Suurin pudottaja 12 viikkoa II

homejuusto(40,168cm,89.0)
VK1||VK2||VK3||VK4||VK5||VK6||VK7||VK8||VK9||VK10||VK11||VK12
87,1 86,0

NoMoreJoJo(20,175,85,8)
VK1||VK2||VK3||VK4||VK5||VK6||VK7||VK8||VK9||VK10||VK11||VK12

nonnnis(24, 171, 86,8)
VK1||VK2||VK3||VK4||VK5||VK6||VK7||VK8||VK9||VK10||VK11||VK12'
83,8 83,0 84,5

Drinsessa(21, 170, 87,4)

~20~(21, 176, 109,1)
105 104,5 107

TinToySoldier(17, 169, 62)

Ladybug(17, 172, 77,5)
76,8 76,0 75,0

Tavoite80kg(38, 176, 108)

tähtipulla(28, 163, 71,9)
70,9 70,8 70,9

Zina94(17, 160, 62)
60,6

iloo(23, 165, 91)

valkoiset sukat (34, 173, 66,6)
65,2 66,5

siroksi91 (20, 163, 85)
83,0 82,5

bluephoenix (23, 167, 74)

63

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtipulla

Jatketaan siis täällä. Turvotuksesta puheen ollen, sen takia itsekin noita sämpylöitä kirosin, koska ne tosiaan turvottaa. Iltistä lukiessani aloin miettiä, että mulla varmaan on tuo ärtyneen suolen syndrooma, jota raskaus sitten pahensi. Viljatuotteet tekee musta pallon saman tien ja tässä samalla opettelen sitten laihdutuksen ohella käyttämään niitä oikein. En aio luopua niistä kokonaan, mutta varmaan ne on jäämässä ns. juhlaruoaksi.

Eilen lähti turvotus ja paino näytti tänään 70,2 :) Näköjään kuitenkin jossakin syvällä kaiken turvotuksen alla tapahtuu jotakin :) Täytyy vain toivoa, etten turpoa tätäkin lukemaa pois ensi viikoksi... ;)

• ~ 20 ~

Nonnnis, jaksamista kissojesi suhteen. :/

Mutta joo, multakin menkat loppuivat ja turvotus katosi eli paino takaisin siellä 105 kilon tuntumassa. Vyötäröltä lähtenyt jo 1 sentti, lantiolta peräti 2! :DD
      Että jotain tapahtuu...

Jos ehtisi tänään illalla vielä lenkille, mutta taitaa muuten mennä tämä viikonloppu ensiviikon koeviikkoon valmistautuessa...

• Kisut on nyt uudessa kodissa ja selvisin siitä jopa itkemättä :)

Lohdutukseksi viime viikolla varasin itselleni yhden hengen matkan Rodokselle ;) Lähtö vasta toukokuun puolivälissä, joten nyt on hyvä syy saada itsensä rantakuntoon! Motivaatio kohdillaan!

Tänään kävin heittämässä salilla tunnin juoksulenkin, nyt heitän sen kaiken hukkaan syömällä suklaata. :P Mutta saa sitä viikonloppuna vähän. Huomenna taas jumppaamaan ja normaaliruokarytmiin :)

Odotan myöskin niin kovasti menkkojen loppumista että tiedän paljonko "oikeasti" painan. Tänä aamuna painoa oli tosin enää 83,7, eli 800g vähemmän kuin eilen, joten piristyin hieman :D

• Ladybug.

Mul vaa jotenki on tullu tän laihduttamisen myötä lisää energiaa, liikunta lisää niin paljon sitä energiaa että huhhuh. :)

Niin ku sä bluephoenix puhuit noista karkeista, ni kyllä mä tänäänki söin n. 30g karkkia, sellasii ´´kevytkarkkeja´´ en muista sitä merkkii, mut siin on 290kcal/100g.

Kuitenki mäki vedän joitain hyviksii aina välillä, musta ei oo mitään järkee ottaa kaikkea makeaa pois jos vaan pystyy kontrolloimaan annosmääriä eli pysymään kohtuudessa(tarkotti se kohtuus sit sitä et karkkipussi kerran viikossa tai pari karkkia päivässä). Esim tollane 250g pussi kerran viikossa ei oo musta minkäänlainen ongelma. :D

Otin tänään noitaki karkkeja iha ajattelematta mitään ´´´voi ei, karkkeja! jos syön niitä pilaan kaiken´´. Päinvastoin, nautin karkeista ja jatkoin päivää ilosesti. Joskus illal vedän kans kaakaovanukasta jopa 400-500g.. Ei se oo mun laihduttamiseen vaikuttanu, ku teen sitä sen verran harvoin. :)

• siroksi91

Paino perjantaina 82.1 eli alaspäin mennään ^^

Kirjottelen myöhemmin lisää, nyt ei jouda. Mutta fiilis korkealla!

• Sannuli87

Vieläkö mukaan mahtuisi yksi pudottaja?

Heippa!

Vieläkö tänne mahtuisi mukaan?

Täällä olisi 24 vuotias 155cm/82kg (BMI 34) Vantaalainen nainen. Olen ollut aina enemmän tai vähemmän ylipainoinen ja tämän takia koulukiusattu, vaikka harrastin kilpa urheilua painoni ei laskenut, nyt olen kuitenkin tullut siihen pisteeseen, että on pakko onnistua.
      Astma on alkanut vaivaamaan, sekä nivelkivut, selkäsäryt, päänsäryt yms.

Tiedän, että suurimpia kompastuskiviäni ovat limut, kakut ja pastaruuat, koska olen tottunut elämään pääsääntöisesti pastalla, ihan senkin takia, että se on niin halpa ja nopea ratkaisu.

Lopetin vuosi sitten tupakoinnin jonka jälkeen paino nousi ihan vauhdilla 15kiloa, mutta en jaksanut alkuun välittää, kun tupakoinnin lopettaminen oli ykkösenä ja paino vasta kakkosena, mutta nyt olisi sen kakkosen vuoro.

• ~ 20 ~

Tervetuloa joukkoon vaan!

Mitä tuohon karkkiin ja hyvään tulee niin tosiaan ei sitä kannata ihan kokonaan poistaa jos vain kykenee säätelemään sitä, ettei syö isoa pussia karkkia heti kerralla vaan juurikin sen viikon aikana. Periaatteessa voisi syödä vaikka joka päivä sellaisen pienen kourallisen karkkia ja se tuskin haittaisi laihdutusta jos muutoin syö fiksusti ja terveellisesti. Miekin viikon aikana syön ehkä kolmena tai neljänä päivänä jotain hyvää, en pakolla karkkia, mutta jotain vastaavaa. Tai juon kaakaota yms.
      Itse olen yleensä ostanut jonkun 100 grammaa karkkia ja jätän ne karkit yleensä autoon (koska jos tuon sisään taloon niin kaikki muut syö ne >xD ) ja syön sitten ajomatkan aikana pari kolme jos mieli nyt äkkiä tekee. Harvemmin tekee joten mulla on autossa edelleen jemmassa yksi melkein puolitoista kuukautta vanha suklaapatukka!

Eli toisin sanoen ei se ole ihan niin tarkkaa eikä asioista tarvitse stressata tai etenkään syytellä itseään. Jos oikeasti mieli tekee niin ottaa vaikka sitten pieneen kuppiin jonkun karkkipussin sisällöstä pikkuisen, työntää sen pussin jonnekin ylös kaapin perukoille ja menee istumaan toisaalle taloa syömään ne HYVÄLLÄ RUOKAHALULLA. Estelee aika hyvin sitä, ettei käy hakemassa lisää. :3

• valkoiset sukat

Tosi hissun kissun täällä menen :), eli paino oli pe 66,2 kg. Välillä olen käyttänyt ateriankorvikkeita ja välillä taas syönyt normaalisti, ja toisinaan taas herkutellut :D.

Näillä mennään, vielä kun saisi tuota herkuttelua harvennettua/terveellistettyä :).

• bluephoenix

Onko teille vakiintunut joku vaakassa käynti päivä?
      Minä ajattelin mennä huomenna vaikka paino on varmasti lisääntynyt:(
      Jalka edelleen tosi kipeä,ehkä kipeämpi kuin silloin torstaina kun kipeytyi..
      Onko teillä muilla jotka lenkkeilette samoja vaivoja ollut koskaan?Ois kiva tietää onko kokemuksia..
      En haluisi mihinkään arvauskeskukseenkaan lähteä koipea näyttämään.
      Harmittaa vaan kovasti kun juuri alkoi liikunta taas sairasteluiden jälkeen maistua niin nyt tämä!
      Onneksi tulee edes tanssit tänään ja perään vedetään hatusta niin saa nauraa:D

• bluephoenix, mitä jos kokeilisit jotain muuta liikuntaa, kuten vaikka kuntosalin tai kansalaisopistojen jotain jumppia? tai vaikka vuorottelisit jumpan ja hölkän kanssa. jos juokseminen ei vaan sovi sun jalalle tai sulla on vääränlaiset kengät?

käyn itse juoksemassa salilla juoksumatolla, joka on pehmeämpi ja omasta mielestäni helpompi juosta kuin asvaltti. juoksemisen lisäksi käyn muutaman kerran viikossa spinningissä, joka ei rasita niveliä ja rasitusvammat on tosi harvinaisia. näiden kahden yhdistelmä toimii ainakin minulla, sillä rasva palaa ja sentit vain katoaa, varsinkin lantiolta ja reisistä.
      haluaisin ruveta käymään uimassakin, mutta vielä pitää kiloja karistaa että kehtaan mennä ;P

• homejuusto

Ja taas maanantaissa mennään. Olin unohtanut ilmoittaa perjantain painon, 87,4 eli nousua melkein puolitoista kiloa (hassua, meillä taitaa kierrot olla tässä ketjussa samoihin aikoihin...niinhän ne susilaumoissakin menee yksiin).

Eilen sain lähdettyä illalla koiran kanssa tunnin lenkille. Oli niin liukasta että kaaduinkin kahteen otteeseen hiekkatiellä. Onneksi ei mitään sattunut, koira vaan kattoi hölmönä että mitä sä mutsi siellä ojassa teet.

Hienoa nonnnis että olet varannut matkan itsellesi, Rodos on ihan mukava rantapaikka. Nyt on varmaan motivaatio tosiaan kohdillaan.

Haastan itse itseni tällä viikolla salaatin syöntiin. Jos täyttäisi lautasen puoliksi salaatilla ja sitten vasta muut. Ettei kävisi niinkuin viime viikolla että mätän lautasen täyteen kaalilaatikkoa (nuoruudessani vihasin ja inhosin kaaliruokia!) ja otinpa vielä pari kertaa lisääkin ja pari hassua salaatti kekoa siihen sivuun. Tulkaahan mukaan salaatti haasteeseen!

Mukavaa viikkoa meille, tulkoon hyviä tuloksia kaikille.

• bluephoenix

Aamulla nyt sitten kävin vaakassa ja olihan siellä tulos 74.4 eli 400 grammaa lisää,mikä ei kyllä yllättänyt yhtään:)
      Niin tuosta liikunnasta mä oon lennkeillyt jo monta vuotta enemmän millon vähemmän joten kyllä mun kroppa on jo siihen tottunut.Ja kengätkin on jo ollut pari vuotta,vissiin pitäisi vaihtaa kohtapuolin:)
      Uinti on kyllä hyvä laji,itsekin kävin vielä alkuvuodesta uimassa,nyt ei jotenkin enään kehtaa vaikka siellä hallissa onkin jos jonkinmoista tallaajaa..
      Juupa ei muuta kun kilojenkaristavaa viikkoa kaikille!

• Iso Urakka Edessä

Mukava lukea edistymisiänne täältä :) Itselläkin kova urakka meneillään.Ja jopa kaksi kiloa saanut pudotettua parissa viikossa.Ja pudotettavaa on paljon.En ole koskaan saanut itseäni niskasta kiinni niin hyvin kun nyt.Yleensä mun laihikset on kestänyt sen viikon korkeintaa.Mut nyt tosiaan oon tehny ennätykseni ja on kestänyt jo kaksi viikkoa.Ja koitan nyt ihan pysyvää painon tarkkailua eli siis elämän muutosta.Ennen ne on ollut jotai kaalikeitto diettejä tai muuta jota ei tosiaan oo jaksanut viikkoa kauempaa.Mun ois pakko saada painoa pois ihan terveydenkin takia.

Tsemppiä teille kaikille.

• homejuusto, mun lounas töissä onkin aina salaatti, meidän lounasravintolassa kun ne on niin hyviä ja hintaa kokonaiset 2,70 :D tänään tosin oli tarjolla brie-juustoversio, mutta urhoollisesti mätin sen napaani vaikka en juuri kyseisestä juustosta välitäkään! ;)
      nyt tuntuu vähän siltä että pukkais flunssaa päälle, joten tältä päivältä jää jumpat väliin. täytyy odottaa huomiseen ja toivoa että tää johtuu vaan stressistä ja väsymyksestä. kipeeksi tulemista pelkään eniten sen takia kun tiedän että annan itselleni sitten luvan syödä mitä huvittaa ja tietäähän sen mitä siitä seuraa :D

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, kohtahan meidän laihdutusta on jo kuukausi vierähtänyt! :)

• Ihan huikee viikonloppu takana!!!! Ei kyllä laihtumisen suhteen vaan muuten vaan:). Ja huikeutta lisää täälä käyminen! Ihanaa nähdä teijän edistymisiä:)))!!!

Vaa'alla käyn huomenna, vähän jänskättää, mutta katsotaan. Nyt ei pysty kirjottaan enempää, menen tästä neulomaan jolulahjoja.

• ~ 20 ~

Nyt on menkat takana ja paino laskenut takaisin sinne 104-105 väliin... :P
      Eli nyt ei silleen hirveitä loikkia alaspäin ole kaiketi luvassa, mutta kuten tuli jo aikaisemmin sanottua niin niitä senttejä on pari sieltä ja täältä kadonnut.

Ja huh, tuli tänään syötyä kyllä aikasen reippaasti, köh. Salattia kyllä paljonkin, mutta sitten vähän muutakin... noh jos tää oli meikäläisen herkuttelumussuttelupäivä....

• Mun herkuttelumussuttelupäivä oli sunnuntaina enkä myöskään ottanut mitään ressiä ;) saa sitä välillä!
      Tänään olis taas töissä ollut vaikka mitä herkkuja tarjolla, kun tavarantoimittaja (Fazer) toi ihan sairaan satsin kaikkia joululeivonnaisia (torttuja, pullia, kakkuja) maisteltavaksi. Kaks kertaa nousin tuolista lähteäkseni hakemaan, sillä joulutortut on ihan mun suurinta herkkua ja ne maistuis mulle vaikka keskellä kesää, mutta palasin molemmilla kerroilla omalle paikalle ja päätin pysyä tiukkana. :D Maistuvat sitäpaitsi sitten jouluna paremmalta kun niiden syömistä ei aloita viis viikkoa liian aikaisin!

Tänään kävin ekaa kertaa semmosella jumppatunnilla jossa puolet ajasta tehtiin lihaskuntoa, ja nyt käsivarret on punnerruksista niin pökkelönä etten meinannut saada hiuksia pestyä :D täytyy nyt ruveta käymään välillä noilla lihaskuntotunneilla myös, sillä lihashan kuulemma polttaa rasvaa. Ja hyvähän se kiinteytyskin on rasvanpolton ohella aloittaa tässä vaiheessa eikä vasta vapun jälkeen kun rantakelit jo kolkuttaa ovella!

Varasin tosiaan sen Rodoksen matkan toukokuulle, ja eilen vanhempani, jotka ovat ihanasti kannustaneet minua tässä painonpudotuksessani, lupasivat minulle 200 euroa matkarahaa JOS pääsen tavoitteeseeni, eli 70 kiloon, ennen matkaa! Pudotettavaa olisi vielä siis 13 kiloa, mutta onhan tässä 25 viikkoa aikaa. :D
      Suhteellisen hyvä porkkana jokatapauksessa. Yksin kun reissuun lähden, niin 200 eurolla saa aikaiseksi jo vaikka mitä. Ainakin tuliaisiin sen pitäisi riittää ;)

• No kyllä yksi herkkupäivä pitää olla viikossa :). Eikä yksi navigointi virhe laivaa upota.

Itsellä ei alkanut niin kauhean hyvin... paino aamulla 61.0... Ärhh. tuli eilen mässytettyävähän liikaa kun oli koko viikonlopun suunnilleen paastonnut. No mut nyt kun on takaisin kunnollisen ruuan ja säännöllisten ruoka-aikojen ja salin äärellä, niin eiköhän tämä tästä :). Viikon jatkeita, saatan kyllä kirjottaa uudestaan vaikka heti huomenna.

Oi vähänkö ihanat vanhemmat sulla nonnis :))))! mun vanhemmat ei tiiä laihduttamisestani mitään. Kun yritin keväällä(kin) laihduttaa ja kerroin siitä heille, isäni nauroi ja totesi etten onnistu ja äitini pudisteli päätään ja sanoi ettei usko että minun tarvitsee... Mutta nyt olen omillani ja tämä käy paremmin näin!

• TinToySoldier

hei,
      on tässä jäänyt vähän tämä kirjoittelu tänne, muiden kiireiden vuoksi. vaa'alle en ole myöskään kerennyt, mutta uskoisin että paino on edes hieman siitä alun 62kg:stä pudonnut.

tänään rankka kuntopiiri ja painiharjoitus koulussa ja illalla 40min ja 6,5km juoksumatolla. Maratoonia kohti mennään hitaasti mutta varmasti. löysin netistä hyvän 24 vk.n harjoitteluohjelman maratoonille, ja se olisi tarkoitus aloittaa helmikuussa. katsotaan saadaanko painoa putoamaan siihen mennessä edes jotakin.

Paljon tsemppiä kaikille liikunnan ja etenkin syömisen kanssa, se nimittäin on itselläni suurempi kompastuskivi noista kahdesta :(

• Sannuli87

Nonnis, mullekin toi matkustelu antaa suurimat motivaatiot. Huhtikuussa olis tarkoitus lähteä johonki, matkakohdetta ei oo vielä päätetty, mahdollisesti Rooma ja toivottavasti -15kg.

Kävin eilen illalla läpi tota mun ruokavaliota ja tänään kaupassa pähkäilin sitten seuraavan viikon ruokalistaa. Yritän korvata karkin noilla marjoilla ja hedelmillä, jos nyt onnistuis.

Ite tykkään et su/ma on hyvä vaakapäivä, huomaa heti paljonko sitä on viikonloppuna huijannu itseään.

Olis tarkotus käyä hakemassa äitiltä kuntopyörä, että tulis töiden jälkeenkin urheiltua edes jonkun verran :)

• Apua, kävin eilen siellä lihaskuntojumpassa ja tänään hyvä kun on jaksanut kahvikuppia nostaa :D jokainen lihas huutaa leipää eikä spinningistä tullut äsken mitään kun oli jalat niin kipeät. Huomenna pakko levätä.

Uteliaisuuttani mittasin itseni nyt kun menkat alkaa olla ohi ja turvotus laskenut:

Käsivarsi -1 cm
      Vyötärö (navan kohdalta) -4 cm
      "Pömppis" -5,5 cm
      Peppu/lantio -5,5 cm
      Reidet -3,5 cm
      Polvi -2,5 cm

tämä neljässä viikossa! Vielä toinen kuukausi ja mua ei tunnistakaan :D ihana fiilis, tsemppiä kamut!

Nyt olis ihan hirveä himo vaaleaan leipään!! Kauppa on ihan luvattoman lähellä, mutta toisaalta onneks oon just tullut suihkusta niin en ehkä jaksa ruveta pukemaan. Rahkapurkki varmaan kannattaa nyt kaivaa jääkaapista ja vetäistä napaan. :)

• tähtipulla

Upeaa nonnnis! Hirveä määrä senttejä lähtenyt!

Matkakuume iskee tännekin, kun tommosia puhutte. Luultavasti me oltaisiin lähdössä reissuun ensivuoden syksynä, joten sinne asti ehtii mukavasti kutistua.

Ihanaa on myös lukea teidän kaikkien urheilusuorituksista samalla kun itse istuu ja syö ;) Vuodenvaihteen jälkeen pääsen ehkä minäkin sitten jo ihan oikeasti vähän kuluttamaan lihaksia. Toistaiseksi saa riittää tarkka ruokavalio.

Niin, ja kävin tänään puntarilla ja se näytti 69,3 kg eli pääsin kuin pääsinkin alle 70 ennen joulukuuta :) Palkitsin itseni uusilla housuilla ja paidalla ja hyvältä näyttää :)

• homejuusto

Ääh, itselläihan luuseri olo. En ole sinällään tehnyt ns.mitään väärin (mässäillyt tahi herkutellut) mutta en myöskään ole tehnyt asian eteen yhtään mitään. Jotenkin vaan on nyt motivaatio kadoksissa. En varmaankaan tällä ruokavaliolla liho mutten kyllä pääse vahingossa laihtumaankaan. Pitää yrittää etsiä sitä kadonnutta motivaatiota jostain.

No mutta iloitsen kyllä teidän puolesta täysillä, jatkakaa harjoituksia samaan malliin!

• Huuuuh! tulin justiin lenkiltä, tekipäs hyvää! ja syömiset ihan putkessa(Y) kaikki hyvin siis :).

Huomenna terveystarkastus :/. Pelottaa. Viimeks kun kävin (viime talvena) terveystarkastuksessa painoin 65kg, ja terkka vain nyrpisti nenäänsä ja totesi, ettei lenkkeily olisi pahasta. Pelkään (vaikka terkka onkin vaihtunut), että taas tulee samanlaista settiä, itsetuntoni ei vain kestänyt kuulla sitä viimeksi. Itkin varmaan viikon joka ilta rumuuttani ja lihavuuttaani ja rankaisin itseäni lähes paastoamalla kaksi viikkoa ja sitten en enää pystynyt ja mässäilin...

Aijaijai!!! Sain tänään tiedon, että mut on hyväksytty vaihto-oppilaaks!!! JEEEEE!!! Pääsen koko ensvuodeks ulkomaille!!! Vatsassa kutkuttaa:)). Oon niin ilonen!

Tulipa sekava viesti tänään, mutta sekavissa oloissa ollaankin...

• valkoiset sukat

Paikallaan olen viime viikon junnaillut taas :). Vaa´assa patteri loppu (ehkä mun onnekseni...:D), ja on hiukan turvonnut olo. Mutta yksi hyvä puoli on se, että liikkumisen alan vihdoin saada kunnolla rutiiniksi ja käyntiin :). Tuo tosi hyvän mielen !

• homejuusto

87,7 Muuta selitystä ei ole antaa kuin että olen löysä, vetelä, selkärangaton ja nahjus. Saakeli, potkikaa nyt perseelle ja nuhdelkaa edes! Ihan tavalliset syömingit normaalia kotiruokaa (tosin voisi olla pienemmän annoskoot) mutta liikuntaa ei pätkääkään. No, turhaahan täällä ruikutan kun tiedän itsekin mistä kiikastaa. Eikin pyrstö ylös ja ulos...mutta kun se on jotenkin niin vaikeaa.

Elämä on kyllä niiiiin epäreilua. Mieheni senkuin komistuu iän myötä ja saa syödä mitä sattuu ja pysyy hyvässä kuosissa. Minä vaan rupsahdan ja lihon. Yyyyh, täällä itsesäälissä kieriskelen vielä tämän illan. Jospa huomenna saisin sen punaisen langan päästä kiinni...

Mukavaa viikonloppu tytöt teille ja pysykää lujana tavoittet mielessä!

• Mullakaan ei kyllä paino oo toivotulla tavalla tippunut. :/ kaksi viikkoa sitten painoin 83,0, viime viikolla oli kuukautisturvotukset ja paino 84,5 ja tänään 83,4..

Kokonaisuudessaan paino pudonnut siis 3,4 kg, ja aamulla kyllä masensi, kun tän kuun loppuun mennessä piti painaa 80. :D Mutta miks sitä välittääkin niin paljon siitä vaa'an lukemasta, kun tosiaan mahasta ja lantiolta on kuitenkin tippunut molemmista yli 5cm? :P Sehän se pitäis olla tärkeintä että ylipäänsä pienenee!

Otin eilen itestäni kaikenlisäksi kuvan alusvaatteissa ja vertasin sitä kuukauden takaiseen niin siinäkin eron huomasi. Oonhan mä tyytyväinen toki, mutta pitäishän tässä vaiheessa olla ihan innoissaan saavutuksista! :P

Perjantain kunniaksi suuntasin kuitenkin spinningiin heti suoraan töistä. Täytyy tehdä duunia vaan, kyllä tämä tästä iloksi muuttuu. Meillä kaikilla! Siksihän tämä keskustelu aloitettiin ;)

Tsemppiä ja hauskaa viikonloppua!

• ~ 20 ~

Olen elossa! :'D
      ....kai. Koulu ainakin kovasti yrittää tappaa...

Mutta joo, eipä ole täältäkään muutoksia kerrottavaksi oikein missään, mennyt ainakin tämä viikko niin lukiessa, syödessä ja nukkuessa että...ja täytyy myöntää, että sinne väliin on pari liiankin reilua herkutteluhetkeä sattunut, köh.
      Painossa ei toisaalta suuria muutoksia, en tosin ole päässyt mittaamaan ihan tarkkaa aamupainoa, mutta siellä 104-105 korvilla heilutaan luultavimmin päiväpainon mukaan jos siitä n. kilon miinustaa nesteitä/vaatteita yms.
      Eli jää kyllä meikäläisen marraskuun tavoite 103 vähän penkin alle, mutta ei voi mitään. Pääasia kuitenkin ettei ole noussut.

Tarkempaa näkeekin sitten ensi keskiviikkona kun on taasen terkkaritapaaminen.

• vm77

-30 kg takana! JOs meinaatta laihduttaa tosissanne niin herkuttelupäivä viikossa pidentää varmasti painon pudotusta, noh jokainen tavallaan. Liikunta on se elämäntavan muuttamisessa kaiken A ja O!!! Minä läskikasana en tehnyt muuta kuin maannut soffalla ja söinsöinsöinsöin ja söin...ihmekös peilikuvassa oli possu. Eräänä päivänä se sitten loppui kun tyttöni kavereineen huusi ulkona "meidän äiti saa vauvan , sillä on jo niin iso maha!"

HOMEJUUSTO varaappa itsellesi aika jonnekkin ryhmäliikuntaan esim. spinning on hyvä! Raahaudut sinne vaikka väkisin etkä keksi mitään tekosyitä ! Ekan kerran kun olet käynyt siellä ja rääkännyt itsesi puolikuntoiseksi on todella voittaja fiilis!!! :)
      terveisin äiti ;)) tsemppiä teille kaikille!!!

• Nimenomaan, jokainen tyylillään. :) Mä oon ollut ylipainoinen viimeiset kahdeksan vuotta, joten mulla ei ole mikään kiire nytkään. Jos vuodessakin pääsen tavoitteeseeni niin olen tyytyväinen. Mulla on koko loppuelämä aikaa olla elämäni kunnossa! :) Tähdätään nyt kuitenkin ens toukokuun loppuun. ;)

Mulla aikaisemmat yritykset joissa on herkkujen suhteen ollut nollatoleranssi eivät vaan ole toimineet. Herkkupäivä voi tarkoittaa ihan vaan paria kourallista sipsejä tai perunamuusia salaatin sijaan. Uskon että "kaikkea kohtuudella" ja säännöllinen liikunta ovat avain kestävään painonhallintaan. Vaikeinta on saada nämä pysyväksi elämäntavaksi ;)

• ~ 20 ~

nonnnis sen sanoi. :3

Miekin kokeillut joskus nollatoleranssia ja ei toimi, ei riitä itsekontrolli. Kykenin kärvistelemään jonkun kuukauden ilman mitään hyvää, mutta sitten repesi. Jos viikon aikana syö jonkun 100 grammaa karkkia/sipsiä tai pienen kipon jäätelöä tai muuta vastaavaa niin ei se minnekään sitä laihdutusta romuta.
      Ainut täydellinen nollatoleranssi itselläni on nykyään limu, sitä en enää juo missään muodossa mikäli mahdollista.

Odotan innolla ensi jaksoa jolloin on enemmän vapaata koulun suhteen. Aivan koulun vieressä uimala ja pääsee sitten uimaan, tässä jaksossa ei ole yksinkertaisesti vain jaksanut, kun on ollut 8-16 päiviä ja raskaita aineita. :P

• Tavoite80kg

Mun on pakko tarttua tohon väittämään, että liikunta on kaiken a ja o. Minusta tärkeintä laihtumisessa on ruokavalio ja kalorivaje. Herkuttelupäivä on ihan ok. Itse liikun paljon: pyöräilen työmatkat 20km joka päivä. Talvella käyn spinningissä ja uin mutta ilman ruokavalio muutosta en laihdu. Nyt paino on 105,6. Kirjoittelen myös tohon avaamaani BMI yli 30 ketjuun. Tsemppiä tytöt ja mukavaa adventti/pikkujouluviikonloppua kaikille! t.Minttu

• siroksi91

Huoh.
      Jäi taas perjantaina kirjottaminen, kun olin koko päivän menossa. Mutta punnitsin kyllä. Painoa oli tullut lisää :/ 82.4
      Ihan ok fiilis. Mutta harmittaa, kun mennyt vähän herkutteluksi tässä viikon aikana. Eilen oli pikkujoulut, tuli nostettua kuppia ja syötyä herkkuja. Perjantaina viiniä ja juustoja. Tiistaina joulutorttuja. Ääh. Täytyy tsempata ensi viikolla. Olen tosin liikkunut ihan hyvin, työmatkani kävellen on päivittäin 3 kilometriä :) Sen päällekin olen jaksanut lenkille vielä lähteä! Siihen olen tyytyväinen :)

Olisin ihan äärimmäisen tyytyväinen, jos jouluaattona paino olisi lähempänä 80 kiloa. Pelottaa jo etukäteen vähän tuo itse joulu, tulee varmasti herkuteltua ja syötyä "hyvin". Mutta oon päättäny, etten ota siitä sen suurempaa stressiä, ettei lähe taas käsistä tää touhu. Hyvin me pärjätään, eiköstä ^^

Nyt voisin lähteä pienelle lenkille vaikka on vieläkin vähän oloja. Piristäis ja sen jälkeen voisi hyvin mielin käpertyä viltin alle ja juoda kupin kuumaa, maittavaa teetä :)

• homejuusto

Täällä taas.

Tuli tuossa mietittyä mikä mättää. Pakko alkaa uskoa sen liikunnan voimaan. Heräsin siihen että minä olen meidän perheen ainoa ylipainoinen. Samaa terveellistä kotiruokaa syödään, mitä nyt mies töissä ja vanhemmat lapset koulussa. Mutta mies harrastaa parikertaa viikossa joukkuelajeja ja lapset käyvät urheiluharrastuksissaan (ja jopa kilpailuissa) mutta minä se vaan nuorimman muksun kanssa pääsen hiekkalaatikolle asti. Eli nyt taitaa olla kulutuksesta kyse koska meillä ei mitään "mässäilyjä" tai övereitä harrasteta, ei syödä makeaa eikä kahvileipiä.

Vaihdoin nyt oman ruokalautasen pienempään ja yritän olla ottamatta lisää ruokaa. Samoten sitä liikunta-aikaa täytyy ruveta neuvottelemaan itselle (kun muu perhe on menossa kaikki illat niissä omissa liikunta harrastuksissaan)täytyyhän sitä onnistua järjestelemään.

Mutta näillä mennään vaikkakin vähän vastatuuleen!

• bluephoenix

ÄÄK!
      Vaakasta juuri tulin 75,5kg!!Viime viikolla 74,4 wtf??
      Siis mä en oo syöny mitään "väärää" paitsi sen karkkipussin 250 grammaa jota ilman ei kannata edes yrittää mitään laihdutusta.
      Alkaa taas heti ensimetreillä tökkimään kun tuntuu että kaikkensa tekee ja paino vaan nousee,olenko mä ainainen epäonnistuja!?
      Ei kyllä tullu hyvä alku tällekään viikolle!
      Nyt lähen hitto vie lenkille vaikka jalan sisäsyrjä huutais aamenta:)

• bluephoenix

Laittaako nonnis noi painot tonne ekaan viestiin vai saanko jotenkin laitettua itse??
        VKO 1 74,4 VKO2 75,5

• ~ 20 ~

Jos muutoin syönyt ihan normaalisti ja hyvin niin uskoisin ihan olevan vaan normaalia heittelyä/nesteitä yms. Oletko juonut liian paljon/vähän entä suolatasapaino yms?

Kilon heittelyä ei pidä ottaa ihan niin vakavasti viikon välisellä pienellä välillä, mutta jos sama tai suurempi paino alkaa näkymään useammin kuukauden tai jopa kahden aikana niin sitten kannattaa tarkistaa, että syökö sittenkään oikein. :3

Että mielummin kannattaa laskea vaikka kuukauden keskipaino kuin kiinnittää liikaa huomioita niihin itse viikottaisiin tuloksiin.

• tähtipulla

Mulla meni ihan hyvin viime viikko :) Painoa oli silloin perjantaina myös 69,3 kg. Senttejä oli myös lähtenyt, puolikkaita, mutta olipahan lähtenyt!

Tosin nyt tämä seuraava viikko on alkanut taas kivalla turvotuksella! En periaatteessa pelkästään laihduta vaan yritän myös opetella syömään sellaisia ruokia, joita mahani kestää ja itkettää huomata, ettei se kestä juuri mitään. Ja koska imetän yhä, virheaskeleet näkyvät myös vauvassa, joka itkee sitten yöt mahaansa. Tai ei varsinaisesti itke, mutta ähisee ja ei ainakaan nuku.

Jos nyt yrittäisi pinnistää sinne 67 alle ennen uutta vuotta, niin voisi aloittaa seuraavan vuoden (melkein) normaalipainoisena :) Tsemppiä muillekin! Hitaastihan se paino laskee, mutta eikös se silloin juuri laske pysyvästi? ;)

• ~ 20 ~

Noniin, pikapäivitystä.

Tänään terkkarilla painon tarkistus; 105,2 kg :P
      Noh, ei ollut ainakaan edellisestä 105,5:stä kasvanut, mutta oli kyllä ollut toiveissa se lähempänä 103 kiloa kuin tämä. Ei voi mitään, pitää nyt sitten joulukuun loppuun saada sinne vähintään 103 kiloon.
      Eli pitää nyt tarkemmin katsoa mitä sitä mussuttelee ja koettaa vetää itseään korvasta sinne lenkille. Päässyt vähän kummatkin lipsahtelemaan, köh köh...

• siroksi91

Voivoi.

Joulunalus lihottaa.

Paino pysynyt aikalailla samoissa, mutta tuntuu turvonneelta ja entistä lihavammalta! Pelottaa, että mun kohta tekis mieli taas vetää tää överiks. Jättää vaa syömättä. Tiiän tiiän. Se ei oo oikea tapa. Tiedän mutten TAJUA.

Masentaa :/

Päälle kolme kiloa ku sais poies niin pääsisin painoindeksin mukaan uudelle tasolle. Lievästi ylipainoinen. Äh.

Anteeksi angstitekstini, nyt vaan vähän kiukuttaa ja turhauttaa ku flunssassa ja ei pääsee liikkumaan (enkä ees töissä tänään ollut)

Tsemppiä vaan kaikille! Kyllä tää tästä

• Apuaaa, motivaatio ollut pahasti kadoksissa tällä viikolla.

Joulunalus tosiaan näkyy meidän töissä, kilokaupalla suklaata paukkuu joka päivä tavarantoimittajilta ja sitä on tällä viikolla syöty kyllä vähän enemmän kuin mihin oon antanut itselleni luvan.
      Lauantain kaveripikkujoulut vaativat veronsa väsymyksellä tiistaihin asti, ja kolme päivää meni tosiaan sohvalla maatessa, huonosti syödessä.
      Eilen ajattelin vielä pitää vapaapäivän urheilusta, mutta ne ajatukset alkoi pelottavasti kuulostaa samalta kuin aina ennenkin kun olen laihdutuksen lopettanut, joten väkisin väänsin itseni spinningtunnille ja olen siitä kyllä hyvin ylpeä koska kaikenlisäksi se tunti tuntui aivan tervanjuonnilta. Mutta selvisin siitä, ja se onkin paras opetus mulle. Eli vaikka ei huvita, ja vaikka se tuntuukin välillä tosi pahalta, niin siihen ei kuole! :D
      Tänään oli sama fiilis kuin eilen, ehkä vieläkin lamaantuneempi, nimenomaan juuri sen takia että urheilu ei sujunut, mutta pakotin itseni taas juoksumatolle. Puoli tuntia pinnistin hampaat irvessä enkä nauttinut sekuntiakaan. Ärsyttävää.
      Mutta täytyy nyt reippaasti vaan jaksaa käydä, ja kokeilla uusia ryhmäliikuntatunteja kun alkaa tuo juoksu näköjään jo viiden viikon jälkeen tökkiä! :)

Saa nähdä uskallanko vaa'alle huomenna lainkaan. Uskon että aika samaa se näyttää kuin viime viikollakin.
      Mutta pääasia että oon voittanut itseni tällä viikolla jo kahdesti! :)

• tähtipulla

Kuulostaa hienolta, nonnnis :) Juuri silloin, kun liikunta vähiten kiinnostaisi ja tekisi mieli lintsata, yleensä silloin se on hauskinta ja siihen yleensä löytää uuden kipinän :) Ainakin itsellä näin käy. Tosin tällä hetkellä en liiku (vaikka mieli kovasti tekisi!) muualle kuin pakolliset reissut kävellen ja tuleehan siinäkin jokunen metri töpöteltyä.

Paino tänään 69,4 kg eli samoissa heiluu. Pari huonompaa ateriaa on mahtunut mukaan ja harmittaa, kun ei niistä tullut kuin maha kipeäksi :( Nyt sitten viikon sisään kolmet synttärit, onnettomuuksilla on tapana kasaantua :)

Enkä jaksa stressailla joulusyömingeistä. Syön mitä syön ja sillä siisti. En kuitenkaan vedä piparipurkkia päivässä vaan tehdään lapsen kanssa taikina alusta asti itse, samoin tähtitorttujen kanssa. Kun vaiva on suurempi, on pienempi into lähteä tekemään lisää, mutta toisaalta ne maistuvat paremmilta ja menevät suuhun nopeammin... ;)

• Mutta, tähtipulla, noilla pysyvillä pienillä elämänmuutoksillahan saadaan parhaat tulokset aikaan! Hyvältä kuulostaa ;)

Mulla oli paino sittenkin pudonnut 800g! Miten ihmeessä se on mahdollista kun tuntuu että oon syönyt enemmän kuin laki sallii ja liikkunut niin vähän? :D

Ihanalta tuntuu! Tällä hetkellä paino siis 82,6, eli yhteensä pudotusta 4,2 kg. :)

Huhuu, missä kaikki muut pudottelijat?

• ~ 20 ~

Täällä... :'D

En nyt halua lähteä sanomaan tarkkoja lukuja, sillä tuo meidän kotivaaka ei se kaikkein tarkin ole, mutta jos osaisin arvioida niin jossain 104:n korvilla mennään, eli toivottavasti ainakin pudotusta on tullut. Olen kyllä ollut nätisti vajeella kaloreiden suhteen (ja silti väliin ihan ähkytäynnä...) joten pitäisikin sitä olla ainakin muutamia satoja grammoja tipahtanut. Kotivaaka kun väittää aamupainoksi 103,5kg, mutta en sitä nyt enää ihan niin tarkoin usko. Tuskin kumminkaan 2 kiloa tipahtaa ihan parissa päivässä, köh.

Olen iloinen siitä, että olen hiljalleen löytänyt sellaisen hyvän tavan syödä niin, että saan suunnilleen kaiken tarvitsemani (erityisesti kuidut ja hyvä rasvat...). Suosittelen kyllä Kiloklubia. Näyttää kivasti miten kannattaisi syödä, laskee kalorit ja kaikki jos vaan saa arvioitua mahd. tarkasti sen mitä on syönyt/syömässä.

Ja se on myös hauskaa, että vatsa on alkanut litistymään! :o
      Sitähän sanotaan, että ekana lähtee sieltä minne on ensimmäiseksi tullut ja taitaa kyllä pitää paikkansa. Mie nimittäin heräsin tähän painonpudotukseen juurikin, kun alkoi vatsakumpu pullottamaan niin, että hyvä jos housujen nappia sai kiinni. Nyt menee kiinni ja voi jopa istuakin syötyään se nappi auki, eikä satu.
      On toisaalta nyt ehkä hieman hassunkin muotoinen tuo keskivartalon alue, kun vatsasta lähtee (enää pienehkö "hyppyri" navan alla eikä palloa...), mutta kyljet vielä vähän roikkuu ja vatsan, kyljen ja reiden välissä olevalla alueella on jokin ylimääräinen kaistale... xDD.
      Toisaalta kaikkista pahimmatkin jenkkakahvat ovat pienevät eikä tosiaankaan sellaiset "tartunpas kiinni ja lähden näillä lentoon" -tyyppiset. Ja lantioltakin lähtenyt peräti 5 cm:iä... luoja.

Että tällaista tänään, työniloa kaikille!

• bluephoenix

Kerankin hyvä mieli puntarissa käynnin jälkeen..
      Viime viikolla 75,5 ja nyt 74,8 eli vähän laskua ainakin,liekö nesteitä vai mitä.
      Ens viikon punnitus tulee taas oleen ruma koska menkat tuloillaan ja silloin ollaan turvokissa kuin ilmapallo;) Ja kenenkään ei tee silloin mieli syödä herkkuja,eihän!?
      Mitenköhän sitä selviää huomisista linnan juhlien katselusta ilman tolkutonta mässäilyä,pitää hankkia kivoja hedelmiä:D

• tähtipulla

Kyllä se herkuttelu näköjään välillä kannattaa: perjantaina paino 69,4, tänään 68,6. Viikonloppuna tuli syötyä kakkua ja roskaruokaa, maanantain olin tosin ruodussa taas :) Saas nähdä, saanko mitenkään nipistettyä itseni alle 67 ennen uutta vuotta.

• homejuusto

En halua nyt vaakaan hypäyä, niin paljon liian muuta nyt elämässä. Toivotan teille menestystä ( erityisesti sinulle sielunsisko nonnnis

• Hui kun on ollut kiire, nytkään ei ehdi kauheasti kirjoitella mutta aamulla vaaka näytti 59,4 ja olo mitä mainioin :)). Tsemppiä kaikille jotka on edelleen mukana ja niille jotka ei enää jaksa tai ehdi kirjotella( joihin lukeudun itse :(. Ehkä kerkiän viälä jonain päivän' oikein kunnon selityksen kirjottaa :).

• tähtipulla

En muistanut eilen käydä vaa'alla, mutta tänään se näytti 68,4 kg. Tasan kilo lähtenyt ja puolikkaita senttejä sieltä täältä :)

Tsemppiä myös kaikille joulun alla tiukkoina pysyville ja niille, jotka ottavat silloin rennommin :) Ennen kaikkea jouluna pitäisi välttää stressiä (niin kuin se olisi mahdollista) ja nauttia ruoasta ja perheestä. Itselläkin motivaatio hiukan hukassa :P

• Moi taas kaikki!

Olin vähän motivaationpuutoksessa enkä oo uskaltanut täällä tulla käymään lainkaan. :D Ruokailut pysyi aikalailla kuosissa, joskin välillä herkuttelin turhaankin. Liikuntaa en harrastanut yli viikkoon ja pelästyin jo että tässä tämä taas oli. :P

Mutta viime lauantaina sain vihdoin itseni väännettyä juoksumatolle ja tämä viikko on taas tuttuun reippaaseen malliin kulunut salilla! Eilen aamulla paino oli 82,0, eli -4,8kg! Jospa huomisaamuna olisin viimein siinä -5 kilossa! :)

Tuota taulukkoa on varmaankin turha käyttää kun me näitä painoja ilmoitellaan niin epäsäännöllisesti. Pidetään vaan itse kirjaa omista menestyksistämme. :)

• tähtipulla

Motivaatio taitaa olla kaikilla vähän hukassa näin joulunaikaan ;) Itsekin on tullut syötyä sellaista, mistä maha ei oikein pidä. Siitä huolimatta paino nyt 68,3 eli ainakin -100 g lähtenyt viikossa... :) Onhan sekin kuitenkin alaspäin. Reisistäkin oli lähtenyt 0,5 senttiä ja tukkieni paksuus on nyt 59,5 :) Olen niiiiin tyytyväinen! Onhan ne paksut ja housuissa ahdistaa (vyötärö on takapuolta 2 kokoa pienempi, joten housut joko lörpöttävät vyötäröltä tai puristavat reisistä), mutta nyt ympärysmitta alkaa jo viitosella! :)

• tähtipulla

68,2 kg. Ainakin suunta on yhä alaspäin, vaikka kyllä se viikolla kävi jo 67,9 lukemissa :) Älkääs nyt antako joulupullien lumota, tytöt! :)

• valkoiset sukat

Hih, tässä sitä oon junnaillut paikallaan tai ollut jopa noususuunnassa viikkoja ja viikkoja, mutta nyt alkaa keveämpi ja liikunnallisempi elämä, eli huomisesta lähtien olen easy diet -pusseilla muutaman viikon :). Tänään jo osin aloittelin.

Eli hyvillä mielin saa tulla vuosi 2012, ja ihana, omassa kehossaan viihtyvä minä :).

Uutta intoa kaikille, joulu ja herkut meille jo tuli ja meni :D !

• tähtipulla

Sain miehenkin mukaan keventämään itseään :) Pari päivää on syönyt (pitkin hampain) mun kanssa samoja ruokia ja paino hänelläkin laskenut jo 700 g. Tosin turvotushan se on, mikä sieltä liikkeelle on lähtenyt, mutta lähtenyt on kuitenkin! :)

Paino oli tänään 67,8 (viikolla kävi jo 67,4 mutta nähtävästi sitten söin jotain *kröhöm* hyvää). En päässyt alle 67, mutta riittäähän tämäkin :) Siitä kun aloin painoa tarkkailla, kiloja on karissut 7,1 kiloa :) Noin 4 kk aikana siis.

Toivottavasti motivoidutte muutkin vielä takaisin mukaan!

• bluephoenix

Täältä taas tullaan!!
      Överiksi meni joulu ja uusivuosi mutta nyt taas alkaa uusi motivoitunut laihdutus ja liikkuminen.
      En ehkä pariin viikkoon mene nyt vaakaan mutta pikkuhiljaa taas muistellaan kunnollista ja säännöllistä syömistä.
      Kesään on onneksi vielä matkaa;)

• Vau, tähtipulla!! Ihan mahtava lukema! En aio onnitella, koska onnellahan ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, vaan sillä työllä jonka sä itse olet hienosti tehnyt!

Itsekin oon ihan tyytyväinen omiin tuloksiin, ja varsinkin siihen että oon jo 10 viikkoa urheillut aktiivisesti!
      2 vk sitten mulle tehtiin juoksijan kuntosaliohjelma, että saisin noita lihaksiakin kasvatettua. Tänään kävin tekemässä sen (45min) ja perään vielä juoksin 30min. Nyt on tämä tyttö aika poikki, mutta niin hyväntuulinen!
      Joulun jälkeen mun motivaatiotahan ennestään lisäsi se, että kun kävin keskiviikkona vaa'alla, en ollut suinkaan lihonnut vaan paino oli laskenut 300g! Ihan uskomatonta, sillä en todellakaan tarkkaillut syömisiäni pätkän vertaa. :D Ehkä ne pienet annoskoot ja "kaikkea kohtuudella" -ajattelu alkaa jo tulla niin automaattisesti ettei tarvi enää ajatella. Olishan se hienoa jos näin olisi!
      Vuodenvaihde meni mulla rauhallisissa merkeissä, join vain puoli lasia viiniä. :D Herkkuja kyllä vetelin ihan hyvällä omallatunnolla, mutta ehkäpä tämän päivän salitreeni korvasi ainakin osan siitä! :)

Paino on siis tällä hetkellä pudonnut "vain" n. 5,5kg. Saa nähdä miltä näyttää perjantaina.
      Vyötäröltä on kuitenkin lähtenyt 8cm, "pömppiksestä" 9cm ja lantiolta 9cm, joten olen kyllä kaikenkaikkiaan hyvinhyvin tyytyväinen!

Aloitin nyt tipattoman tammikuun, jonka olen ilmoittanut jokaiselle kaverilleni, etteivät vahingossakaan pyydä viikonloppuna mukaansa baariin. Koitan nyt tämän viimeisen kuukauden meidän 12 viikon urakasta painaa niin täysillä kun jaksan, ilman että vedän itseäni ihan piippuun.
      Kreikan matkaan on kuitenkin enää 4,5 kuukautta, ja sekin tulee tosi äkkiä! ;)

Parempaa ja hoikempaa uutta vuotta kaikille meille! :)

• ~ 20 ~

Minäkin voisin pikaisesti taas luikerella joukkoon! xD

Joulu ja uusivuosi menivät rauhallisesti, melkeinpä vaisusti. Se on niin kätevää, ettei juo (tai omista liikaa ystäviä, köh) niin ei tule sitten siltä saralta ylimääräisiä kaloreita.
      Kiloja lähtenyt viimeinkin se yksi, aamupaino vilautti jo tässä yhtenä aamuna 102,5 kiloa, mutta nyt se on tasoittunut tuohon 103/103,5 kiloon. Torstaina näkee mikä on tarkempi paino, kun terkkarilla taas käyn.

Hyvää uusia vuosia kaikille vielä mukana oleville!
      Maailmanloppua odotellessa, tumtumtuu.....

• tähtipulla

Kiitoksia, nonnnis, vaikka tuntuu, että suurin osa kiloista lähti kuin itsestään heti, kun pääsin jyvälle siitä, millainen ruokavalio minulle sopii. Nyt syöminen on niin arkea, ettei muutamat herkut siellä täällä enää vaikuta ja paino jatkaa laskua :) Urheilun aloittaminen on tässä listalla vielä ja kohta siihenkin tulee mahdollisuus :)

Tänään paino oli 67,1 (niiiiin lähellä, että luku alkaisi 66, mutta silti niiiiiin kaukana!). Vaikka painan vielä noin 4 kiloa enemmän kuin ennen raskautta, menee jostain syystä jalkoihin jo sellaiset lökäpöksyt, jotka ennen raskautta kiristivät. Näköjään paino ei aina sanele muotoja.

Hyvää uutta vuotta muuten kaikille! Oma "lupaukseni" oli ottaa rennosti :) ja sitä yritän noudattaa.

• :: valkoiset sukat :

Heippa,

onnekkaasti into jatkunut, joten painokin tullut alas kolmisen kiloa uudesta vuodesta, nestettä toki enimmäkseen :).

Jos jotakuta kiinnostaa, niin fitfarmilla alkaa taas ilmainen haaste, johon näköjään voi vielä osallistua (starttaa 16.01.). Itse tuhon jo ilmoittauduinkin, tosin saattaa olla niin että jatkan easydiettailua vielä sen verran, että tuota ajattelin alkaa soveltamaan vasta sitten hiukan jälkijunassa :).

Easy dietiä käyttäville muuten vinkiksi, että jos et omista, niin maailman paras ostos tähän kohtaan on sauvasekoitin, sillä kun tekee ihan hirmu paljon eroa siihen, että miltä ko. ruoat maistuvat esim. shakerilla ravistellen tehtyihin verrattuna :).

...Lisäys tuohon kolmiviikkoiseen fitfarm-haasteeseen vielä, että tosiaan starttaa 16.01., mutta sivut aukeavat jo 11.01., jolloin pääsee jo näkemään ruokavalio- ja treeniohjeet :).

Jep, kevät kohta tulee (ennen kuin kunnon talvikaan ehti käydä), ja me vain kaunistutaan :D !

Missä kaikki ? :)

Neljä kiloa olen nyt tullut alas uudesta vuodesta, eli paino 68 kg --> 64 kg. Tyytyväinen täällä :).

• Ladybug.

Vähän mennyt perseelleen tämä laihduttaminen masennuksen takia ja jouluna tuli syötyä helvetisti kinkkua ja suklaata. Olen kuitenkin päässyt 72-kiloon, ja alkanut taas keskittyä laihduttamiseen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe