Asumusero - ero - yhteenpaluu?

Live&Love

Millaisia kokemuksia teillä on asumuserosta jossa aluksi oli tarkoitus katsoa tulisiko seurustelusta mitään, mutta olette päätynyt eroon? Ja palanneet yhteen vaikka eron oli tarkoitus olla lopullinen?

Ottaisin kokemuksia vastaan. Eikä kiitos mitään että jos on erottu niin sitten on eikä siitä ole paluuta, vaan ihan oikeita kokemuksia.

7

742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä akka oot

Jos kerran eroat ei ole enää yhteen paluuta.No, mitäs erosit!

• Live&Love

Mielestäni en kirjoittanut että itse halusin eroa.

• melkein sama

Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia... Mekin teimme juuri tuon että muutimme eri asuntoihin mutta jatkoimme seurustelua. Seurustelemme edelleen ja välillä on kausia kun kaikki on loistavasti, mutta väillä sitä vaan tuntee ikävää entiseen yhteiseen kotiin ja muistot hiertää välejä. Toivon todella ettei ero ole edessä, voi olla että vie vain aikaa toipua muutoksesta. Mutta minäkin tahtoisin kuulla miten muut asumuserolliset ovat onnistuneet jatkon suhteen? Miten olette saaneet asiat käsiteltyä ja haudattua oikeasti?

• Ei enää yhteen

Ei onnistu mikään meillä : ensin otettiin ero siten, että muutin pois vuodeksi. Koko ajan tapailimme tiiviisti, joten muutin sitten takaisin kotiin.

Vuoden verran asuttiin yhdessä, mutta sitten otettiin lopullinen ero. Erosta on jo vuosi, mutta silti tapailemme toisiamme jatkuvasti, välillä seksinkin merkeissä.
      Miehellä on koko erossaoloajan ollut myös muita suhteita, minulla ei, koska olen kait liian kiintynyt häneen.

Eli emme ole päässeet eroon toisistamme vieläkään.

• miuuu.

Me asuttiin yhdessä vuoden verran ja tulin sinä aikana raskaaksi, raskausaika oli todella vaikea meidän parisuhteelle, joten päätin että muutamme erilleen. Aluksi tarkoitus oli erota, mutta erilleen muuton jälkeen tuli se tilanne kuitenkin eteen, että yritetään uudestaan, mutta toistaiseksi niin että molemmilla omat asunnot jos tulee eteen taas vaikeita aikoja. Nyt näin ollaan edetty 4 kuukautta ja menee ihan hyvin, välillä tietenkin tulee riitoja mutta myöskin hyviä aikoja.. tässä tilanteessa pitää miettiä kahteen kertaan ja jutella toisten toiveista, eron syistä ja niiden parannuksista ym. ennenkuin aikoo muuttaa taas saman katon alle! Nyt ollaan osa jo ongelmista hoidettu ja loput on edessä, pikkuhiljaa siitä näkee jaetaanko asunto yhdessä :>

• Ehkä.

Meillä ei onnistunut.. Asuttiin erikseen 2kk ja jahkailtiin ollaanko vai eikö olla. Tänään tuli päätös että kavereina mennään, ja katsotaan myöhemmin uudelleen. Ehkä se rakkaus vielä leimahtaa! Kumpikaan ei osaa silti päästää irti vaikka eroa tehtykin näin kauan.

• zaxoli

minä rakastan yks tyttö olimme yhdessä yksi vuosi ja se jälken mä näin että hänellä oli toinen fb katoin hän puhu niin paska sanat joko toinen jätkän kanssa sanoi sille miks sä teet näin mulle saatana mietin että eron parempi ja sen jälken tulin ian eri ihminen hänen kanssa ja sitten koko aika riidelin vihainen välillä yhtäki pääsein töistä että hän ei ole kotona pakasi kaikki vaattet ja lähdi soitin ei vasta laitin viesti ei vasta soitin hänen äitille se sanoi mulle loppu mä sanoi mikä hän tuli sitten takaisin tä kerra hän meni turvakoti nyt hän asu siellä ....... plis kenellä on kokemus soitako turvakoti mulle vai ei ja hän on raskana mitä voidan tehä .... onko niin helpo erota musta ja hän on raskana ??????????????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe