Heidän ”kristillisiin arvoihinsa” kuuluvat naispappien syrjintä, seksuaalisten vähemmistöjen kiusaaminen, yliopiston raamatuntutkijoiden panettelu, pastoraalipsykologian (psykologinen sielunhoito) demonisoiminen, toisin uskovien (esim. muslimien) tuomitseminen helvettiin ja heidän ihmisoikeuksiensa rajoittaminen, muiden kristittyjen kirkon jäsenten karsinoiminen b-luokan uskoviin haukkumalla heitä uudestisyntymättömiksi nimikristityiksi, liberaaleiksi yms.
Viidesläisyys on suvaitsemattomuuden hautomo
37
141
Vastaukset
- Taas tätä
Tämä on jo kolmas avaus tästä aiheesta palstalla. Mitä sinä näitä solkenaan tehtailet, kirjoita niihin edellisiin.
- Relaa jo
Miinuspeukkua siitä, että kehotetaan kirjoittamaan edellisiin avauksiin. Peukuttaja näyttää käyvän ylikierroksilla.
- Ei vihaa
Vihakirjoittelua tyypillisimmillään. En ymmärrä miksi juuri tämä foorumi om profiloitunut vihakirjoittelun "mekaksi".
- Ev. lut.
Mikä aloituksessani oli vihakirjoitusta? Sehän oli totuudellinen kuvaus Kansanlähetyksestä ja Kansan Raamattuseurasta.
- Kristitty45
Näinhän se asia viidesläisyydessä valitettavasti on. Liike on kopioinut oppinsa fundamentalistisista uskonlahkoista ja tarjoaa sitä nyt luterilaisuuden nimissä ev. lut. kirkossa yhteistyössä vapaakirkollisten kanssa. Falskia!!!
- mutta olet sen
. Silloin liikkui Holoferneksen sydän; sillä hän syttyi himoon hänen tykönsä.
17. Ja hän sanoi hänelle: istu, juo ja ole iloinen; sillä sinä olet löytänyt armon minun tykönäni.
18. Judit vastasi: jopa herra, minä tahdon olla iloinen; sillä minä ole ollut minun elinaikanani niin korkiasti kunnioitettu.
19. Ja hän söi ja joi hänen edessänsä, mitä hänen piikansa hänelle valmistanut oli.
20. Ja Holofernes oli iloinen hänen tähtensä, ja joi ylen paljon viinaa, ettei hän ikänä niin paljon juonut ollut.
13. Luku
Judit jätetään piikoinensa juovuksissa nukkuneen Holoferneksen kanssa majaan, ja rukoilee Jumalaa. II. Hakkaa Holoferneksen pään poikki ja vie sen Betuliaan. III. Judit kiitetään ja siunataan Betuliassa.
1. Ehtoona hiljaan menivät palveliansa majoihinsa ja olivat kaikki juopuneet.
2. Ja Bagoa lukitsi Holoferneksen majan, ja meni matkaansa.
3. Ja Judit jäi yksinänsä hänen tykönsä majaan.
4. Kuin Holofernes makasi vuoteessa, ja oli kovin juovuksissa nukkunut.
5. Sanoi Judit piiallensa, että hän seisois oven edessä ja vartioitsis.
6. Ja Judit seisoi vuoteen edessä, ja rukoili salaisesti kyyneleillä.
7. Ja sanoi: Herra Israelin Jumala, vahvista minua ja auta nyt minua armollisesti täyttämään sitä työtä, jota minä, sinuun luottain, olen aikonut tehdä; ettäs korottaisit kaupunkis Jerusalemin, niinkuin sinä luvannut olet.
II 8. Sen rukouksen jälkeen meni hän pään puoleen vuodetta ja otti miekan, joka siinä riippui, ja veti sen ulos.
9. Ja tarttui hänen hiuksiinsa ja sanoi taas: Oi Herra Jumala, vahvista minua tällä hetkellä.
10. Ja hän hakkasi häntä kahdesti kurkkuun kaikella voimalla; sitte leikkasi hän pois hänen päänsä, ja vieritti ruumiin vuoteesta ulos, ja otti peitteen myötänsä.
11. Sitte meni hän ulos ja antoi piiallensa Holoferneksen pään, ja pani sen evässäkkiinsä.
12. Ja he menivät ynnä ulos niinkuin heidän tapansa oli mennä rukoilemaan; ja menivät läpi leirin, ja kävivät ympäri sen laakson, että he olisivat salaisesti tulleet kaupungin portin tykö.
13. Ja Judit huusi vartioita: avatkaat portti; sillä Jumala on meidän kanssamme, joka on antanut Israelille voiton.
14. Kuin vartiat kuulivat hänen äänensä, kutsuivat he kohta sinne kaupungin vanhimmat,
15. Jotka kaikki tulivat hänen tykönsä; sillä he epäilivät jo, ettei hänen pitänyt palajaman.
16. Ja he virittivät tulisoittoja, ja kävivät häntä ympäri niinkauvan kuin hän lakialle tuli.
17. Ja hän käski heidän olla vaiti ja kuulla, ja sanoi näin: kiittäkäät Herraa meidän Jumalaamme, joka ei niitä hylkää, jotka hänen päällensä uskovat.
18. Hän on osoittanut laupiuden minun, hänen piikansa kautta, niinkuin hän Israelin huoneelle on luvannut, ja on tänä yönä maahan lyönyt vihollisen minun kätteni kautta.
19. Ja hän veti ulos säkistä Holoferneksen pään, osoitti heille sen, ja sanoi: katsokaat, tämä on Holoferneksen, Assyrialaisten sodanpäämiehen pää: ja katsokaat, ja katsokaat, tässä on vaate, jossa Herra meidän Jumalamme vaimon käden kautta on hänen surmannut.
20. Niin totta kuin Herra elää, niin on hän minua enkelinsä kautta varjellut, etten minä ole saastutetuksi tullut, niinkauvan kuin minä olen ulkona ollut; ja on antanut minun tänne ilman syntiä jälleen palata suurella voitolla ja ilolla.
21. Sentähden kiittäkäät häntä kaikki; sillä hän on hyvä, ja auttaa aina.
II 22. Ja he kaikki kiittivät Herraa, ja sanoivat hänelle: kiitetty olkoon Herra, joka tänäpänä on sinut kauttas saattanut meidän vihollisemme häpiään!
23. Ja Otsia, Israelin kansan päämies sanoi hänelle: siunattu ole sinä tytär Herralta, kaikkein ylimmäiseltä Jumalalta, ylitse kaikkia vaimoja maan päällä.
24. Ja kiitetty olkoon Herra, joka taivaan ja maan luonut on, joka sinulle onnen on antanut tappaa meidän vihollisemme päämiestä;
25. Ja on tehnyt sinun nimes kuuluisaksi, ylistettää kaikilta, jotka Herran töitä tutkivat, ettei ole säästänyt henkeäs sinun kansas murheessa ja hädässä, mutta olet sen vapahtanut Herran meidän Jumalamme edessä.
26. ja kaikki kansa sanoi: Amen, amen!
27. Sitte toivat he Akiorin edes, jolle Judit sanoi: Israelin Jumala, jota sinä kunnioitit, että hän sinun vihollisilles kostaa taitaa, hän on tänä yönä jumalattoman pään särkenyt minun kätteni kautta.
28. Ja että sinä sen näkisit, silla on tässä Holoferneksen pää, joka Israelin Jumalaa ylpeydessä häpäisi, ja sinua kuolemalla uhkasi, sanoen: kuin Israelin kansa käsitetään, niin tahdon minä my- Ev. lut.
Miten tämä liittyy aloitukseeni?
- Kristitty45
Huomio viidesläinen!
Viestisi täyttää laittoman uhkauksen tunnusmerkit!!! - Lue uudestaan
Ev. lut. kirjoitti:
Miten tämä liittyy aloitukseeni?
Hyvinkin oleellisesti, luehan tarkemmin.
- !!!
Kristitty45 kirjoitti:
Huomio viidesläinen!
Viestisi täyttää laittoman uhkauksen tunnusmerkit!!!Poliisi tarkkailee jo kyseistä henkilöä.
- Hmm!
Lue uudestaan kirjoitti:
Hyvinkin oleellisesti, luehan tarkemmin.
Miten aijot toteuttaa viestisi sanoman?
- Kyllähän se
Hmm! kirjoitti:
Miten aijot toteuttaa viestisi sanoman?
Ei minua turhaan pidetä luovana kaverina. Vastaus näkyy jo alkuperäisessä viestissäni.
- A -teisti
Tekstipätkä osoittaa että vain omaan jumalaansa uskova voi pystyä noin raakaan veritekoon.
- Jorma K
Kyllähän se kirjoitti:
Ei minua turhaan pidetä luovana kaverina. Vastaus näkyy jo alkuperäisessä viestissäni.
Kiitos mielipiteestäsi! Olenkin ollut aina sitä mieltä että viidesläiset ovat kirkon persläpi.
- Hyvä kun valkeni
Jorma K kirjoitti:
Kiitos mielipiteestäsi! Olenkin ollut aina sitä mieltä että viidesläiset ovat kirkon persläpi.
Elintärkeitä siis. Ilman persläpeä ei yksikään ihminen elä pitkään. Ja sen lyhyen ajan jonka elää, voi huonosti. Näköjään asioiden pohtiminen valaisee asioita sinullekin.
- dfgdfsgdsfgsdg
toihan kuullostaa just mulle sopivalta porukalta. Onko heikäläisiä Helsingin suunnalla?
- Etsivä löytää
Ainakin nimimerkistäsi päätellen sovit niihin piireihin hyvin. Kyllä niitä on pääkaupunkiseudullakin.
- sadfsadfsadfsadf
Etsivä löytää kirjoitti:
Ainakin nimimerkistäsi päätellen sovit niihin piireihin hyvin. Kyllä niitä on pääkaupunkiseudullakin.
löytääkö? =D
juoppohulllu ku ei ole löytäny vielä ketään "uskista" joka olis samoissa joukoissa....
"syntisiä" kyllä löytyy.... tosin, eikös me kaikki olla niitä...
asdfsadfsadf
- Amen!
Hyvää tekstiä Ev. lut.! Asiat tulivat sanottua suoraan ja rehellisesti niin kuin ne ovat.
- Shrink
Ev.lut. lukija, evlut vapaaehoinen. diak /vapaaehtoinen, ja mitä muita nikkejä käytätkään. katkera tunnut olevan 5 herätysliikkeelle, voitko perustella näkemyksiäsi ?
-mitä juuri he ovat tehneer sinulle ?
Olen toiminut monessa ns. viidesläisessä seurakunnassa ja mitään esittämääsi monissa avauksissa, en ole löytänyt ?
Trollauskin on taitolaji, pitää omaksua monia rooleja, muuntua roolin mukaan ?
Mutta emmehän me sellaista tee ???- Shrink
Ai niin ja hengenmies ainakin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ev. lut.
Jos tarkoitat minua keskustelun avajaa, niin en ole katkera yhtään mistään enkä kenellekään, mutta miksi haluat pantata tietoa kyseisestä liikkeestä? Mikä aloituksessani ei ollut sinun mielestäsi totta?
- Shrink
Ev. lut. kirjoitti:
Jos tarkoitat minua keskustelun avajaa, niin en ole katkera yhtään mistään enkä kenellekään, mutta miksi haluat pantata tietoa kyseisestä liikkeestä? Mikä aloituksessani ei ollut sinun mielestäsi totta?
"Ev. lut.
18.11.2011 12:40
4
Heidän ”kristillisiin arvoihinsa” kuuluvat naispappien syrjintä, seksuaalisten vähemmistöjen kiusaaminen, yliopiston raamatuntutkijoiden panettelu, pastoraalipsykologian (psykologinen sielunhoito) demonisoiminen, toisin uskovien (esim. muslimien) tuomitseminen helvettiin ja heidän ihmisoikeuksiensa rajoittaminen, muiden kristittyjen kirkon jäsenten karsinoiminen b-luokan uskoviin haukkumalla heitä uudestisyntymättömiksi nimikristityiksi, liberaaleiksi yms. "
Kyllä tarkoitan;
Naispappeutta et löydä Raamatusta baikka kuinka tikulla kaivelet ?
Mitä tietoa tarkalleen ottaen tarkoitat minun pantanneen ?
5 läisissä ei kiusta naisia, homous taasen selitetään Raamatussa. Ketään ei luokitella miksikään muuksi, kuin ihmisiksi, kuten kristillisissä piireissä on tapana.
Noissa hyökkäyksissäsi olet kohtuuton yleistäjä............. - Ev. lut.
Shrink kirjoitti:
"Ev. lut.
18.11.2011 12:40
4
Heidän ”kristillisiin arvoihinsa” kuuluvat naispappien syrjintä, seksuaalisten vähemmistöjen kiusaaminen, yliopiston raamatuntutkijoiden panettelu, pastoraalipsykologian (psykologinen sielunhoito) demonisoiminen, toisin uskovien (esim. muslimien) tuomitseminen helvettiin ja heidän ihmisoikeuksiensa rajoittaminen, muiden kristittyjen kirkon jäsenten karsinoiminen b-luokan uskoviin haukkumalla heitä uudestisyntymättömiksi nimikristityiksi, liberaaleiksi yms. "
Kyllä tarkoitan;
Naispappeutta et löydä Raamatusta baikka kuinka tikulla kaivelet ?
Mitä tietoa tarkalleen ottaen tarkoitat minun pantanneen ?
5 läisissä ei kiusta naisia, homous taasen selitetään Raamatussa. Ketään ei luokitella miksikään muuksi, kuin ihmisiksi, kuten kristillisissä piireissä on tapana.
Noissa hyökkäyksissäsi olet kohtuuton yleistäjä.............Olen tutustunut viidesläisyyteen hyvinkin läheltä olemalla työssä kyseisissä porukoissa. Aloituksessa kerroin asiat niin kuin ne siellä ovat.
- Ev. lut.
Ev. lut. kirjoitti:
Olen tutustunut viidesläisyyteen hyvinkin läheltä olemalla työssä kyseisissä porukoissa. Aloituksessa kerroin asiat niin kuin ne siellä ovat.
Raamattuun vetoaminen ei oikeuta naisten syrjimistä virkasuhteessa eikä heidän alistamistaan vuosisataisiin roolimalleihin avioliitossa.
Seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuva ”sielunhoidollinen” puoskarointi on henkistä väkivaltaa ja mielenterveyttä vahingoittavaa toimintaa kaikissa muodoissaan.
”Ratkaisuun” tähtäävä psyyken manipulointi ei ole luterilaista kristillisyyttä. Pieniin lapsiin kohdistuessaan voidaan puhua jopa lasten hyväksikäytöstä.
Viidesläisyydessä yliopistollinen teologia (eksegetiikka ja pastoraalipsykologia) ovat ateistisia ja jumalattomia. Siksi heillä on omia kurssituksiaan Ryttylässä ja Vivamossa, sekä Suomen Teologinen Instituutti (STI) Helsingissä.
Nimitys liberaaliteologi tai liberaalikristitty merkitsevät ateistia ja ovat viidesläisten keksimiä pilkkanimiä niille jotka eivät jaa heidän ideoitaan.
Viidesläiset haluavat rajoittaa maahanmuuttajien mm. muslimien oikeuksia omaan uskonnonharjoittamiseensa (mm. Päivi Räsänen).
Viidesläiset tekevät yhteistyötä muiden kristillisten fundamentalististen uskonlahkojen kanssa ”yhteiskristilliset” -nimen alla mm. luterilaisessa kirkossa.
Timo Rämä pyysi aikoinaan anteeksi Kansanlähetyksen henkistä väkivaltaa. Liike ei ole kuitenkaan muuttunut paremmaksi vaan pahemmaksi. - Jopas nyt turisit
Ev. lut. kirjoitti:
Raamattuun vetoaminen ei oikeuta naisten syrjimistä virkasuhteessa eikä heidän alistamistaan vuosisataisiin roolimalleihin avioliitossa.
Seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuva ”sielunhoidollinen” puoskarointi on henkistä väkivaltaa ja mielenterveyttä vahingoittavaa toimintaa kaikissa muodoissaan.
”Ratkaisuun” tähtäävä psyyken manipulointi ei ole luterilaista kristillisyyttä. Pieniin lapsiin kohdistuessaan voidaan puhua jopa lasten hyväksikäytöstä.
Viidesläisyydessä yliopistollinen teologia (eksegetiikka ja pastoraalipsykologia) ovat ateistisia ja jumalattomia. Siksi heillä on omia kurssituksiaan Ryttylässä ja Vivamossa, sekä Suomen Teologinen Instituutti (STI) Helsingissä.
Nimitys liberaaliteologi tai liberaalikristitty merkitsevät ateistia ja ovat viidesläisten keksimiä pilkkanimiä niille jotka eivät jaa heidän ideoitaan.
Viidesläiset haluavat rajoittaa maahanmuuttajien mm. muslimien oikeuksia omaan uskonnonharjoittamiseensa (mm. Päivi Räsänen).
Viidesläiset tekevät yhteistyötä muiden kristillisten fundamentalististen uskonlahkojen kanssa ”yhteiskristilliset” -nimen alla mm. luterilaisessa kirkossa.
Timo Rämä pyysi aikoinaan anteeksi Kansanlähetyksen henkistä väkivaltaa. Liike ei ole kuitenkaan muuttunut paremmaksi vaan pahemmaksi."Raamattuun vetoaminen ei oikeuta naisten syrjimistä virkasuhteessa"
Raamattu kuitenkin oikeuttaa vain miesten nimittämisen papin virkaan. Jos sen haluaa nähdä naisten syrjimisenä, niin so be it.
"Seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuva ”sielunhoidollinen” puoskarointi on henkistä väkivaltaa ja mielenterveyttä vahingoittavaa toimintaa kaikissa muodoissaan."
Sinähän et voi mitenkään tietää onko sielunhoito vahingoittavaa kaikissa muodoissaan. Suomessakin on homoseksuaaleja, jotka itse kertovat eheytymisestään. Mikä sinä olet väittämään heitä vastaan, kun he kertovat omasta elämästään? Luulisi heidän olevan elämänsä suhteen parempia asiantuntijoita, kuin mitä sinä voit koskaan olla.
Lisäksi täytyy muistaa, että vaikka homoseksuaalinen suuntautuminen ei sinänsä ole syntiä, niin homoseksuaalisuuden toimeenpaneminen on. Meidän velvollisuutemme kristittyinä on varoittaa synnistä vaikka se varoituksen kohdetta harmittaisikin. Loppupeleissä kyse on iäisyydestä ja sen rinnalla ei maallinen harmitus paljoa paina.
"Nimitys liberaaliteologi tai liberaalikristitty merkitsevät ateistia ja ovat viidesläisten keksimiä "
Nohnoh, onko viidesläisiä maailmalla kovinkin paljon? Tietääkseni nuo nimitykset löytyvät useimmista kulttuurikielistä ja tuskin viidesläiset niitä jokaiseen kieleen ovat kehittäneet. Suomenkin kielessä ovat olleet käytössä vuosikymmenniä. Onko sinulla todella tieto, että nimitys on lähtöisin viidesläisistä?
"Viidesläiset haluavat rajoittaa maahanmuuttajien mm. muslimien oikeuksia omaan uskonnonharjoittamiseensa"
Miten he haluavat niitä oikeuksia käytännössä rajoittaa? - Tuhannen tosi tämä
Jopas nyt turisit kirjoitti:
"Raamattuun vetoaminen ei oikeuta naisten syrjimistä virkasuhteessa"
Raamattu kuitenkin oikeuttaa vain miesten nimittämisen papin virkaan. Jos sen haluaa nähdä naisten syrjimisenä, niin so be it.
"Seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistuva ”sielunhoidollinen” puoskarointi on henkistä väkivaltaa ja mielenterveyttä vahingoittavaa toimintaa kaikissa muodoissaan."
Sinähän et voi mitenkään tietää onko sielunhoito vahingoittavaa kaikissa muodoissaan. Suomessakin on homoseksuaaleja, jotka itse kertovat eheytymisestään. Mikä sinä olet väittämään heitä vastaan, kun he kertovat omasta elämästään? Luulisi heidän olevan elämänsä suhteen parempia asiantuntijoita, kuin mitä sinä voit koskaan olla.
Lisäksi täytyy muistaa, että vaikka homoseksuaalinen suuntautuminen ei sinänsä ole syntiä, niin homoseksuaalisuuden toimeenpaneminen on. Meidän velvollisuutemme kristittyinä on varoittaa synnistä vaikka se varoituksen kohdetta harmittaisikin. Loppupeleissä kyse on iäisyydestä ja sen rinnalla ei maallinen harmitus paljoa paina.
"Nimitys liberaaliteologi tai liberaalikristitty merkitsevät ateistia ja ovat viidesläisten keksimiä "
Nohnoh, onko viidesläisiä maailmalla kovinkin paljon? Tietääkseni nuo nimitykset löytyvät useimmista kulttuurikielistä ja tuskin viidesläiset niitä jokaiseen kieleen ovat kehittäneet. Suomenkin kielessä ovat olleet käytössä vuosikymmenniä. Onko sinulla todella tieto, että nimitys on lähtöisin viidesläisistä?
"Viidesläiset haluavat rajoittaa maahanmuuttajien mm. muslimien oikeuksia omaan uskonnonharjoittamiseensa"
Miten he haluavat niitä oikeuksia käytännössä rajoittaa?Kaikki luterilaisen lahkon papit ovat itseasetettua papistoa, josta Raamattu ei mitään kerro, jotan on aivan toisarvoista, mikä heidän sukupuolensa on, vaikka sukupuolia olisi kolmekin.
- Kummin päin
Tuhannen tosi tämä kirjoitti:
Kaikki luterilaisen lahkon papit ovat itseasetettua papistoa, josta Raamattu ei mitään kerro, jotan on aivan toisarvoista, mikä heidän sukupuolensa on, vaikka sukupuolia olisi kolmekin.
Kyllä seurakunnan papit ovat seurakunnan vaaleissa valitsemia. En tiedä sitten kuka valitsee lahkojen tai vapaiden suuntien vanhemmistot, tuntuvat olevan enemmän itseasetettuja kuin papit.
- Ev. lut.
Jopas nyt turisit kirjoitti:
Miten he haluavat niitä oikeuksia käytännössä rajoittaa?Kirkossa on asiantuntevaa sielunhoitoa esimerkiksi kirkon perheasianneuvottelukeskuksissa ympäri maata. Siellä otetaan huomioon nykyaikainen tutkimuksiin perustuva tieto mm. homoseksuaalisuudesta.
Sinulle ei varmasti merkitse mitään vaikka monet homoseksuaalisen identiteetin omaavat ovat tehneet fundamentalistien painostuksen ja syyllistämisen takia itsemurhan. Eikö se mitenkään kolkuta sinun omaatuntoasi?
Totuus on se että mitään todellista näyttöä ei ole myöskään siitä että joku olisi muuttunut seksuaaliselta identiteetiltään toiseksi, mutta moni on niissä yrityksissä joutunut pitkiin psykoterapioihin henkisen väkivallan seurauksena. - Shrink
Ev. lut. kirjoitti:
Olen tutustunut viidesläisyyteen hyvinkin läheltä olemalla työssä kyseisissä porukoissa. Aloituksessa kerroin asiat niin kuin ne siellä ovat.
Niin olen minäkin, siksi ihmettelen trollamistasi ko järjestöjä kohtaan, itse olen yhden näistä järjestöjen" eroittama", eli siunaama vap. eht. vankilalähetti.
- Ev. lut.
Shrink kirjoitti:
Niin olen minäkin, siksi ihmettelen trollamistasi ko järjestöjä kohtaan, itse olen yhden näistä järjestöjen" eroittama", eli siunaama vap. eht. vankilalähetti.
Olen arvostellut viidesläisyyttä kirjoituksissani tässä ketjussa selvin esimerkein, joten kellään ei pitäisi olla epäselvää mitä olen sanonut. Jos pidät asiallista keskustelua "trollaamisena", se kertoo sinusta itsestäsi hyvin paljon eikä kovin myönteisesti. Itse en ole enää mukana kyseisissä porukoissa, koska en voi hyväksyä enkä pitää heidän ideoitaan edes kristillisinä.
- Shrink
Ev. lut. kirjoitti:
Olen arvostellut viidesläisyyttä kirjoituksissani tässä ketjussa selvin esimerkein, joten kellään ei pitäisi olla epäselvää mitä olen sanonut. Jos pidät asiallista keskustelua "trollaamisena", se kertoo sinusta itsestäsi hyvin paljon eikä kovin myönteisesti. Itse en ole enää mukana kyseisissä porukoissa, koska en voi hyväksyä enkä pitää heidän ideoitaan edes kristillisinä.
No haloo, mitähän epäselvää löydät kirjoituksistani ?
Puhuinkin sinun trollaamisestasi, ellet sitä ymmärtänyt ?
Missä on asiallinen keskustelu mielestäsi, siinä ettet uskalla katsoa peiliin oikealla tavalla ? - Vankilalähetti???
Shrink kirjoitti:
No haloo, mitähän epäselvää löydät kirjoituksistani ?
Puhuinkin sinun trollaamisestasi, ellet sitä ymmärtänyt ?
Missä on asiallinen keskustelu mielestäsi, siinä ettet uskalla katsoa peiliin oikealla tavalla ?Shrink
Annat itsestäsi ja taustajoukoistasi täällä nyt todella huonon kuvan. Mutta se kuva on oikea. - Shrink
Vankilalähetti??? kirjoitti:
Shrink
Annat itsestäsi ja taustajoukoistasi täällä nyt todella huonon kuvan. Mutta se kuva on oikea.Kuka antaa minkinlaisen kuvan itsestään näillä palstoilla, olin vankilalähetti monia vuosia sitten ko. viidesläisissä, jota en ollenkaan kadu, tuo aika oli minulle hengellisesti rikasta aikaa, jota kaipaan vieläkin.
Juuri tuota työtä haluaisin tehdä, olla lähellä niitä, joilla ei välttämättä ole ketään.
-koin tuon toiminnan mielekkäänä.
Annampahan juuri sinulle minkälaisen kuvan hyvänsä, olet "mestari" sooloilemaan kaikkien, sekä kaikkea karismaattisuutta/ auttamistyötä vastaan....
Ei se oma maalamasi kuva taida kestää syvempää analyysiä itsestäsi, vai miten ajattelet ? Jopas nyt turisit kirjoitti:
Miten he haluavat niitä oikeuksia käytännössä rajoittaa?"Jopas nyt turiset"! Miten Raamattu on niin ylivertainen, ettei sen naurettavia oppeja voi millään ohittaa, kun naipappeuskin on myrkkyä? Nainen esim. ei oo Raamatussa muutenkaan missään arvossa, kuten Herran käsky 3. Mooses 27: 3-4, jossa nainen on lähes puolta halvempiarvoinen mieheen nähden.
Ja Paavalin selvät sen aikaisin asentein kirjoitetut, miehen ylistämistä ja naisen alistamista. Mun mielestä nuo kaikki ovat miesten kirjoittelua, kuten lukemattomat sotajutut ja se, että välilukuun ei luettu usein kuin sotakuntoiset miehet, naiset ja lapset eivät kuuluneet Israelin väkilukuun. Ónko Jumala todella tuollainen pöllö? Tuskin!
Mutta huomaa, että tietyissä piireissä ei todellakaan käytetä omaa järkeä laisinkaan.
- Että näin
Sisäministerikin kuuluu heihin.
- Kristitty45
Ja se näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun725027KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1903923- 2063866
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843392Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503049- 252024
- 252014
- 1941919
- 301716
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991457