Poljetaanko siinä ihmisoikeuksia,

kun nämä palstoilla valittavat "aateeämmät" eivät saa seksiä haluamiltaan naisilta?

Ainakin jonkun(joidenkin) sinkut-palstalaisten mielestä poljetaan...

51

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotakuta kai aina poljetaan; saadaan tai ei...

      • ;--------------)

        Minä poljen kaikki naiset, jotka vain suostuvat!


    • Niin, no mielestäni se kertoo aika paljon niistä ihmisistä, jotka näkevät asian noin pill*n saamisen kautta. Sehän on aivan sama, mitä sinne palstalle kirjoittaa, niin olet ATM, joka on pi*lun puutteessa.

      Hyvä kysymys sitten niille siellä kirjoittaville naisille voisi olla se, että onko YTM sitten sellainen mies, joka saa paljon pil*ua, siis käytännössä kelpuuttaa jokaisen naisen seksikumppanikseen. Toisaalta samat naiset todistelevat kaiken aikaa, kuinka sekisn perässä juokseva mies on ATM, eikä kelpaisi ainakaan hänelle.

      Eli sinkut palstan naisten yleinen sanoma on; "miehen pitää olla p*llun perässä, jotta herättäisi naisen kiinnostuksen, mutta jos on pi*lun perässä, ei ainakaan saa naista".

      • :D

        Oletko yhä sitä mieltä että genio on modelli? :D


      • Totanoin...

        Sulle olisi yksi kysymys...

        Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Totanoin...

        Sulle olisi yksi kysymys...

        Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?

        Tai onko Genio syypää kaikkiin mahdollisiin ongelmiisi?

        Kysymykset on osoitettu dazulle(varmuuden vuoksi tämä).


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Totanoin...

        Sulle olisi yksi kysymys...

        Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?

        "Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?"

        Ehkä niissä olosuhteissa olisi oikeampaa kysyä, että onko se dazun vika, ettei Genio saa naista, mutta bibohan kääntää aina kaiken toisinpäin, Genio jätti timanttian jne... Enkä nyt tarkoita, että asia todella olisi siten, vaan, että susta nyt ehkä näiden palstaretosteluiden jälkeen tuntuu siltä, että sä et mun takiani saa naista.

        "Kysymykset on osoitettu dazulle(varmuuden vuoksi tämä)"

        Tästä kommentista päätellen itse vielä tiedostat asian, eli käännät nämä jutut tarkoituksella toisinpäin.

        Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta.


      • dazu kirjoitti:

        "Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?"

        Ehkä niissä olosuhteissa olisi oikeampaa kysyä, että onko se dazun vika, ettei Genio saa naista, mutta bibohan kääntää aina kaiken toisinpäin, Genio jätti timanttian jne... Enkä nyt tarkoita, että asia todella olisi siten, vaan, että susta nyt ehkä näiden palstaretosteluiden jälkeen tuntuu siltä, että sä et mun takiani saa naista.

        "Kysymykset on osoitettu dazulle(varmuuden vuoksi tämä)"

        Tästä kommentista päätellen itse vielä tiedostat asian, eli käännät nämä jutut tarkoituksella toisinpäin.

        Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta.

        "Ehkä niissä olosuhteissa olisi oikeampaa kysyä, että onko se dazun vika, ettei Genio saa naista, mutta bibohan kääntää aina kaiken toisinpäin, Genio jätti timanttian jne... Enkä nyt tarkoita, että asia todella olisi siten, vaan, että susta nyt ehkä näiden palstaretosteluiden jälkeen tuntuu siltä, että sä et mun takiani saa naista."

        Tuotanoin... Kolmas vuosi menossa jo, enkä sanoisi olevani onneton... Suomeksi siis: en ole naista hakemassa, en naisen puutteessa ja kaikkein vähiten sitä palstalta nyt hakisin(tuskin tulen niin pahassa naisen puutteessa ikinä olemaan).

        "Tästä kommentista päätellen itse vielä tiedostat asian, eli käännät nämä jutut tarkoituksella toisinpäin."

        Hah! P. I.

        "Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta."

        Vinkki: Lakkaa taistelemasta tuulimyllyjä vastaan. Tuulimyllyt voittaa aina, koska ne eivät taistele. Eivät taistele, koska ovat jo voittaneet taistelunsa ja heille on taistelu tarpeetonta. Eivätkä tuulimyllyt koe tulevansa mitenkään paremmiksi tai vahvemmiksi yhden Don Quijoten riepottelemisesta. Tuulimyllyjen funktio on ihan jokin muu, kuin yhden Don Quijoten kanssa taisteleminen.

        Ps. Sä olet tosiaan ihan kaheli.


      • dazu kirjoitti:

        "Onko se Genion vika, että sinä et saa naista?"

        Ehkä niissä olosuhteissa olisi oikeampaa kysyä, että onko se dazun vika, ettei Genio saa naista, mutta bibohan kääntää aina kaiken toisinpäin, Genio jätti timanttian jne... Enkä nyt tarkoita, että asia todella olisi siten, vaan, että susta nyt ehkä näiden palstaretosteluiden jälkeen tuntuu siltä, että sä et mun takiani saa naista.

        "Kysymykset on osoitettu dazulle(varmuuden vuoksi tämä)"

        Tästä kommentista päätellen itse vielä tiedostat asian, eli käännät nämä jutut tarkoituksella toisinpäin.

        Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta.

        Dazu!

        Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta.

        Eihän sille mitään voi että on olemassa sellaisia miehiä, että he haluaa panna kaikkea mikä liikkuu ja kun he ei saa joltakin he katkeroituu.


      • weawery kirjoitti:

        Dazu!

        Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta.

        Eihän sille mitään voi että on olemassa sellaisia miehiä, että he haluaa panna kaikkea mikä liikkuu ja kun he ei saa joltakin he katkeroituu.

        Miksi ette lyö dazun kanssa hynttyitä yhteen? Sopisitte toisillenne vallan mainiosti...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Miksi ette lyö dazun kanssa hynttyitä yhteen? Sopisitte toisillenne vallan mainiosti...

        Mä olen varattu nainen.


      • weawery kirjoitti:

        Mä olen varattu nainen.

        Noh.. Sehän näyttäisi dazullekin sopivan...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Noh.. Sehän näyttäisi dazullekin sopivan...

        Häivy naista alentava kuspää!!!


      • weawery kirjoitti:

        Häivy naista alentava kuspää!!!

        Jäin juuri miettimään, että onko sinun ja dazun elämässä(oikeassa elämässä, ei täällä) ainuttakaan ihmistä, joka pitäisi teistä ihmisinä? Siis ihan sellaisina kuin olette? Itse tuntisin teitä kohtaan oikeassa elämässä korkeintaan sääliä. Pidättekö edes itse itsestänne sellaisina kuin olette...?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Jäin juuri miettimään, että onko sinun ja dazun elämässä(oikeassa elämässä, ei täällä) ainuttakaan ihmistä, joka pitäisi teistä ihmisinä? Siis ihan sellaisina kuin olette? Itse tuntisin teitä kohtaan oikeassa elämässä korkeintaan sääliä. Pidättekö edes itse itsestänne sellaisina kuin olette...?

        Tota niin se ero meillä on että mä en mieti palstalaisten elämää lainkaan, tsiisus mikä tyyppi sä olet.
        Bye bye lenkille ja oman kullan viereen nukkuu.


      • weawery kirjoitti:

        Tota niin se ero meillä on että mä en mieti palstalaisten elämää lainkaan, tsiisus mikä tyyppi sä olet.
        Bye bye lenkille ja oman kullan viereen nukkuu.

        Kovasti sä näytät minunkin elämääni miettivän ja paljon siitä tietävän...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Kovasti sä näytät minunkin elämääni miettivän ja paljon siitä tietävän...

        Heh... Tuli vielä mieleen...

        Mut sun lenkkeilystä ei taas dazu varmaan tykkäisi. Kun lenkeillä nyt näyttäisi sattuvan ja tapahtuvan kaikenlaista...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Noh.. Sehän näyttäisi dazullekin sopivan...

        "Noh.. Sehän näyttäisi dazullekin sopivan..."

        En minä ole varatuista kiinnostunut... kuten sanoin, niin se mun ja kirpelan juttu oli paketissa ollut jo siinä vaiheessa, kun tajusin tulleeni huijatuksi.
        Miksi en heti pistänyt poikki, johtui siitä, että tunteita oli liikaa siinä vaheessa.


      • dazu kirjoitti:

        "Noh.. Sehän näyttäisi dazullekin sopivan..."

        En minä ole varatuista kiinnostunut... kuten sanoin, niin se mun ja kirpelan juttu oli paketissa ollut jo siinä vaiheessa, kun tajusin tulleeni huijatuksi.
        Miksi en heti pistänyt poikki, johtui siitä, että tunteita oli liikaa siinä vaheessa.

        Onhan teillä paljon muutakin yhteistä...

        Olethan kuullut sen, että samankaltaiset lapset leikkii parhaiten yhdessä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Onhan teillä paljon muutakin yhteistä...

        Olethan kuullut sen, että samankaltaiset lapset leikkii parhaiten yhdessä...

        Ja mua ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään sinun ja kirpelan touhut. Tuskin ketään muutakaan täällä enää kiinnostaa. En usko olevani ainoa, joka on saanut yliannostuksen siitä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Onhan teillä paljon muutakin yhteistä...

        Olethan kuullut sen, että samankaltaiset lapset leikkii parhaiten yhdessä...

        "Olethan kuullut sen, että samankaltaiset lapset leikkii parhaiten yhdessä..."

        Mulla on sellainen käsitys, että se oli joku ihan muu, kuin minä, joka siihen leikkiin lähti. Musta ei oikein ole sellaisiin leikkeihin.


        "Ja mua ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään sinun ja kirpelan touhut."

        Satuin ohimennen kommentoimaan, kun asiasta täällä puhelit. En ajatellutkaan, että asiaan sen enempää liittyisi kiinnostusta.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        "Ehkä niissä olosuhteissa olisi oikeampaa kysyä, että onko se dazun vika, ettei Genio saa naista, mutta bibohan kääntää aina kaiken toisinpäin, Genio jätti timanttian jne... Enkä nyt tarkoita, että asia todella olisi siten, vaan, että susta nyt ehkä näiden palstaretosteluiden jälkeen tuntuu siltä, että sä et mun takiani saa naista."

        Tuotanoin... Kolmas vuosi menossa jo, enkä sanoisi olevani onneton... Suomeksi siis: en ole naista hakemassa, en naisen puutteessa ja kaikkein vähiten sitä palstalta nyt hakisin(tuskin tulen niin pahassa naisen puutteessa ikinä olemaan).

        "Tästä kommentista päätellen itse vielä tiedostat asian, eli käännät nämä jutut tarkoituksella toisinpäin."

        Hah! P. I.

        "Vinkki: koita hyväksyä tunteesi, äläkä projisoi niitä toisiin, kääntämällä asiat ja tilanteet väärinpäin. Pill*un saaminen ei ole mun elämässä kovinkaan tärkeä asia, eikä se riipu palstan tapahtumista... sunkin kannattais keksiä jotain rentouttavempaa ajateltavaa, kuin p*llun saaminen palstalta."

        Vinkki: Lakkaa taistelemasta tuulimyllyjä vastaan. Tuulimyllyt voittaa aina, koska ne eivät taistele. Eivät taistele, koska ovat jo voittaneet taistelunsa ja heille on taistelu tarpeetonta. Eivätkä tuulimyllyt koe tulevansa mitenkään paremmiksi tai vahvemmiksi yhden Don Quijoten riepottelemisesta. Tuulimyllyjen funktio on ihan jokin muu, kuin yhden Don Quijoten kanssa taisteleminen.

        Ps. Sä olet tosiaan ihan kaheli.

        "Kolmas vuosi menossa jo, enkä sanoisi olevani onneton..."

        Ai, te olette hiljakkoin palanneet Cinnamon.girlin kanssa yhteen?

        "Vinkki: Lakkaa taistelemasta tuulimyllyjä vastaan. Tuulimyllyt voittaa aina, koska ne eivät taistele. Eivät taistele, koska ovat jo voittaneet taistelunsa ja heille on taistelu tarpeetonta. Eivätkä tuulimyllyt koe tulevansa mitenkään paremmiksi tai vahvemmiksi yhden Don Quijoten riepottelemisesta. Tuulimyllyjen funktio on ihan jokin muu, kuin yhden Don Quijoten kanssa taisteleminen."

        Vastasit jälleen itsellesi:

        "Ps. Sä olet tosiaan ihan kaheli."

        Hasua, kun kaveri on epävarma oman tekstinsä järkevyydestä, niin heittää omasta tekstistään tulevan tunteen sanoiksi vastakeskustelijan tekstistä.


        ps. Mitä sitten pitäisi ajatella sellaisesta henkilöstä, joka näkee jonkun taistelevan? Don Quijotet ja tuulimyllyt ovat vain sinun päässäsi ja luultavasti aivan eripäin, kuin ne kirjoituksessasi esitit.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Jäin juuri miettimään, että onko sinun ja dazun elämässä(oikeassa elämässä, ei täällä) ainuttakaan ihmistä, joka pitäisi teistä ihmisinä? Siis ihan sellaisina kuin olette? Itse tuntisin teitä kohtaan oikeassa elämässä korkeintaan sääliä. Pidättekö edes itse itsestänne sellaisina kuin olette...?

        "Jäin juuri miettimään, että onko sinun ja dazun elämässä(oikeassa elämässä, ei täällä) ainuttakaan ihmistä, joka pitäisi teistä ihmisinä? Siis ihan sellaisina kuin olette? Itse tuntisin teitä kohtaan oikeassa elämässä korkeintaan sääliä. Pidättekö edes itse itsestänne sellaisina kuin olette...?"

        Jos nyt mietit taas todellisuudessa itseäsi, niin tarjoan kyllä virtuaalisen voimahalin.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh... Tuli vielä mieleen...

        Mut sun lenkkeilystä ei taas dazu varmaan tykkäisi. Kun lenkeillä nyt näyttäisi sattuvan ja tapahtuvan kaikenlaista...

        Olet sitten Genio varsin järkevä kaveri. Ihmettelen miksi joillekkin suotu niin paljon järkee kun taas toisille ei.


    • Jotkut tuntuvat vahvasti olevan sitä mieltä, että seksi on jokaisen ihmisoikeus siinä kuin ravinto. Vaan jos ihminen ei ole valmis ponnistelemaan toiveidensa toteuttamiseksi, niin olkoot ilman.

      Minä aina ihmettelen, miksei nämä atm:t yritä parantaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla. Opiskelisivat, sivistyisivät, saisivat paremman duunin, enemmän fyrkkaa, jolla käydä parturissa, ostaa vaatteita ja viimeksi urheilla, että saisivat naisten silmää miellyttävän kropan.

      Vaan sehän olisi liian työlästä. Jokaisen kun kuulemma kuuluu kelvata kelle hyvänsä omana paskana itsenään. Tosin taidan perustaa pro-homot-liikkeen lisäksi pro-atm-liikkeen. Mitä enemmän homoja ja atm:iä on, sitä paremmat naismarkkinat minulla on. ;-)

      • Luin päivällä vähän sinkkupalstaa ja ajattelin asiaa vähän naisten näkökulmasta. Jos olisin nainen, ei ne sinkkupalstan "aateeämmät" saisi minua kyllä innostumaan edes kahvilla käynnin merkeissä, seksistä puhumattakaan. Jos tuntemani naiset olisivat olleet samalla asenteella liikenteessä, kuin nämä "aateeämmät", voi olla että käteenveto olisi ollut huomattavasti houkuttelevampi vaihtoehto...

        Mutta ainahan vika on muissa, ei ikinä itsessä...


      • Nääh - ei se noin mene. Jos jokainen mies panostaa ulkonäköönsä etc. niin keskiarvo nousee jolloin on ponnisteltava lisää. Paikoilleen jämähtänyt ATM taistelee inflaatiota vastaan ja tekee muille elämän helpommaksi.

        Siis vähän rispektii.


      • ttuplai kirjoitti:

        Nääh - ei se noin mene. Jos jokainen mies panostaa ulkonäköönsä etc. niin keskiarvo nousee jolloin on ponnisteltava lisää. Paikoilleen jämähtänyt ATM taistelee inflaatiota vastaan ja tekee muille elämän helpommaksi.

        Siis vähän rispektii.

        No siksihän minä sanoin perustavani pro-atm-liikkeen. ;-)


      • ttuplai kirjoitti:

        Nääh - ei se noin mene. Jos jokainen mies panostaa ulkonäköönsä etc. niin keskiarvo nousee jolloin on ponnisteltava lisää. Paikoilleen jämähtänyt ATM taistelee inflaatiota vastaan ja tekee muille elämän helpommaksi.

        Siis vähän rispektii.

        Niinjoo... Ja ne "yyteeämmät" ovat sitten finanssimaailman porhoja...



      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tämä hilpeä kirjoitus, ja ilmeisen tosissaan kirjoitettu on kiertänyt naamakirjassa:
        http://horsmalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48341-seksin-puute-tasa-arvo-ongelmana

        Kannattaa rekrytä tohon pro-atm-liikkeeseen :D

        Viimeinen kappale naisten seksiin kannustamisesta oli hupaisin. Minä kun olen Sinkut-palstalta ymmärtänyt, ettei näille atm:lle mukamas kelpaa nainen, jolla on ollut muitakin miehiä. Huima paradoksi mielestäni. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Viimeinen kappale naisten seksiin kannustamisesta oli hupaisin. Minä kun olen Sinkut-palstalta ymmärtänyt, ettei näille atm:lle mukamas kelpaa nainen, jolla on ollut muitakin miehiä. Huima paradoksi mielestäni. ;-)

        Kokenut neitsyt; siinäpä haastetta mietittäväksi atm:ien naispoliittisiin workshoppeihin :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Kokenut neitsyt; siinäpä haastetta mietittäväksi atm:ien naispoliittisiin workshoppeihin :)

        buahahaaa ... kaksi kokenutta neitsyttä, jotka silmät sinisinä valehtelevat toisilleen olevansa neitsyitä - atmnch[match] made in heaven :D


      • "Minä aina ihmettelen, miksei nämä atm:t yritä parantaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla. Opiskelisivat, sivistyisivät, saisivat paremman duunin, enemmän fyrkkaa, jolla käydä parturissa, ostaa vaatteita ja viimeksi urheilla, että saisivat naisten silmää miellyttävän kropan."

        Toivottavasti yksikään ei vain tuhlaa verovaroja siihen, että opiskelee, tai tekee työtä piparin takia.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Luin päivällä vähän sinkkupalstaa ja ajattelin asiaa vähän naisten näkökulmasta. Jos olisin nainen, ei ne sinkkupalstan "aateeämmät" saisi minua kyllä innostumaan edes kahvilla käynnin merkeissä, seksistä puhumattakaan. Jos tuntemani naiset olisivat olleet samalla asenteella liikenteessä, kuin nämä "aateeämmät", voi olla että käteenveto olisi ollut huomattavasti houkuttelevampi vaihtoehto...

        Mutta ainahan vika on muissa, ei ikinä itsessä...

        "Jos tuntemani naiset olisivat olleet samalla asenteella liikenteessä, kuin nämä "aateeämmät", voi olla että käteenveto olisi ollut huomattavasti houkuttelevampi vaihtoehto..."

        Psykopaatin puhetta. Kyllä huomaa, että täysi akka olet luonteeltas. Ei yksikään mies kyllä tuollaista p*skaa suustaan voi päästää.


      • kundi.kundine
        dazu kirjoitti:

        "Minä aina ihmettelen, miksei nämä atm:t yritä parantaa asemaansa parisuhdemarkkinoilla. Opiskelisivat, sivistyisivät, saisivat paremman duunin, enemmän fyrkkaa, jolla käydä parturissa, ostaa vaatteita ja viimeksi urheilla, että saisivat naisten silmää miellyttävän kropan."

        Toivottavasti yksikään ei vain tuhlaa verovaroja siihen, että opiskelee, tai tekee työtä piparin takia.

        siis olis kai niit huonompiiki motiiveit tuhlata verovaroi opiskeluu tai puurtaa niska limas ja maksaa veroi, ku piparin takii?! thä?

        sotii o käyty ja jengii o delannu piparin takii. et niinku mikä täs olis muuttunu?

        ;D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Tämä hilpeä kirjoitus, ja ilmeisen tosissaan kirjoitettu on kiertänyt naamakirjassa:
        http://horsmalahti.puheenvuoro.uusisuomi.fi/48341-seksin-puute-tasa-arvo-ongelmana

        Kannattaa rekrytä tohon pro-atm-liikkeeseen :D

        Tuo kirjoitus on joko pill*n puutteessa olevan psykopaattimiehen vonkaustarkoituksessa tekemä, tai sitten todellisuudessa naisen kirjoittama. Taas samaa juttua, että maailma pyörii p*llun ympärillä.

        YTM tarkoittaa jälleen kirjoittajan mukaan narkkareita ja juoppoja, jotka naivat suurinta määrää naisia ja ATM tarkoittaa miestä, joka harrastaa vähemmän määrän kumppaneita kanssa seksiä, unohtaen mm. sen mahdollisuuden, että mies voisi antaa pakit.


      • kundi.kundine
        temppuilija kirjoitti:

        buahahaaa ... kaksi kokenutta neitsyttä, jotka silmät sinisinä valehtelevat toisilleen olevansa neitsyitä - atmnch[match] made in heaven :D

        toi o kyl oikeesti jotai korkeempaa matematikkaa..

        joskus tekis kyl miäli sanoo joilleki, et viddu kelatkaa vähemmä ja duunatkaa enemmä älkääkä urveltako jotai idioottimantraa.

        vaiks muute kannustaiski ihmisii omie aivoje käyttöön.

        mut hei liika o liikaa..


      • kundi.kundine kirjoitti:

        siis olis kai niit huonompiiki motiiveit tuhlata verovaroi opiskeluu tai puurtaa niska limas ja maksaa veroi, ku piparin takii?! thä?

        sotii o käyty ja jengii o delannu piparin takii. et niinku mikä täs olis muuttunu?

        ;D

        Niin, sitähän on tutkittu, että Iso-Britannia ehkä liittyi Ensimmäiseen maailmansotaan suurelta osin pi*lun takia... naiset halusivat kotiinsa urheita sotasankareita ja miehet menivät sotaan sillä seurauksella, että Saksa hävisi, sai älyttömät rauhanehdot ja otti revanssin, jossa 50 miljoonaa lisää kuoli.


      • kundi.kundine kirjoitti:

        toi o kyl oikeesti jotai korkeempaa matematikkaa..

        joskus tekis kyl miäli sanoo joilleki, et viddu kelatkaa vähemmä ja duunatkaa enemmä älkääkä urveltako jotai idioottimantraa.

        vaiks muute kannustaiski ihmisii omie aivoje käyttöön.

        mut hei liika o liikaa..

        heh .. no jotain sinnepäin ... väsyneenä kun heittää niih ...


      • dazu kirjoitti:

        Tuo kirjoitus on joko pill*n puutteessa olevan psykopaattimiehen vonkaustarkoituksessa tekemä, tai sitten todellisuudessa naisen kirjoittama. Taas samaa juttua, että maailma pyörii p*llun ympärillä.

        YTM tarkoittaa jälleen kirjoittajan mukaan narkkareita ja juoppoja, jotka naivat suurinta määrää naisia ja ATM tarkoittaa miestä, joka harrastaa vähemmän määrän kumppaneita kanssa seksiä, unohtaen mm. sen mahdollisuuden, että mies voisi antaa pakit.

        voisko ton esittää seuraavasti:

        YTM - seksuaalisesti valikoimaton
        ATM - seksuaalisesti valikoiva

        ??


    • Jäin lähinnä miettimään vaan sitä, että olenko polkenut monien minulta seksiä halunneiden naisten ihmisoikeuksia kieltäytymällä seksistä heidän kanssa?

      Itse en ole kyllä kokenut ihmisoikeuksiani poljetuksi, kun joku nainen on kieltäytynyt seksistä kanssani.

      Kummalliseksi tämä maailma ja elämä mennyt. En tajua enää mistään mitään...

      • Me on vissiin saatu tarpeeksi, kun ei olla katkeroiduttu. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Me on vissiin saatu tarpeeksi, kun ei olla katkeroiduttu. ;-)

        Voi olla niinkin... Kyse on kai siitä, että miten ollaan saatu ja mistä syystä...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Me on vissiin saatu tarpeeksi, kun ei olla katkeroiduttu. ;-)

        rrr... sorri... mut pakko sanoo ... se on se aktuaalineuroosin aiheuttama haitta elämään, joka johtaa psykoneurooseihin ...

        teillä molemmilla näyttää olevan tasapainoinen seksielämä - kaikki kunnia Wilhelm Reichille - 4000 laadukasta orgasmia kuuluu jokaisen ihmisen asialliseen elämään


      • temppuilija kirjoitti:

        rrr... sorri... mut pakko sanoo ... se on se aktuaalineuroosin aiheuttama haitta elämään, joka johtaa psykoneurooseihin ...

        teillä molemmilla näyttää olevan tasapainoinen seksielämä - kaikki kunnia Wilhelm Reichille - 4000 laadukasta orgasmia kuuluu jokaisen ihmisen asialliseen elämään

        Tasapainoinen? Heh... eihän sitä taspainoista seksiä kovin pitkään jaksais, siihen kyllästyisi aika nopsaan...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Tasapainoinen? Heh... eihän sitä taspainoista seksiä kovin pitkään jaksais, siihen kyllästyisi aika nopsaan...

        ... laadun määritelmä on yksilöllinen - jollekin se on tasapainoisessa parisuhteessa tapahtuva pohjattoman väkivaltainen SM -sessio, jollekin toiselle se on syvällisen hellä mielien kietoutuminen yhdenyön suhteessa ... näissä jutuissa ei ole ns. oikeata - on vain laatu, jolla sympaattisen ja parasympaattisen neuroverkoston varaama energia tasaantuu ja kanavoituu ...


      • temppuilija kirjoitti:

        ... laadun määritelmä on yksilöllinen - jollekin se on tasapainoisessa parisuhteessa tapahtuva pohjattoman väkivaltainen SM -sessio, jollekin toiselle se on syvällisen hellä mielien kietoutuminen yhdenyön suhteessa ... näissä jutuissa ei ole ns. oikeata - on vain laatu, jolla sympaattisen ja parasympaattisen neuroverkoston varaama energia tasaantuu ja kanavoituu ...

        Liian tieteellistä meikäläisen makuun...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Liian tieteellistä meikäläisen makuun...

        rr... sorry .. pointti tossa edellisessä on, että on olemassa tietty sykli, jona aikana paineita kertyy sukupuoleen katsomatta. Jos paineita ei tyydyttävällä tavalla tule purettua se aiheuttaa haittaa elämään.


    • Poljetaan kuin tulpatonta mopoa. Jos on kömö tulppa, eihän se kipinää anna.

    • sinkut-palstalta

      "Jos kuvittelee olevansa ytm on oikeasti atm. Jos luulee olevansa atm on ytm. Loput ovat ktm:ä. "

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe