Oma bändi Kymenlaakson alueelta?

Elikkäs kiinnostaisi pistää pystyyn rock/alternative rock/pop-rock - bändi.
Olen ite harrastanut itekseni laulelemista lapsesta lähtien ja olen opetellut kitaran soittoakin viime aikoina. Musiikki on elämäni ja intohimoni, ja olisi mahtavaa löytää samanhenkisiä soitto/laulutaitoisia ihmisiä. Vapaa-aikaa on liikaakin ja sen voisi käyttää johonkin luovaan. :) Itse olen kova kirjoittamaan sanoituksia, talosta löytyy varmaan kymmeniä eri biisejä. Olisiko innokkaita?

10

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VähänMyöhäinen

Löysin tän viestin vähäsen myöhässä mutta koitetaan :D

Olis kiva saada lisätietoja itsestäs? Millainen tyyppi olet?
      Eli karkeasti kiinnostaisi tietää missä asut ja mihin olisit bändin kanssa valmis?

• vkoivu

MOI,

Rumpali olis,,,vai joko homma kasassa?

• - Eli suur kouvolassa asun
      - oon rauhallinen,spontaani,rehti,luotettava...
      - ikää 19vuotta
      - Kyllä mä ainakin pari kertaa viikossa olisin valmis harkkoihin ja tulosta syntyessä demoa vaan levy-yhtiöön ja mahdollisia keikkojakin!

Hienoa että löytyy ihmisiä!

• Niin ja unohdin siis, pitäis varmaan jonkunlainen ikähaarukka olla?
        18 - 25 ehkä?
        Eli hakusessa on:
        kitaristi
        rumpali
        basisti
        syntikka
        ym

• nimim_on_pakollinen

Salaam aleikum. Oon 18v kitaristi, myös kouvostoliitosta, päivää. Itelläni on ollut kanssa samantyyppinen orkesteri jo kauan mielessä mutta näiltä nurkilta ei oikein samaa visiota jakavia pelimanneja oo tahtonu löytyä. Oisin erittäin otettu jos pääsisin tähän juttuun mukaan. Osaan muuten käyttää syntikkaakin kohtalaisesti ja jopa hieman laulaa :3

• Hei jes lisää porukkaa! Minkälainen sun musiikkimaku on?

• nimim_on_pakollinen
        thesalvatore kirjoitti:

Hei jes lisää porukkaa! Minkälainen sun musiikkimaku on?

Tuotas noin, käytännössä kaikkeahan mä kuuntelen mutta tahtosin soittaa enempi tällästä pikkusen vaihtoehtosempaa indierockia, ei nyt mitään progea sentään mut kuitenki :D

• Eiköhän se mulle ainakin passais, ite kuuntelen jonkun verran just vaihtoehto rockia. :D

• nimim_on_pakollinen

Vilkasepa muuten profiilis, lähetin sulle täst bändijutust viestin. En jaksas enää käydä tähän uudelleen kirjottamaan ulkomuistist samoja juttuja :D

• hessu jopo

nostan häpeilemättä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2085
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1480
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      66
      1175
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1089
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1077
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe