Oma bändi Kymenlaakson alueelta?

Elikkäs kiinnostaisi pistää pystyyn rock/alternative rock/pop-rock - bändi.
Olen ite harrastanut itekseni laulelemista lapsesta lähtien ja olen opetellut kitaran soittoakin viime aikoina. Musiikki on elämäni ja intohimoni, ja olisi mahtavaa löytää samanhenkisiä soitto/laulutaitoisia ihmisiä. Vapaa-aikaa on liikaakin ja sen voisi käyttää johonkin luovaan. :) Itse olen kova kirjoittamaan sanoituksia, talosta löytyy varmaan kymmeniä eri biisejä. Olisiko innokkaita?

10

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VähänMyöhäinen

Löysin tän viestin vähäsen myöhässä mutta koitetaan :D

Olis kiva saada lisätietoja itsestäs? Millainen tyyppi olet?
      Eli karkeasti kiinnostaisi tietää missä asut ja mihin olisit bändin kanssa valmis?

• vkoivu

MOI,

Rumpali olis,,,vai joko homma kasassa?

• - Eli suur kouvolassa asun
      - oon rauhallinen,spontaani,rehti,luotettava...
      - ikää 19vuotta
      - Kyllä mä ainakin pari kertaa viikossa olisin valmis harkkoihin ja tulosta syntyessä demoa vaan levy-yhtiöön ja mahdollisia keikkojakin!

Hienoa että löytyy ihmisiä!

• Niin ja unohdin siis, pitäis varmaan jonkunlainen ikähaarukka olla?
        18 - 25 ehkä?
        Eli hakusessa on:
        kitaristi
        rumpali
        basisti
        syntikka
        ym

• nimim_on_pakollinen

Salaam aleikum. Oon 18v kitaristi, myös kouvostoliitosta, päivää. Itelläni on ollut kanssa samantyyppinen orkesteri jo kauan mielessä mutta näiltä nurkilta ei oikein samaa visiota jakavia pelimanneja oo tahtonu löytyä. Oisin erittäin otettu jos pääsisin tähän juttuun mukaan. Osaan muuten käyttää syntikkaakin kohtalaisesti ja jopa hieman laulaa :3

• Hei jes lisää porukkaa! Minkälainen sun musiikkimaku on?

• nimim_on_pakollinen
        thesalvatore kirjoitti:

Hei jes lisää porukkaa! Minkälainen sun musiikkimaku on?

Tuotas noin, käytännössä kaikkeahan mä kuuntelen mutta tahtosin soittaa enempi tällästä pikkusen vaihtoehtosempaa indierockia, ei nyt mitään progea sentään mut kuitenki :D

• Eiköhän se mulle ainakin passais, ite kuuntelen jonkun verran just vaihtoehto rockia. :D

• nimim_on_pakollinen

Vilkasepa muuten profiilis, lähetin sulle täst bändijutust viestin. En jaksas enää käydä tähän uudelleen kirjottamaan ulkomuistist samoja juttuja :D

• hessu jopo

nostan häpeilemättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3760
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      76
      1980
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1608
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe