Miksi on niin että suomalainen työtön mies ei kelpaa naiselle?

ScorppariMies

Kun esim. naisten nettiprofiileja selaa niin lähes kaikilla naisilla on ihannemiehen työssäkäynti kohdassa - kokopäivätyössä.

: (

25

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koruton vastaus

      Koska työtön ei anna taloudellista turvaa, ja sosiaalinen statuskin on vähän matala.

      • ScorppariMies

        Miehelle taas kelpaa kyllä useimmiten työtönkin nainen!


      • Koruton vastaus
        ScorppariMies kirjoitti:

        Miehelle taas kelpaa kyllä useimmiten työtönkin nainen!

        Naiset ajattekevatkin vähän eri lailla.


      • fghfgfghfghfgh
        Koruton vastaus kirjoitti:

        Naiset ajattekevatkin vähän eri lailla.

        Naiset istuvat pankin päällä. Nainen tekee lapset kahden eri miehen kanssa ja veloittaa 25000 lapsesta elatusmaksujen kanssa ja sitten nainen hommaa kolmammen miehen joka elättää perheen.

        Siittäjät maksavat toki elatusmaksuja 18 vuotta yhdestä lapsesta.


      • hfgfghfghfghfg
        fghfgfghfghfgh kirjoitti:

        Naiset istuvat pankin päällä. Nainen tekee lapset kahden eri miehen kanssa ja veloittaa 25000 lapsesta elatusmaksujen kanssa ja sitten nainen hommaa kolmammen miehen joka elättää perheen.

        Siittäjät maksavat toki elatusmaksuja 18 vuotta yhdestä lapsesta.

        Eron tullessa nainen vie puolet omaisuudesta jonka mies on hankkinut. Asunnot ja koko omaisuus jaetaan. Uusi audi pihassa on naisen kun mies ei pystykään korvaamaan elätettävälle koko asunnon osuutta.

        Olkaa pojat varovaisia naisten kanssa.


      • dfgdfgdfgdfg
        hfgfghfghfghfg kirjoitti:

        Eron tullessa nainen vie puolet omaisuudesta jonka mies on hankkinut. Asunnot ja koko omaisuus jaetaan. Uusi audi pihassa on naisen kun mies ei pystykään korvaamaan elätettävälle koko asunnon osuutta.

        Olkaa pojat varovaisia naisten kanssa.

        Ilmaista pillua ei siis ole olemassa!


      • paskapuhetta taas

      • lässynlässyn.
        dfgdfgdfgdfg kirjoitti:

        Ilmaista pillua ei siis ole olemassa!

        Ei ole ilmaista kyrpääkään, joskus voi maksaa jopa naisen hengen.


    • jätetty kynnykseltä

      Jep

      Miehen pitää olla töissä vuorokaudet ympäriinsä saavuttaakseen arvon naisen silmissä.
      Naimisiinmenon jälkeen sama (akka) motkottaa, kun mies ei ole kotona.

      • Ei kait se nyt ihan noinkaan ole. Itse kun olin edellisessä työssäni vuorokaudet ympäri töissä, niin rahaa tuli kyllä mutta se yksityiselämä sitten jäi pelkkään nukkumiseen ja syömiseen... joka on tosin negatiivista kun ei käy missään missä ois mahdollista tavata ketään, joten oot kyllä väärässä.


    • jkfkjkp

      Minä kelpasin ahkeralle humanistitytölle ei-akateemisena pitkäaikaistyöttömänä. Jotain toivoa vielä on!

    • Ihan huvittaa

      Itseläni repesi henkselit kun eräs humanistineito joka vielä opiskeli halusi löytää miehen joka on kokopäivätyössä koska hän kuulemma itse arvostaa työntekoa niin kovasti ja miehen pitää pärjätä "omillaan".

      Nainen sitten "työskenteli" kesäisin lähinnä vanhempiensa luona kesämökillä.

      Sen jälkeen en ole näistä naisten hapatuksista paljon välittänyt.

      Työttömyyskin kun voi johtua monesta tekijästä.

      Kyse on naisten halusta miehen statukseen.

      • näin on näppylät!

        Niin juuri! Kun yksi nainen sanoo jotain, niin mitä niitä muita enää kuuntelemaan! Kaikki samaa mieltä ovat kuitenkin!


