mistä sanonta persaukinen on tullut???

siis jos rahat on loppu, niin ei ainaskaan miun istumalihakset miksikään muuksi muutu.

25

4775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin?

Pyllyn myymisestä? Eli pakko lähteä kadulle myymään itseänsä, jos rahat on loppu.

Hmm.....

• mut eihän suomessa ole putoja, vai onko ja myykö ne sitä siks et niil ei ole rahaa vai siks et siin tienaa suht kivuttomasti kivasti hilloa

• niin?
        monte24 kirjoitti:

mut eihän suomessa ole putoja, vai onko ja myykö ne sitä siks et niil ei ole rahaa vai siks et siin tienaa suht kivuttomasti kivasti hilloa

"päivittää google-translatea"

Vastaan sitten..

• :DDD

Taidat olla vähän VANHA siihen hommaan.

• :DDD kirjoitti:

Taidat olla vähän VANHA siihen hommaan.

no en kyl nuorenakaan saanut rahallisia tarjouksia perskannikoiden levittelystä, onkohan mius jotain rumaa??? pitäiskö nyt kokea olevani rasismin uhri, ei tummakarvainen peppu mielytä suomi poikaa? häh.
        nyt rupes kyrsii meen kohta poliisilaitokselle tekemään rasismista ilmoituksen

• Rasismista?
        monte24 kirjoitti:

no en kyl nuorenakaan saanut rahallisia tarjouksia perskannikoiden levittelystä, onkohan mius jotain rumaa??? pitäiskö nyt kokea olevani rasismin uhri, ei tummakarvainen peppu mielytä suomi poikaa? häh.
        nyt rupes kyrsii meen kohta poliisilaitokselle tekemään rasismista ilmoituksen

Kyllä minun silmiin on kyse ihan rehellisestä VIHARIKOKSESTA.

• Rasismista? kirjoitti:

Kyllä minun silmiin on kyse ihan rehellisestä VIHARIKOKSESTA.

seksuaalinen häirintä on ikävää ja väärin, se on hyvin yleistä, mut jos joku ei sitä ole kokenut, niin sitä voidaan pitää syrjimisenä.
        toivon todella et kukaan ei ymmärrä väärin

• Cuul

Musta tämä on hyvä huomio. Ehkä persaukinen on sellaiseen elämäntilanteeseen joutunut ihminen, jolla ei ole miltä ponnistaa. Eli tarvitaan jonkinlainen pohja, jonkinlainen perstuntuma, että olisi groundia sheivaa.

• Eli (lyhyesti): henkilö jolla ei ole säästöjä.

• cillae kirjoitti:

Eli (lyhyesti): henkilö jolla ei ole säästöjä.

Tuo oli huono.

Ehkä persaukisella ei ole takarajaa, koska se on ylitetty jo ajat sitten.

• cillae kirjoitti:

Tuo oli huono.

Ehkä persaukisella ei ole takarajaa, koska se on ylitetty jo ajat sitten.

Myös joukkue, joka on persaukinen, vuotaa alapäästä.

(naurua)

• cillae kirjoitti:

Myös joukkue, joka on persaukinen, vuotaa alapäästä.

(naurua)

Myös minä olen persaukinen, sillä yhteenlaskettu omaisuutemme ei kata lainojamme.

(indeksoitua naurua)

• cillae kirjoitti:

Myös minä olen persaukinen, sillä yhteenlaskettu omaisuutemme ei kata lainojamme.

(indeksoitua naurua)

Optioiden omistaminen on hulluuden lajeista sen räikein.

• Minä en yleensä teidän imbesillien keskusteluihin yleensä sekaannu, mutta nyt kun olen hieman päissäni niin voin tehdä poikkeuksen.....ei tarvitse kumartaa. Persauki= niin köyhä ettei ole varaa ostaa uusia housuja, vaan joutuu kulkemaan vanhoissa mistä on persaus (kangas) kulunut puhki niin että hanuri (iho/alusasu) paistaa. Eikö täällä ole tyhmille joku ihan oma palsta? Anteeks vaan.

• miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.
        ei riitä et on, pittää tietää miks on

• monte24 kirjoitti:

miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.

No, olin ehkä hieman liian jyrkkä.

• monte24 kirjoitti:

miks ei saa kysellä tyhmiä??? on paljon sanontoja joidenka alkuperä ja tarkoitus kiinnostaa minua.

Ai nii mun piti pistää vasta kysymys. Oletko muuten pannut koskaan mopoautossa? Mä oon.

• modelli kirjoitti:

Ai nii mun piti pistää vasta kysymys. Oletko muuten pannut koskaan mopoautossa? Mä oon.

en mut morris marinassa yritin, ei oikein toiminut ku penkki ei ollut kaatuvaa mallia joten hoidettiin homma auton ulkopuolella loppuun.
        ärsytti jälkikäteen itikat jotka imi kannikoihin paukamia

• monte24 kirjoitti:

en mut morris marinassa yritin, ei oikein toiminut ku penkki ei ollut kaatuvaa mallia joten hoidettiin homma auton ulkopuolella loppuun.
        ärsytti jälkikäteen itikat jotka imi kannikoihin paukamia

Niinpä niin, tuskinpa meikäläistäkään olisi olemassa jos ei Morrista tai Hilmannii olis ollut olemassa. Ihan tulee tippa linssiin kun miettii vanhempia ja sitä miten niillä oli asiat verrattuna meikäläiseen.

• modelli kirjoitti:

Niinpä niin, tuskinpa meikäläistäkään olisi olemassa jos ei Morrista tai Hilmannii olis ollut olemassa. Ihan tulee tippa linssiin kun miettii vanhempia ja sitä miten niillä oli asiat verrattuna meikäläiseen.

siitos isäni oli autoton, en tiedä missä olen alkuni saanut

• .Ratikkakuski

Olen tehnyt vanhoista kalsareista, joista on persukset syöpyneet jo puhki, kommandopipon ruokakassijonoja varten. Reiästä ahmin makaroneja a la Berlusconi.
      Zuppa Romana
      http://www.youtube.com/watch?v=GhF-dQwwUKU

• Nappikalsarit:.!1%#?

.

liittyneekö tuo jotenkin niihin vanhamallisiin nappikalsareihin joissa oli persepuolessa avautuva "läppä"?????????

.

• up

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4486
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4371
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3729
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3413
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2947
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2644
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1973
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1708
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1248
    Aihe