lapset kummastakaan suhteesta, että alkakaa nyt siitäki sitte vaahtoomaan...

• sillitrooli
        MILF83 kirjoitti:

En mä mitään provoile :) Ihan vaan tulin miettineeks että miks joka paikassa vaahdotaan että pitäs olla parisuhteessa, mennä naimisiin, saada lapsia jne jne... Mä nyt vaan oon tehny asiat vähän "väärässä" järjestyksessä :D Ja ei oo nuo lapset kummastakaan suhteesta, että alkakaa nyt siitäki sitte vaahtoomaan...

No se ratkaisi asian ainakin minun kohdallani. En ikinä ottaisi naista, jolla on 2 (!) lasta irtosuhteista.

• MILF83
        sillitrooli kirjoitti:

No se ratkaisi asian ainakin minun kohdallani. En ikinä ottaisi naista, jolla on 2 (!) lasta irtosuhteista.

Miks et? Lapsia ne vaan on, ei mitään tappajarobotteja. Tossahan ne menee muun elämän mukana :) Ja sama kai se on, miten ne lapset on alkunsa saaneet, MINÄ ne hoidan ja elätän, EI mun mahdollinen tuleva puoliso.

• ijirdgdg

Kyllä ja me sinkkumiehet osallistutaan näiden tod.näk. värillisten lasten kasvatuskustannuksiin.

• MILF83

Ihan kyllä suomalaisia valkoihosia lapsia ovat :)

• Kuka kieltää

mutta suurin osa sinkuista on sinkkuja vasten tahtoaa.

• mietipä nyt

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa sinkuista on sinkkuja omaa syytään. Toisilla tämä syy on itse mahdotonta tai lähes mahdotonta korjata mutta monikin pystyisi asian korjaamaan.

• ATMaster

"Miksi on kauheeta olla sinkku??"

Siksi koska ei ole ikinä muuta ollutkaan kuin sinkku. Haluan kokea, miltä tuntuu elää toisen ihmisen kanssa kauniissa suhteessa. Saada lapsia, nauttia vanhemmuudesta ja kuolla hyvillä mielin vanhana kurppana tietäen, että on edes jotain elämässään saavuttanut.
      Helppoahan sitä on tuollaisia kysyä, kun on jo suhteita takana päin, lapsia löytyy, ottajiakin olisi ja suurin piirtein tietää mitä odottaa edessäpäin, jos uudestaan haluaisi yrittää, toisin kuin me, jotka eivät tunnu suhteita saavan vaikka kuinka niskalimassa yritettäisiin. Tietysti ne, jotka haluavat olla sinkkuja niin olkaa kaikin mokomin. Kukaan ei teitä estä olemasta sinkkuja.

• voi jestas

Aloittajalle mies taitaa ennemminkin merkitä elatusmaksujen maksajaa kuin mitään muuta.. Seuraavaa "vauvakuumetta! odotellessa...

• MILF83

Pyh :)

• voi jestas
        MILF83 kirjoitti:

Pyh :)

Hymiö paljasti kuinka oikeassa olinkaan :) Mut ei voi vaan naista syyttää jos mies on niin tyhmä ja vetelee paljaalla kun nnaisella "on" ehkäisy kunnossa :D

• MILF83
        voi jestas kirjoitti:

Hymiö paljasti kuinka oikeassa olinkaan :) Mut ei voi vaan naista syyttää jos mies on niin tyhmä ja vetelee paljaalla kun nnaisella "on" ehkäisy kunnossa :D

Tuo hymiö tarkoitti kylläkin sitä, että voi voi kun olet väärässä :) En todellakaan ole "tehnyt" lapsia elareitten toivossa. Kummankaan isä ei maksa yhtikäs mitään. Että siinä sulle onnenongintaa. Ja vaikka maksaisivatkin, niin ei niillä rahoilla kroisoksena elellä. FYI.

• herää pahvi päässä

On aivan sama mitä sinkku sanoo koska sanomisia aina väännellään siihen suuntaan mihin itse huvittaa.
      Sinkku on kuin turpaan grillillä saanut hemmo joka esittää että eihän mulle mitään..pikkasen tuli arviointivirhe humalassa eikä kaatumista lyhtytolppaan pystynyt ennustamaan eikä peruuttamaan.
      No seuraukset sinkku kantaa aina itse ja haikailee parisuhteeseen koska EI halua olla sinkku loppuelämäänsä !!

• gawgevf

Ei se maailmanloppu ole, mutta omalla kohdalla hyvä ja toivon mukaan tasapainoinen parisuhde ajaa kirkkaasti sinkkuudesta ohi. Niin selvästi, että koen henkilökohtaisen panostuksen kannattavan.

• -sivusta seurannut

Mielenkiintoista on myös se, että miksi sinkkuuden kauhuudesta puhutaan aina abstraktina käsitteenä, tai otetaan se esille jonkun toisen aiheen yhteydessä. Harva sanoo rehellisesti ja suoraan, että haluaa itse nyt ja välittömästi sinkkuudesta ulos. Ehkä siksi, että monien sinkkujen olisi toisaalta vain kiva löytää joku, muttei toisaalta pidä sinkkuuttaankaan minään kuolemanvakavana asiana. Vaikuttaa myös siltä, että sinkkuuttaan arvostavat eniten ne, joilla on joskus parisuhteita ollut. Mistä tämä taas johtuu, sitä en tiedä.

• Yhteenvetona

Voisi sanoa että sekä sinkkuudessa että parisuhteesaa on omat hyvät ja huonot puolet. Sinkkuus voittaa mielestäni huonon parisuhteen ja hyvä parisuhde voittaa taas sinkkuuden suurilta osin.

Eli voisi ajatella näin että jos löytää sielunkumppanin omaa samoja ajatuksia ja jonka kanssa homma toimii niin vaihtaisin sinkkuuden pois. Pitäisi kyllä tehdä kumppanin kanssa selväksi jo heti suhteen alussa muutamat asiat jotta suhde toimisi puolin ja toisin.. Ainut ongelma tässä lienee se, että mistä löytää sopiva kumppani? Jotkut löytävät sen heti ja jotkut kokeilevat useita suhteita ennenkuin tärppää..

Miten elämää sitten pitäisi elää.. olla onnellinen pyrkiä onnellisuuteen.
        Joku on onnellinen sinkkuna joku parisuhteessa.

• SM76

Ei sinkkuna olemisessa mitään kauheaa sinänsä ole. Maailmassahan on paljon mielenkiintoisia asioita ja hyvät ystävät piristävät elämää. Hyvä suhde olisi kuitenkin parempi kuin sinkkuna oleminen, mutta potentiaalisten naisten tapaaminen on todella harvinaista. Naisen pitäisi olla ainakin fiksu, ei koppava ja pitää terveydestään huolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2062
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1956
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      26
      1836
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      12
      1123
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      971
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      939
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      865
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      113
      816
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      804
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      775
    Aihe