Onko jotain yksittäistä tapahtumaa joka kummittelee mielessä "olis pitänyt silloin lähteä mukaan"? Tai muuten vaan että olisi pitänyt kokeilla jotain juttua edes kerran...
Häiriköistä huolimatta vastailkaa.
Mitä jäänyt kokematta?
7
156
Vastaukset
- Mies1985
No sikäli kun tämä on Sinkut-palsta niin onhan niitä tapauksia varmasti ollut jolloin olisi "pitänyt" suudella, silitellä, kouria tai olla mölyävän äänekäs niin olisi saanut lisää kokemuksia. Jossain harvassa tapauksessa pelkkä nynnymäinen tietojen vaihto olisi voinut riittää.
Onhan niitä asioita paljonkin jotka on kokematta. Kuten laivassa, lentokoneessa, helikopterissa oleminen... en oo ikinä käynyt ulkomaillakaan, kun ei oo koskaan ollut mahdollisuutta (rahallisesti tai ajallisesti). Ai joo en oo koskaan yöpynyt oikeassa hotellissakaan. Niin ja sit en oo asunut kenenkään kanssa yhdessä, eikä ole omia lapsia.
Joten onhan niitä asioita aika paljon mitkä on kokematta, osan veikkaan että jääkin kyllä kokematta mutta kyllä kokisin niitä aika 100% varmuudella, jos saisin vaan tilaisuuden kokea.- Hoeeo
Nyt herää kysymys että mitä sä sitten olet kokenut jos et noista mitään.
IHMETYTTÄÄ! Hoeeo kirjoitti:
Nyt herää kysymys että mitä sä sitten olet kokenut jos et noista mitään.
IHMETYTTÄÄ!No vähän kaikea muuta, mitä en oo tuossa maininnut. Mutta ne ei oo mitenkään kivoja asioita, kuten kuolemaa, sairautta, kiusaamista, köyhyyttä, jne..
Elikkä vois sanoa että sitä elämän "paskaa" puolta, mutta olen kokenut myös hyviä asioita paljon niitä sen enempää mainittematta...
Muuten moni asia minkä mainittin tuossa aiemmin niin ratkeais rahalla, jos sitä olis tarpeeksi nimittäin. Ja itteasiassa uskon että jos saisin jostain enemmälti rahaa, niin elämän laatu kohenis välittömästi.- seutukotilainen
Oletko sattumoisin kotoisin DF:n kotiseudulta?
- ,.,.,
Ei mulle nyt tule mitään yksittäistä juttua mieleen, vaikka sellaisia on varmaan ollut mutta yritän elää tässä hetkessä.
Matkustella olisin voinut enemmän tähän ikään. Musta tuntuu, että mun nuoremmat perheelliset ystäväni matkustelevat koko ajan jonnekin. No, heillä on kahden ihmisen tulot käytettävissä tosin maksaahan perheen kanssa matkustaminen tietysti enemmän kuin yhden ihmisen..mut kuitenkin. Ja jos uskallusta olisi, voisihan lähteä jollekin reppumatkalle vähemmälläkin rahalla mut multa puuttuu se uskallus. Mutta kaipa sitä jossain vaiheessa sitten on rahaa ja seuraakin (ihmisillä on lomat yleensä eri aikaan kuin mulla). Enonikin matkusti ekan kerran kaukomaille vasta yli 60 vuotiaana.
Ja selvennettäköön, että en minkään eksoottisen kiglun perässä matkustaisi, vaan haluaisin tutustua uusiin paikkoihin ja kulttureihin, vanhoihin rakennuksiin jne. - Vaikka mitä
Kokematta on jäännyt vaikka mitä (yksin asuminen, halailu, suuteleminen, seksi...). Muutama "olis pitänyt silloin lähteä mukaan" tapauksen olen mokannut kun en osannut toimia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504