Olin ihan oikeassa

Olin sittenkin aivan oikeassa siinä, kun oon kertonut aina siitä, miten kielteisesti ihmiset oikein suhtautuvat yksinäisiä nuoria miehiä kohtaan tuolla baarielämässä.

Aloitin tossa uuden keskustelun aiheesta eräällä palstalla ja heti ensimmäinen naispuoliselta henkilöltä tullut vastaus oli sellainen, jossa hän kertoi sen, miten häntä ällötti ja ihmetytti ajatus siitä, että joku nuori mies käy tosiaan yksin baareissa ja vielä usein. Toi kyseinen nainen kertoi myös olevansa sitä mieltä, että hänen mielestään baareissa kuuluu käydä just kavereiden kanssa hauskaa pitämässä.

Tossa yhdessä City-lehden keskustelussa eräs nuori mies kertoo myös siitä, miten ihmiset suhtautuvat aina baareissa kielteisesti yksin olevia nuoria miehiä kohtaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10258945

http://www.city.fi/keskustelut/20392/mies yksin baarissa/

39

376

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camel Boots -mies

Hei ei! Sä oletkin ollut oikeassa kaiken aikaa! Noh. Ei kai auta muu kuin olla menemättä sinne baareihin.

Toisaalta, Camel Boots -mies kulkee omiaan polkujaan, mutta sinä et taida ollakaan Camel Boots -mies.

• "Hei ei! Sä oletkin ollut oikeassa kaiken aikaa! Noh. Ei kai auta muu kuin olla menemättä sinne baareihin. "

Harmittaa vaan niin paljon se asia, jos ei pysty elämässä koskaan enää oikein mitään tekemään ja mihinkään menemään. Olisi kiva, jos saisi edes joskus jotain vapaa-ajan virikkeitä, että elämässä olisi muutakin kun pelkkää työssä käyntiä ja yksin olemista kotona.

"Toisaalta, Camel Boots -mies kulkee omiaan polkujaan, mutta sinä et taida ollakaan Camel Boots -mies. "

No en ole väittänytkään olevani. Haluaisin vaan sitä, että ihmisillä ei olisi mitään syytä ajatella musta mitään pahaa tai outoa.

• Tri Outolempi
        DarkFear kirjoitti:

"Hei ei! Sä oletkin ollut oikeassa kaiken aikaa! Noh. Ei kai auta muu kuin olla menemättä sinne baareihin. "

Harmittaa vaan niin paljon se asia, jos ei pysty elämässä koskaan enää oikein mitään tekemään ja mihinkään menemään. Olisi kiva, jos saisi edes joskus jotain vapaa-ajan virikkeitä, että elämässä olisi muutakin kun pelkkää työssä käyntiä ja yksin olemista kotona.

"Toisaalta, Camel Boots -mies kulkee omiaan polkujaan, mutta sinä et taida ollakaan Camel Boots -mies. "

No en ole väittänytkään olevani. Haluaisin vaan sitä, että ihmisillä ei olisi mitään syytä ajatella musta mitään pahaa tai outoa.

Taidat itse ajatella itsestäsi outoja. Miksi siis muutkin eivät saisi?

• silverfire

Kaverini oli kerran (tai aika montakin kertaa, siis) kokeilumielessä yksin baarissa, hänelle sanottiin kanssa että "aika säälittävää kun olet täällä yksin"... mutta jos 9:ltä tuli rukkaset, niin pilkun kohdilla se 10:s sitten veikin kaverin kotiinsa eli ei se mikään täystyrrmäystekijä ole ;)

• Mutta kuitenkin 90% oli sitä mieltä, että se yksin käyminen baareissa on tosi säälittävää. Tossa se totuus paljastuu jälleen kerran aika hyvin.

• firefox gamma
        DarkFear kirjoitti:

Mutta kuitenkin 90% oli sitä mieltä, että se yksin käyminen baareissa on tosi säälittävää. Tossa se totuus paljastuu jälleen kerran aika hyvin.

Et tainnut ihan ymmärtää. Eipä niitä yhdeksää välttämättä se yksinäisyys kiinnosta vaan muut ns. miehiset avut.

• KysynVaan-76
        DarkFear kirjoitti:

Mutta kuitenkin 90% oli sitä mieltä, että se yksin käyminen baareissa on tosi säälittävää. Tossa se totuus paljastuu jälleen kerran aika hyvin.

"Mutta kuitenkin 90% oli sitä mieltä, että se yksin käyminen baareissa on tosi säälittävää. Tossa se totuus paljastuu jälleen kerran aika hyvin."

No jos pääset sänkyyn 10% naisista kanssa niin ei se kovin huonosti ole, oli sitten pakkien syy noilla lopuilla mikä hyvänsä...

• ...

Vaikka joku alkaiskin pitämään sua säälittävänä baaris niin et todennäköisesti törmää kyseiseen henkilöön ikinä, koska hesa on niin suuri kaupunki.
      Myöskään juorut ei leviä samalla tavalla niin kuin jossain pienemmässä kylässä.

Sinne vaan muiden pervojen sekaan juhlimaan!

• Kotiseuduilla kyllä näkyi aina ihan samat tyypit ja samat kaveriporukat baareissa joka viikonloppu ja heitä sai nähdä siellä muutenkin joka puolella, lisäksi juorut levisivät myös helposti, kun kaikki nuoret tuntevat toisensa siellä jotain kautta, eli minkäänlaista yksityisyyttä ja omaa rauhaa ei siellä ollut.

• silverfire

Joo, kyllähän se taitaa olla ihan melkein faktatietoa, että kaveriporukasta on hyötyä, varsinkin jos nauraa ja pitää keskenään hauskaa niin se on plussaa (ei nyt kuitenkaan mitään lähdeviitteitä heru nyt...)

Kaverini vaan on hyvin sinnikäs eikä välitä pienistä, joten sillä käy flaksi kyllä koska yrittää jatkuvasti. Sehän se vaikein osuus, tehdä se aloite...

• Camel Boots -mies

Minua ei ainakaan jonkun idioottiämmän ja luuserimiehen mielipiteet kiinnosta. Käyn vastaisuudessakin yksin baarissa jos siltä tuntuu. Oikeita luusereita on vain ne joita kiinnostaa toisten tekemiset tai toisten ajatukset omista tekemisistä noin paljon.

• 7766554433222+++++++

Sanoisin tuohon niin että kyllä ne oikeasti ainakin johonkin mittaan näyttää sinuakin kiinnostavan ne muiden mielipiteet siitä miltä näytät. Kirjoituksesi perusteella olet aika tarkkakin ulkoisesta olemuksestasi ja käyttäytymisestäsi kun sinne baariin yksin menet. Tämä nimenomaan silloin kun menet johonkin sellaiseen baariin joka on selvästi joku nuorten suosima biletyspaikka.
        Kun minä aikanaan kävin joskus yksin outona niissä hesan keskustan baareissa, niin ei siellä kyllä miteenkään ainakaan vapautuneena voinut olla. Piti aika tarkkaan katsella missä istuu ja myös liikuskella aika paljon ihan pelkästään sen vuoksi, että ei olisi herättänyt huomiota yksinäisenä luuserimiehenä. Juuri tästä syystä en niissä baareissa paljon känytkään.
        Ei minulla mitään paniikinomaista fobiaa ole koskaan ollut yksin liikkumiseni suhteen. Olen vaan kokenut olevan sopimatonta yksinäisenä outona miehenä liikkua juuri tuonkaltaisissa paikoissa ja tilanteissa.

• 7766554433222+++++++ kirjoitti:

Sanoisin tuohon niin että kyllä ne oikeasti ainakin johonkin mittaan näyttää sinuakin kiinnostavan ne muiden mielipiteet siitä miltä näytät. Kirjoituksesi perusteella olet aika tarkkakin ulkoisesta olemuksestasi ja käyttäytymisestäsi kun sinne baariin yksin menet. Tämä nimenomaan silloin kun menet johonkin sellaiseen baariin joka on selvästi joku nuorten suosima biletyspaikka.
        Kun minä aikanaan kävin joskus yksin outona niissä hesan keskustan baareissa, niin ei siellä kyllä miteenkään ainakaan vapautuneena voinut olla. Piti aika tarkkaan katsella missä istuu ja myös liikuskella aika paljon ihan pelkästään sen vuoksi, että ei olisi herättänyt huomiota yksinäisenä luuserimiehenä. Juuri tästä syystä en niissä baareissa paljon känytkään.
        Ei minulla mitään paniikinomaista fobiaa ole koskaan ollut yksin liikkumiseni suhteen. Olen vaan kokenut olevan sopimatonta yksinäisenä outona miehenä liikkua juuri tuonkaltaisissa paikoissa ja tilanteissa.

Niin varmasti jotkut nuorison yökerhot ovat niitä kaikkein pahimpia paikkoja yksinäiselle nuorelle miehelle, kun siellä kaikki muut nuoret ovat aina yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä ja sellaisissa paikoissa ne yksinäiset nuoret miehet ovat sitten myös helposti kaikkien silmätikkuna nimenomaan just negatiivisessa mielessä.

Ymmärrän hyvin, jos tollaiset paikat eivät yksinäistä nuorta miestä houkuttele, sillä tollaisissa mestoissa on tosi vaikea olla mitenkään vapautuneen oloisena, kun ainakin itsellä olisi koko ajan mielessä just se asia, että mitä ne muut ihmiset ajattelevat musta ja mun yksinäisyydestä.

• Reipas Mies

Näin on. Tämä baaritoiminnan sosiaalinen malli miehelle on minulle myös jotain yli ymmärryksen. Jos siellä yhä kävisin niin, oletin että siellä voisi tehdä tuttavuutta uusiin ihmisiin eikä pörrätä niiden samojen ennestään tuttujen naamojen kanssa mitkä on duunissa, opinnoissa etc. jos siis paikalla heitä mahdollisesti olisi. Mitä järkeä on lähteä kallista viinaa kavereiden kanssa juomaan baariin!

Eikö sitä kannata kiskoa mökillä tjs. kassitavarana jos tarkoitus ei ole tutustua muihin kuin olla kavereiden kanssa keskenään juomassa....

Naisten tapa baareissahan on monesti pörrätä keskenään ja odottaa laadukkaan miehen lähestymistä, josta tyttöporukalla aletaan valkata parhaita.

Lonerin ura on raskas loppupeleissä vaikka jalassa olisi Camel, huulessa Lucky Strike ja takkina mallun rotsi. Myös lonerin oletetaan olevan rohkea, puhelias ja somebody. Ei estynyt möllykkä. Rohkea omantien kulkija kuin Schimanski.

• "Lonerin ura on raskas loppupeleissä vaikka jalassa olisi Camel, huulessa Lucky Strike ja takkina mallun rotsi. Myös lonerin oletetaan olevan rohkea, puhelias ja somebody. Ei estynyt möllykkä. Rohkea omantien kulkija kuin Schimanski. "

Näinhän se aika lailla just on. Kyllä se on henkisesti tosi raskasta ja kaikin puolin ahdistavaa sellainen yksinäisen nuoren miehen osa, kun missään ei ole kukaan tukemassa ja osoittamassa pienintäkään ymmärrystä mua kohtaan sillä hetkellä, kun kaikki muut ovat aina syrjimässä ja esittämässä niitä painostavia kysymyksiä siitä yksinolosta.

Itse kun en varsinkaan yksinäisenä uskaltaisi ikimaailmassa toisia ihmisiä alkaa mitenkään lähestymään, kun heti päällimmäisenä pelkona olisi mulla just se, että mitä he mahtavat musta ajatella ja miten he suhtautuvat siihen mun yksinäisyyteen ja siihen, kun ei ole ketään kavereita mukana. Sitten kun tulisi vielä näitä inhottavia ja painostavia kysymyksiä siitä, että miksi oon yksin liikkeellä ja miksei ole ketään kavereita mukana, niin kyllä siinä saisi taas kerran niin itseään ja sitä yksinäisyyttä suuresti hävetä.

• Schimanski ftw.

• Reipas Mies
        DarkFear kirjoitti:

"Lonerin ura on raskas loppupeleissä vaikka jalassa olisi Camel, huulessa Lucky Strike ja takkina mallun rotsi. Myös lonerin oletetaan olevan rohkea, puhelias ja somebody. Ei estynyt möllykkä. Rohkea omantien kulkija kuin Schimanski. "

Näinhän se aika lailla just on. Kyllä se on henkisesti tosi raskasta ja kaikin puolin ahdistavaa sellainen yksinäisen nuoren miehen osa, kun missään ei ole kukaan tukemassa ja osoittamassa pienintäkään ymmärrystä mua kohtaan sillä hetkellä, kun kaikki muut ovat aina syrjimässä ja esittämässä niitä painostavia kysymyksiä siitä yksinolosta.

Itse kun en varsinkaan yksinäisenä uskaltaisi ikimaailmassa toisia ihmisiä alkaa mitenkään lähestymään, kun heti päällimmäisenä pelkona olisi mulla just se, että mitä he mahtavat musta ajatella ja miten he suhtautuvat siihen mun yksinäisyyteen ja siihen, kun ei ole ketään kavereita mukana. Sitten kun tulisi vielä näitä inhottavia ja painostavia kysymyksiä siitä, että miksi oon yksin liikkeellä ja miksei ole ketään kavereita mukana, niin kyllä siinä saisi taas kerran niin itseään ja sitä yksinäisyyttä suuresti hävetä.

Baareissa tulisi kyllä lähestyä niin paljon kuin ennättää (naisia), kun ilta on lyhyt ja varmaa on että mikään ei ole varmaa.

Huono rooli on miehellä olla siinä jossain syrjässä ja odotella passiivisena. Naiset kyllä vain ohi menee. En tiedä miten beckham tulee olla että jäisivät juttusille passiiviselle miehelle?

Baareihin SAA mennä yksin, mutta lsd:tä ottaneen oravan luonne on suotavaa, tai noh, kuten Tappavassa Aseessa se Leo Getz. Silmät kiiluen nonstop-puhetta jokaiselle.

Tottakai puhuminen on luontevaa monille tietämilleni hyvinkin ujoille naisille (vaikka töissä) kunhan sosiaalinen jää on murrettu. Taas moni ujo mies ei tunne tarvetta "salkkari elämään" jossa tunteiden vaihto puheella on oleellista.

Myös miesten rooli on Suomessa äijäily, eihän me puhuta tunne-tasolla keskenämme. V, P, V, tasolla korkeintaan karkeasti.

Ehkä se liian syvälle juurtunut yksinäisyys suosittujen silmissä on jotain kummaa. Onhan sulle ehdotettu niitä eurosinkkuja yms...

On hiton vaarallista omia sosiaalisia estojaan alkaa ajamaan itse pois. Voi tulla crush 'n' burn entistä pahemmin tylyksen ja naisten pakkien myötä miehelle. Mutta se oma kehitys, pienistä onnistumisista nauttiminen on niin antoisaa että se antaa energiaa valtavasti.

Tästä tulee aasinsilta aina mainitsemani supliikin käyttöön, eli ihan hyvin voi alkaa miettiä MITEN PUHUn enemmän muille ihan arkielämässä (ei vain baari ceissit!) että ole n mielenkiintoisempi ja persoonallisuuttani esiin tuovampi?

Kun oppii perusjutskailun niin oppii saman hyvän fiiliksen kautta löytämään sen positiivisen energian jota voi antaa naista iskiessä. Sillä se jos mikä on oleellista, olla enemmän hyvä-tyyppi kuin mitä ne muut sosiaalisen ympyrän miehet. Kun valinta on naisella (usein).

Yksinäisyyttä ei tarvitse hävetä. Oletko varma etttei sulla ole sosiaalisten tilanteiden fobiaa?? y.t.

• 66777888888888988888

Juuri tasan tarkkaan samoja huomioita olen tehnyt baaarikulttuurista silloin kun niissä kävi.

Itse asiassa olen vähän vahingoniloinen näiden baareissa käyvien suhteen. Maksavat paljon aivan turhasta. Kaveriporukassa saisi edullisesti juomat ja muut jonkun kämpille johon kokoonnutaan.

• Reipas Mies kirjoitti:

Baareissa tulisi kyllä lähestyä niin paljon kuin ennättää (naisia), kun ilta on lyhyt ja varmaa on että mikään ei ole varmaa.

Huono rooli on miehellä olla siinä jossain syrjässä ja odotella passiivisena. Naiset kyllä vain ohi menee. En tiedä miten beckham tulee olla että jäisivät juttusille passiiviselle miehelle?

Baareihin SAA mennä yksin, mutta lsd:tä ottaneen oravan luonne on suotavaa, tai noh, kuten Tappavassa Aseessa se Leo Getz. Silmät kiiluen nonstop-puhetta jokaiselle.

Tottakai puhuminen on luontevaa monille tietämilleni hyvinkin ujoille naisille (vaikka töissä) kunhan sosiaalinen jää on murrettu. Taas moni ujo mies ei tunne tarvetta "salkkari elämään" jossa tunteiden vaihto puheella on oleellista.

Myös miesten rooli on Suomessa äijäily, eihän me puhuta tunne-tasolla keskenämme. V, P, V, tasolla korkeintaan karkeasti.

Ehkä se liian syvälle juurtunut yksinäisyys suosittujen silmissä on jotain kummaa. Onhan sulle ehdotettu niitä eurosinkkuja yms...

On hiton vaarallista omia sosiaalisia estojaan alkaa ajamaan itse pois. Voi tulla crush 'n' burn entistä pahemmin tylyksen ja naisten pakkien myötä miehelle. Mutta se oma kehitys, pienistä onnistumisista nauttiminen on niin antoisaa että se antaa energiaa valtavasti.

Tästä tulee aasinsilta aina mainitsemani supliikin käyttöön, eli ihan hyvin voi alkaa miettiä MITEN PUHUn enemmän muille ihan arkielämässä (ei vain baari ceissit!) että ole n mielenkiintoisempi ja persoonallisuuttani esiin tuovampi?

Kun oppii perusjutskailun niin oppii saman hyvän fiiliksen kautta löytämään sen positiivisen energian jota voi antaa naista iskiessä. Sillä se jos mikä on oleellista, olla enemmän hyvä-tyyppi kuin mitä ne muut sosiaalisen ympyrän miehet. Kun valinta on naisella (usein).

Yksinäisyyttä ei tarvitse hävetä. Oletko varma etttei sulla ole sosiaalisten tilanteiden fobiaa?? y.t.

"Baareihin SAA mennä yksin, mutta lsd:tä ottaneen oravan luonne on suotavaa, tai noh, kuten Tappavassa Aseessa se Leo Getz. Silmät kiiluen nonstop-puhetta jokaiselle. "

Itse kun en taas tykkää ollenkaan siitä, että mun pitäisi olla joku äärimmäisen puhelias, sosiaalinen, avoin ja sellainen, että alkaisin väkisin omaa seuraani kaikille suorastaan väkipakolla tyrkyttämään. Suoraan sanottuna en ton tyylisistä ihmisistä edes tykkää, koska mä tykkään enemmän sellaisista ihmisistä, jotka osaavat käyttäytyä hillitymmin, eivätkä halua ja yritä olla koko aikaa huomion keskipisteenä.

"Yksinäisyyttä ei tarvitse hävetä"

No itse oon kyllä aina hävennyt sitä omaa yksinäisyyttäni erittäin paljon ja suorastaan kaikista eniten itsessäni. Johtuen pitkälti siitä, kun sen yksinäisyyden takia oon saanut kokea aina niin paljon sitä syrjintää ja haukkumista elämässäni. On mulla ainakin sen verran sosiaalisten tilanteiden pelkoa, että yksin en ikimaailmassa lähtisi mihinkään sellaiseen paikkaan, jossa kuuluu käydä aina kavereiden kanssa, kuten mm. baareihin, laivaristeilylle tai ulkomaan matkalle. Ei mulla silloin ole mitään sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jos saan olla jonkun kaverin seurassa, mutta yksin näitä pelkoja kyllä on.

• Mars hoitoon siitä
        DarkFear kirjoitti:

"Baareihin SAA mennä yksin, mutta lsd:tä ottaneen oravan luonne on suotavaa, tai noh, kuten Tappavassa Aseessa se Leo Getz. Silmät kiiluen nonstop-puhetta jokaiselle. "

Itse kun en taas tykkää ollenkaan siitä, että mun pitäisi olla joku äärimmäisen puhelias, sosiaalinen, avoin ja sellainen, että alkaisin väkisin omaa seuraani kaikille suorastaan väkipakolla tyrkyttämään. Suoraan sanottuna en ton tyylisistä ihmisistä edes tykkää, koska mä tykkään enemmän sellaisista ihmisistä, jotka osaavat käyttäytyä hillitymmin, eivätkä halua ja yritä olla koko aikaa huomion keskipisteenä.

"Yksinäisyyttä ei tarvitse hävetä"

No itse oon kyllä aina hävennyt sitä omaa yksinäisyyttäni erittäin paljon ja suorastaan kaikista eniten itsessäni. Johtuen pitkälti siitä, kun sen yksinäisyyden takia oon saanut kokea aina niin paljon sitä syrjintää ja haukkumista elämässäni. On mulla ainakin sen verran sosiaalisten tilanteiden pelkoa, että yksin en ikimaailmassa lähtisi mihinkään sellaiseen paikkaan, jossa kuuluu käydä aina kavereiden kanssa, kuten mm. baareihin, laivaristeilylle tai ulkomaan matkalle. Ei mulla silloin ole mitään sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jos saan olla jonkun kaverin seurassa, mutta yksin näitä pelkoja kyllä on.

"On mulla ainakin sen verran sosiaalisten tilanteiden pelkoa"

Vihdoinkin myönnät. http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalisten_tilanteiden_pelko

"Sosiaalisten tilanteiden pelko eli sosiaalinen fobia (ICD-10-luokittelussa F40.1) on psykiatrian ja muiden mielenterveysammattien diagnoosi, joka viittaa voimakkaaseen pitkäaikaiseen sosiaaliseen ahdistuneisuuteen ja joka aiheuttaa voimakasta ahdistusta ja toimintakyvyn heikentymistä ainakin eräissä arkielämän alueissa."

"Pelosta kärsivää voidaan hoitaa psykoterapialla, lääkityksellä tai molemmilla. Sosiaalista fobiaa voidaan hoitaa myös leikkaushoidolla [2]. Tutkimukset ovat osoittaneet, että kognitiiviskäyttäytymisterapia ((englanniksi)), joko yksin tai ryhmässä, on tehokas hoidettaessa sosiaalista fobiaa. Kognitiivisten ja käytöksellisten komponenttien tavoitteena on muuttaa ajatusmalleja ja fyysisiä reaktioita ahdistavissa tilanteissa."

• fgdafdg

Ei siellä ravintolassa mitään kuitenkaan tapahtuisi, vaikka uskaltaisit mennä sinne. Pettyisit vaan kahta pahemmin.

• Jos ei mitään muuta tapahtuisi, niin kyllä siellä saisi ainakin selitellä kaikille sitä yksinoloaan ja sitä miksei ole ketään kavereita siellä mukana.

• Brittien malliin, tie tiskille löytyy yksin ta iyhdessä. Humalassa tai selvinpäin. :-) Selitelköön ne jotka tykkää selitellä.

• CC

No lopetan ulkona liikkumisen nyt sitten. Ja kokoajan minä hassu kuvittelin sinun olevan vajaaälyinen, mutta oikeassa vaan olitkin.

• mee muualle trolli!

yhdeksän kymmenestä pitää sua ja mua ja häntä ja kaikkea muutenkin säälittävänä. riittää että löytää yhden, SIIS YHDEN, joka sit tykkää ja paljon!

• realismus

Loistava ketju, sieltähän löytyi helmi, jonka aionkin ottaa käyttöön: "Ylipainoisille, tupakoiville, humalaisille tai muuten vaan epäviehättävänoloisille totean vakavalla naamalla odottavani herraamme Jeesusta. Ehdottomasti ystävällisin ja hienotunteisin tapa sanoa "kiitos, mutta ei kiitos"."

• moraalivartio

Baareissa kävijät = alhaisia lutkia ja panomiehiä, jotka eivät ansaitse lisääntyä. Yksin baarissa käyminen on statement, jolla osoitat välittömästi ovesta sisään astuessasi olevasi muiden siellä olevien yläpuolella. Siksi yksinäisiä baareissa kartetaan ja siitä pidetään kovaa meteliä netissä. Oma ego on mennyt murskaksi. Itse olen ottanut tehtäväkseni käydä kaikissa kaupungin baareissa yksin ja virtsata sekä naisten että miesten vessojen lattialle, selvänä.

• Ei nyt

sentään ihan kaikki, mutta aika moni mies ja nainen on "jokapaikan rätti" jotka leikkivät suuria julkkiksia ja kulkevat nokat pystyssä trendikuteissa.
        Juuri täysi-ikäiset tulevat baareihin mielenkiinnosta ja vakavassakin mielessä. Sitten kun on 27 , kannattaa sunnata "kypsempiin" baareihin, joissa on iäkkäämpää porukkaa. Joukossa lienee paljon eronneita, jotka toivovat löytävänsä uuden vakavan suhteen.

• että näinnnn
        Ei nyt kirjoitti:

sentään ihan kaikki, mutta aika moni mies ja nainen on "jokapaikan rätti" jotka leikkivät suuria julkkiksia ja kulkevat nokat pystyssä trendikuteissa.
        Juuri täysi-ikäiset tulevat baareihin mielenkiinnosta ja vakavassakin mielessä. Sitten kun on 27 , kannattaa sunnata "kypsempiin" baareihin, joissa on iäkkäämpää porukkaa. Joukossa lienee paljon eronneita, jotka toivovat löytävänsä uuden vakavan suhteen.

Onhan sekin iät ja ajat ollut niin, että jo ovimikko on varsin valikoiva sen suhteen keitä varsinkin hänelle outoja yksinäisiä miehiä ylipäätänsä edes päästää ovesta sisään. Ovimikon kommentit tyyliin 'taitaa olla jo vähän liikaa pohjia' lienevät monelle täysin selvänä yksinäisenä outona miehenä baariin pyrkineille tuttuja.

• että näinnnn kirjoitti:

Onhan sekin iät ja ajat ollut niin, että jo ovimikko on varsin valikoiva sen suhteen keitä varsinkin hänelle outoja yksinäisiä miehiä ylipäätänsä edes päästää ovesta sisään. Ovimikon kommentit tyyliin 'taitaa olla jo vähän liikaa pohjia' lienevät monelle täysin selvänä yksinäisenä outona miehenä baariin pyrkineille tuttuja.

Tämäkin on hyvin mahdollista, sillä kyllä ne portsarit varmasti myös ajattelevat vaikka mitä, jos näkevät jonkun yksinäisen nuoren miehen tulevan baariin ilman ketään kavereita.

• Ei nyt kirjoitti:

Eipä niitä ole suomessa missään (ei edes hesassa) sellaisia baareja, joissa nuoret miehet voisivat käydä vapautunein mielin yksinään. Suomessa kun baarielämä on tarkoitettu pelkästään sellaisille nuorille, joilla on kavereita joiden kanssa käydä siellä baareissa. Ei niitä baareja ole tarkoitettu siihen, että sinne voisi nuoret miehet mennä vapautunein mielin yksinään ja kuvitella vielä löytävän sieltä jotain juttuseuraa tai kavereita.

Suurin osa nuorista kun on kuitenkin aina sitä mieltä, että sellaiset nuoret miehet ovat säälittäviä luusereita, joilla ei ole ketään kavereita kenen kanssa käydä baareissa. Ei sellaisille kukaan halua tulla koskaan mitään juttelemaan, ainoastaan siitä yksinolosta ja kavereista voidaan tulla utelemaan, mutta eipä juuri koskaan mitään muuta.

• jooopassssssssssssss
        DarkFear kirjoitti:

Eipä niitä ole suomessa missään (ei edes hesassa) sellaisia baareja, joissa nuoret miehet voisivat käydä vapautunein mielin yksinään. Suomessa kun baarielämä on tarkoitettu pelkästään sellaisille nuorille, joilla on kavereita joiden kanssa käydä siellä baareissa. Ei niitä baareja ole tarkoitettu siihen, että sinne voisi nuoret miehet mennä vapautunein mielin yksinään ja kuvitella vielä löytävän sieltä jotain juttuseuraa tai kavereita.

Suurin osa nuorista kun on kuitenkin aina sitä mieltä, että sellaiset nuoret miehet ovat säälittäviä luusereita, joilla ei ole ketään kavereita kenen kanssa käydä baareissa. Ei sellaisille kukaan halua tulla koskaan mitään juttelemaan, ainoastaan siitä yksinolosta ja kavereista voidaan tulla utelemaan, mutta eipä juuri koskaan mitään muuta.

Nuoret ovat hyvin ahdasmielisiä(joskin nimenomaan näennäisen trendikkäästi rentoja), ja kyllä sitä monet vanhemmatkin niin ovat. Se vaan että vanhemmat ihmiset eivät yleensä tapaa käyttäytyä ainakaan niin suoraan törkeästi kuin mitä nuoret varsinkin jossain nuorison pinta-biletyspaikoissa.
        Kyllä tuollaisissa paikoissa outona yksinäisenä miehenäkin käydä voi. Mutta ei kannata ainakaan kovin paljon sellaisiin törsätä ja satsata, kun ei sieltä hevin juuri mitään seuraakaan ole saatavissa. Aina voi kuitenkin sattumalta tavata jonkun, ja vaikka elämänsä naisen ja vaikka mistä paikoista.

• !"#
        jooopassssssssssssss kirjoitti:

Nuoret ovat hyvin ahdasmielisiä(joskin nimenomaan näennäisen trendikkäästi rentoja), ja kyllä sitä monet vanhemmatkin niin ovat. Se vaan että vanhemmat ihmiset eivät yleensä tapaa käyttäytyä ainakaan niin suoraan törkeästi kuin mitä nuoret varsinkin jossain nuorison pinta-biletyspaikoissa.
        Kyllä tuollaisissa paikoissa outona yksinäisenä miehenäkin käydä voi. Mutta ei kannata ainakaan kovin paljon sellaisiin törsätä ja satsata, kun ei sieltä hevin juuri mitään seuraakaan ole saatavissa. Aina voi kuitenkin sattumalta tavata jonkun, ja vaikka elämänsä naisen ja vaikka mistä paikoista.

Älä ruoki sitä ! Vaan totuus on, että voisit huutaa sille päin naamaa, että hanki lääkitys ja tahti ois silti sama.

• 56789012345678990987
        !"# kirjoitti:

Älä ruoki sitä ! Vaan totuus on, että voisit huutaa sille päin naamaa, että hanki lääkitys ja tahti ois silti sama.

Miksi sinua niin ärsyttää tällaisesta asiasta puhuminen.
        Kyllä esim. juuri tämäkin miten portsarit suhtautuvat varsinkin heille outoon yksinäiseen mieheen joka pyrkii baariin on asia jonka varmasti ainakin nämä asianomaiset miehet ovat tulleet ainakin joskus huomaamaan. Tyypillisesti portsari torjuu tällaisen miehen 'epäilemällä' häntä liian humalaiseksi.

Naiset eivät edes tiedä tällaisestakaan menosta mitään eivätkä nimenomaan haluakkaan tietää. Naiset ovat aina tervetulleita joka paikkaan kunhan nyt eivät ihan törkeän näköisiä ole. Naisiahan pitää baariin saada, jotta saa miehiä sinne heitä pyydystämään. Lähinnä miehiltä taasen pitä saada rahat.

No tämä liittyy enemmänkin itse baarin toimintaan eikä siis suoraan näihin baarissa olevien ihmisten suhtautumiseen yksinään siellä liikkuvaan outoon mieheen. Mutta kyllä tämäkin siis myös hyvinkin heijastelee sitä mikä asema yksin outona miehenä noissa ympyröissä pyörivällä miehellä siellä on. Onhan tämä asia niinkin että portsarit arvioivat tällaista yksin liikkuvaa miestä ja hänen kelvollisuuttaan baariin samoinkin kriteerein mitä naiset. Jos nimittäin portsarin mielestä vaikutat vielä jotenkin epävarmalta sisäänpääsysi suhteen, niin tämäkin asia ainakin lisää sen todennäköisyyttä että tulet portsarin torjumaksi.

• 15
        DarkFear kirjoitti:

Tämäkin on hyvin mahdollista, sillä kyllä ne portsarit varmasti myös ajattelevat vaikka mitä, jos näkevät jonkun yksinäisen nuoren miehen tulevan baariin ilman ketään kavereita.

niiden tehtävä on ottaa sisälle niitä jotka ostaa paljon ja tuo mukanaan niitä jotka ostaa paljon. jos siis on valinnanvaraa

• Paraisten partaveits
        56789012345678990987 kirjoitti:

Miksi sinua niin ärsyttää tällaisesta asiasta puhuminen.
        Kyllä esim. juuri tämäkin miten portsarit suhtautuvat varsinkin heille outoon yksinäiseen mieheen joka pyrkii baariin on asia jonka varmasti ainakin nämä asianomaiset miehet ovat tulleet ainakin joskus huomaamaan. Tyypillisesti portsari torjuu tällaisen miehen 'epäilemällä' häntä liian humalaiseksi.

