mistä sanonta persaukinen on tullut???

siis jos rahat on loppu, niin ei ainaskaan miun istumalihakset miksikään muuksi muutu.

25

4406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin?

Pyllyn myymisestä? Eli pakko lähteä kadulle myymään itseänsä, jos rahat on loppu.

Hmm.....

• mut eihän suomessa ole putoja, vai onko ja myykö ne sitä siks et niil ei ole rahaa vai siks et siin tienaa suht kivuttomasti kivasti hilloa

• niin?
        monte24 kirjoitti:

mut eihän suomessa ole putoja, vai onko ja myykö ne sitä siks et niil ei ole rahaa vai siks et siin tienaa suht kivuttomasti kivasti hilloa

"päivittää google-translatea"

Vastaan sitten..

• :DDD

Taidat olla vähän VANHA siihen hommaan.

• :DDD kirjoitti:

Taidat olla vähän VANHA siihen hommaan.

no en kyl nuorenakaan saanut rahallisia tarjouksia perskannikoiden levittelystä, onkohan mius jotain rumaa??? pitäiskö nyt kokea olevani rasismin uhri, ei tummakarvainen peppu mielytä suomi poikaa? häh.
        nyt rupes kyrsii meen kohta poliisilaitokselle tekemään rasismista ilmoituksen

• Rasismista?
        monte24 kirjoitti:

no en kyl nuorenakaan saanut rahallisia tarjouksia perskannikoiden levittelystä, onkohan mius jotain rumaa??? pitäiskö nyt kokea olevani rasismin uhri, ei tummakarvainen peppu mielytä suomi poikaa? häh.
        nyt rupes kyrsii meen kohta poliisilaitokselle tekemään rasismista ilmoituksen

Kyllä minun silmiin on kyse ihan rehellisestä VIHARIKOKSESTA.

• Rasismista? kirjoitti:

Kyllä minun silmiin on kyse ihan rehellisestä VIHARIKOKSESTA.

seksuaalinen häirintä on ikävää ja väärin, se on hyvin yleistä, mut jos joku ei sitä ole kokenut, niin sitä voidaan pitää syrjimisenä.
        toivon todella et kukaan ei ymmärrä väärin

• Cuul

Musta tämä on hyvä huomio. Ehkä persaukinen on sellaiseen elämäntilanteeseen joutunut ihminen, jolla ei ole miltä ponnistaa. Eli tarvitaan jonkinlainen pohja, jonkinlainen perstuntuma, että olisi groundia sheivaa.

• Eli (lyhyesti): henkilö jolla ei ole säästöjä.

• cillae kirjoitti:

Eli (lyhyesti): henkilö jolla ei ole säästöjä.

Tuo oli huono.

Ehkä persaukisella ei ole takarajaa, koska se on ylitetty jo ajat sitten.

• cillae kirjoitti:

Tuo oli huono.

Ehkä persaukisella ei ole takarajaa, koska se on ylitetty jo ajat sitten.

Myös joukkue, joka on persaukinen, vuotaa alapäästä.

(naurua)

• cillae kirjoitti:

Myös joukkue, joka on persaukinen, vuotaa alapäästä.

(naurua)

Myös minä olen persaukinen, sillä yhteenlaskettu omaisuutemme ei kata lainojamme.

(indeksoitua naurua)

• cillae kirjoitti:

Myös minä olen persaukinen, sillä yhteenlaskettu omaisuutemme ei kata lainojamme.

(indeksoitua naurua)

Optioiden omistaminen on hulluuden lajeista sen räikein.

• Minä en yleensä teidän imbesillien keskusteluihin yleensä sekaannu, mutta nyt kun olen hieman päissäni niin voin tehdä poikkeuksen.....ei tarvitse kumartaa. Persauki= niin köyhä ettei ole varaa ostaa uusia housuja, vaan joutuu kulkemaan vanhoissa mistä on persaus (kangas) kulunut puhki niin että hanuri (iho/alusasu) paistaa. Eikö täällä ole tyhmille joku ihan oma palsta? Anteeks vaan.

• miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.
        ei riitä et on, pittää tietää miks on

• monte24 kirjoitti:

miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.

No, olin ehkä hieman liian jyrkkä.

• monte24 kirjoitti:

miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.

Ai nii mun piti pistää vasta kysymys. Oletko muuten pannut koskaan mopoautossa? Mä oon.

• modelli kirjoitti:

Ai nii mun piti pistää vasta kysymys. Oletko muuten pannut koskaan mopoautossa? Mä oon.

en mut morris marinassa yritin, ei oikein toiminut ku penkki ei ollut kaatuvaa mallia joten hoidettiin homma auton ulkopuolella loppuun.
        ärsytti jälkikäteen itikat jotka imi kannikoihin paukamia

• monte24 kirjoitti:

en mut morris marinassa yritin, ei oikein toiminut ku penkki ei ollut kaatuvaa mallia joten hoidettiin homma auton ulkopuolella loppuun.
        ärsytti jälkikäteen itikat jotka imi kannikoihin paukamia

Niinpä niin, tuskinpa meikäläistäkään olisi olemassa jos ei Morrista tai Hilmannii olis ollut olemassa. Ihan tulee tippa linssiin kun miettii vanhempia ja sitä miten niillä oli asiat verrattuna meikäläiseen.

• modelli kirjoitti:

Niinpä niin, tuskinpa meikäläistäkään olisi olemassa jos ei Morrista tai Hilmannii olis ollut olemassa. Ihan tulee tippa linssiin kun miettii vanhempia ja sitä miten niillä oli asiat verrattuna meikäläiseen.

siitos isäni oli autoton, en tiedä missä olen alkuni saanut

• .Ratikkakuski

Olen tehnyt vanhoista kalsareista, joista on persukset syöpyneet jo puhki, kommandopipon ruokakassijonoja varten. Reiästä ahmin makaroneja a la Berlusconi.
      Zuppa Romana
      http://www.youtube.com/watch?v=GhF-dQwwUKU

• Nappikalsarit:.!1%#?

.

liittyneekö tuo jotenkin niihin vanhamallisiin nappikalsareihin joissa oli persepuolessa avautuva "läppä"?????????

.

• up

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4346
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1290
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe