Saavat nuo keksaistut fantasiat roikkua täällä vaikka miten pitkään. Jotenkin ällöttävää. Onhan nuo seksipalstat erikseen, eikö voisi sinne kirjoitella noita matalatasoisia mielikuvitusleikkejä?
Vastaukset 3
- Mielikuvatus
Uusi ilmestyy heti. Kun näitä vanhoja ei lueta, niin innostus uusien kirjoittamiseen vähenee. Mutta kun reagoidaan, niin into tökeryyksiin lisääntyy.
Kyllähän otsikot kertovat, että hörhö on taas ollut asialla. - realisti ei seksisti
Ihan totta, tämä ihminen kirjoittelee omaa toivemaailmaansa tänne ja luulee että kaikki ihmiset ovat kiinnostuneet hänen jutuistaan. Kai hän saa jonkin asteen tydytyksen kirjoitellessaan mielikuvitus henkilöistä kansalle. Olen samaa mieltä kanssasi asiasta , miksi hän ei ole seksipalstoilla kaikkien muiden "tarvitsevien" kanssa, vai onkohan hänet poistettu sieltä. Mauttomia juttuja, joita hänen aivonsa tuottavat,voi hyvin kuvitella hänen pikku ympyränsä missä hän elää. Mutta anoppi/appi asioissa on hyvin usein seksi ajatukset kaukana, varsinkin nuorten piisaamaa vihaa ajatellen voi olla että ei ne asiat ole nuortenkaan mielessä kun muut ongelmat ovat etusijalla. Joten suhteellisuuden tajukin puuttuu tältä ihmiseltä täysin. Paras kun ei saa toivomaansa lukijakuntaa teksteilleen jotka ovat todella mielikuvityksen tuotetta.
- <3-:::::::::::
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546