Naiset eivät edes tiedä tällaisestakaan menosta mitään eivätkä nimenomaan haluakkaan tietää. Naiset ovat aina tervetulleita joka paikkaan kunhan nyt eivät ihan törkeän näköisiä ole. Naisiahan pitää baariin saada, jotta saa miehiä sinne heitä pyydystämään. Lähinnä miehiltä taasen pitä saada rahat.

No tämä liittyy enemmänkin itse baarin toimintaan eikä siis suoraan näihin baarissa olevien ihmisten suhtautumiseen yksinään siellä liikkuvaan outoon mieheen. Mutta kyllä tämäkin siis myös hyvinkin heijastelee sitä mikä asema yksin outona miehenä noissa ympyröissä pyörivällä miehellä siellä on. Onhan tämä asia niinkin että portsarit arvioivat tällaista yksin liikkuvaa miestä ja hänen kelvollisuuttaan baariin samoinkin kriteerein mitä naiset. Jos nimittäin portsarin mielestä vaikutat vielä jotenkin epävarmalta sisäänpääsysi suhteen, niin tämäkin asia ainakin lisää sen todennäköisyyttä että tulet portsarin torjumaksi.

Ei portsarit estä mitään yksin tulevia miehiä tulemasta baariin... :D Olen mennyt baariin syystä tai toisesta yksin kymmeniä, ellei toista sataa kertaa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Olet vain ollut niin tolkuttomassa soosissa, että poke on käännyttänyt sut pois.

• 56789876543210567888
        Paraisten partaveits kirjoitti:

Ei portsarit estä mitään yksin tulevia miehiä tulemasta baariin... :D Olen mennyt baariin syystä tai toisesta yksin kymmeniä, ellei toista sataa kertaa, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Olet vain ollut niin tolkuttomassa soosissa, että poke on käännyttänyt sut pois.

Onko sinulla paljon kokemusta yksin täysin outona miehenä sinulle oudoissa ympyröissä baariin menosta ?

En tarkoittanutkaan että portsarit järjestelmällisesti tällaisia miehiä torjuisivat, ja ei sekään ole poissuljettu, että joku näin yksin pyörinyt mies ei ole mitään tällaista tullut portsarien taholta kokemaan. Sehän taas on selvä asia että portsarin tuntemat kanta-asiakas-miehet pääsevät sisälle, kunhan nyt eivät ihan kaatokännissä ole.

Minä itse olen vielä parikymppisenä ollessani käynyt aika vähän näissä minulle oudoissa hesan keskustan baareissa, ja juuri siksi näin kun ei sellaisiin ole oikein sopiva mennä yksin outona miehenä ja kun ei sieltä mitään seuraa saa. Ehkä sitten jos tunkisi hirveästi toisten seuraan, mutta eihän sellaistakaan niin vaan lähde tekemään. Ei siksi kun sen arvaa että harvemmin sitä outona miehenä ainakaan mikään kovin tervetullut on mihinkään joukkoon tuollaisissa paikoissa, ja varsinkin naisilla nyt aina riittä muutenkin ihan riesaksi asti miehiä heitä piirittämässä.

Olen siis kyllä itsekkin tullut muutaman kerran portsarin käännyttämäksi ja siis ihan täysin selvänä(jotain 'taitaa olla jo liikaa pohjia kommentilla'), vaikka en niin paljon ole edes käynyt näissä tämän lajin baareissa. Ehkä annoin portsarille vaikutelman siitä että olen epävarma sisäänpääsystäni, tämähän lisää torjutuksi tulemisen todennäköisyyttä.
        Sinä kun olet paljon pyörinyt yksin näihin baareihin mennen, niin olet varmasti rutinoituneempikin niihin menemään(et anna huomaamattasi epävarmaa vaikutelmaa itsestäsi), ja mitä todennäköisemmin olet vielä jonkin verran tunnettukkin niissä ympyröissä kun kerran paljon olet niissä pyörinyt.

Se vielä jäi tästä pois että minä siis omalta osaltani puhun siitä miten nämä asiat olivat 80-luvu puolella, ja siis jo kauan sitten. Niin olen kuullut että nämä portsarit ja heidä käyttäytymisensäkin tuon lajin paikoissa ovat noista ajoista kyllä muuttuneetkin, mutta en kuitenkaan usko tämän linjan yksinäisiä outoja miehiä kohtaan ihan kokonaan toisenlaiseksi muuttuneen.

• Munamies.

Olet väärässä.

• Tohtorin aivovaimo

Kyllähän sun täytyy olla oikeassa, jos City-lehdessäkin yksi sälli sanoi niin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      50
      1287
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      15
      1018
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      977
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      673
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      668
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      440
    8. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      25
      431
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      429
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    Aihe