Lähetyksen mukana ei tullut minkäänlaisia ohjeita. Voisiko joku auttaa ja laittaa linkin, googlestakaan en löytänyt. Ei ole mikään plug & play -soitin .....
Diel Beat 4 gt mp3 -soitin ostettu !
6
268
Vastaukset
- dlem
Katso Resurssienhallinnasta.
Kun kytket soittimen tietokoneeseen, laite pitäisi näkyä ulkoisena asemana.
Tiedostot siirretään kuten mihin tahansa kansioon.- Wanhus
Juu kiitos, hoksasin sen itsekin ja firmasta sain muutaman neuvon lisää - siis laite on hinta/laatusuhteeltaan hyvä amatöörin korvissa !
- envaanosaa
Osaako joku kertoa miten saan kyseisen soittimen soittamaan kaikkia lisäämiäni kappaleita satunnaisessa järjestyksessä? Nyt soittaa vain yhden levyn kappaleita randomilla...
- dielbeat
Itse tilasin juuri Dielin beat new -version. Etsin itsekin sitä randon-hässäkkäää aika kauan. Painapa music-modessa "ylänappulaa" (M), näyttöön tulee repeat, equalizer, replay. Repeatista löytyy taas M-nappulan avulla random. Tuo käyttöliittymä on jotenkin outo, itse ainakin olen tottunut siihen että enter/ok/whatever nappula on aina se keskimmäinen ja ylä/alanuolilla liikutaan, mutta tuossa enter onkin ylänappula ja liikkuminen tapahtuu sivunuolilla. Mutta ehkä tuohon tottuu, kyllähän ne vanhatkin koirat oppii uusia temppuja ;)
Hei entäs tän laitteen lataus? Piuha tuli toki mukana ja olen saanut kyllä siirrettyä biisejä soittimeen, mutta jotenkin tuntuu että soitin ei kuitenkaan lataudu (ainakaan akun kuvakkeessa ei palkit täyty), eli pitääkö tässäkin nyt sitten tehdä jotain muuta kun vaan kytkeä soitin johdolla tietokoneeseen? - dielbeat
Ai niiin joo, ja jotta soittotilassa pääsee tuonne repeat ym. -valikkoon täytyy jonkun biisin soida. Pausetilassa nimittäin pääsee valitsemaan sotiettavan kansion. Ehkä olet käynyt valitsemassa jonkun tietyn kansion, jos vaan yhden kansion biisit soivat satunnaisjärjestyksessä?
- uuudissavuton
Mie oon ostamassa kyseistä puhelinta, mutta onko se ihan selkee käyttöne, hyvä kuntonen ja niin..
Ja onks se niiku "huonompi homma" ku se ei oo suomenkieline ollenkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895