      • Ihan huvittaa
        näin on näppylät! kirjoitti:

        Niin juuri! Kun yksi nainen sanoo jotain, niin mitä niitä muita enää kuuntelemaan! Kaikki samaa mieltä ovat kuitenkin!

        Kyllä, tässä asiassa.

        kErro nyt ystävä hyvä että mitä se miehestä kertoo tai miten vaikuttaa suhteeseen jos mies ei juuri nyt ole kokopäivätyössä?

        Nyt on mahdollisuus siistiä naisten maine.


    • bgfhtyg

      itse kun olen töissä suuressa firmassa niin siellä näkee et siivoja nainen on suhteessa saman firman miehen kans joka on johto asemassa. ja näitä on useampikin. koskaan en ole nähny et tilanne ois toisinpäin

    • A+T+M
    • ei vaan kelpaa

      Itse ihmettelen, miksi naisille ei kelpaa kokopäivätyössä käyvä, omistusasunnossa asuva, akateemisesti koulutettu mies.

      No, kun ei kelpaa, niin ei kelpaa!

      • kakkkao

        Et ole jännittävä. Naisille ei kelpaa tuollainen turvallinen Kalervo.


    • Me onnelliset

      Onnellinen on mies, joka tienaa enempi kuin nainen tuhlaa ja onnellinen on nainen, joka löytää tän miehen.

    • triad

      Kyllä miehen pitää itsensä elättää. Ei oo paljon vaadittu.

      Ja kun itse käy töissä ja tienaa ja mies ei niin eihän sellasen kans voi tehdä mitään kun ei sillä oo koskaan rahaa. Pitäskö siinä kohtaa jäädä himaan jumittamaan, mennä yksin vai alkaa kustantamaan toisen elämistä?
      Mikään noista vaihtoehdoista ei kuulosta hyvältä mun korvaan.

      • Ihan huvittaa

        Kyllä kyllä.
        Kun mies ei ole kokopäivätyössä juuri nyt niin hän odottaa että sinä elätät häntä loppuelämänsä.

        Tämä on tätä naisten logiikkaa.


      • Niin?
        Ihan huvittaa kirjoitti:

        Kyllä kyllä.
        Kun mies ei ole kokopäivätyössä juuri nyt niin hän odottaa että sinä elätät häntä loppuelämänsä.

        Tämä on tätä naisten logiikkaa.

        Jos suhteen on tarkoitus edetä yhteisasumiseen, niin silloin nainen joutuu elättämään työttömän miehen. Paitsi tietysti jos nainen itsekin on työtön. Minun mieskaverini on työtön, mutta me emme asukaan yhdessä joten hän ei ole minun elätettävänä. On tietysti ollut jotain ongelmia, kuten esimerkiksi se, että tykkään matkustelusta, mutta hänellä ei siihen ole varaa. Viimeksi maksoin hänelle pidemmän etelän reissun ja häntä itseään korpesi kun minä olin maksajana vaikka varoin sitä mitenkään korostamasta. Elämä on.


    • Miksiköhän

      No kun äijä on päivällä poissa kotoa, niin Manolo ja Abdul voi tulla kylään...

    • 3+8

      LOL tämäkin ketju osoittaa, että miehet eivät itsekään tiedä mistä syyttää naisettomuuttaan: yksi väittää että se johtuu työttömyydestä ja toinen vastaa että työssäkäyvä ei kelpaa :-DDD

      Eiköhän se johdu ihan yksilöllisistä asioista. Kuten siitä, että viettää lauantai-illan netissä jauhamassa sontaa.

      • Ihan huvittaa

        "Kuten siitä, että viettää lauantai-illan netissä jauhamassa sontaa. "

        Jota sinäkit olet jauhamassa?!!!

        Sehän tietysti tarkoittaa naisen logiikalla että mies aina on jauhamassa sontaa lauantai-iltaisin netissä.

        Sinun viestisi osoittaa ettet osaa osallistua keskusteluun muuten kuin naputtamalla mitä miehet sanovat ja tulkitsemalla niitä miten haluat.
        Totta kai poikkeuksia on joukossa ja kokopäivätyötä tekevä ei aina kelpaa.

        Mutta kyllä se aika selvää on että nainen odottaa miehen olevan ennen kaikkea kokopäivätyössä, vai väitätkö vastaan?

        Perustelu kantasi sitten, äläkä vain höpötä mitä miehet tänne kirjoittelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe